Blå Expressen

Östervägen 6, 169 52 Solna — Visa karta

Med anor som sträcker sig tillbaka till år 1940 är vi på Blå Expressen en väl etablerad och seriös flyttfirma baserad i Solna. Vi erbjuder kvalitativa och personliga flyttjänster i hela Stockholmsområdet, för både privatperson och företag.

Oavsett om det gäller kontor, villa, lägenhet eller specifika föremål som kräver lite extra precision strävar vi på Blå Expressen mot att din flytt ska bli utförd på ett optimalt sätt, varje gång.

Vi är medlemmar i organisationen Sveriges Åkeriföretag och äger själva våra lastbilar som även är miljöklassade. Genom kontinuerlig utbildning av vår personal kan vi se till att vi når dina förväntningar.

Välkommen till Blå Expressen!

Läs vad 341 kunder tycker om Blå Expressen

• 2020-07-11

Robert M skrev om Blå Expressen
    Vi använde Blå Expressen för flytt till ny lägenhet. All hantering av vår uppdrag från korrespondans innan uppdraget utfördes till själva flytten har varit väldigt smidig och proffsig. Tack för er fantastiska arbete! Läs mer
    2020-07-12 Blå Expressen svarar Robert M
    Hej Robert

Tack för de fina raderna ni skriver här om oss reco.
    Vi är så glada och tacksamma för att ni uppskattar vår flyttservice! Då har vi nått vårt mål !!

• 2020-07-06

Johanna L skrev om Blå Expressen
    Flytt och flyttstädning. Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    Jag kan verkligen rekommendera dem för bägge tjänsterna! Läs mer
    2020-07-08 Blå Expressen svarar Johanna L
    Hej Johanna

Tack för er reco
    Vi på Flyttfirman Blå Expressen är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !

• 2020-06-28

Anita W skrev om Blå Expressen
    Flytthjälp
    Eftersom vi fick flytthjälp med så kort varsel var jag lite orolig, men hade fått upp det på Google och där stod det bara bra saker om företaget.
    Bemötande var fantastisk ända från bokning till personal som bar alla lådor och möbler i 32 graders värme.
    Är supernöjda.
    Anita Läs mer
    2020-06-29 Blå Expressen svarar Anita W
    Hej Anita

Tack för er rekommendation
    Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !
    Nöjda kunder är flyttfirman Blå Expressens melodi !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus

Glenn & Madeleine Westlund & Grabbarna på Blå
  • 2020-06-27

Lars G skrev om Blå Expressen
    Mycket bra bemötande och servicenivå. Läs mer
    2020-06-29 Blå Expressen svarar Lars G
    Hej Lars

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni tycker att ni fått ett bra bemötande från oss samt att ni vart nöjda med vår flyttservice !

• Karolina B

2020-06-26

Karolina B skrev om Blå Expressen
    Blå expressen skötte våran flytt. Jag har inget negativt att skriva. KLOCKRENT! Dom är trevliga och proffsiga på alla sätt, till 100%! Läs mer
    2020-06-26 Blå Expressen svarar Karolina B
    Hej Karolina

Tack Tack Tack !
    Vi blir så glada för er reco för då har vi nått vårt mål med att lämna nöjda kunder efter oss !!

Vi hoppas ni skall trivas bra i ert nya hus !

Irene A skrev om Blå Expressen
    Transport av möbler till tipp och flyttning av möbler och bohag. Har blivit väldigt bra bemött både via telefonsamtal och mail trots att jag kom med ny info då och då eftersom det blev lite ändrade planer.
    Enligt dom så går allt att ordna och det är ord som jag gillar och det har också stämt. I deras händer blev allt lätt och man är så tacksam när man får sådan hjälp! De var både snabba med att få ut allt och det kom snabbt på plats på nya stället. Jag skulle absolut rekommendera dem till andra. Läs mer
    2020-06-26 Blå Expressen svarar Irene A
    Hej Irene

Tack för det fina betyget och de fina orden ni skriver här om oss på Blå Expressen.

Vi är så glada att ni uppfattar oss på detta viss !
    Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar !

Vi hoppas ni skall trivas i Sala !

Glenn Westlund & Christer Bäverfalk & David Lund

Linda K skrev om Blå Expressen
    Personlig och trevlig service. Effektivt och snabbt jobbat med min flytt. Läs mer
    2020-06-26 Blå Expressen svarar Linda K
    Hej Linda

Tack för er reco !
    Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår Flyttfirma !

Grattis till ert nya hus !

Kenth & Glenn & Madeleine Westlund

Nina A skrev om Blå Expressen
    Fungerade felfritt med flytthjälp. Snabbt och smidigt.
    Flyttstäd gjorde små missar men ordnade det fort när det påtalades. Läs mer
    2020-06-26 Blå Expressen svarar Nina A
    Hej Nina

Tack för er rekommendation här på reco.
    Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår Flyttservice.
    Vi är likna ledsna för att vi missade saker på flyttstädningen !

• 2020-06-02

Kenneth W skrev om Blå Expressen
    Vi köpte flytt och flyttstädning av Blå Expressen. Alla medarbetare som vi kommit i kontakt med har bemött oss på ett fantastiskt sätt. Vi hade förväntat oss en traditionell flytt av vårt bohag, varken mer eller mindre, men utöver det fick vi också ett kundbemötande i världsklass!
    Flytt-teamet som hjälpte oss bestod av mycket trevliga och proffsiga "flyttgubbar"! :-)
    Flyttstädningen genomfördes också på ett mycket bra sätt.
    Blå Expressen rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-03 Blå Expressen svarar Kenneth W
    Hej Kenneth

Tack för de fina raderna ni skriver här om vår Flyttfirma Blå Expressen
    Jag/Glenn har varit i flyttbranschen i cirka 26 år och reagerade när jag var ung på att "flyttgubbarna" inte hade ett proffsigt bemötande mot på den tiden min fars kunder, efter det när jag blev ansvarig så satsade jag på att få in personal som har socialkompetens det kanske kostar lite mer i löner att ha bra personal men i långa loppet så tjänar man på att ha nöjda kunder anser jag.
    Er reco bevisar att vårt hårda arbete har lönat sig !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin sommar !

• 2020-05-29

Leif L skrev om Blå Expressen
    Proffsigt bemötande och alla tider hölls. Läs mer
    2020-06-01 Blå Expressen svarar Leif L
    Hej Leif

Tack för er reco !

Vi är så glada att ni som kund upplever att ni fått ett proffsigt bemötande av vår personal.
    Då har vi nått vårt mål !

• 2020-05-29

Jonas A skrev om Blå Expressen
    Flytt från lägenhet till radhus. Blå Expressen hjälpte till med information och snabba svar på frågor hela vägen.
    Bra service med utlånade flyttkartonger och köp av makulatur.

Alltid gott bemötande och snabba svar, väldigt hjälpsamma och måna om att allt blir bra.

Själva flytten gick supersmidigt, 3 killar dök upp på avtalad tid och fixade allt så vi kunde åka till vår nya bostad direkt. Strax efter lunch dök de upp med 2 bilar (vi hade bokat en, men de fixade en till när de såg vad som skulle flyttas vilket ledde till en mycket snabbare flytt) och började lasta in allt.

Väldigt glada och vänliga, lyhörda för önskemål vid inflyttning. Hanterade allt gods varsamt.

Vi är väldigt nöjda med flytten och kan varmt rekommendera Blå Expressen till andra! Läs mer
    2020-06-01 Blå Expressen svarar Jonas A
    Hej Jonas

Tack för er de fina raderna ni skriver om oss !

Vi blir så glada och stolta att ni upplever vår Flyttfirma Blå Expressen på detta viss som ni beskriver i er reco!
    Vårt mål är att alltid lämna nöjda kunder efter oss och i ert fall verkar vi ha lyckats bra och det glädjer oss.

• Patrik W

2020-05-11

Patrik W skrev om Blå Expressen
    Blå express ansvarade för en hel flytt av ett stort hus för oss ink städning. Proffsigt bemötande och lätt att ha och göra med. Alla utsatta datum och tider hölls. Städningen var utmärkt. Vi är nöjda som kund och rekommenderar företaget. Läs mer
    2020-05-12 Blå Expressen svarar Patrik W
    Hej Patrik

Tack för er reco.
    Vi är både glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !
    Då vi lever på rekommendationer är det mycket viktigt för vår överlevnad i flyttbranschen att lämna nöjda kunder efter oss.

• 2020-05-10

Måns K skrev om Blå Expressen
    Proffsig flytthjälp, har anlitat i två omgångar för flytt mellan lägenhet och hus. Båda gångerna har flytten utförts snabbt och professionellt. Läs mer
    2020-05-12 Blå Expressen svarar Måns K
    Hej Måns

Tack för er reco.
    Vi är så glada och stolta att ni uppfattar oss på detta viss !

• 2020-04-24

Freddie M skrev om Blå Expressen
    En perfekt utförd flyttningfrån första besöket för att ta fram offert till allting var på plats i Vagnhärad. De som arbetar hos Blå Express med chefen i täten gjorde ett fantastiskt arbete med vår flytt Läs mer
    2020-04-24 Blå Expressen svarar Freddie M
    Hej Freddie

Tack för de fina raderna ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice.
    Vi hoppas ni skall trivas i Vagnhärad !

Med vänliga hälsningar
    Glenn Westlund med personal och familj
  • 2020-04-14

MATS T skrev om Blå Expressen
    Kunde inte varit bättre, toppen!!! Allt sköttes mycket professionellt från offertförfrågan till flytt. Extra plus till en av killarna som lyckades låsa upp dörren när sjutillhållarlåset vägrade samarbeta, vi kom in och kunde fortsätta med flytten :) Läs mer
    2020-04-15 Blå Expressen svarar MATS T
    Hej Mats

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vår flyttservice.
    Vi hoppas sjutillhållarlåset kommer samarbeta bättre i framtiden;) och att ni skall trivas i ert nya boende !!

• 2020-03-23

Klaes H skrev om Blå Expressen
    Glenn är bästa flöttgöbben. Bästa. Läs mer
    2020-03-23 Blå Expressen svarar Klaes H
    Hej Klaes

Tack för er reco
    Vi är glada och stolta att ni känner så för oss !
    Efter 25 år i branschen borde man ju lärt sig något ;)

Glenn & Killarna på Blå
  • SANDRA T

2020-03-18

SANDRA T skrev om Blå Expressen
    Använde Blå Expressen som flyttfirma och kunde inte fått bättre service! Trevliga killar med gott humör, snabba och effektiva samt otroligt skickliga. Kan rekommendera STARKT :) Läs mer
    2020-03-18 Blå Expressen svarar SANDRA T
    Hej Sandra

Tack för er rekommendation.
    Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vår flyttservice och att ni uppfattar oss som trevliga och effektiva;)
    Då har vi nått vårt mål med att lämna nöjda kunder efter oss.

• 2020-03-15

David B skrev om Blå Expressen
    Jätteduktiga och trevliga, jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-15 Blå Expressen svarar David B
    Hej David

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !
    Sen att vi flyttat er Farfar och er Far innan och dom rekommenderade oss till er gör ju att det känns ännu bättre ;)

Glenn (andra generationens flyttgubbe) Westlund
  • 2020-03-13

Bo L skrev om Blå Expressen
    Kompl. Flytttjänst.
    Utmärkt packning!
    Snabbt jobbat och mycket trevlig personal
    Bra flyttkartonger samt klädkartonger. Läs mer
    2020-03-13 Blå Expressen svarar Bo L
    Hej Bo

• 2020-02-08

LEIF H skrev om Blå Expressen
    Måste medge att jag var lite undrande över de höga betygen 5,0 som firman har på Reco. Kunde det vara möjligt ? Nu vet jag bättre efter att ha anlitat och provat på Blå Expressen den 4 februari 2020 för min flytt från Solna till Järfälla. Efter min flytt förstår jag varför de har så höga betyg. Fantastiskt, superbra flyttfirma ! Tror inte att man kan hitta en bättre flyttfirma. Jag skulle sätta betyg 6 om det fanns! De var snabba ! Men mycket noggranna och tog väl och omtänksamt hand om mitt flyttgods. Inplastning av möbler och tavlor. Allt kom fram perfekt Mycket proffsiga ! Rätt inställning ! Positiva, glada och stolta över sitt yrke! De var mycket trevliga och tog ett stort ansvar. När vi kom fram till det nya huset visade det sig att dubbelsängen inte gick att få upp för trappan till andra våningen trots att de försökte på alla sätt. Jag har ingen plats för sängen på nedre planet utan måste ha upp den till plan 2. Då i stället för att resignera och åka därifrån.( De hade ett annat jobb efter ) så tog de sig tid och skruvade den ned hela sängen i flera delar och tar upp den bit för bit och skruvar snabbt i hop den igen. Imponerande ! Jag är mycket tacksam. Nog inte så många firmor som skulle ta sig tid och ha ork och skicklighet att göra så Jag sparade både en massa tid och pengar på att slippa att åka och köpa en ny säng. Sängen jag har är nästan ny. Mycket tacksam för detta !
    Jag kan verkligen rekommendera denna lilla firma i Solna med anor från 40 talet. Far och son driver denna. Läs mer
    2020-02-09 Blå Expressen svarar LEIF H
    Hej Leif

Tack för era fina ord ni skriver om oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco.
    Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta viss.
    Flyttfirman Blå Expressen Vi håller vad vi lovar !
    Far & Son Westlund med personal
  • 2020-01-27

Åsa F skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Expressen för vår flytt. Det visade sig vara ett utmärkt val. Stort engagemang, effektiva och med stor omsorg i alla delar: tillgänglighet för frågor och funderingar, tydlighet i kommunikationen, varsamhet med bohag och dessutom ett mycket fint bemötande. Läs mer
    2020-01-28 Blå Expressen svarar Åsa F
    Hej Åsa!

Tack för dom fina orden.
    Vi på Blå Expressen tycker att det har varit ett sant nöje att få flytta er.
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

• 2020-01-27

Ann-charlotte R skrev om Blå Expressen
    Fungerade med allt. Trevligt bemötande. Packning innan flytt, flytten, klarade hisstiden , städning. Läs mer
    2020-01-28 Blå Expressen svarar Ann-charlotte R
    Hej Ann-Charlotte!

Tack för det fina omdömet.
    Det gläder oss att ni är nöjd med er flytt.
    Tack för att ni anlitade oss.

• 2019-12-24

Alexandra K skrev om Blå Expressen
    Supernöjd med denna flyttfirma, snabba, noggranna och mycket proffsiga. Inga dolda avgifter, fastpris enligt överenskommelse. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-26 Blå Expressen svarar Alexandra K
    Hej Alexandra

Vi är så glada att ni känner så för oss på flyttfirman Blå Expressen.
    Vårt mål är att sälja kvalitets flyttningar utan krångel till våra kunder och i ert fall verkar vi lyckats bra med det och det glädjer oss.

• 2019-12-21

Birgitta A skrev om Blå Expressen
    Hjälp med att flytta möbler och montera ned och upp skåp. Hjälp med att packa glas och porslin.
    Vi är mycket nöjda med hur arbetet utfördes. Personalen var mycket vänlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-12-21 Blå Expressen svarar Birgitta A
    Hej Birgitta

Tack för er rekommendation
    Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen.

• 2019-12-20

Bo Peter W skrev om Blå Expressen
    Köpte flytttjänst
    Mycket bra trevlig och mötesgående personal, klart över vår förväntan Läs mer
    2019-12-20 Blå Expressen svarar Bo Peter W
    Tack för er rekommendation.
    Hoppas att ni trivs i ert nya boende och får en fin Jul.
  • Magnus S

2019-12-18

Magnus S skrev om Blå Expressen
    Mycket trevlig och hjälpsam personal! Gjorde verkligen vår flytt så mycket enklare. Jag fick tips av en tidigare mäklare om Blå expressen och hade nog inga förväntningar om jag ska vara ärlig.
    Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Blå Expressen till andra som ska flytta! Läs mer
    2019-12-19 Blå Expressen svarar Magnus S
    Stort tack för er rekommendation.
    Vi är stolta och glada att ni är nöjd med vår flyttservice.
    Hoppas att ni trivs i ert nya boende och får en fin Jul.

Glenn och grabbarna på Blå
  • 2019-12-18

Tommy L skrev om Blå Expressen
    Flytt från Stockholm till Dalarna
    Mycket trevligt bemötande från första början vid offertgivande.
    Smidigt utförd flytt och trevlig personal som kom med flyttlasset. På alla sätt jättenöjd. Läs mer
    2019-12-18 Blå Expressen svarar Tommy L
    Hej Tommy!

Hoppas att ni trivs i Dalarna.
    Trevligt att ni är nöjda med vår flyttservice.

Vi på Blå Expressen önskar er God Jul!
  • 2019-12-17

Ulf R skrev om Blå Expressen
    Mycket kunnig och trevlig personal som utförde ett snabbt och säkert arbete. Läs mer
    2019-12-18 Blå Expressen svarar Ulf R
    Hej Ulf!

Vi är glada att ni uppskattar vår flyttservice.
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende och att ni får en fin Jul.

Blå Expressen
  • ULLA KRISTINA H

2019-11-22

ULLA KRISTINA H skrev om Blå Expressen
    Vi ger högsta betyg till företaget.Superproffsiga. snabba och väldigt trevliga. Vi flyttade från Stockholm till Småland och alla möbler var väl skyddade och inplastade. Vi är väldigt nöjda kunder och kan varmt rekommendera dem.
    Benne och Ulla Läs mer
    2019-11-22 Blå Expressen svarar ULLA KRISTINA H
    Hej Ulla Kristina & Benne

Tack för rekommendation

Vi är så glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin jul

• 2019-09-25

Thomas Roger P skrev om Blå Expressen
    Flyttade från Sundbyberg till Åmotsbruk i Ockelbo kommun.
    Perfekt och mycket trevligt bemötande, nogran offert som höll.
    Flytten gick galant och personalen var hur bra och trevliga som helst.
    Med andra ord topp betyg. Läs mer
    2019-09-25 Blå Expressen svarar Thomas Roger P
    Hej Thomas

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende

• 2019-09-23

Annika F skrev om Blå Expressen
    Mycket bra service och bemötande Läs mer
    2019-09-24 Blå Expressen svarar Annika F
    Hej Annika

Tack för er reco
    Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta sätt !

• 2019-09-23

Marie B skrev om Blå Expressen
    Hade beställt packningshjälp och flytt.
    Blev i kontakten med företaget från första stund bemött vänligt via mail och telefon.
    Allt bokades smidigt och helt enligt mina önskemål.
    Själva flytten och packningen genomfördes ypperligt.
    Perfekt packning, omsorgsfullt och prydligt. Likaså själva
    flytt-transporten genomfördes mycket omsorgsfullt och ansvarsfullt. Effektivt
    men ändå utan att personalen verkade stressad eller trött.
    Alla i personalen var hela tiden mycket artiga och vänliga, mycket lätta att ha att göra med.
    Är oerhört nöjd!!! Läs mer
    2019-09-23 Blå Expressen svarar Marie B
    Hej Marie

Tack så mycket för de fina raderna ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen

Det är väldigt viktigt för att att våra kunder blir nöjda med vårt arbete och vårt bemötande då vi lever på rekommendationer
    Med er flyttning verkar vi ha lyckats med alla vår högt satta mål.

• Simon G

2019-09-21

Simon G skrev om Blå Expressen
    Beställde slutstädning av en bostadsrätt med inglasad balkong och det bliv jättefint! Läs mer
    2019-09-23 Blå Expressen svarar Simon G
    Hej Simon

Tack för era rader här på reco
    Vi är glada och stolta att ni uppskattar vårt arbete !

• 2019-09-19

Kristin E skrev om Blå Expressen
    Pack & flytt
    Kundfokuserat, enkelt, flexibla, effektiva & trevliga! Läs mer
    2019-09-20 Blå Expressen svarar Kristin E
    Hej Kristin!

Tack för dom fina orden, det har varit ett sant nöje att få utföra er flyttning.
    Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Glenn och grabbarna på Blå
  • 2019-09-19

Johan E skrev om Blå Expressen
    Är supernöjd! Bra bemötande, var försiktiga om möblerna. Toppen bra firma helt enkelt. Läs mer
    2019-09-19 Blå Expressen svarar Johan E
    Hej Johan

Vi är så glada att ni som kund uppskattar vårt arbete, det betyder allt för oss !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

• 2019-09-04

Helena E skrev om Blå Expressen
    Vi har anlitat Blå Expressen för flytthjälp 2 gånger och vi är definitivt inte besvikna.

Superbra service, jättetrevligt bemötande och de sätter kunden i fokus.
    De är väldigt snabba med att flytta ut och in hela bohaget på det nya stället.

Vi kan varmt rekommendera denna flyttfirma som uppfyllde alla våra krav. Vill ni ha en lätt och smidig flytt med trevligt bemötande så välj Blå Expressen. Läs mer
    2019-09-05 Blå Expressen svarar Helena E

Tack för er reco.

Vi blir både glada och stolta när vi läser er reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Att ni som kund är nöjda med vår flyttservice betyder allt för oss !

• 2019-09-04

Henrik L skrev om Blå Expressen
    Professionella hela vägen: från första samtalet, packning, flyttning och städning!
    Tack till alla trevliga och proffsiga på Blå Expressen! Läs mer
    2019-09-05 Blå Expressen svarar Henrik L
    Hej Henrik

Tack för er reco !

Tack själva för ett fint samarbete.

Vi är glada att ni uppfattar oss som professionella och trevliga

• 2019-09-02

Erika R skrev om Blå Expressen
    Trevliga och fantastiskt serviceinriktade - tog ett helhetsansvar.

Hanterade allt med största försiktighet. Det var självklart för teamet att hantera värdefulla föremål.

Punktliga och pålitliga.

Uppskattade att det var en liten firma där de som sålde in uppdraget också var de som packade och flyttade.

Mycket prisvärda!

Kommer från och med nu bara anlita Blå Expressen - helt enkelt för att de är bäst! Har stor erfarenhet av andra firmor och kan bara konstatera att de är den bästa flyttfirman på marknaden. Läs mer
    2019-09-02 Blå Expressen svarar Erika R
    Hej Erika

Tack för er rekommendation

Jag/Glenn blir så stolta när jag läser er reco !
    Det är mycket viktigt för oss att vi lämnar nöjda kunder efter oss och i ert fall verkar vi lyckats bra med det.
    Vi är så glada att ni uppskattar vår Flyttfirma Blå Expressen

• 2019-09-02

Anders R skrev om Blå Expressen
    Trevlig, hjälpsam och snabb personal. Uppenbarligen utbildade i kundbemötande. Vi är mycket nöjda
    En flyttfirma att rekommendera Läs mer
    2019-09-02 Blå Expressen svarar Anders R
    Hej Anders

Tack för de fina raderna ni skriver här om oss på reco

Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• 2019-06-16

Helena B skrev om Blå Expressen
    Jätteproffsiga! Blå Expressen skötte vår flytt. Personalen var trevlig och lösningsorienterad. Allt var mycket väl paketerat och ingenting skadat. Inga tillkommande kostnader utöver vad vi avtalat. Jag ger Blå Expressen mina bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-06-17 Blå Expressen svarar Helena B
    Hej Helena

Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta viss då har vi nått vårt mål med att lämna nöjda kunder efter oss.

• 2019-04-08

Karl Anders Lennart G skrev om Blå Expressen
    Vi är mycket nöjda med vår flytt med Blå Expressen.

Korrekt och detaljerad offert efter hembesök. Snabb och effektiv packning och smidig flytt även fast vädret inte var helt på vår sida i februari. Att ömtåliga saker var inlindade med krympplast hjälpte en hel del från väta och stötar.
    Proffsigt och positivt bemötande från hela gänget, från första besöket till återlämnandet av flyttkartonger.

Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-04-09 Blå Expressen svarar Karl Anders Lennart G
    Hej Anders

Tack för er rekommendation här på reco

Vi är verkligen stolta att ni uppskattar vårt arbete och vårt bemötande mot er som kund !
    Vi försöker alltid göra vårt bästa på alla flyttningar och är så glada att ni som kund sett detta.

Grabbarna på Blå & Glenn
  • Katarina H

2019-04-08

Katarina H skrev om Blå Expressen
    Bra service i alla led, trevlig personal, professionell och omtänksam packning och flyttning! Detta är en firma jag verkligen rekommenderar och kommer att använda själv igen när behov finns! Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Katarina H
    Hej Katarina

Tack för de fina orden ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen

Vi är så glada och stolta att ni som kund upplever oss på detta viss !
    Jag/Glenn har burit min fars yrke i 25 år nu och det är mycket viktigt för mig att lämna nöjda kunder efter mig/oss !!

• 2019-04-07

Agneta H skrev om Blå Expressen
    De håller vad de lovar. Vänligt bemötande och priffsigtvutflrande. Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Agneta H
    Hej Agneta

Tack för er reco.

Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !!
    Det står bak på min personbil "Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar" och nu kan ni intyga att det är så;)

Henrik W skrev om Blå Expressen
    Gick väldigt bra och smidigt med flytten! Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Henrik W
    Hej Henrik

Tack för er reco
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice då det absolut viktigaste för oss är nöjda kunder !

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende !!

Cecilia D skrev om Blå Expressen
    Noggranna, snabba och proffsiga. Ett självklart val! Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Cecilia D
    Hej Cecilia

Tack för er rekommendation

Vi är både glada och stolta att ni nämner sådana fina ord i samband med vår flyttfirma Blå Expressen.

Johan C skrev om Blå Expressen
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Johan C
    Hej Johan

Tack för vårt fina betyg !

Hoppas ni skall trivas i ert nya boende !

Helena S skrev om Blå Expressen
    Jätte trevliga, ordentliga och försiktiga. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Helena S
    Hej Helena

Tack för er reco och det fina orden ni nämner i samband med er reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen

Nöjda kunder är vårt mål och i detta fall verkar vi lyckats och det glädjer oss oerhört mycket !

• Mats B

2019-04-06

Mats B skrev om Blå Expressen
    Perfekt hjälp vid flytt stort förtroende all personal var kanon och hjälpsamma Läs mer
    2019-04-08 Blå Expressen svarar Mats B
    Hej Mats

Att ni är nöjda med vår flyttservice så här långt betyder allt för oss !!

Vi ses snart igen när det är dax för er inflyttning på er nya adress

• 2019-04-05

Dan H skrev om Blå Expressen
    Tömning av min mors lägenhet inkl. källarförråd i samband med hennes flytt till särskilt boende.

Blev mycket positivt bemött både vid kontakter i samband med förfrågan, beställning och på själva dagen för uppdragets genomförande. Läs mer
    2019-04-05 Blå Expressen svarar Dan H
    Hej Dan

Tack för er reco

Vi är glada och stolta att vi lyckats bemöta er på ett positivt sätt och att ni är nöjda med vår flyttservice !

Vi hoppas att allt skall bli så bra som möjligt med er mors nya boende !

• 2019-04-04

Jenny S skrev om Blå Expressen
    Med yrkesstolthet och servicekänsla levererar Blå Expressen över alla våra förväntningar. Vi är supernöjda med vår flytt, tack till er alla! Jenny och Robby Läs mer
    2019-04-05 Blå Expressen svarar Jenny S
    Hej Jenny & Robby

Vi är både glada och stolta att ni uppfattar oss på detta viss.

Jag har drivit denna flyttfirma tillsammans med min far i 25 år och vart i flyttbranschen i hela mitt liv och att ni som kund uppskattar vårt arbete betyder allt för mig/oss !!

Vi hoppas ni skall trivas i Götet !

Östervägen 6, 169 52 Solna