Bildirekten

Bildirekten

www.bildirekten.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Bildirekten! På mästarvägen i Strängnäs hittar du Bildirekten i Strängnäs. De tillhandahåller begagnade bilar som är grundligt testade och står redo för att testköras. Testkör gärna våra bilar innan du bestämmer dig för om du vill köpa bil. Vi erbjuder en mängd olika tjänster i form av service, försäkring,...

85 omdömen om Bildirekten

Liam J
Skrev om Bildirekten

Bra bemötande och support, riktigt nöjd!

Svar från Bildirekten

Hej Liam, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp. Grattis till din nya Bmw 530 M-sport!

Beshir R
Skrev om Bildirekten

Bra personalen med fantastik pris jag är jätte nöjed

Svar från Bildirekten

Hej Beshir, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Thaer Hilal H
Skrev om Bildirekten

Fick bilen hemleverans till Sundsvall. Är väldigt nöjd med bilen och med deras service. Rekommenderar dem verkligen.

Svar från Bildirekten

Hej Thaer, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Anas S
Skrev om Bildirekten

Mötandet var bra och personalen hjälpsamma. Blev lite förbannad när bilen serverats utan vinterdäck som har inte informerat innan. Annars köp processen gick smidigt.

Svar från Bildirekten

Hej Anas, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Angående vinterdäcken så meddelade vi er innan ni börja åka in till oss. Denna bil hade ingen vinterdäck och jag kunde inte erbjuda något. Med vänliga hälsningar, Hossein Bildirekten

Tim Eric A
Skrev om Bildirekten

Köpte en Xc60 från Bildirekten och är nöjd med servicen från start till slut. Även efter köp var dom hjälpsamma. Det är då man ser skillnad på vilka bilfirmor som är seriösa

Svar från Bildirekten

Hej Eric, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jadranka R
Skrev om Bildirekten

Jag och min man, Zoran, köpte en Citroen C4 av dig i december med en månads garanti, efter två veckor gick vår bil sönder på vägen och vi hade ett haveri, du var inte intresserad av att hjälpa till, och din mekaniker sa till oss att han inte visste vad han skulle göra.är ett haveri på bilen...och vi reparerade bilen på garanti på egen bekostnad. Vi är inte nöjda...

Zoran D gillar detta
Svar från Bildirekten

Hej, Tack för du tog din tid för att skriva omdöme om oss. Er bil börja strula efter några månader, vi välkomnade er att lämna in bilen till oss samt få en lånebil där ni kan köra med så länge. Vi lagade bilen samt byta skivor till er helt gratis. Vi förstår att ni blir missnöjda men tyvärr det är äldre C4 med många många mil så det får man förvänta sig lite gran. Efter ni fick tillbaka bilen lagad då får vi en dålig omdöme samt de texten du skrev stämmer inte. Vi skulle jättegärna veta vad för fel vi har gjort samt till...

Besart B
Skrev om Bildirekten

Nöjd Med vänlig hälsning, Besart Bajrami Tack för hjälpen.

Svar från Bildirekten

Hej Besart, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Nutjarin S
Skrev om Bildirekten

Ödmjuk, genuin och bra säljare. Riktigt nöjd!

Svar från Bildirekten

Hej Nutjarin, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Martin M
Skrev om Bildirekten

Jättebra bemötande och skapande av relation med handlare!

Svar från Bildirekten

Hej Martin, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Västerort N
Skrev om Bildirekten

Mycket fina bilar till ett bra pris med toppklass service. Bättre än så kan det inte bli…. Mycket nöjd med mitt köp!

Svar från Bildirekten

Hej, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Ihab H
Skrev om Bildirekten

"Blev helt enkelt förbluffad av den fantastiska upplevelsen jag hade idag när jag köpte min nya bil. Från det ögonblick jag klev in på återförsäljningen, var jag imponerad av det vänliga och professionella bemötandet jag fick från personalen. De tog sig tid att förstå mina behov och önskemål, vilket gjorde att jag kände mig väl omhändertagen genom hela köpprocessen. Bilen i sig är en ren fröjd att köra. Den är smidig, kraftfull och full av de senaste tekniska funktionerna. Jag kan verkligen känna att den är byggd med kvalitet...

Svar från Bildirekten

Hej Ihab, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Stefan C
Skrev om Bildirekten

Levererar alltid! Bra support.

Svar från Bildirekten

Hej Stefan, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Wael N
Skrev om Bildirekten

Mycket bra service, sonen gjorde mycket bra inbyte.

Svar från Bildirekten

Hej Wael, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Zayed N
Skrev om Bildirekten

Toppen och trygg affär! Rekommenderas starkt.

Svar från Bildirekten

Hej Zayed, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Anders B
Skrev om Bildirekten

Tack Bildirekten för en väldigt trevlig och trygg affär. Jag och Lotta önskar er all lycka och framgång. Kommer absolut att rekommendera er till nära och kära. //Anders

Svar från Bildirekten

Hej Anders, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Erika T
Skrev om Bildirekten

Ett riktigt oseriöst företag! Bokar en tid för att komma kolla på en bil då är den inne på kemtvätt. Bokar tid för att få den hemlevererad och får en tid att den skall köras kl 14 från firman. Senare skickar dem ett mail att bilen inte kan komma kanske under helgen. Här har vi suttit och väntat. Aldrig varit med om en sådan oseriös bilfirma! Rekomenderar absolut inte detta företag!

Svar från Bildirekten

Hej, Tråkigt att du är missnöjd. Det ligger inte i våra händer om transportören inte kommer för köra upp bilen till er. Vi sa dessutom att vi kan köra upp bilen till er på helgen, de vill säga dagen efter. Men ni vägra. Samt för det strulade med transportören så var vi villiga att sänka bilens pris som en ursäkt. Lycka till medsökande.

Hussein S
Skrev om Bildirekten

Bra kundbemötande samt ärliga och professionella bilförsäljare. Rekommenderar Bildireketen.

Svar från Bildirekten

Hej Hussein, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jesper H
Skrev om Bildirekten

Mycket bra service och mycket trevlig säljare. Snabb och smidig affär

Svar från Bildirekten

Hej Jesper, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Genc C
Skrev om Bildirekten

Mycket bra bemötande. Blev upphämtad på tåg stationen när jag skulle hämta min bil

Svar från Bildirekten

Hej Genc, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Anders G
Skrev om Bildirekten

Bildirekten Bil firma är helt reko, Mycket hjälpsamma, nograna, samt verkligen Seriöst vid eller försäljning av bilarna, hjälper till tills kunden blir helt nöjd ! Som jag själv blev hos Bildirekten bil firma.. Rekommenderar starkt till alla ! Mvh A.Michael Brandbergen.

Svar från Bildirekten

Hej Anders, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Fredric O
Skrev om Bildirekten

Kan varmt rekommendera att handla bil hos Bildirekten. Bemötande och expertis på bilar var top notch! Kommer garanterat köpa fler bilar när det väl är dags.

Svar från Bildirekten

Hej Fredric, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jan W

Trevligt bemötande av personalen. Jag köpte en Volvo v70

Svar från Bildirekten

Hej Jan, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Marie Ö
Skrev om Bildirekten

Väldigt trevligt bemött och en stor serviceförmåga. Jag är supernöjd!

Svar från Bildirekten

Hej Marie, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Mattias N
Skrev om Bildirekten

Riktigt trevligt säljare och ett grymt bra bemötande! Rekommenderas helt klart!

Svar från Bildirekten

Hej Mattias, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Cecilia L
Skrev om Bildirekten

Trevligt bemötande och bra uppföljande service!

Svar från Bildirekten

Hej Cecilia, Tack så jättemycket för dem fina orden, det värmer oss verkligen! 😃

Stefan S
Skrev om Bildirekten

Mycket väl bemött våra förväntningar uppfylldes så vi genomförde en affär på en Mercedes E300 hybrid och är fortfarande mycket nöjda.😁👍

Svar från Bildirekten

Hej Stefan, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar er all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Magnus L
Skrev om Bildirekten

Jag ringde in för att boka en provkörning av en bil ja va intresserad utav. När ja kom så möttes jag av postitiv energi och ett proffsigt bemötande..Och bilen jag provkörde köpte jag och är så nöjd över bilen..den va i prima skick. Jag rekommenderar verkligen Bildirekten :) / Magnus

Hossein A och Mattias J gillar detta
Svar från Bildirekten

Hej Magnus, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Mattias J
Skrev om Bildirekten

Bilköp!!! Ni vet alla hur det är man tittar,tittar,tittar och tittar. Läser läser och läser. Sen tittar man igen. Så gör iaf jag när jag ska köpa bil och jag hade tittat och läst på flera bilhandlare på just den en sån modell av Cadillac som jag var intressant för mig. Tyvärr så vågade jag inte ens åka och titta på några av med anledningen av recensionerna. Sedan dök en sån modell upp hos bildirekten i Strängnäs. Och efter att ha läst alla recensioner så smsade Hossein och han svarade inom en tim och vi bokade ett möte...

Svar från Bildirekten

Hej Mattias, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Camilla B
Skrev om Bildirekten

Mycket trevlig personal och mycket bra bemötande. Kan varmt rekommendera denna firma . Kommer absolut köpa bil där igen / 😃🤞

Svar från Bildirekten

Hej Camilla, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare affär. Tack för en trevlig & smidig affär och stort grattis till er nya bil.

Fredrik H
Skrev om Bildirekten

Hur trevliga som helst, mycket vänliga och ett proffsigt bemötande. Bilaffären kändes helt trygg rakt igenom. Kan rekommenderas varmt.

Svar från Bildirekten

Hej Fredrik, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare affär. Tack för en trevlig & smidig affär och stort grattis till er nya bil.

Alexander M
Skrev om Bildirekten

En väldigt bra personal, blev väldigt bra bemött när man kom till platsen. Rekommenderar verkligen stället

Svar från Bildirekten

Hej Alexander, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Adam H
Skrev om Bildirekten

Jag fick bra bemötande och säljaren var ärlig och påpekade några fel innan jag själv uppmärksammade dem vilket ger förtroende, fel som de stod för. Bra upplevelse!

Svar från Bildirekten

Hej Adam, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare affär. Tack för en trevlig & smidig affär och stort grattis till er nya bil.

Narges H
Skrev om Bildirekten

Säljaren Husse och även platschefen i Strängnäs har alltid varit så tillmötesgående och sett till att lösa det bästa för mig som kund. Få handlare kvar som är så duktiga och kommer fortsätta göra mina affärer hos dom samt rekommendera alla jag kan som ska köpa bil att besöka dom! Solklara 10P! Mycket trevligt mottagande och fina erbjudanden. Snabb affär med leverans samma dag. Helt lyrisk över det genom proffsiga servicebemötande som Bildirekten. Husse är ett föredöme för hur en bra serviceman skall agera!

Svar från Bildirekten

Hej Narges, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Haval A
Skrev om Bildirekten

Jätte trevliga personal samt fina och fräscha bilar! Köpte en dodge ram av Hussein och är jätte nöjd både med bemötandet samt skicket på bilen! //Havve

Svar från Bildirekten

Hej Haval, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Mohammed M
Skrev om Bildirekten

Bästa bilaffären ja har gjort. Rekommenderar stark Bildirekten! Bilen var lika fin som på bilderna. Tack för en trygg och smidig affär.

Svar från Bildirekten

Hej Mohammed, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jasmin S
Skrev om Bildirekten

Rekommenderar stark Hossein! Svarade på alla mina frågor samt hade ett problem efter nån vecka med bilen och såklart lämnade jag bilen på verkstad och Hossein betalde. Det kommer inte att vara min sista affär.

Svar från Bildirekten

Hej Jasmin, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Dilovan M
Skrev om Bildirekten

Bra kundservice, kan rekommendera varmt

Svar från Bildirekten

Hej Dilovan, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Hans J
Skrev om Bildirekten

Varning undvik.. En skojare... Hans mekaniker kan inget om bilar.. Bildirekten sålde mig en bil som han lovade var servad och genomgången.. Han lämnade även garanti i 60dagar. När bilen visar sig vara trasig så slutar han svara på mail och telefon samtal Undvik

Svar från Bildirekten

Hej Hans, Tråkigt att du upplevde detta. Vi gör alltid vårt bästa så kunden känner sig trygg med sin bil affär. Vi sa aldrig nej till att laga din bil. Du har inte köpt en ny bil och vi sa att du har garanti och vi står för all kostnad. Hör gärna av dig till kontakt@bildirekten.se så bokar vi en tid för laga din bil samt så kommer du att få en lånebil medans din bil är på lagning. Med vänliga hälsningar: Hossein Al-rubaye

Isak S
Skrev om Bildirekten

Schysst bemötande och väldigt trevlig handlare, tyvärr var bilen inte i det skick som utlovades. Det var däremot inga problem att väga upp det med lägre pris eller andra förmåner såsom garanti på motor och låda. Hade väl gett 3,5 stjärnor men nu verkade det inte gå.

Svar från Bildirekten

Hej Isak, Tack för en trevlig affär. Som vi nämnde innan om att det fanns om lackade delar som var gjorda inte så bra. Tyvärr minns du inte det sa du och vi sänkte bilens pris tills du blev nöjd. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Marko I
Skrev om Bildirekten

Jättebra bemötande och vänliga och öppna säljare. Smidig affär och även hjälp efter köpet. Rekommenderas varmt. Marko

Svar från Bildirekten

Hej Marko, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jimmy R
Skrev om Bildirekten

Väldigt serviceminded och tillmötesgående. Svarar alltid snabbt på alla frågor innan och efter affären var klar. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från Bildirekten

Hej Jimmy, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Susanne V
Skrev om Bildirekten

Hittade en bil och bemötandet var utmärkt. Fick lite problem med bilen men det löste Hussein exemplariskt och jag kände att jag var i trygga händer och fick hjälp med precis allt. Utmärkt bemötande och tog ypperligt gott hand om mig som kund. Kan varmt rekommendera denna bilfirma.

Svar från Bildirekten

Hej Susanne, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Anim R
Skrev om Bildirekten

Extremt bra bemötande, väldigt kunnig och hjälpsam. Det blev ett bra köp och vi är nöjda med både service och ny bil!

Svar från Bildirekten

Hej Anim, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Adel S
Skrev om Bildirekten

Vi köpte vår bil ifrån er och vi är väldigt nöjda med nästan allt, ett väldigt finnt bemötande och även väldigt korekta svar när man frågade frågor.

Svar från Bildirekten

Hej Adel, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Jenny Elisabet N
Skrev om Bildirekten

Bilen är bra, men blev tvungen att byta 2 säkringar för att helljus och extraljus skulle fungera. Även ena glödlampan till extraljusen. Säljaren sa dessutom att däcken som bilen såldes med (vinterdäck) var nästan nya, men dubbarna är helt nedslitna. Trevligt bemötande och firman verkar trots allt seriös.

Svar från Bildirekten

Hej Ida, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp. Tråkigt att höra med däcken samt lamporna. Hör gärna av dig till oss så kan vi kolla upp det.

Nikhil Roland Fredrik L

En fantastisk säljare med fantastisk kund mötande. Rekommendera starkt att kika in hos dom och finna sin framtida pärla.

Svar från Bildirekten

Hej Nikhil, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Melissa E
Skrev om Bildirekten

Mycket bra service rekommenderar till alla köpa där bil Bästa Hussein

Svar från Bildirekten

Hej Emina, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp. Stort grattis till din nya Land Rover 2017!

Johan W
Skrev om Bildirekten

Mycket trevlig snabb och smidig affär 👍👍

Svar från Bildirekten

Hej Johan, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare bilköp.

Kent Q
Skrev om Bildirekten

Mycket bra bemötande och smidig affär till en nyköpt bil.

Svar från Bildirekten

Hej Kent, Tack så jättemycket för dem fina orden samt förtroendet till oss, det värmer oss väldigt mycket. Vi önskar dig all lycka och vi hoppas på att ses i framtiden för en nyare bilköp.

Edvin D
Skrev om Bildirekten

bästa bilfirman husein trevlig ärlig ägare bra bilar till rätt pris

Svar från Bildirekten

Hej Edvin, Jätte kul att du är nöjd hoppas vi ses i framtiden för en nyare affär. Tack för en trevlig och smidig affär. Stort grattis till din nya BMW520, 2018!