Alla kategorier Billack Uppsala Uppsala Bilputsen - Ditec

Bilputsen - Ditec

Verkstadsgatan 2, 753 23 Uppsala — Visa karta

Bilputsen i Uppsala AB hittar du på Verkstadsgatan 2 i Uppsala. Vi hjälper dig att få din bil att kännas som ny. Vi kan erbjuda lackkonservering, glasbehandling, strålkastarjobb och övriga tjänster såsom vaxning, polering, klädseltvätt, sanering, utvändig handtvätt, heltvätt, invändig rekonditionering och helrekond. Fördelarna för dig som kund med lackskydd är att din bil blir lättare att tvätta, den skyddas mot UV-ljud, oxid och surt nedfall, din bil behöver aldrig vaxas, lackskyddet tål avfettningsmedel och förbättrar andrahandsvärdet.
Vi ger din bil lackskydd genom att först tvätta bilen, sedan förbehandla eller renovera bilen i flera olika steg beroende på lackens skick. Därpå behandlar vi med lackskydd i två steg. Glastec är ett speciellt och unikt skydd för rutorna på din bil. Den gör att rutorna blir lätta att hålla rena från smuts, insekter och trafikfilm vilket bidrar till betydligt bättre sikt. Vi kan också renovera strålkastare som gör att ljusstyrkan förbättras och trafiksäkerheten därmed ökas. Varmt välkommen till Bilputsen - Ditec!

Läs vad 29 kunder tycker om Bilputsen - Ditec

• Daos skrev om Bilputsen - Ditec
    Jag var hos dem för inte så länge sen, jag bokade en rekond. Jag lämnade in bilen på morgonen, eftermiddagen gick jag tillbaka för att hämta den. Vad det nån rekond som hade gjorts på bilen, NEJ! Var det grus kvar i bilen, JA! Var kontrollpanelen/instrumentbrädan rena, NEJ! Det enda dem gjorde var att tvätta bilen på utsidan och utan vax! Och när jag frågade killen som gjorde ''rekondet'' på min bil om det här var OK, så kollade han rakt på mitt ansikte o sa JA! Han tyckte att bilen var ren. Är det här ett j**** skämt. Riktigt uselt gjort! Läs mer
  • Edit S skrev om Bilputsen - Ditec
    Bäst i sverige! Bra jobb, trevliga personal Läs mer
  • Mattias T skrev om Bilputsen - Ditec
    In o utv rekord inkl glasrutor samt motor Läs mer
  • Hasse A skrev om Bilputsen - Ditec
    Jag är nöjd. Bra bemötande och klockren finish. Läs mer
  • Magnus P skrev om Bilputsen - Ditec
    Premiumpaketet gjorde en glänsande bil både in och utvändigt men det kostade också en del. Läs mer
  • Fredrik I skrev om Bilputsen - Ditec
    Kanonbra service och utfört arbete! Läs mer
  • Nicholas F skrev om Bilputsen - Ditec
    Alltid glad när jag hämtar bilen bättre än ny. Känns som vännerna på Bilputsen känner lika mycket för min folkabuss som jag. Läs mer
  • Ola E skrev om Bilputsen - Ditec
    Trevligt bemötande och mycket prisvärd lackbehandling. Fönsterbehandlingen kanon. Läs mer
  • Gabor K skrev om Bilputsen - Ditec
    Best service in town: proven expertise in all the offered services! Always timely completion of work. Trustworthy workforce. Läs mer
  • Peti C
    Peti C skrev om Bilputsen - Ditec
    Bäst i Uppsala rekommenderar stark :) Läs mer
  • Dag D skrev om Bilputsen - Ditec
    Trevligt bemötande och topp resultat. Helnöjd! Läs mer
  • Peter U skrev om Bilputsen - Ditec
    Bra service och fint resultat och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
    Peter Ugander Läs mer
  • Peter F skrev om Bilputsen - Ditec
    Enkelt snabbt o bra resultat
    Mycke serviceinriktad personal Läs mer
  • Jesper B skrev om Bilputsen - Ditec
    Bra service. Jag är nöjd med bemötande och arbete. Läs mer
  • Anders R skrev om Bilputsen - Ditec
    Toppen service snyggt arbeta och trevligt bemötande
    Bra initiativ att stödja barncancer fonden Läs mer
  • Patrik N skrev om Bilputsen - Ditec
    Kanon jobb och supertrevlig personal Läs mer
  • Gernunol M skrev om Bilputsen - Ditec
    Bra bemötande o resultat! Proffsigt intryck. Läs mer
  • Jonas K skrev om Bilputsen - Ditec
    Värdelöst resultat. Redan vid första tvätten ca 3 v efter behandlingen var lacken som sandpapper av salt som inte gick bort. Rekommenderas inte. Vaskar hällregn pengarna på krogen Läs mer
  • Yngve W skrev om Bilputsen - Ditec
    Mycket positivt trevligt bemötande bra jobb Läs mer
  • Staffan B skrev om Bilputsen - Ditec
    Hej. Jag tycker att jag fick ett trevligt mottagande och en fin behandling. Läs mer
  • Nils N skrev om Bilputsen - Ditec
    Grymt, bästa stället och bra resultat trevlig personal Läs mer
  • Magnus B skrev om Bilputsen - Ditec
    Mycket bra genomförd biltvätt till ett överkomligt pris. Läs mer
  • Gregor P skrev om Bilputsen - Ditec
    Bra utfört jobb. Resultatet precis som jag har förväntat mig. Trevlig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • Håkan E skrev om Bilputsen - Ditec
    Bilputsen är ett företag som står för kvalitet och överträffar ofta våra förväntningar. Läs mer
  • Gabriell K skrev om Bilputsen - Ditec
    Har tvättat och rekondat min bilar på bilputsen över 2 år och blir lika positivt överraskad av resultatet varje gång och servicen är helt fantastiskt bra.kan men glädje och stolthet rekommendera dom. Läs mer
  • Daniel U skrev om Bilputsen - Ditec
    Ett helt okej arbete, bra service. Om man kan avvara bilen en dag så kan man nästan alltid få den samma dag. //D Läs mer
  • Örjan S skrev om Bilputsen - Ditec
    Bästa tänkbara service och bemötande! Läs mer
  • Shadi A skrev om Bilputsen - Ditec
    Mycket proffsigt bemötande Utan tveka bäst i Uppsala..👍🏼👍🏼 Läs mer
  • Mattias H skrev om Bilputsen - Ditec
    Grym service och trevlig personal. Läs mer

Götgatan 103, 11662, Stockholm