Björsons Måleri

Björsons Måleri

bjorsons.se
  • BadgeFourYears

Sedan starten 1938 har vi på Björsons måleri målat och tapetserat runt om i Katrineholm, Eskilstuna och Nyköping. Vi har tagit vara på erfarenheten vi fått genom åren och nu kan vi erbjuda en rad olika måleritjänster som dekorationsmålning, marmorering, ådring och våtrumsmålning såväl som fasadmålning och golvmålning. Vi...

81 omdömen om Björsons Måleri

Hans F
Skrev om Björsons Måleri

Bra positivt bemötande, proffsigt jobb på överenskommen tid.

Andreas H
Skrev om Björsons Måleri

Bra, kommer alltid när man ringer.ser till att det blir klart i tid

Sören C
Skrev om Björsons Måleri

Snabba att svara vid anbudet ett bra pris. Skötte allt till belåtenhet. Vi kan å det varmaste rekommendera detta företag

Stefan N
Skrev om Björsons Måleri

Proffsig, prisvärd och bra bemötande

Bertil A
Skrev om Björsons Måleri

Mycket bra bemötande. Huset målades med lite avbrott för regn. Mycket professionellt och underbara människor.

Annelie N
Skrev om Björsons Måleri

Ommålning av bostadsrättsradhus. Mycket seriöst företag med väldigt kompetent och trevlig personal. Lätta att samarbeta med. Lättfattad offert som inkluderar allt arbete man vill ha utfört samt till bra priser. Under arbetets gång har det varit ett mycket bra samarbete mellan målarna och styrelsen. Information har kontinuerligt lämnats om vad som har gjorts och vad som ska göras härnäst så löpande information kan lämnas ut till medlemmarna i brf. Allt för att arbetet ska fungera så bra som möjligt, både för målarna och...

David N
Skrev om Björsons Måleri

Snabba och hjälpsamma och anpassade sig efter vad vi behövde. Tog på sig att leta reda på snickare och golvläggare också. Mycket bra. Dock otydliga i kommunikationen så priset blev mycket högre än vad vi förväntade oss. De har nog inte vana av att projektleda en renovering och ge en offert. Fick istället offerter från varje hantverkare och det var svårt att veta totalpriset. Lämnade också målning av doslock till oss att göra men åtgärdade det efter påpekande. Slutresultatet blev dock bra och proffsigt.

Knut I
Skrev om Björsons Måleri

Blev bemött på professionell sätt. . Att de var självständig och fixa jobb utan att jag var där.Blev bra resultat både tapisering o målning

Johan K
Skrev om Björsons Måleri

Bra bemötande och fint resultat.

Andreas C
Skrev om Björsons Måleri

Professionella med hög servicekänsla. Snabbt hemma hos mig för att kunna lämna en offert och ge råd avs färgval och kulörer. Målaren (Morgan) trevlig, erfaren och skicklig med yrkesstolthet som innebar kloka val efter konsultation med oss som kund. Korrekt faktura skickades ut efter slutfört arbete. Har anlitat Björsons tidigare i såväl hemmet som i vår Brf och rekommenderar dem varmt.

Birgitta F
Skrev om Björsons Måleri

Lätta att ha att göra med. Gör ett fint jobb!

Peder E
Skrev om Björsons Måleri

Duktig och kunnig målare, med god kännsla för färgsättning.

Lars M
Skrev om Björsons Måleri

Mycket väl utförda måleri- och tapetseringsarbeten. Bra dialog inför och under arbetet med goda råd som bidrog till det fina resultatet. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Björsons till alla som önskar ta professionell hjälp vid renoveringar.

Bobo S
Skrev om Björsons Måleri

Bra kommunikation, planering och mycket väl utfört hantverk.

Claes C
Skrev om Björsons Måleri

Målaren Anneli har uppfyllt våra förväntningar. Hon är lyhörd, snabb och effektiv,

Petra N
Skrev om Björsons Måleri

Professionellt företag, god kontakt från start till mål med projektet. Vi ville måla om hall, trapp, övre hall och öppna planlösningen mellan kök och vardagsrum. Varje gång man kom hem ifrån jobbet var en positiv överraskning hur mycket de hade hunnit. Man märker att de arbetar metodiskt och strukturerat. Supernöjd!

Jukka T
Skrev om Björsons Måleri

De leverade precis vad de lovade. Personalen var väldigt trevlig och duktiga.

Cia R
Skrev om Björsons Måleri

Vi hade länge gott i tankarna att måla om på vår salong. Jag valde kulör och hade ganska klart för mig vad och hur jag ville ha det. Jag upplevde att jag fick jättefin respons på det och samtidigt bra och professionell rådgivning. Arbetet gick smidigt, så vi kunde även ha ”öppet” och arbeta samtidigt. Utmärkt samarbete där! Yrkesskicklighet och noggrannhet får högsta betyg! Vi är så nöja! Hud & Hårkompaniet/ Cia Ronach

Rakel H
Skrev om Björsons Måleri

Fantastiskt duktiga, engagerade, trevliga och snabba målare! Kan varmt rekommendera dem! Jag har i mitt jobb haft att göra med många duktiga målarfirmor genom åren men ingen har tidigare levererat såhär bra!

Annelie A
Skrev om Björsons Måleri

Snyggt och snabbt utfört av en trevlig målare.!

Per Åke J
Skrev om Björsons Måleri

Mycket bra bemötande Lite högre offert än vi förväntade oss Lång väntan till start men det var förvarnat Snabbare utfört än förväntat och än vad offerten förespeglade Bra utfört arbete förutom på staketen Nu åtgärdat efter påpekande

Jackie V
Skrev om Björsons Måleri

Duktiga medarbetare samt leverera alltid i tid och med kvalité.

Viktor H
Skrev om Björsons Måleri

Mycket bra och trevligt bemötande. Kommunikationen inför projektstart kunde varit tydligare.

Svar från Björsons Måleri

Hej Viktor, tack för synpunkterna, tyvärr så hade vi lite sjukdomar i företaget både före och under projektet som kan ha påverkat våran tydlighet när vi skulle starta upp projektet men vi hoppas och tror att ni är nöjda med slutresultatet. /Tommy BjörsonsMåleri

Erik R
Skrev om Björsons Måleri

Målarna gjorde ett väldigt noggrant och snyggt arbete. Kan varmt rekommenderas!

Fredrik L
Skrev om Björsons Måleri

Suveränt jobb på kort tid! Kan bara rekommendera!

Fredrik E
Skrev om Björsons Måleri

Blev bra bemött utav dom. dom levde upp till våra förväntningar Målning av 3 tak och tapetsering utav 3 rum, blev jättebra.

Marie P
Skrev om Björsons Måleri

Professionella och trevliga i alla kontakter. Supernöjda med målningen av gästhus och kök. Rekommenderas verkligen.

Nicklas M
Skrev om Björsons Måleri

Proffsigt bemötande redan från start! Lysande resultat och riktigt trevlig personal!

Folke P
Skrev om Björsons Måleri

Mycket bra bemötande, snabb återkoppling. Ett mycket väl utfört arbete , målning av pannrum 🔝

Melinda H
Skrev om Björsons Måleri

Bra kommunikation. Bra utförda arbeten.

Inge S
Skrev om Björsons Måleri

Inget att klaga på gällande invändig och utvändig målning. Bra och trevligt bemötande. Tillmötesgick mina önskemål på ett bra sätt. Kan rekommendera företaget.

Conny S
Skrev om Björsons Måleri

Fantastiskt väl utfört arbete och mycket trevligt bemötande när de målade vår villa. Från början till slut.

Frank S
Skrev om Björsons Måleri

Bra dialog samt arbete utfört på bra sätt enligt överenskommelse. Uppföljning med besiktning och åtgärd av mindre brister i direkt anslutning till arbetets avslut. Vi är nöjda.

Göran A

Målat och tapetserat Utmärkt

Annika L
Skrev om Björsons Måleri

Tapetsering och målning Utmärkt resultat av en duktig och trevlig målare.

Bodil F
Skrev om Björsons Måleri

Målning och tapetsering, mkt bra bemötande, löpande räkning rekommenderades och det blev billigare för mig. Jag är supernöjd.

Mona I
Skrev om Björsons Måleri

Vi fick en total förändring av övre och nedre hall med förbindande trapp. Taket i övre hallen, inklusive över trappen målades, väggar, inklusive snedtak över trapp tapetserades, bröstpanel, räcke, trappsteg och ledstång målades. Vi är mycket nöjda med både samarbete och bemötande under vägen och slutresultatet.

Åsa S
Skrev om Björsons Måleri

Proffsiga, kunniga och mycket trevliga!

Lotta U
Skrev om Björsons Måleri

Målningsarbete. Målaren kom exakt samma dag och tid som vi kommit överens om. Mycket gott bemötande när jag haft kontakt med företaget. Vi blev mycket nöjda med målarens arbete.

Annika P
Skrev om Björsons Måleri

Trevligt bemötande av både målare och arbetsledare.

Emma J
Skrev om Björsons Måleri

Fantastiskt jobb och professionellt bemötande!

Peter N

Målning av villan. Allt har fungerat perfekt. Tack så jättemycket 👍😎

Annette S
Skrev om Björsons Måleri

Målning av garage. Kunnig och idérik yrkesman trevlig att ha att göra med. Med beröm godkänd.

Jesper R
Skrev om Björsons Måleri

Bra utfört arbete från start till mål. Rekommenderas starkt.

Inger L
Skrev om Björsons Måleri

Anlitade Björssons måleri för att måla och tapetsera hemma hos oss, efter en ombyggnation. Tog in en offert, de höll vad de lovade att offert en skulle komma veckan efter. Målerifirma återkopplade alltid till oss. När bygget försenade ordnade de så de kom senare, när det började bli klart. De hade kunnig personal som gjorde ett bra jobb. Gav oss tips och vi kunde få råd om tapetsering. Björssons måleri är en firma med kunnig personal som ger förtroende som man kan lita på. Kommer rekommendera dem till vänner och bekanta.

Joacim H
Skrev om Björsons Måleri

Björsons har målat och tapetserat vårat nyrenoverade och utbyggda hus. Ett omfattande ganska stort ”villajobb”. Trevligt och bra bemötande från offertstadiet till slutfört jobb. Oerhört trevlig och duktig hantverkare vid namn Markus utförde jobbet. Vi är mycket nöjda!!

Fredrik P
Skrev om Björsons Måleri

Mkt bra bemötande och ser till att kunden blir nöjd.

Paula L
Skrev om Björsons Måleri

Mycket snabb respons på förfrågan gällande målning, mycket trevlig och kompetent personal.

Arvid H
Skrev om Björsons Måleri

Kanon bra målare och flexibla, rekommenderas starkt.

Christer F
Skrev om Björsons Måleri

Hej kanon jobb har han gjort tog lite tid men vi är helt enkelt nöjd med Björsons Måleri