Alla kategorier Bar Västmanland Västerås Bishops Arms

Stora Torget 19, 722 15 Västerås — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Läs vad 8 kunder tycker om Bishops Arms

• Magnus
    Magnus skrev om Bishops Arms
    Mysig miljö, rikligt utbud av whisky och diverse ölsorter. Tyvärr motsvarar servicen inte alls denna nivå. Man undrar om de vill ha oss där? Nej gå till andra ställen där man blir vänligt bemött istället.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Bishops Arms
    ganska mörk och, på något sätt, sunkig pub på ett bra sätt. jag menar att den är ganska lik en riktig engelsk pub med lite mys och lugn utan musik men samtidigt lite skum. dock stort utbud som är riktigt bra
  • Christoffer I
    Christoffer I skrev om Bishops Arms
    Mysiga lokaler med en skönt lugn som gör att man kan sitta och umgås med sina vänner utan att behöva skrika och få ont i huvudet. Utbudet på dryck är mycket bra och att sitta i goda vänners sällskap och avnjuta en "annorlunda" öl rekomenderas starkt!
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Bishops Arms
    Trevlig lokal, kul ölsortiment men riktigt risig service. Vid frågan "vad rekommenderar du?" svarar servitrisen "Hur ska jag veta vad du tycker om?" Andra fulla gäster och trångt i baren struntar jag i, men service är det minsta jag begär. Så, jag går nog tillbaka till baren men äter gör jag hos andra restauranger.
  • Karsten P  E
    Karsten P E skrev om Bishops Arms
    Denna pub har allt. Jag läser gärna i en av böckerna medans jag väntar. Träffade Art Garfunkel här, dock var han inte så pratsam.
  • Johan
    Johan skrev om Bishops Arms
    Ett riktigt trevligt ställe med många sorter av öl & whisky kunnig personal och trevlig miljö.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Bishops Arms
    En väldigt trevlig brittiskinspirerad pub positionerad mitt i centrala Västerås. De har ett relativt stort utbud av olika öler från världens alla hörn. Trevliga lokaler, duktig personal och en uteservering som är helt underbar vackra sommarkvällar.
  • Melina G
    Melina G skrev om Bishops Arms
    Trevlig pub i äkta anda. Personalen pratar engelska och det känns som om man kommit in på en pub på Irland eller liknande. God pubmat och härlig atmosfär. Ligger trevligt i Birkastan sedan länge och har en uteservering på sommaren vilket är trevligt. Lite mörkt och rustikt inne i lokalerna, precis som en pub ska vara.

Stora Torget 19, 722 15 Västerås