Blå Expressen

Blå Expressen

Med anor som sträcker sig tillbaka till år 1941 är vi på Blå Expressen en väl etablerad och seriös flyttfirma baserad i Solna. Vi erbjuder kvalitativa och personliga flyttjänster i hela Stockholmsområdet, för både privatperson och företag.

Oavsett om det gäller kontor, villa, lägenhet eller specifika föremål som kräver lite extra precision strävar vi på Blå Expressen mot att din flytt ska bli utförd på ett optimalt sätt, varje gång.

Vi är medlemmar i organisationen Sveriges Åkeriföretag och äger själva våra lastbilar som även är miljöklassade. Genom kontinuerlig utbildning av vår personal kan vi se till att vi når dina förväntningar.

Välkommen till Blå Expressen!

Läs vad 384 kunder tycker om Blå Expressen 2

2021-04-05
    Grymt bra service.
    Ger det där "lilla extra" och är väldigt hjälpsamma.

5/5
    Hej Tomas Tack för det fina betyget vi på Flyttfirman Blå Expressen får här på reco. Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-03-31
    Vi bokade flytthjälp av Blå Expressen.
    Det skulle visa sig att vi hade valt helt rätt flyttfirma. Det är otroligt trevliga, snabba, noggranna och försiktiga.
    Från första kontakten till sista har de haft kund focus till 100%.
    Hatten av för Blå Expressen Och Grabbarna 10 av 10 !!!
    Hej Saffet Tack för er fina reco ! Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice. Då har vi nått vårt mål med att lämna nöjda kunder efter oss !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att det blir många dopp i poolen i sommar. Med vänliga hälsningar Gülen Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-03-30
    Bästa flyttfirman som går att välja! Snabba och mycket pålitliga.
    De passar tider och allt detta med ett leende.
    Tack bästa blå!
    Hej Inga Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen på detta vis. I över 25 år har jag/Glenn jobbat på att höja kvaliteten och den sociala kompetensen hos våra anställda och är så glad att detta arbete gett utdelning !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya arbete ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-03-29
    Bra och tryggt från första kontakten till genomförd flytt. Lyhörda och professionella.
    Hej Marcus Tack för det fina betyg här på reco. Bra,tryggt,lyhörda och Professionella är något vi gärna förknippas med på Flyttfirman Blå Expressen !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • Johan A
    2021-03-25
    Toppenservice! Trevliga, hjälpsamma, snabba och effektiva och försiktiga.

Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Johan Tack för de fina betyget ni ger oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-03-24
    Proffsigt bemötande och mycket väl utförd flytt
    Hej Claes Tack för det fina betyget vi på Flyttfirman Blå Expressen får av er här på reco. Vi är så glada och stolta att ni upplever oss på detta vis ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2021-03-22
    Det finns säkert duktiga och professionella flyttfirmor men få kan mäta sig med Blå Expressen i trevligt och proffesionellt bemötande. Så angelägna om vårt välbefinnande och att hela tiden lyssna till våra frågor gjorde att vi kände oss helt trygga med deras leverans och sätt att arbeta. Vi beställde både packning, flytt och slutstädning från vår lägenhet och allt flöt på exakt så som det beskrevs för oss innan flytten påbörjades.
    Så försiktiga om vårt bohag och ett roligt exempel var att vi hittade ett par billiga läsglasögon väl inslagna i en av kartongerna, jag hade glömt stoppa ner dem. Vi rekommenderar verkligen Blå Expressen för er flytt ni kommer inte bli besvikna.
    Ann & Hasse
    Hej Ann & Hasse Tack för det otroligt fina orden ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Jag/Glenn blir så glad och känslosam att mitt hårda arbete i 25 år på Blå Expressen har blivit till vad det är idag. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya fina hus !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-03-17
    Flytthjälp till ny lägenhet
    Hej Lotta, Vi är så glada att ni är nöjd med er flyttning. Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-02-25
    Superbra bemötande och Hög kvalitet på packning och flytt!
    Hej Eji Tack för de fina betygen här på reco. Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och vårt bemötande !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-02-07
    Anlitade Blå expressen för flytt från lägenhet till radhus.

De gav ett riktigt gott och proffsigt intryck från början till slut. Lätta att ha kontakt med, flexibla och väldigt trevliga.

Vår flytt gick supersmidigt tack vare dem! Vi kan verkligen rekommendera denna flyttfirma!
    Hej Anna Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Nöjda kunder och proffsig personal är allt jag önskat mig under mina 26 år på Blå Expressen och nu är vi här !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna Blå Blå Expressen
  • 2021-02-07
    Blå Expressen hjälpte mig med flytten från en bostad till en annan bostad inom Stockholm.
    Jag är mycket nöjd med flytten och allt gick bra. Personalen hade ett gott bemötande, arbetade effektivt och hade ett lugnt sätt som skapade en god känsla. Det var lätt att ställa frågor och dfå svar. De var varsamma med hanteringen av möbler och annan packning.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hela flyttprocessen. Det var bra att få låna lådor och packa själv innan flyttningen samt att sedan få ha lådorna kvar i två veckor och packa upp.

Jag har bara positiva upplevelser av flytten och av personerna som genomförde flyttningen.
    Så jag ger de bästa rekommendationer för Blå expressen och dess personal.

Med vänlig hälsning
    Margareta Svensson
    Hej Margareta Tack för de fina betygen ! Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och vår personal ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Kenth & Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-02-06
    Flytt och flyttstädning. Proffsiga oc trevliga, snabba och effektiva. Alla möbler och kartonger hamnade i rätt rum, vilket nderlättade vår uppackning. Jag har anlitat dm tidigare och vet att de levererar på topp. Jag blev inte besviken den här gången heller 🙂, tvärt om, de gjorde ett kanonjobb.
    Hej Ulla Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så otroligt stolta att ni känner så för vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2021-01-18
    Flyttade från Bromma till Heby med Blå Expressen och är helnöjd både med själva flytten och med kontakt före och efter flytten. Vi hade även flyttstädning genom dem och allt med nyckelhantering och städning sköttes hur bra som helst.
    Hej Kristoffer ! Vi är så glada att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn och Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-01-15
    Vi flyttade först ur vår stora villa till magasinering och därefter två veckor senare till vår nya lägenhet på Lidingö.

Blå Expressen var lika seriösa med flytten, som de var redan vid det första trevliga bemötandet. Alla flyttkillarna var extremt noggranna och hade rätt utrustning för att klara flytten tryggt och effektivt.

Vi är helnöjda och kan varmt rekommendera Blå Expressen!
    Hej Magnus Tack för det fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Att ni som kund är nöjd med vår flyttservice betyder allt för oss !! Vi hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn & Madeleine Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-01-14
    Otroligt proffsiga. Från första kontakten till sista kartongen. Snabba och ordentliga och dessutom med glatt humör. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Blå Expressen.
    Hej Kalle Tack Tack Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Jag/Glenn bär min fars yrke sedan 25 år tillbaka och är så glad och stolt att jag får tårar i ögonen ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Kenth & Glenn Westlund med Personal Blå Expressen
    2021-01-14
    Helt fantastisk service och medarbetare som verkligen gav allt för att leverera en 5-stjärniga flytthjälp. Värt varenda krona.
    Hej Niklas Tack för er reco Vi blir så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och vår personal ! Det är det viktigaste av allt för oss ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2021-01-14
    Allt blev bra från första kontakten, packningen och transportern och inflyttning. Trevlig och hjälpsam personal.
    Vi är helnöjda.
    Hej Jan Tack för det fina betyget här på reco Vi är båda glada och stolta att ni som kund känner er nöjda med vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Kenth & Glenn Westlund med personal Blå Expressen
    2020-12-08
    Över förväntan och från första kontakten med bokare till ställa in sista kartongen var 100% service. Ödmjukt bemötande och märks att personal trivs och kan bara säga tack och rekommenderar varmt till er som vill ha en seriös flyttfirma ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Hej Ulrika Tack för er reco. Vi är båda glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! För oss på Flyttfirman Blå Expressen är det mycket viktigt att personalen trivs då det är personalen som skaffar alla nöjda kunder och fina omdömen. Vi är så glada att ni som kund ser att vår personal trivs med sin anställning hos oss på Flyttfirman Blå Expressen ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Expressen Blå Expressen
    2020-12-07
    Fantastiskt skickliga, professionella och otroligt trevliga. Kommer att både rekommendera de till vänner och använda dem framöver igen.
    Hej Nicole Tack tack tack för de fina ord och de strålande betyget det värmer i våra flytthjärtan ! Att ni som kund är nöjd med vår flyttservice är absolut det viktigaste för oss på Flyttfirman Blå Expressen. Nu känner Jag/Glenn mig redo för 25 år till i Flyttbranschen ;) Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Far & Son Westlund & De trevliga Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • Annki M
    2020-12-07
    Mycket trevligt och professionellt mottagande vid kontakt. Fick snabbt hjälp med transport av känslig och tung industrisymaskin som säkrades efter konstens alla regler under transport. Upphämtning och leverans punktligt och enligt överenskommelse. Jag rekommenderar absolut Blå Expressen och kommer själv fortsätta anlita dom vid behov :)
    Hej Annki Tack för det fina betyget här på reco ! Vi är så stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni kommer få många fina stunder framför er symaskin !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-12-06
    Jag kan verkligen rekommendera Blå Expressens flyttservice. Trevligt och professionellt utfört såväl i kontakterna som i själva flytten. Min flytt genomfördes effektivt på ett utomordentligt sätt av de anställda killarna. Glädjande att höra någon gå och sjunga trots tunga lyft och många trappor.! /Viv
    Hej Viveca Tack för er reco Vi blir glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Personal som mår bra på jobbet skaffar nöjda kunder ;) Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Sång fåglarna på Blå Blå Expressen
    2020-12-04
    Vi flyttade mellan två adresser i Solna vilket Blå Expressen löste på bästa sett. Allt från personen som offererade till personalen som flyttar är super trevliga. Det som jag värdesätter absolut mest är att dom skruvade isär sängar soffa och lampor och skruvade upp allt på den nya adressen.

Om jag flyttar någon mer gång så är Blå Expressen mitt självklara val.

Daniel Lundberg
    Hej Daniel Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi blir lite extra glada att ni uppskattar oss på kontoret också då vårt jobb ofta är ganska osynligt !! Tack för ett bra samarbete Vi hoppas ni skall trivs i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-12-04
    Vi beställde flytthjälp och flyttstäd.
    Otroligt bra bemötande från första kontakten.

Allt fungerade perfekt på flyttdagen, killarna och lastbilarna kom precis på avtalad tid och vara klara innan utsatt tid.

Kan inget annat än varmt rekomendera till andra som funderar på att ta flytthjälp
    Hej Rickard Tack för er reco och det fina betygen ni ger oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och vårt bemötande, Det betyder allt för oss !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-11-20
    Mycket bra flyttföretag. Trevliga, varsamma och gör precis som de lovar. Visserligen dyra, men det kan det vara värt om man inte flyttar ofta.
    Hej Erik Tack för ert fina betyg här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Visst kostar det lite mer att anlita ett kvalitet företag men kolla bara här på reco vad våra kunder säger om oss ! Tack vare att vi tar hand om vår personal så ser dem till att skaffa dessa fina betyg här på reco till Blå Expressen. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Expressen Blå Expressen
    2020-11-19
    Köpt flyttning och flyttstädning.
    Utmärkt service och bemötande. under hela processen från inspektion till leverans och uppföljning. Mycket professionell och effektiv hantering av alla moment och av samtlig personal.
    Hej Bob & Ingrid Tack för de fina raderna ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i Norrköping !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2020-10-17
    Trevligt bemötande, engagerade medarbetare, noggranna.
    Allt genomfördes till full belåtenhet.
    Kan rekommenderas.
    Hej Ann-Kersti Tack för ert omdöme om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är både glada och stolta att ni uppfattar oss på detta sätt! Att ni som kund är nöjd med vår flyttservice betyder allt för oss !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Kenth & Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-10-10
    Professionella killar. Packning och flytt i ett nafs. Andra gången vi anlitar Blå Expressen.
    Hej Henry Tack för er reco. Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice även denna gång !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Expressen Blå Expressen
    2020-10-10
    Snabba, smidiga, rappa killar som skötte allt utan problem.
    Rekommenderas starkt!
    Hej Fredrik Tack Tack Tack ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus ! Hälsningar Glenn & Grabbarna på Blå Expressen Blå Expressen
  • Stefan P
    Flyttfirma i världsklass! Super proffsiga och trevliga! Super bra!!/Stefan
    Hej Stefan Tack för er reco. Att ni känner att vi på Flyttfirman Blå Expressen är i världsklass får mig att känna mig såå stolt! Tack själva för ett gott samarbete ! Vi hoppas ni skall trivas i Västerås ! Hälsningar Glenn & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    Vi köpte pack/o-flytt.
    Mycket trevligt bemötande först via Mail o sedan när packmästaren kom, en toppenkille, vi är mycket imponerade av han o hans sätt o hastighet vad gäller packningen.
    Dagen efter gick flytten till vår nya adress, alltigenom mycket proffsigt o vi rekommenderar ert flyttbolag till alla som vi känner.
    Tusen tack för väl utfört arbete.
    Vänliga hälsningar
    Eva Hoel
    Lennart Blom
    Hej Eva & Lennart Tack för de fina betyget ni gett oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco.se Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Då har vi uppnått vårt mål "nöjda kunder & glad personal !! " Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-10-09
    Helt perfekt. Fixade allt och var mycket aktsamma. Fick hlälp med att få in två stora garderober (isärtagning resp. ihopsättning).
    Hej John Tack för det fina betyget. Att ni som kund är nöjda med vårt arbete betyder allt för oss ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-10-09
    Proffsig kontakt från första stund och mycket trevliga och kunniga flyttkillar. Rekommenderas varmt.
    Hej Karin Tack för att ni tar er tid att skriva här reco.se om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice så här långt ! Vi ses snart igen. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • Barbro M
    2020-10-09
    Jag hade beställt flyttning och städning. Jag har bara jätte bra upplevelser av båda. Jag blev väldig bra bemött av företagen.
    Rekommenderar varmt detta företag.
    Hej Barbro Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Christer Bäverfalk & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-09-28
    All eloge till bästa flyttfirman, kunde inte ha valt bättre.
    Det kändes redan vid besöket inför offert att det var rätt. Allt har fungerat klockrent hela vägen, allt från hjälp med packning till transporten av bohaget från Stockholm till Kalmar.
    Jättetrevlig personal och en bra dialog genom hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Blå Expressen till alla som vill ha en smidig och problemfri flytt!
    Hej Camilla Tack för de fina raderna ni skriver här på reco.se om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är såå glada och stolta att ni upplever oss på detta viss ! Vi hoppas ni skall trivas i Kalmar !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Christer Bäverfalk & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-09-24
    Blå expressen levde verkligen upp till mina förväntningar. snabba, trevliga och noga med att allt var i sin ordning.
    Ni kommer att få nästa flytt också👌
    Hej Roni Tack för er reco ! Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas er mor skall trivas i sitt nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-09-22
    Vid min flytt behövde jag packning, flytt och städ och redan vid beställningen kände jag att jag valt rätt. Innan flytten återkom Blå Expressen och vi gick igenom programmet. Packningen gjordes mycket noggrant, flytten gick säkert, tryggt och effektivt, städningen var perfekt. Alltså allt arbete smidigt och mycket över förväntan! Dessutom fantastiskt omtänksam och supertrevlig personal! Tack vare Blå Expressen har det varit så smärtfritt, ja roligt och lätt att flytta. Tack alla jag var i kontakt med!!!!
    Hej Gunvor Tack Tack Tack ! för er rekommendation här på reco.se Det är så jag/Glenn får tårar i ögonen för jag blir så glad och stolt !! Precis så vill jag att man som kund skall känna när man anlitat Flyttfirman Blå Expressen. Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund Blå Expressen
    2020-08-31
    Beställde flytt från Stockholm till Linköping inklusive packning av kök.

Professionellt bemötande från första stund av väldigt trevlig och kunnig personal som verkligen tog hand om våra saker. allt runt flytten flöt verkligen på och gjorde att vi inte behövde oroa oss för den delen vilket var väldigt skönt.

Rekommenderar verkligen Blå Expressen till alla som ska flytta, det var en superupplevelse som överträffade alla förväntningar.
    Hej Johan Tack så mycket för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen. Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice då det betyder allt för oss ! Vi hoppas ni skall trivas i Linköping ! Hälsa Hugo från oss. Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-08-31
    Fjärde gången vi flyttar med Blå Expressen, de är helt fantastiska. De har både packat och flyttat till oss, rekommenderar dem varmt!
    Hej Emma & Torbjörn Tack för er rekommendation här på reco.se Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! sen att det är fjärde gången vi lyckas göra er nöjd med vårt arbete glädjer oss så klart extra mycket !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2020-08-31
    Så snabbt, smidigt och proffsigt har jag aldrig flyttat förut! Kan bara ge de varmaste rekommendationerna till Blå Expressen, de är guld värda!
    Hej Carolina Tack för er reco. Vi är blir så glada att ni upplever att vi är snabba, smidiga och proffsiga då har vi nått vårt mål !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Expressen Blå Expressen
    2020-08-29
    Bra bemötande och väldigt bra känsla av att de omhändertog möblerna bra vid flytten. Snabba och effektiva. Mycket bra med fri kostnadsuppskattning innan.
    Hej Henrik Tack för er reco. Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2020-08-28
    Flytthjälp från den här firman kan verkligen rekommenderas. Trevlig bemötande och ett
    proffsigt utfört arbete.
    Hej Georg Tack för er reco. Vi är så glada att ni uppfattar oss som trevliga och proffsiga då har vi nått vårt mål ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-08-28
    Finns inget att klaga på
    jätte bra
    Hej Kim Tack för er rekommendation här på reco. Att ni känner att det inte finns något att klaga på under vårt samarbete med er betyder så mycket för oss ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-08-27
    Vi är otroligt nöjda med Blå Expressen. Utmärkt bemötande, säker packning och flytt. Smidigt, snabbt och lättsamt. Bästa flytt vi varit med om.
    Hej Ann Tack för de fina raderna ni skriver om oss här på reco. Vi blir så glada och stolta att ni uppskattar vårt bemötande och vårt arbete !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-07-11
    Vi använde Blå Expressen för flytt till ny lägenhet. All hantering av vår uppdrag från korrespondans innan uppdraget utfördes till själva flytten har varit väldigt smidig och proffsig. Tack för er fantastiska arbete!
    Hej Robert Tack för de fina raderna ni skriver här om oss reco. Vi är så glada och tacksamma för att ni uppskattar vår flyttservice! Då har vi nått vårt mål !! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-07-06
    Flytt och flyttstädning. Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    Jag kan verkligen rekommendera dem för bägge tjänsterna!
    Hej Johanna Tack för er reco Vi på Flyttfirman Blå Expressen är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-06-28
    Flytthjälp
    Eftersom vi fick flytthjälp med så kort varsel var jag lite orolig, men hade fått upp det på Google och där stod det bara bra saker om företaget.
    Bemötande var fantastisk ända från bokning till personal som bar alla lådor och möbler i 32 graders värme.
    Är supernöjda.
    Anita
    Hej Anita Tack för er rekommendation Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice ! Nöjda kunder är flyttfirman Blå Expressens melodi ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus Med vänliga hälsningar Glenn & Madeleine Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-06-27
    Mycket bra bemötande och servicenivå.
    Hej Lars Tack för er reco Det glädjer oss att ni tycker att ni fått ett bra bemötande från oss samt att ni vart nöjda med vår flyttservice ! Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
  • 2020-06-26
    Blå expressen skötte våran flytt. Jag har inget negativt att skriva. KLOCKRENT! Dom är trevliga och proffsiga på alla sätt, till 100%!
    Hej Karolina Tack Tack Tack ! Vi blir så glada för er reco för då har vi nått vårt mål med att lämna nöjda kunder efter oss !! Vi hoppas ni skall trivas bra i ert nya hus ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Grabbarna på Blå Blå Expressen
    2020-06-26
    Transport av möbler till tipp och flyttning av möbler och bohag. Har blivit väldigt bra bemött både via telefonsamtal och mail trots att jag kom med ny info då och då eftersom det blev lite ändrade planer.
    Enligt dom så går allt att ordna och det är ord som jag gillar och det har också stämt. I deras händer blev allt lätt och man är så tacksam när man får sådan hjälp! De var både snabba med att få ut allt och det kom snabbt på plats på nya stället. Jag skulle absolut rekommendera dem till andra.
    Hej Irene Tack för det fina betyget och de fina orden ni skriver här om oss på Blå Expressen. Vi är så glada att ni uppfattar oss på detta viss ! Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar ! Vi hoppas ni skall trivas i Sala ! Med vänliga hälsningar Glenn Westlund & Christer Bäverfalk & David Lund Blå Expressen
    2020-06-26
    Personlig och trevlig service. Effektivt och snabbt jobbat med min flytt.
    Hej Linda Tack för er reco ! Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår Flyttfirma ! Grattis till ert nya hus ! Med vänliga hälsningar Kenth & Glenn & Madeleine Westlund Blå Expressen