Läs vad 56 kunder tycker om Bjäre Flytt & Magasinering AB 2

2021-09-16
    Snabbt och effektivt! Packade och flyttade alla möbler för magisinering på några timmar.
    2021-09-13
    Proffsiga, snabba, effektiva.
    2021-09-11
    Allt gick snabbt och lätt och var inga problem,
    2021-09-11
    Kändes som att jag var i trygga händer från början. Bra kommunikation. Företaget levde upp till mycket högre förväntningar än jag hade.
    Flytten från Skåne till Sollentuna tog 3 dagar, vilket jag önskade, men inte trott vara möjligt. Packning (av företaget) snabbt och väl dag 1. Både jag (med tåg) och flyttlasset åkte dag 2. Lossning kl 8 på morgonen dag 3 - perfekt!
    2021-09-09
    Proffsig och utmärkt service.
    2021-09-07
    Ert bemötande med alla i ert företag som jag har haft kontakt med har varit positivt och själva flytten gick jätte bra.
    Flytten innebar även packning av porslin och ömtåliga saker.
    2021-09-06
    Effektivt, proffsigt, snabbt, allt var perfekt!
    2021-09-05
    Utmärkt god service. Allt enligt plan.
    2021-09-05
    Flytt mellan Norrköping och Helsingborg som gick utmärkt. Otroligt nöjd kund och allt gick väldigt smidigt till. Extremt proffsigt utfört. Rekommenderas starkt!
    2021-09-04
    Duktiga killar glada och trevliga o jobbade snappt.
    2021-09-01
    Trevligt bemötande!Snabb och bra packning men tyvärr mycket DÅLIG uppmärkning av kartongerna vilket försvårade uppackningen.
    Kommunikationen mellan kontoret och pack/flyttbolaget fungerade ej helt ok avseende tider och bokade tjänster.
    2021-08-27
    Effektiva, flexibla och lösningsorienterade.
    Professionell och flexibel service
    2021-08-25
    Bra bemötande och man hjälpte till för att det skulle bli så bra som möjligt.
    2021-08-25
    Trevliga sociala ordentliga och snabba grabbar, vi är supernöjda
    Flytt av företag
    2021-08-24
    Jättebra bemötande och alla förväntningar infriades gällande packning, flytt och flyttstädning
    2021-08-24
    Beställde flytt av möbler/inventarier från hus till lägenhet, ej packning. Fick bra och utförlig offert som visade sig hålla.Lätt att komma i kontakt med, bra återkoppling på frågor.
    Flyttning utfördes inom den förväntade tiden, utan skador på möbler eller inventarier. Inga skrapskador.
    2021-08-24
    Flyttningen, som hade beställts, utfördes helt enligt förväntningarna. Trevligt tillmötesgående, ansvarsfullt och positivt utförande. Företaget kan verkligen rekommenderas.
    2021-08-24
    Punktligt och trevligt bemötande av flyttpersonalen. Mina möbler skyddades och transporterades på ett säkert sätt från Shurgard i Lund till Höganäs auktionskammare.
    2021-08-24
    Tuff flytt från stort hus som sköttes väldigt proffessionellt & helt enligt plan. Inte den billigaste offerten men allt fungerade precis som utlovats.
    2021-08-24
    Supertrevliga. Även om det kändes aningen olustigt att den ena va i telefon mer eller mindre under hela flytten- Men under sommaren är det klart svårt att få ihop arbetstillfällen för administrativa uppgifter också.
    Men ordinarie personal va super bra i övrigt, sommarjobbaren hade nog sin första dag men gjorde ett helt ok jobb.
    Hej Hilda
    Jag förstår din frustration, men även jag som företagsledare behöver tyvärr semester i bland. Jag är ledsen att det drabbat dig
    Hälsningar Suzanne
    2021-08-24
    Duktiga killar som jobbade på bra. De var väldigt serviceminded.
    2021-08-23
    Trevliga och duktiga medarbetare som hade en bra, hjälpsam och professionell inställning till alla aspekter av flytten från Skåne till Stockholmstrakten. Rekommenderar dom starkt.
    2021-08-23
    Alt har fungerat väl, profesionellt.
    2021-08-23
    Bokningen av flytten var smidig. Flyttfirman var punktlig, de hade med sig emballage och allt som behövdes för en säker flytt. Det gick snabbt och effektivt, med ett vänligt bemötande. Rekommenderas verkligen!!
    2021-08-23
    Bra bemötande av personalen på det hela taget.
    Men man försökte dölja att man förstört en buske genom att sticka ner den avbrutna grenen med hopp om att det inte skulle märkas, busken var tio år o ingen vanlig buske, den vägrar man att ersätta, man förstörde även ett lakan som man skulle ersätta efter några dagar , det har vi inte sett skymten av. Man lämnade också kvar en hel del saker o påstår att vi sagt att vi skulle hämta det själv, då jag är handikappad så förstår jag inte ett sådant påstående. Man villgärna skryta om sina fina försäkringar men man vill inte utnyttja dem
    Hej Jan
    jag beklagar det inträffade med den avbrutna grenen på busken, vilket jag talat med personalen om. Att kräva 3 500:- för en avbruten gren är inte en relevant kostnad. Hör av dig till mig via mejl, så skickar jag ersättning för lakanet!
    2021-08-23
    Bra kundservice, leverans enligt tid och bra kontakt med bolag i Stockholm
    2021-08-23
    Flytten gick helt perfekt. Kunnig och vänlig personal, otroligt hjälpsamma. Kan bara varmt rekommendera er!
    Mycket bra.
    Förväntningarna levdes upp till fullo.
    Flytt, har anlitat Bjäre flytt tidigare för flytt och även mina barn har anlitat dem.
    2021-08-23
    Allt från offertförfrågan till prissvar, genomförande, med packning, lastning, transport och lossning, allt fungerade helt perfekt.
    Jag är mycket nöjd med hela flyttningen.
    Anita L.
    Professionellt, kunnigt bemötande.
    Har anlitat företaget tidigare och haft en bra upplevelse.
    Tjänsten jag köpte var flytt.
    Jag är supernöjd med företaget!
    2021-08-23
    Från första kontakt och till vårt flyttgods var levererat fick vi bästa service på alla sätt, samtliga var mycket trevliga och hjälpsamma, vi kan verkligen rekommendera dom.
    2021-08-23
    Bästa flyttfirman på alla sätt
    Perfekt 👍👍
    2021-08-22
    Mycket väl genomförd flytt. Bra service, bra prisbild.
    Bra dialog under flyttdagen. Allt löstes utan några problem
    Trevliga, positiva och prisvärda
    2021-08-22
    Andra gången jag anlitade Bjäre Flytt.
    M.a.o. har jag haft nöjet att vara glad och nöjd två gånger
    Stort TACK 🙏
    2021-08-22
    Trevlig personal. Hjälpte oss med allt när vi flyttade.
    2021-08-22
    Vi blev väldigt bra bemötta och nöjda med utfört uppdrag
    2021-08-22
    Tryggt, säkert och tillförlitligt. Nöjda från början till slut. Huvudansvarige gjorde ett jättebra jobb. De hade med sig en ny vikarie som man kunde önska mer av, men över lag bra och rekommenderas.
    2021-08-22
    Serviceminded og alltid på plass, dvs. Du fikk svar på dina spörsmål!
  • Morgan S
    skrev om Bjäre Flytt & Magasinering AB
    2021-08-22
    Snabba , trevliga pågar som flyttade bohaget på väldigt bra vis.
    Vänligt bemötande samt en positiv mailkontakt med chefen (Susanne Kroksdotter) . Kommer att anlita dessa för fler uppdrag om jag ska flytta igen
    2021-08-22
    Bra bemötande, dock ett flertal söndriga inventarier, trevlig personal.
    2021-08-22
    Bra bemötande. Kommer i tid. Trevliga.
    2021-08-22
    Våran flytt blev perfekt, dom hämtade som utlovat och allt hanterades utmärkt.
    2021-08-22
    Mycket nöjd snabba o trevliga
    2021-08-22
    Flytt av helt hem i 2 omgangar. Trevlig och kompetent personal. Alla mobler fina och oskadda. Flexibla. Rekommenderar garna.
    2021-08-22
    Mitt ärende gällde flytt efter fastighetsförsäljning.
    Blev bemött på bästa sätt från första telefonkontakten och blev där informerad om vad som gällde , från beställning till utförd order.
    Själva flytten utfördes av 2 unga män, som med varsamhet tog hand om våra ägodelar, från hämtning till placering i lägenheten.
    Hade också viss kännedom om vad som krävde mer noggrant omhändertagande. Supernöjd med allt!
    2021-08-22
    Trevligt bemötande, höll utlovade tider.
    2021-08-22
    Har använt företaget flera ggr .Har alltid varit nöjd .Denna gång Väl bemött vid beställningen men sen spårade det vid utförandet.Kände mig lurad vid betalningen också.
    Hej Liselotte.
    Jag beklagar veerkligen det inträffade och att du inte är nöjd. Jag har letat i min mejlkorg efter mejl från dig. Hör gärna av dig så vi får reda ut vad det är som du inte känner dig nöjd med!
    Hälsningar Suzanne
    2021-08-22
    Proffsiga o trevliga killar som jobbade snabbt o effektivt! Det var den smidigaste flytten för oss genom tiderna. Flytt från Göteborg till Bjäre juli 2021
    Varmt tack till Niklas o Daniel Bjäre Flytt o Magasinering.
    Våra bästa rekommendationer!