Biltronix

Biltronix

www.biltronix.se
  • Badge2022

Välkommen till Biltronix! Vi på Biltronix chiptrimmar din bil när du behöver lite extra fart och effektivitet. Vid en chiptrimning kan du räkna med att motorn blir känsligare för gaspådrag, accelerationen ökar, toppfarten blir högre och bilen får ökad flexibilitet samt många andra förbättringar som du kan läsa mer om på vår...

64 omdömen om Biltronix

Sedan starten hos Reco 2019

Robert J

Myckat bra , kunnig hjälp efter andra försökt. Rekommenderas

Anders H
Skrev om Biltronix

Bra och snabb service, lätt att ha att göra med, prisvärt, Lyckades med det ingen annan klarat att laga

Kari R

Kanonfint bemötande.,kunniga och trevliga. 🌹

Conny L
Skrev om Biltronix

Robert hjälpte mej med styrenheten som hade gått sönder. Nissan auktoriserad verkstad klarade inte av problemet.Robert på Biltronix fixade problemet med bravur. Jag kan varmt rekommendera Biltronix🙂🙂

Tommy M
Skrev om Biltronix

Personalen har otroligt stor kunnighet och är mycket trevlig. Hade nästan gett upp hoppet om min bil innan jag hittade denna eminenta verkstad. Fick ABS styrenhet samt CEM fixade. Rekommenderas starkt.

Jesper H
Skrev om Biltronix

Duktig, fixade SRS problem snabbt och smidigt. Lätt att ha kontakt med samt bra service.

Stig A
Skrev om Biltronix

1) Mycket gott, när jag väl fick kontakt. 2) Små ,bara förhoppningar att jag kommit rätt ,Jag har/hade kommit rätt !! 3) Mycket god, rent och snyggt definitivt ingen verkstadskänsla. problem instrument och media , Ac-climat.

Marcus O
Skrev om Biltronix

Verkstaden som bytte till ny styrväxel lyckades inte programmera in den på min bil. Fler verkstäder kunde inte hjälpa mig men så hittade jag Robert på Biltronix efter 2 timmars googling. Ringde honom en onsdag eftermiddag. Åkte dit dagen efter och så löste han problemet på ca 30 minuter. Snabbt och smidigt. Trevlig och kunnig, rekommenderar starkt!!

Olov K
Skrev om Biltronix

Instrumentklustret på min Volvo S60 har krånglat på sistone och till slut upphört att fungera helt och hållet. Biltronix (Robert) fixade felet så nu fungerar instrumentklustret helt perfekt och detta till ett mycket bra pris. Så bra att Biltronix finns. Olov K

Adrian G

Professionellt servis, jag rekommenderar

Amin R

Kunde programmera min instrumentbrädan som Audi kunde göra. Bra service

Carla V
Skrev om Biltronix

Vi är väldigt nöjda med vår erfarenhet med Biltronix- Robert var mycket trevlig, proffsig och hjälpsam. Väldigt lätt att samarbeta och kommunicera med och snabb med att återkoppla. Vi fick tillbaka bilen efter några dagar och allt fungerade som det skulle.

Fredrik N
Skrev om Biltronix

Robert på Biltronix hittade felet på min Volvo V70 D5 2009 efter att ha kontrollerat CEM, TCM, ECM, GCM, BCM och Ohm mätt canbus hittade Robert en avskavd canbus kabel som var orsaken till att bilen inte startade, eller fick kommunikation med databoxarna. Jag är jättenöjd med Biltronix och rekommenderar er med elektroniska problem på bilen att ringa och fråga Robert om en lösning och ett kostnadsförslag. Hälsningar Fredrik Nyström

Anders G
Skrev om Biltronix

Toppen bra och funkade utmärkt efter reparation, kommer anlita dom igen om det behövs.

Måns D
Skrev om Biltronix

Trevligt bemötande av Robert som bytte styrbox för airbag. Rekommenderas.

Bo J
Skrev om Biltronix

Trevligt bemötande. Kloning av en databox

Tiago R

Reliable and honest work! Recommend

Dennis B

Bra Bemötande och jag fick fixat problemet med Motorstyrenheten! Bästa betyget

Rafael L
Skrev om Biltronix

Liten verkstad men med stor kunskap och erfarenhet. 👍 Varmt rekommenderas!

Pierre E
Skrev om Biltronix

För att laga informationsdisplayen sa märkesverkstaden, du får räkna med 20 000 kr. Och sedan skall den programmeras också vilket inte är helt lätt. Robert fixade det hela på en timme Efter reservdelen hade kommit till ett betydligare bättre pris Robert är superduktig och man blir väldigt väl bemött

Hans F
Skrev om Biltronix

Ett otroligt kompetent företag som löser alla dina elektronik- problem på ett kostnadseffektivt sätt. Jag har flera gånger fått hjälp och varje gång blivit lika trevligt bemött och glad över att bilen fungerar felfritt efteråt. Jag kan varmt rekomendera detta företag.

Bjorn S
Skrev om Biltronix

Jag mycket nöjd med bilen och optimeringen, bra resultat, utmärkt service. Rekommenderar starkt!

Magnus P
Skrev om Biltronix

Har en 2016 Iveco som är fruktansvärt orkeslös...eller den var innan jag besökte Robert på Biltronix. Mycket trevlig kille som fixade lite i datorn ett par timmar. 30hk mer och 80 nm. Som en ny bil! Och dessutom lägre bränsleförbrukning! Mycket nöjd! Magnus Petersson

ALEKSANDR G
Skrev om Biltronix

Outstanding service! Thanks for help with our volvo panel :)

Pontus B
Skrev om Biltronix

Robert is a friendly smart and highly professional guy. I can highly recommend his company.

Markus V
Skrev om Biltronix

Väldigt service inriktad och duktig som fan. Rekommenderar starkt.

Nenad M
Skrev om Biltronix

Jag har bara positivt att säga om tjänsten och bemötandet jag fick. Robert är väldigt serviceinriktad och framförallt kunnig på bilelektronik. Han löste ett problem som några andra inte har lyckats med. Jag kan varmt rekommendera Biltronix till alla.

Leif A
Skrev om Biltronix

Jag är tacksam för att ha fått en reparation gjord, som inte ens Volvoverkstäderna klarar av.

Tobias Gustav Valdemar Å

Snabb hjälp och slapp importera delar från Tyskland eftersom det gick att reparera istf att byta en hel del! Supernöjd!

Flavia B
Skrev om Biltronix

Super bra bemötande, proffsig och snabb hjälp!

David L
Skrev om Biltronix

Fint bemötande och problemet snabbt löst. Ett litet minus är att Robert inte pratar svenska, men hans engelska är perfekt så mig störde det inte.

Jan
Skrev om Biltronix

Perfekt service på kort varsel

Ulf M
Skrev om Biltronix

Trevligt bemötande, snabb och skicklig med mycket väl utfört arbete.

Oskar J
Skrev om Biltronix

Jättebra service. Fick min styrenheten box för airbag reparerad. Funkar nu galant.

Michal S
Skrev om Biltronix

Professional help jette nojd med fixa elektronik I bilen

Stellan P
Skrev om Biltronix

Lita inte på vw märkesverkstad i Smista , dom ville byta dieselpartikelfilter för 28000 kr . Den här killen talade om det rätta problemet , som som jag dessutom kunde byta själv relativt lätt

Susanne H
Skrev om Biltronix

Robert är trevlig och mycket kunnig Lagade min bil där andra gått bet

Murart
Skrev om Biltronix

Blev väldigt bra bemött Robert fixade min Mazda 3 som hade immobilizer problem Han kan sin sak Bilen går kanonfint nu Är mycket nöjd Prisvärt Rekomenderas

David F
Skrev om Biltronix

Cleaned the crash data from my air bag control module. Fast work and very friendly.

Marvin P
Skrev om Biltronix

Helt utmärk hjälp och allt är nu som det ska!

We Are Taxi Ab W

Bra, snabb service. Mycket kunnig och förtroendeingivande. Rekommenderas varmt

Bo Daniel E
Skrev om Biltronix

Jag hade fel på ABSen så han kollade boxen. Väldigt trevlig och snabb service

Peter
Skrev om Biltronix

Väldigt kunnig personal o proffsigt utfört arbete!

Tommie T
Skrev om Biltronix

Mycket bra service och dom kan bil datan programmering och felsökning som inte många verkstäder kan

Therese
Skrev om Biltronix

Hade problem med att mina blinkers inte fungerade. Fick tid väldigt snabbt och det felet åtgärdades. Sjukt nöjd, bra service! Rekommenderar verkligen!

Chrille H
Skrev om Biltronix

Suverän service otroligt ödmjuk , snabbt o prisvärt otroligt duktig på bilelektronik som abs,databoxar,cluster mm Rekommenderas verkligen

Kia S
Skrev om Biltronix

Väldigt snabb, professionell och prisvärd hjälp med ett elproblem i min bil som andra verkstäder inte kunnat lösa. Rekommenderas !!!!

Reima J
Skrev om Biltronix

Om du har problem med startspärr, varningslampor, felkod, programmering osv är Biltronix rätt företag. De kan göra det som märkesverkstad inte kan. Jag rekommenderar starkt! Kunnig och trevlig service.

Norbert
Skrev om Biltronix

- Biltronix är en seriös, noggrann och proffesionell verkstad där jag som kund blev bemötade på den bästa möjliga sättet. - En ren och organiserad verkstad där allas bilar är väll handtagna. Varmt rekommenderar!

Thomas I
Skrev om Biltronix

Thanks for the help. Very quick and efficient service on a fod focus instrument cluster. Very satisfied.