Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg BIRKA CRUISES AB

STADSGÅRDSLEDEN STADSGÅRDSTERMINALEN, 116 45 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om BIRKA CRUISES AB

• Daniel V
    Daniel V skrev om BIRKA CRUISES AB
    Åker på kryssning med familj och vänner minst 1 gång per år och har alltid valt Birka Cruises då jag upplevt båten som mest städad.

Senast hade vi dock en bedrövlig upplevelse då vårt sällskap relativt tidigt på kvällen oprovocerat blev angripna av ett medelålders berusat par med uppenbara alkohol/aggressionsproblem. En mörkhyad kvinna i vårt sällskap fick utstå högljudda verbala tillmälen som "svartskalle" och diverse annat medan folk i omgivningen förskräckt såg på. Normalt hade jag inte brytt mig lika mycket, idioter finns överallt, men...

1. Kryssningen var annonserad som en påsklovskryssning för barnfamiljer. Våra barn som bevittnade detta blev traumatiserade av händelsen och vågade sig inte ut ur hytten.

2. Vakterna avlägsnade dessa och bekräftade att de haft problem med paret tidigare. Varför tillåter man överförfriskade människor som inte bör dricka mer och som ställt till med problem tidigare fortsätta dricka och härja bland barnfamiljer!? Vi var dessutom tvungna att hålla utkik efter dessa morgonen efter. Avkopplande resa? Nej.

3. När jag kontaktar Birka möts jag av ingen förståelse alls. Att bli påhoppad och bli kallad "svartskalle" på Birka Cruises under en familjeresa är liksom ingen grej hos dom.

Jag fattar att Birka inte kan styra över idioter, men de har ändå ett inflytande och ansvar.

De tyckte inte heller det var värt att försöka vinna tillbaka vårt förtroende som lojala och återkommande gäster, så vi röstar med plånboken och kommer från och med bojkotta Birka Cruises till förmån för dess konkurrenter. Läs mer