Alla kategorier Billack Uppsala Uppsala Bilputsen - Ditec
Rekommenderat företag 2016 - Bilputsen - Ditec

Bilputsen - Ditec

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala — Visa karta

Bilputsen i Uppsala AB hittar du på Verkstadsgatan 2 i Uppsala. Vi hjälper dig att få din bil att kännas som ny. Vi kan erbjuda lackkonservering, glasbehandling, strålkastarjobb och övriga tjänster såsom vaxning, polering, klädseltvätt, sanering, utvändig handtvätt, heltvätt, invändig rekonditionering och helrekond. Fördelarna för dig som kund med lackskydd är att din bil blir lättare att tvätta, den skyddas mot UV-ljud, oxid och surt nedfall, din bil behöver aldrig vaxas, lackskyddet tål avfettningsmedel och förbättrar andrahandsvärdet.
Vi ger din bil lackskydd genom att först tvätta bilen, sedan förbehandla eller renovera bilen i flera olika steg beroende på lackens skick. Därpå behandlar vi med lackskydd i två steg. Glastec är ett speciellt och unikt skydd för rutorna på din bil. Den gör att rutorna blir lätta att hålla rena från smuts, insekter och trafikfilm vilket bidrar till betydligt bättre sikt. Vi kan också renovera strålkastare som gör att ljusstyrkan förbättras och trafiksäkerheten därmed ökas. Varmt välkommen till Bilputsen - Ditec!

Läs vad 28 kunder tycker om Bilputsen - Ditec

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala