Bishops Arms

3.2

9 omdömen om Bishops Arms

CHRISTOPH K
Skrev om Bishops Arms

Lurad, pank och besviken! They steal your money and make you feel miserable for it. We went there as a group for an after-work. Some of us left earlier and payed their share. However, when the rest of us wanted to leave and pay they must have forgotten to remove it from the bill so they made us pay again. The day after we called and mailed them the our receipts to sort things out. At first things looked hopeful, the staff promised to check their IT-system to track the transactions. Then nothing happened. I called again...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Magnus
Skrev om Bishops Arms

Mysig miljö, rikligt utbud av whisky och diverse ölsorter. Tyvärr motsvarar servicen inte alls denna nivå. Man undrar om de vill ha oss där? Nej gå till andra ställen där man blir vänligt bemött istället.

Rickard H
Skrev om Bishops Arms

ganska mörk och, på något sätt, sunkig pub på ett bra sätt. jag menar att den är ganska lik en riktig engelsk pub med lite mys och lugn utan musik men samtidigt lite skum. dock stort utbud som är riktigt bra

Christoffer I
Skrev om Bishops Arms

Mysiga lokaler med en skönt lugn som gör att man kan sitta och umgås med sina vänner utan att behöva skrika och få ont i huvudet. Utbudet på dryck är mycket bra och att sitta i goda vänners sällskap och avnjuta en "annorlunda" öl rekomenderas starkt!

Cecilia B
Skrev om Bishops Arms

Trevlig lokal, kul ölsortiment men riktigt risig service. Vid frågan "vad rekommenderar du?" svarar servitrisen "Hur ska jag veta vad du tycker om?" Andra fulla gäster och trångt i baren struntar jag i, men service är det minsta jag begär. Så, jag går nog tillbaka till baren men äter gör jag hos andra restauranger.

Karsten P  E
Skrev om Bishops Arms

Denna pub har allt. Jag läser gärna i en av böckerna medans jag väntar. Träffade Art Garfunkel här, dock var han inte så pratsam.

Johan
Skrev om Bishops Arms

Ett riktigt trevligt ställe med många sorter av öl & whisky kunnig personal och trevlig miljö.

Jonas L
Skrev om Bishops Arms

En väldigt trevlig brittiskinspirerad pub positionerad mitt i centrala Västerås. De har ett relativt stort utbud av olika öler från världens alla hörn. Trevliga lokaler, duktig personal och en uteservering som är helt underbar vackra sommarkvällar.

Melina G
Skrev om Bishops Arms

Trevlig pub i äkta anda. Personalen pratar engelska och det känns som om man kommit in på en pub på Irland eller liknande. God pubmat och härlig atmosfär. Ligger trevligt i Birkastan sedan länge och har en uteservering på sommaren vilket är trevligt. Lite mörkt och rustikt inne i lokalerna, precis som en pub ska vara.