Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Solna Blå Expressen

Blå Expressen

Östervägen 6, 169 52 Solna — Visa karta

Med anor som sträcker sig tillbaka till år 1940 är vi på Blå Expressen en väl etablerad och seriös flyttfirma baserad i Solna. Vi erbjuder kvalitativa och personliga flyttjänster i hela Stockholmsområdet, för både privatperson och företag.

Oavsett om det gäller kontor, villa, lägenhet eller specifika föremål som kräver lite extra precision strävar vi på Blå Expressen mot att din flytt ska bli utförd på ett optimalt sätt, varje gång.

Vi är medlemmar i organisationen Sveriges Åkeriföretag och äger själva våra lastbilar som även är miljöklassade. Genom kontinuerlig utbildning av vår personal kan vi se till att vi når dina förväntningar.

Välkommen till Blå Expressen!

Läs vad 277 kunder tycker om Blå Expressen

• Suzanne L
    Suzanne L skrev om Blå Expressen
    Trevliga och mycket proffsig bemötande ! Läs mer
  • Bo L
    Bo L skrev om Blå Expressen
    Vi flyttade från ett hus i Norra Ängby där vi bott i 36 år till en trerums-lägenhet. Det blev en hel del flyttlådor och möbler. Bl.a. hade vi ett piano som inte rymdes i lägenheten. Vi hade mycket bekymmer hur vi kunde bli av med det, men Blå Expressen hjälpte till med bortforsling av det på vägen till lägenheten. Flytten gick galant och personalen var både trevlig och proffsig och vi upplevde att de skötte allt utmärkt själva och att vi mest var i vägen. Glenn som kontaktperson gjorde att vi hela tiden från början kände oss trygga med att flytten skulle fungera perfekt. Vi kan varmt rekommendera Blå Expressen. Läs mer
    2018-09-13 Blå Expressen svarar Bo L
    Hej Bo

Tack för er rekommendation

Vi är glada och stolta att ni upplever att ni känt er trygga med att anlita oss redan efter vår första kontakt.
    Och att vi höll vad vi lovat betyder så mycket för oss.

Min far och jag har drivit denna flyttfirma tillsammans i ca 25 år och det är mycket viktigt för oss att vi håller vad vi lovat våra kunder.

Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar ! !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin höst.

Far & Son Westlund & Grabbarna på Blå
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Blå Expressen
    Beställde flytthjälp från 2 lägenheter till 1 gemensam lägenhet. Blå Expressen fixade hela flytten på ett mycket bra sätt. Proffsigt bemötande och trevliga flyttkillar. Läs mer
    2018-09-13 Blå Expressen svarar Marcus S
    Hej Marcus

Tack för de fina orden ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen

Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice och att vi gett er ett bra bemötande trotts att det var en av sommarens varmaste dagar och arbetsdagen blev lång.

• Linda L
    Linda L skrev om Blå Expressen
    Gjorde ett toppenjobb! Kom i tid, inget förstört och trevliga killar! Läs mer
    2018-09-13 Blå Expressen svarar Linda L
    Hej Linda

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni uppskattar vår flyttservice !

• Hans A
    Hans A skrev om Blå Expressen
    Flytt från villa till lägenhet. Inte en pryl skadad. Hjälpsamma och trevliga flyttkillar. Kan verkligen rekommenderas för flyttningsuppdrag. Bra pris. Läs mer
    2018-09-13 Blå Expressen svarar Hans A
    Hej Hans

Tack för det fina orden ni skiriver här på reco om oss på flyttfirman Blå Expressen

Vi är glada och stolta att upplever oss på detta viss.

Glenn & Christer & Tor
  • Solweig J
    Solweig J skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen utförde min flytt professionellt och mycket bra. Personalen var mycket trevlig och arbetade snabbt och effektivt. Mina förväntningar införlivades helt. Läs mer
    2018-07-31 Blå Expressen svarar Solweig J
    Hej Solweig

Tack för er reco

Det glädjer vår flytthjärtan att ni upplever oss på detta viss !

• Annika P
    Annika P skrev om Blå Expressen
    Blå expressen flyttade vårt bohag från Sthlm till Uppsala och var super att ha att göra med och mycket trevlig personal. Detta är andra gången vi anlitat blå expressen och vi har varit lika nöjda båda gångerna. Läs mer
    2018-07-12 Blå Expressen svarar Annika P
    Hej Annika

Tack för er reco.

Vi är glada att ni som kund upplever att vi är super att ha att göra med och att killarna är trevliga.
    Då har vi kommit långt på vårt mål !

Vi hoppas ni skall trivas i Uppsala och att ni får en fin sommar i huset

• Mikael P
    Mikael P skrev om Blå Expressen
    Överträffade våra förväntningar baserat på de upplevelser vi haft med andra flyttfirmir.

Mkt trevlig, proffsig och serviceminded personal.

Allt gick väldigt smidigt från offert till utförande. Om behov av flytthjälp uppstår igen kommer vi absolut att anlita dem igen

Glenn & Co på Blå expressen rekommenderas starkt.

Mikael & Eva Läs mer
    2018-07-10 Blå Expressen svarar Mikael P
    Hej Mikael och Eva

Tack för er rekommendation

Vi blir så glada och stolta att vi överträffat era förväntningar !!

• Lena S
    Lena S skrev om Blå Expressen
    Är mycket nöjd gällande flytten med flyttfirman Blå Expressen och det gäller allt från den första kontakten till själva utförandet av flytten. Man återkopplar snabbt och har kundens olika önskemål i fokus. Flyttkillarna var oerhört noggranna och proffsiga, trygga i sina roller och dessutom trevliga – inget lämnades åt slumpen. Rekommenderas starkt. Lena S, Danderyd. Läs mer
    2018-07-10 Blå Expressen svarar Lena S
    Hej Lena

Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på Flyttfirman Blå Expressen

Det glädjer mitt flytthjärta att ni känner att ni fått ett bra bemötande från oss på kontoret och killarna på fältet då har vi uppnått vårt mål !

• Jonas A
    Jonas A skrev om Blå Expressen
    Glenn & Co levererade över förväntan. Väldigt trevliga och professionella flyttare. Okomplicerat, snabbt och prisvärt.

Vi gjorde en flytt av kontoret med massa skrivbord och kartonger. Inte minsta skråma någonstans.

Rekommenderar varmt Blå Expressen.
    Jonas Läs mer
    2018-07-10 Blå Expressen svarar Jonas A
    Hej Jonas

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !
    Tack själv för ett fint bemötande mot både kontoret och flyttkillarna

Vi hoppas att allt skall vara bra med er nya lokal.

• Ulrika R
    Ulrika R skrev om Blå Expressen
    Vi köpte flytthjälp, killarna var punktliga mycket noggranna, strategiska i sitt arbete och försiktiga med sakerna. Mycket trevligt bemötande från alla. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar gärna företaget för andra. Läs mer
    2018-05-22 Blå Expressen svarar Ulrika R
    Hej Ulrika

Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på reco.se

Vi är både stolta och glada att ni upplever att ni fått ett trevligt bemötande av oss.

Vi hoppas att ni skall trivas i ert nya boende !

• Britt N
    Britt N skrev om Blå Expressen
    Mycket nöjda med killarna som hjälpte oss med flytten. De gjorde jobbet proffsigt och de hade ett trevligt och vänligt bemötande.

Flyttstädningen får dock ett något lägre betyg då fönstren var flammiga och några hyllor i förrådet inte var avtorkade. Vi upptäckte även att två av de mindre fönstren i inneförrådet inte var haspade utan stod olåsta.

Britt Näs Läs mer
    2018-05-22 Blå Expressen svarar Britt N
    Hej Britt

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att ni är nöjda med killarnas arbete i samband med er flyttning
    Men lika ledsna att flyttstädningen inte blev 100% bra.

Vi hoppas att ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin sommar.

• Marie N
    Marie N skrev om Blå Expressen
    Packning och flytt
    Toppen bemötande- bästa ever
    Stora förväntningar och de uppfyllde alla med råge
    Bra, kloka, trevliga, duktiga, hjälpsamma flyttkillar. Packningen var galant gjord.
    Har rekommenderat dem till minst 20 personer.
    Några har redan ringt! Läs mer
    2018-05-22 Blå Expressen svarar Marie N
    Hej Marie

Tack för er rekommendation

Vi är så glada och stolta att ni upplever att vi uppfyllt era förväntningar.

Vi lever på rekommendationer så det är mycket viktigt för oss att våra kunder blir nöjda med vårt arbete och i detta fall verkar vi lyckats med detta och det glädjer oss !

• Birgitta E
    Birgitta E skrev om Blå Expressen
    Flytt av några möbler från Farsta till Sollentuna och Uppsala.
    Mycket väl bemött och företaget ansträngde sig verkligen att hjälpa trots att det var kort varsel.
    Leveransen utfördes prickfritt och jag kommer rekommendera Blå Expressen till vänner. Läs mer
    2018-05-18 Blå Expressen svarar Birgitta E
    Hej Birgitta

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att ni upplever oss på de viss ni skriver här på reco.se

Vi hoppas att ni får en fin sommar !

• Antonio G
    Antonio G skrev om Blå Expressen
    Bra bemötande från början till slut. Bäst var Glenn som vi hade mest kontakt med. Snabb med svar och alltid hjälpsam när man hade frågor eller behövde ngt. Vi beställde flytthjälp, städning och storstädning. Flyttstädningen avbeställde vi pga ombyggnation och det var inga problem med det. Flyttkillarna var punktliga och trevliga också. Rekommenderas helt enkelt. Läs mer
    2018-04-19 Blå Expressen svarar Antonio G
    Hej Antonio

Tack för er rekommendation.

Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta viss som ni skriver här på reco.

Jag/Glenn försöker bemöta våra kunder på det sätt jag själv skulle vilja bli bemött om jag skulle vara kund och i detta fall verkar jag har lyckats med det.
    Mitt arbete är ganska osynligt och vi får ofta beröm för killarnas arbete ute på fältet så det gör mig extra glad att ni uppskattar mitt arbete på kontoret.

Vi hoppas ni skall trivas i stan !

• Britt Inger N
    Britt Inger N skrev om Blå Expressen
    Dom är helt otroliga på alla sätt och vis .Nu hade jag förmånen att känna till dom före vår flytt redan från 1980 talet då vi anlitat dom på företaget och sen privata flyttningar både själva och för vår dotter. Då var det mannen som nu är pensionär och sonen tagit över men pappan bistår med sina kunskaper och jobbar lite ändå. Har läst några uttalanden om Blå Expressen och det stämmer helt att dom är att lita på Läs mer
    2018-04-15 Blå Expressen svarar Britt Inger N
    Hej Britt Inger

Tack för de fina orden ni skriver om Flyttfirman Blå Expressen här på reco.

Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vår flyttservice !

Det har varit ett nöja att få vissa att vi fortfarande är att lita på efter ca 35-40 år.

Vi hoppas att ni skall trivas i ert nya boende !

• Gunvor R
    Gunvor R skrev om Blå Expressen
    Det absolut bästa bemötandet, den bästa nerpackningen av vårt hem, trevlig och kunnig personal. Absolut toppen i allt. Läs mer
    2018-04-13 Blå Expressen svarar Gunvor R
    Hej Gunvor

Tack för er rekommendation här på reco.se

Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• Lars I
    Lars I skrev om Blå Expressen
    Uppdraget gällde flyttning av hem från Bromma till Norrtälje, packning av porslin mm. Kontakten med Blå Expressen har i alla skeden varit utmärkt. Vi ger företaget de bästa vitsord. Läs mer
    2018-04-12 Blå Expressen svarar Lars I
    Hej Lars

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vårt arbete !

Vi hoppas ni skall trivas i Norrtälje

Glenn & Grabbarna på Blå¨Expressen
  • Dena F
    Dena F skrev om Blå Expressen
    Kontakten med Blå Expressen var smidig från början när vi bokade flytt, snabba svar och tydlig information via mail. Flyttkillarna var trevliga, effektiva och våra möbler togs omhand på bästa sätt. Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-12 Blå Expressen svarar Dena F
    Hej Dena

Tack för de fina orden ni skriver här om oss på reco

Det glädjer oss att ni upplever att det var smidigt att boka flyttningen med oss samt att killarna tog hand om er möbler ordentligt.

• Jouko K
    Jouko K skrev om Blå Expressen
    Bra och seriöst bemötande, förtroendegivande med besök och genomgång innan beslut togs ! Bra genomförd flytt med varsam packning och uppställning i nya bostaden ! Rekommenderas varmt ! Läs mer
    2018-04-12 Blå Expressen svarar Jouko K
    Hej Jouko

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !

Vi hoppas ni skall trivas i stan !

• Andreas L
    Andreas L skrev om Blå Expressen
    Fantastiska på alla fronter: kundkontakt, hjälpsamma, effektiv flytt och riktigt trevliga. Läs mer
    2018-03-19 Blå Expressen svarar Andreas L
    Hej Andreas

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni uppfattar oss på detta viss som ni skriver här på reco.

Då har vi lyckats med vårt mål att göra er som kund nöjd med vårt arbete och vårt bemötande !

• Damien N
    Damien N skrev om Blå Expressen
    We chose Blå Expressen based on a recommendation from a work colleague that moved her family from an apartment to a house.

We also moved from an apartment (60 kvm) in the south east to a house (140 kvm) in the north west (Stockholm) and our rating of the advice, preparation and service is 10 out of 10.

Everything was perfectly executed as per schedule in a busy but calm way. The staff are very friendly and professional and took excellent care of every one of our possessions.

The service was so wonderful that our only regret is that we shall not be moving again soon :)

Thank you Glenn and company! Läs mer
    2018-03-19 Blå Expressen svarar Damien N
    Hej Damien

Tack för er reco

Vi är så glada att ni uppskattar vår flyttservice och att vi lyckats ge er en bra upplevelse i samband med er flyttning.

Att flytta är en jobbigt process så vi tycker att det är extra viktigt att bemöta våra kunder så bra vi bara kan och ge dom den service dom betalar för, och i detta fall verkar vi ha lyckats med detta.

Jag är ledsen att detta svar blir på svenska men jag är bättre på flyttningar än jag var i skolan.

• Arne R
    Arne R skrev om Blå Expressen
    Till att börja med: Väldigt trevligt bemötande vid bokningen av flytten. Sedan sköttes den perfekt. Punktligt och effektivt samt mycket trevliga flyttkillar. Om jag flyttar igen, så blir det Blå Expressen. Helt enkelt toppen! Läs mer
    2018-03-19 Blå Expressen svarar Arne R
    Hej Arne

Tack för er rekommendation här på reco.se

Glädje och lycka är vad vi känner för att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen på detta viss.

Känns också bra att veta att vi på kontoret lyckats ge er ett bra bemötande.

• Ulf B
    Ulf B skrev om Blå Expressen
    Väl genomförd packning och flyttning. Väldigt lätt att samarbeta med dem Läs mer
    2018-03-18 Blå Expressen svarar Ulf B
    Hej Ulf

Tack för er reco

Att ni tycker att vi är lätta att samarbete med betyder mycket för oss!

Vårt mål är att våra kunder skall vara nöjda med vårt arbete och vårt bemötande.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende med den vackra utsikten

Kenth & Glenn Westlund
  • Merja L
    Merja L skrev om Blå Expressen
    Jag anlitade Blå Expressen för min bohagsflytt. De skötte uppdraget professionellt och hade ett mycket gott bemötande. Jag kan varmt rekommendera Blå expressen. Läs mer
    2018-03-18 Blå Expressen svarar Merja L
    Hej Merja

Tack för er rekommendation här på reco.se

Det glädjer oss att ni upplever att ni fått ett gott bemötande från oss då har vi lyckat med vårt mål !

• Olof H
    Olof H skrev om Blå Expressen
    Jag är mycket nöjd med Blå Expressen. Jag beställde flytt med väldigt kort varsel, men Blå Expressen lyckades ändå pussla in vår flytt så att det klaffade med tidsschemat.

Personalen var tjänstvilliga och snabba men ändå försiktiga.

Med RUT-avdrag blev det prisvärt, och det känns bra att ha anlitat ett seriöst företag. Jag kan varmt rekommendera Blå Expressen.

Olof Hellberg Läs mer
    2018-03-18 Blå Expressen svarar Olof H
    Hej Olof

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta viss det betyder allt för oss att våra kunder är nöjda med vår flyttservice.

Rut-avdraget har verkligen blivit ett lyft för de seriösa flyttfirmor som satsar på att utföra kvalitets flyttningar åt sina kunder, nu kan människor som skall flytta välja att ta ett seriöst flyttbolag till ett bra pris och skatter och arbetsgivaravgifter kommer in i samhället och hamnar inte i fickorna på oseriösa lågpris företagare.

Vi hoppas att er dotter skall trivas i sitt nya boende !

• Erik M
    Erik M skrev om Blå Expressen
    Effektiva och professionella. Anpassade sig till våra behov och förutsättningar utan några som helst invändningar. Flytten hade kunnat varit bättre förbered från vår sida men inte heller det var något problem. Dumsnålade mig lite och använde egna kartonger, gör inte det! Kostar mer att köpa egna kartonger än att få dem utkörda. Läs mer
    2018-03-18 Blå Expressen svarar Erik M
    Hej Erik

Tack för er rekommendation här på reco.se

Vi är verkligen glada att ni var nöjd med vår flyttservice båda era flyttningar.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus

Med vänliga hälsningar
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Blå Expressen
    Anlitade Blå Express för flytt av bohag, från villa till lägenhet.
    Seriös firma som gjorde hembesök innan offert för att beräkna storlek på flyttlass.
    Vi köpte till några tilläggstjänster såsom inpackning av tavlor och demontering/montering av vissa möbler och hyllor.

Flytten och tilläggsarbeten utfördes med noggrannhet, effektivitet och hela tiden med ett glatt humör, mycket trevliga killar.

Vi är mycket nöjda med Blå Express och kommer definitivt anlita dom i framtiden om behov uppstår! Läs mer
    2018-03-18 Blå Expressen svarar Magnus P
    Hej Magnus

Tack för er reco.

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice.
    Vi gör vårt bästa för att flyttningarna skall bli så bra som möjligt och är glada att ni som kund sett detta.

Välkommen till Solna !

• Eva A
    Eva A skrev om Blå Expressen
    Tack Blå Expressen för hjälpen vid min flytt! Så trevligt och personligt bemötande från första kontakt tills att allt var klar. Kändes väldigt tryggt hela tiden. Kan starkt rekommendera dem! Läs mer
    2018-03-12 Blå Expressen svarar Eva A
    Hej Eva

Tack för er rekommendation här på reco.

Vi är stolta och glada att ni upplever oss på detta sätt !

Då har vi uppnått vårt mål. nöjda kunder!
    Flyttkillarna var också glada för ert trevliga bemötande.
    Nöjda kunder och glad personal det är Flyttfirman Blå Expressens melodi.

Vi hopas ni skall trivas i ert nya boende

Grabbarna på Blå
  • Kerstin J
    Kerstin J skrev om Blå Expressen
    Ett otroligt bra företag. Vänliga, tillmötesgående, kvalité...bara positiva erfarenheter Läs mer
    2018-02-26 Blå Expressen svarar Kerstin J
    Hej Kerstin

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att bli förknippade med såna fina ord som ni skriver om oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco.

Far och Son Westlund med personal
  • Karin R
    Karin R skrev om Blå Expressen
    Trevigt bemötande från första kontakten till färdig flytt. Läs mer
    2018-02-23 Blå Expressen svarar Karin R
    Hej Karin

Tack för er reco.

Det glädjer våra hjärtan att ni känner att ni blivit bemött på ett bra sätt från mig/Glenn och killarna på fältet.
    Du har vi nått vårt mål !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !
    Annars är jag bara ett mail bort.

Grabbarna på Blå
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen är en fantastisk flyttfirma! De är kunniga , hjälpsamma och supertrevliga. Läs mer
    2018-02-23 Blå Expressen svarar Ulla W
    Hej Ulla

Tack för er reco.se

Vi blir så glada och stolta för att ni känner så för oss.

Tack själva för ett fint bemötande

• Kjell L
    Kjell L skrev om Blå Expressen
    Mycket bra och trevligt bemötande från samtliga vi haft kontakt med. Arbetet har genomförts helt och fullt till vår belåtenhet. Särskilt skall framhållas lyhördheten hos de som genomförde flytten för vår räkning. Deras noggrannhet och tjänstvillighet är berömnamnsvärd. Ett stort tack till er alla som gjorde vår flytt möjlig. I det fall vi skall flytta någon mer gång blir valet lätt - Blå Expressen. Läs mer
    2018-02-23 Blå Expressen svarar Kjell L
    Hej Kjell

Tack för det fina orden ni skriver här om oss på reco.se

Att ni känner så för vår flyttfirma Blå Expressen och dess personal betyder så mycket för oss.
    Vi försöker bemöta våra kunder på ett sätt som vi hade velat bli bemöta om vi själva anlitade en flyttfirma och i detta fall har vi lyckats med vårt mål.

Tack Kjell för att ni anlitade oss för er flyttning och för de trevliga samtalen.

Hälsningare
    Glenn Westlund
  • Roger B
    Roger B skrev om Blå Expressen
    Ang. flyttning ... : kan ge de allra bästa rekommendationerna, mycket proffsigt med mycket hög kvalitet, allt igenom helt perfekt. / Roger B. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Blå Expressen
    Vi har köpt hjälp med flyttning. De kom med kartonger och papper. Inga problem. På flyttningsdagen fungerade allt smidigt. De kom i tid. På gott humör och hjälpsamma. De bar och stuvade in allt på plats. Efter några dagar hämtade de flyttkartongerna. Inget gick sönder. De kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-02-22 Blå Expressen svarar Johan L
    Hej Johan

Tack för er rekommendation
    Vi är så glada och stolta att ni upplever att allt gått bra med er flytning och att ni upplevde våra killar som hjälpsamma och på gott humör.

• Samuel P
    Samuel P skrev om Blå Expressen
    Mycket proffsig och trevlig personal Läs mer
    2018-02-22 Blå Expressen svarar Samuel P
    Hej Samuel

Tack för er reco.

Proffsigt och trevligt är 2 ord som vi på Flyttfirman Blå Expressen gärna förknippas med!

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

Om ni skall flytta i framtiden hoppas vi att vi får äran att utföra er flyttning.

Glenn & Killarna på Blå
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Blå Expressen
    Blev rekommenderad Blå Expressen av 2 olika personer när jag skulle flytta, och det har jag aldrig ångrat. De gjorde ett utmärkt arbete, utfört av fantastiskt trevlig och kompetent personal. De både packade och flyttade åt mig. Kontaktpersonen Glenn var lika trevlig och kompetent. Offerten, och sedermera fakturan, var klar och tydlig, inga överraskningar som kunde ifrågasättas. Flyttkartongerna kunde jag behålla en ganska lång tid efter själva flytten, så jag i lugn och ro kunde packa upp mina saker. Jag ger dem allra högsta betyg, och rekommenderar dem varmt till alla mina vänner och bekanta som står i begrepp att flytta. Mvh Kristina Munther Läs mer
    2018-02-22 Blå Expressen svarar Kristina M
    Hej Kristina

Tack för er reco.

Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på flyttfirman Blå Expressen på detta viss.

Med vänliga hälsningar
    Glenn & Kenth Westlund med Personal
  • Lars K
    Lars K skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Express för en flytt från lägenhet till hus. En bekant rekommenderade dem, och vi är efter flytten så nöjda man kan vara. Jag rekommenderar Blå Express starkt. Glädjande att se att det finns företag/personal som genomsyras av seriositet och yrkesstolthet. Läs mer
    2018-01-04 Blå Expressen svarar Lars K
    Hej Lars

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice !

Blå Expressen gillar detta
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Blå Expressen
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Killarna var väldigt trevliga och jobbade stenhårt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Oskar F
    Hej Oskar

Tack för er reco.
    Supernöjda är ett ord vi älskar att höra!!

• Lyna T
    Lyna T skrev om Blå Expressen
    Trevliga och proffsiga! Vi är jättenöjda med flytthjälpen från lägenhet till hus. Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Lyna T
    Hej Lyna

Tack för er rekommendation

Vi är glada att ni är nöjda med vår flyttservice
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus.

• Mats E
    Mats E skrev om Blå Expressen
    Hjälpte oss med flytten. Personalen är jättetrevlig och proffsig. Vi är supernöjda. Rekommenderar dem starkt. Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Mats E
    Hej Mats

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med killarnas arbete

• Irene E
    Irene E skrev om Blå Expressen
    Smidiga trevliga och alltid mycket trevligt bemötande med bra service. Kan varmt rekommendera dem ! Läs mer
    2017-12-29 Blå Expressen svarar Irene E
    Hej Irene

Tack för er rekommendation här på reco.

Vi gör allt vi kan för att våra kunder skall vara nöjda med vårt arbete och i detta fall och 100 tals flyttningar till 2017 har vi lyckat med detta!!
    Vi är glada och stolta över vår flyttfirma Blå Expressen och nu går vi in i ett nytt år med samma ambitioner som det förra
    Nöjda kunder !!

Gott Nytt År !

• Sarah F
    Sarah F skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Expressen för helpackning och flytt från och till villa. Vi är imponerade! Allt fungerade oerhört smidigt. Professionella, supertrevliga och punktliga. Snabb respons på frågor och inga möbler eller vinklar var för svåra för dem att klara. Smarta material i form av tex flyttgarderober. Ett härligt gäng kunniga killar. Kunde inte varit bättre! Tack! Läs mer
    2017-12-29 Blå Expressen svarar Sarah F
    Hej Sarah

Gott Nytt År !!

• Eva H
    Eva H skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen är enkla att ha kontakt med, alltid positiva och lyhörda för kundens önskemål. Det känns som att de faktiskt bryr sig om sina kunder. Det är tyvärr inte alldeles vanligt nu för tiden.
    De hjälpte mig och min familj att packa ihop hela lägenheten och flytta. Killarna som kom var väldigt trevliga och enkla att ha och göra med, och anpassade sig efter oss (skrikig bebis och allmänt kaos). Sedan när allt skulle in i nya huset uppstod trassel med försenade målare, men killarna bara gillade läget och körde på.
    Jag hade blivit rekommenderad Blå Expressen och blev så fantastiskt nöjd.
    Hoppas det dröjer länge till nästa flytt, men då behöver jag inte leta flyttfirma. Det blir Blå Expressen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-11-27 Blå Expressen svarar Eva H
    Hej Eva

Tack för er reco.

Vi är båda glada och stolta för att ni ser dessa kvaliter hos vår flyttfirma
    Vi gör allt vi kan för att få nöjda kunder och i detta fall verkar det som vi lyckats.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.
    Välkomna åter om ni mot all förmodan skulle flytta igen

• Håkan S
    Håkan S skrev om Blå Expressen
    God hjälp och och goda råd från dag 1. Flytten genomfördes på ett effektivt och tryggt sätt med lyhörda och socialt kompetenta medarbetare som följde våra önskemål. Det kändes tryggt att sätta vårt flyttgods i deras säkra händer. Fint att Glenn ringde och kollade upp om vi var nöjda, innan han sände fakturan. Läs mer
    2017-11-22 Blå Expressen svarar Håkan S
    Hej Håkan och Gunvi

Tack för det fina orden ni skriver här om oss på reco.
    Vi gör vårt bästa för att ni som kund skall vara nöjda med vårt arbete och vårt bemötande och i detta fall verkar vi ha lyckats och
    det glädjer oss !!

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Blå Expressen
    Börjar med packninge. Det gick snabbt och det var omsorgsfullt gjort, märkte det vid min uppbackningen. Flytten dagen efteråt, med andra grabbar, gick också snabbt o fint. Slutligen kom allt på plats i min nya bostad. Ingenting saknades eller var trasigt. Bortforsling av allt som inte skulle med kördes iväg till tipp Läs mer
    2017-11-22 Blå Expressen svarar Ingrid H
    Hej Ingrid

Tack för ert fina betyg här på reco.
    Vi är glada att ni är nöjda med vår flyttservice !
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin vinter.

Kenth & Glenn Westlund
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Blå Expressen
    Jättebra service. Ett företag att lita på Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Daniel A
    Hej Daniel

Tack för er reco.
    Att ni känner att ni kan lita på oss som flyttfirma betyder allt för oss då det finns så många flyttfirmor där ute som inte håller vad dom lovar.
    Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar!;)

• Christina R
    Christina R skrev om Blå Expressen
    Trevligt bemötande vid kontakt av mig gällande flytthjälp. Snabba svar på mina frågor och prisuppgifter.

När flyttkillarna kom så var det på utsatt tid och väldigt proffsigt utfört jobb. Både ut- och inflytt av möbler gick snabbt och effektivt. Ingenting kom till skada eller gick sönder.

Jag rekommenderar varmt Blå Express till vänner och bekanta, vilket jag även framfört till min kontakt på Blå Express! (jag blev själv rekommenderad denna firma) Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Christina R
    Hej Christina

Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• Margita O
    Margita O skrev om Blå Expressen
    Flytten från 2:an där jag bott i sjutton år oroade mig. Men den gick som en dans, säkert och smidigt, tack vare de proffsiga, vänliga och jättetrevliga flyttkillarna. Margita Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Margita O
    Hej Margit

Tack för er reco.
    Vi är så glad att ni upplever vår personal på detta viss.

• Ümran B
    Ümran B skrev om Blå Expressen
    Grymt bra service och smidig flytt! Trevlig personal dessutom.

Tack! Läs mer
    2017-11-15 Blå Expressen svarar Ümran B
    Hej Umran

Tack för er reco
    Vi är glada och stolta att att ni upplever oss på detta vis

Östervägen 6, 169 52 Solna