Biltronix

Centralvägen 3, 141 46 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Biltronix!

Vi på Biltronix chiptrimmar din bil när du behöver lite extra fart och effektivitet. Vid en chiptrimning kan du räkna med att motorn blir känsligare för gaspådrag, accelerationen ökar, toppfarten blir högre och bilen får ökad flexibilitet samt många andra förbättringar som du kan läsa mer om på vår hemsida http://www.biltronix.se/.

Vi arbetar endast med högkvalitativ utrustning och programmerar samt reparerar din instrumentpanel vid behov. Har du tappat bort dina bilnycklar eller har de blivit skadade? Vi reparerar och programmerar om dina nycklar oavsett vilket bilmärke. För att vi ska kunna utföra en sådan åtgärd krävs att du kan bevisa äganderätten till ditt fordon.

Förutom detta så utför vi på Biltronix reparation och programmering av din airbag. Välkommen att kontakta oss eller läs vad våra kunder tycker om oss här.

Läs vad 13 kunder tycker om Biltronix

• Rpm Ab R

2020-03-12

Rpm Ab R skrev om Biltronix
    Robert på Biltronix är en klippa!
    Super kundservice och bra jobb! Läs mer
  • 2020-02-25

Mikael G skrev om Biltronix
    Mycket bra service! Bra priser. Läs mer
  • 2020-01-02

Christian P skrev om Biltronix
    Kung på det han gör!!!

Effektiv och snabb och säker på sin sak!!! Läs mer
  • 2019-12-29

Alina skrev om Biltronix
    Jag hade startspärr problem på min Mercedes och efter att ha sökt efter hjälp i ett par verkstäder, så hittade jag Biltronix. Här fick jag professionell hjälp till mitt problem. Tack Robert för att du fixade min bil! Läs mer
  • 2019-12-20

Jerry L skrev om Biltronix
    Har hjälpt till med kodningar samt rep av mätarhus, Srs box, Cem box, med flera Läs mer
  • 2019-12-19

Jan B skrev om Biltronix
    Pålitlig !Han gör ett bra arbete! Prisvärt! Läs mer
  • Alex P

2019-12-17

Alex P skrev om Biltronix
    Hej!
    Bmw 525 d 204 HP var nyligen in för motoroptimering hos Biltronix.
    Överträffade mina förväntningar
    Super duktigt kille som verkligen kan sitt jobb.
    Bilen går som ett skott!
    204hp + Biltronix motoroptimering= 295hp

Överklassigt service på alla sätt!
    Är jätte nöjd
    Rekommenderas 100%

Tack Robet på Biltronix Läs mer
  • 2019-12-09

Andreas L skrev om Biltronix
    Har lämnat ett flertal bilar under många år , Alltid löst problem som ingen annan lyckats lösa, skälig prissättning , har även rekommenderat han till flera andra jag samarbetar med och hittills har även alla dom var jätte nöjda
    Exempel på saker jag fått hjälp med:
    Kodning av begagnade elektroniska tändningslås , begagnade motorstyrdon
    begagnade absenheter samt felsökning av styrenheter som jag varit osäker på om dom har fungerat som dom ska m.m

Med vänlig hälsning, Adde Vba Service Läs mer
  • 2019-12-07

Lukas skrev om Biltronix
    Snabb respons och rakt på saker. Vet exakt vart nånstans har bilen ont. Har tappat bilnyckel och kunde inte starta bilen en BMW 525 men han fixade allt.
    Stor förtroende för Robert och tack för allt för att du kunde hjälpa mig.
    Tack Robert. Läs mer
  • 2019-12-07

Viktor skrev om Biltronix
    Hej jag vill rekommendera Robert på Biltronix för alla eftersom jag fick väldigt snabb service och fin bemötande .Min bil Audi A6 har slutat att fungera och jag fick reda på att data boxen var problemet. Han fixade bilen och jag behöver inte köpa en annan.
    Jätte trevligt kille och seriös och inte som många som säger att dom vet vart är felet fast dom har ingen aning om.

Stark rekommendera Robert. Läs mer
  • 2019-12-02

Dennis skrev om Biltronix
    Toppen service med kompetent personal som löser alla elektroniska fel på bilen.
    Biltronix har fixat flera av våra företagsbilar och vi är nöjda med resultatet och hur allt gick.
    Rekommenderar Biltronix och Robert starkt. Läs mer
  • 2019-12-01

Konny skrev om Biltronix
    Jättebra service! Fixade elektroniken på min Chevrolet. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-11-28

Alfred S skrev om Biltronix
    Fick riktigt bra hjälp av Robert med en Merceders w204. Hade problem med nycklarna/tändningslåset som Merceders hade misslyckats med att laga, 3 dagar och 6000 sek senare går den hur bra som helst.
    Bättre priser och den här kunskapen hittar du ingen annanstans. Läs mer

Centralvägen 3, 141 46 Huddinge