Alla kategorier Målare Södermanland Katrineholm Nordisk Yta Björsons Måleri

Björsons Måleri

En del av Nordisk Ytabjorsons.se

VASAVÄGEN 64, 641 37 Katrineholm — Visa karta

Sedan starten 1938 har vi på Björsons måleri målat och tapetserat runt om i Katrineholm, Eskilstuna och Nyköping.

Vi har tagit vara på erfarenheten vi fått genom åren och nu kan vi erbjuda en rad olika måleritjänster som dekorationsmålning, marmorering, ådring och våtrumsmålning såväl som fasadmålning och golvmålning.

Genom att vi ingår i Nordisk Yta kan vi även erbjuda t.ex. målning av plåttak och mycket annat.

Vi är 45 anställda och alla vill vi ge dig som kund vårt bästa hantverksarbete och hjälpa dig med allt från idé till resultat. Hör av dig så fixar vi en kostnadsfri offert!

Läs vad 14 kunder tycker om Björsons Måleri

• Frank I
    Frank I skrev om Björsons Måleri
    Dom gör bra jobb. Helt OK Läs mer
  • Per-henrik P
    Per-henrik P skrev om Björsons Måleri
    Trevligt bemötande och en problemfri entreprenad rakt igenom. Läs mer
  • Roger P
    Roger P skrev om Björsons Måleri
    Björsons Måleri kan man lita på. Det spelar ingen roll vilken situation det är. Dom löser det alltid. Läs mer
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Björsons Måleri
    Bra att vi får svar på beställningar, Ni har varit dåliga med att hinna med att göra beställda jobb Läs mer
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Björsons Måleri
    Bra från första förfrågan, genomförande av projekt och alltid ett väl utfört arbete. Läs mer
  • Lars-håkan L
    Lars-håkan L skrev om Björsons Måleri
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet, arbetet samt hur fort arbetena utförs från Björsons Måleri. Jag skulle ha svårt att utföra mitt arbete utan den hjälp och stöd jag får från Björsons Måleri. Läs mer
  • Gert E
    Gert E skrev om Björsons Måleri
    trevligt bemötande och stor kunskap hela vägen vid entreprenader, servicearbeten och material och en bra dialog om utförandetider. Läs mer
  • Monika N
    Monika N skrev om Björsons Måleri
    Vi har haft samarbete med Björsons Måleri i mer än 20 år. De har hjälpt oss med måleriarbeten i våra fastigheter. Samarbetet har fungerat utmärkt i alla avseenden. De har gett oss ett bra bemötande och utfört uppdragen på ett professionellt sätt, till vår belåtenhet. I de fall det har varit anmärkningar har de åtgärdat felen snarast möjligt. Vi känner oss trygga med att anlita Björsons Måleri även i fortsättningen. Läs mer
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Björsons Måleri
    Björsons har alltid varit en pålitlig entreprenör som håller vad dom lovar.
    Dom levererar det vi är överens om och allt som oftast i tid med, vilket är viktigt för oss. Vi köper istort sett alla slags måleritjänster mm.
    Jag upplever Björsons som en seriös entreprenör med god företagsvilja. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Björsons Måleri
    Alltid professionellt bemötande och med bästa resultat som fokus, i stora som små projekt. Läs mer
  • Bengt-erik T
    Bengt-erik T skrev om Björsons Måleri
    Vi antog Björsons Måleri efter en upphandling för ett större renoverings projekt. De har utfört ett fackmanamässigt arbete samt har ett professionellt bemötande, mina förväntningar har de levt upp till med råge.
    De har varit lätt att driva projektet gentemot Björsons Måleri, de har ställt upp utan problem. Hade bra kommunikation med de övriga entreprenörerna, så att man undviker stillestånd. Jag skulle gärna anlita Björsons Måleri vid fler projekt. Läs mer
  • Michael L
    Michael L skrev om Björsons Måleri
    Som projekt- och byggledare så har jag bara goda erfarenheter av Björsons Måleri.
    Ställer alltid upp med kort varsel om det behövs och gör ett bra mycket jobb. Läs mer
  • Tomas K
    Tomas K skrev om Björsons Måleri
    Tycker att målaren var slarvig och man var tvungen att påpeka en massa saker som borde vara själklara för en yrkesman. Kontakt med arbetsledning fungerade bra Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Björsons Måleri
    Skanska Hus Sthlm syd har använt sig av Björson´s Måleri som en underentreprenör.
    Vi har en god erfarenhet av företaget och kan rekomendera dem till entreprenader, trots en pressad tidplan har de utfört arbete med god kvalitet samt bemannat efter våra krav och önskningar. Läs mer

VASAVÄGEN 64, 641 37 Katrineholm