Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Solna Blå Expressen
Rekommenderat företag 2016 - Blå Expressen
Rekommenderat företag 2015 - Blå Expressen

Blå Expressen

Östervägen 6, 169 52 Solna — Visa karta

Blå Expressen har anor sedan 1940 och är en mycket väletablerad flyttfirma med säte i Solna.

Läs vad 145 kunder tycker om Blå Expressen

• Mirella P
    Mirella P skrev om Blå Expressen
    En seriös flyttfirma! Direkt vid ankomst började två killar varsamt att plasta in våra möbler och två andra började packa in grejer i flyttbilarna. Såväl möbler som flyttkartonger rullades på små vagnar. Tyngre möbler bars varsamt med bälten. Alla möbler placerades på sin plats på nya stället och alla flyttlådor som det stod kök på släppte de i köket så vi hann packa upp köket innan de var klara. När de vinkade adjö stod allt på sin plats och resterande flyttlådor snyggt uppradade i ett rum. En kille bar upp två tavlor ( en i taget ) och överlämnade dem till mig. Det är kul att se när männinskir är duktiga på sitt jobb!
    2016-12-04 Blå Expressen svarar Mirella P
    Hej Mirella

Tack för er reco.
    Vi är glada att ni är nöjda med vår flyttservice !
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.
    Killarna hälsar och tackar för den god förberedelsen och lunchen.

• Kim S
    Kim S skrev om Blå Expressen
    Väldigt tillmötesgående, snabb, effektiv och varsam flyttfirma.
    2016-12-02 Blå Expressen svarar Kim S
    Hej Kim

Glenn & Grabbarna på Blå
  • Annelise L
    Annelise L skrev om Blå Expressen
    Det var lätt att vid behov komma i kontakt med företaget (Glenn) och man fick alltid ett vänligt och tjänstvilligt bemötande. Vi fick hjälp med packning, flytt och efterföljande rensning av möbler och annat överblivet i huset, och allt skedde med gott humör och lyhördhet för våra önskemål och behov. Vi kan bara varmt rekomentera Blå Expressen!
    2016-12-06 Blå Expressen svarar Annelise L
    Hej Annelise

Tack för de fina raderna ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta viss och att ni vill rekommendera oss till andra som skall flytta.

Glenn & Kenth Westlund
  • Regina O
    Regina O skrev om Blå Expressen
    Mycket bra service. Perfekt leverans o grymt trevliga killar. Rekommenderas verkligen!
    2016-12-01 Blå Expressen svarar Regina O
    Hej Regina

Tack för den fina recon!
    Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på flyttfirman Blå Expressen!
    Vi hoppas ni skall trivas i Bollnäs annars vet du vart vi nås;)
    Hälsa far din

• Ann-marie W
    Ann-marie W skrev om Blå Expressen
    Flytttjänst.
    Trevlig personal med ett trevligt bemötande och förståelse för kundens situation.
    Levde helt upp till våra förväntningar.
    2016-12-01 Blå Expressen svarar Ann-marie W
    Hej Ann-Maria och Ulf

Tack för er rekommendation
    Det glädjer oss att ni upplever vår personal som trevliga och förstående då har vi uppnått vårt mål!!
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och med den nya trevliga utsikten.

Glenn & Kenth och Grabbarna
  • Ralf L
    Ralf L skrev om Blå Expressen
    Trodde aldrig en flytt kunde gå bättre än förväntat. Men flyttkillarna från Blå Expressen var trevliga proffsiga och effektiva. De kom till och med med inspirerande möbleringstips.

Allt fungerade perfekt. De kom i tid och var klara innan utsatt tid. Allt till en bra pris.
    2016-12-01 Blå Expressen svarar Ralf L
    Hej Ralf

Tack för de fina raderna ni skriver om oss här på reco.
    Vi är så glada och nöjda att ni känner så för oss på Blå Expressen.

Glenn & Grabbarna på Blå
  • Jan D
    Jan D skrev om Blå Expressen
    Har anlitat Blå Expressen flera gånger. Supersmidiga att ha att göra med och väldigt trevlig och effektiv personal.
    2016-11-30 Blå Expressen svarar Jan D
    Hej Jan

Tack för er reco.
    Vi är både glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen.

• Johnny R
    Johnny R skrev om Blå Expressen
    Jag är väldigt nöjd med både bemötande och utförande. Skulle rekommendera dem till alla jag känner och anlitar dem igen för ny flytt och pack om tre veckor.
    /Annika Elbe
    2016-11-30 Blå Expressen svarar Johnny R
    Hej Annika

Tack för er fina rekommendation.
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice och att vi får utföra även er nästkommande packning och flyttning.

2016-11-30 Johnny R svarar Blå Expressen
    Vi trivs mycket bra men oj vad rörigt det är! Vi bygger ett högt torn i vardagsrummet med tomma kartonger och gissar att vi tar dem med till nästa flytt?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • George W
    George W skrev om Blå Expressen
    Otroligt bra service. Bästa flyttkillarna jag någonsin har träffat. De ger bra, klar kommunikation om tid och priserna, och är helt seriousa, men är alltid trevliga. De dykte upp för flyttning i värsta snöväder på precis rätt tid och i bra humör, och laddade allting noggrant. Även deras nätsida är jättebra och klar, med tips och förklaringar. Rekommenderad högst.
    2016-11-14 Blå Expressen svarar George W
    Hej George

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni känner så för vår Flyttfirma.
    Killarna hälsar och tackar för en bra förberedelse.

Glenn & Christer & Kalle
  • Line A
    Line A skrev om Blå Expressen
    Bästa flyttkillar och de var så försiktige med allt samt när de bar ned för tre trappor uten hiss.De var trevlige,bra bemötande kunnige och kände att de var att lita på.De packade in försiktig när dt var ömtålige saker samt ett bra pris.Jag rekomenderar Blå express !!/Line
    2016-11-14 Blå Expressen svarar Line A
    Hej Line

Tack för er rekommendation

Vi är glada och stolta för att ni upplever oss som försiktiga och noggranna
    Vi gör vårt bästa på varje flyttning och är glada att ni som kund ser detta.
    Killarna på fältet är vår styrka!!

• Mona P
    Mona P skrev om Blå Expressen
    Köpte flytthjälp men packade själv.
    Jag är väldigt nöjd. Grabbarna är serviceminded väldigt trevliga och hjälpsamma. Allt var klart på 4 timmar, en tvåa på 65 kvadrat.
    2016-11-11 Blå Expressen svarar Mona P
    Hej Mona

Tack för de fina raderna ni skriver om oss på Flyttfirman Blå Expressen här på reco.se
    Anledningen till att flyttningen gick så fort är att ni hade förberett mycket väl och ni hade inte så mycket möbler och kartonger som det flesta har på sina 65 kvm. Vi tackar för ett gottsamarbete!

• Martina O
    Martina O skrev om Blå Expressen
    Allt fungerade jättebra! Bra info och återkoppling.
    2016-11-09 Blå Expressen svarar Martina O
    Hej Martina

Tack för er reco.
    Det gläder oss att ni är nöjda med vår flyttservice.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende

• Maj-britt L
    Maj-britt L skrev om Blå Expressen
    Har anlitat Blå Expressen för att flytta vårt bohag från radhus till lägenhet... Kontakten med företaget har varit angenäm från början till slut, har fått snabba och konkreta besked på alla frågor, dessutom på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Uppskattade särskilt att vi fick tips och råd i samband med ett hembesök före flytten. Bemötandet från företaget, ledningen, har överträffat mina förväntningar.
    Och de raska killarna som utförde flyttjänsten gjorde det med bravur, vant och säkert och med gott humör trots att allting inte var så lätt och enkelt. Sammanfattningsvis är jag/vi jättenöjda med Blå Expressens insatser i samband med vår flytt, som tack vare dem avlöpte som planerat.
    2016-11-09 Blå Expressen svarar Maj-britt L
    Hej Maj-britt

Tack för er rekommendation
    Det glädjer oss att ni är nöjda med våra flyttjänster och killarna på fältet samt med oss som äger och driver Blå Expressen.
    Killarna på fältet är vår styrka!!

• Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Blå Expressen
    Mycket bra jobb! Snabbt utfört och trevligt bemötande.
    /Kristoffer
    2016-11-09 Blå Expressen svarar Kristoffer S
    Hej Kristoffer

Tack för er reco
    Vi är glada och stolta att ni är nöjd med vår flyttservice.
    Tack själva för ett gott samarbete !

• Familjen E
    Familjen E skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Expressen för flytt från Solna till Vallentuna. Det är en mycket proffessionell flyttfirma med ett gäng härliga och pålitliga grabbar som arbetade snabbt men samtidigt hanterade våra möbler varsamt. Rekommenderas varmt! Tack!
    Fam Ebberyd
    2016-11-03 Blå Expressen svarar Familjen E
    Hej Familjen Ebberyd

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice och våra killar som utförde er flyttning.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och i Vallentuna.

Glenn & Kenth & Grabbarna
  • Leif H
    Leif H skrev om Blå Expressen
    Uppdraget gällde en flyttnig som innefattande tömning av mitt radhus, placering av flyttgodset på förvaring över sommaren och slutligen än en gång transport och inbärande av allt till min nya lägenhet.
    Jag blev själv rekommenderad Blå Expressen och blev inte besviken. Trevlig personal, med Christer i spetsen, gjorde ett mycket bra jobb.
    Om någon frågar kommer jag att rekommendera Blå Expressen.
    2016-09-30 Blå Expressen svarar Leif H
    Hej Leif

Tack för er rekommendation.

Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete.
    Vi gör vårt yttersta på var flyttning och är glada att ni som kund ser detta.
    Vi hoppas ni skall trivas i Hammarby Sjöstad.

Glenn & Christer & Grabbarna
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Blå Expressen
    Bra personer med skön attityd!
    2016-09-29 Blå Expressen svarar Daniel K
    Hej Daniel

Tack för er reco.
    Vi hoppas ni skall trivas i Bromma

Glenn & Christer & Kalle
  • Lena B
    Lena B skrev om Blå Expressen
    Jag köpte flytthjälp samt kartonger. Allt fungerade utmärkt. Allt från bemötandet från kontor och killarna som bar, och lämning och hämtning av kartonger. Det kunde inte bli bättre.
    2016-09-29 Blå Expressen svarar Lena B
    Hej Lena

Tack för er fina rekommendation

• Hans S
    Hans S skrev om Blå Expressen
    Mycket bra bemötande och serviceinriktad personal
    2016-09-29 Blå Expressen svarar Hans S
    Hej Hans

Tack för er reco.

Tack själv för ett gott samarbete och för att ni anlitat oss på Flyttfirman Blå Expressen för er flyttning.

• Jon-anders M
    Jon-anders M skrev om Blå Expressen
    Strålande på alla sätt.
    Mycket duktiga bärare.
    2016-09-28 Blå Expressen svarar Jon-anders M
    Hej Jon-Anders

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice.
    Vi hoppas ni skall trivas i stan!

Kenth & Glenn & Grabbarna på Blå
  • Toni F
    Toni F skrev om Blå Expressen
    Tydligt, noggrant och snabbt. Proffsigt hanterat helt enkelt - vi är väldigt nöjda!
    2016-09-28 Blå Expressen svarar Toni F
    Hej Toni

Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Vi hoppas ni skall trivas i det nya huset och i Täby.

• Bitte I
    Bitte I skrev om Blå Expressen
    Hej!
    Jag kan verkligen rekommendera Blä Expressen som flyttfirma. De gör ett mycket bra och välplanerat jobb. Tänker förstådd anlita dem igen när jag behöver flytta igen 🌷
    Britt Isaksson, nyligen inflyttad på Norrmalm
    2016-09-28 Blå Expressen svarar Bitte I
    Hej Britt

Tack för er fina reco.
    Vi är glada att ni uppskattar vårt arbete, vi gör vårt bästa på alla flyttningar och är glada att ni som kund ser detta.
    Vi hoppas ni skall trivas på Norrmalm

• Liselott F
    Liselott F skrev om Blå Expressen
    Glenn & grabbarna på Blå Expressen hjälpte mig med flytt från parhus till lägenhet och skötte uppdraget perfekt. Jag är nöjd med allt från offert, bemötande, packning, flytt samt tidspassning. Vänliga & trevliga. Jag kan verkligen rekommendera Blå expressen !! häls Liselott
    2016-09-20 Blå Expressen svarar Liselott F
    Hej Liselott

Tack för er fina reco
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete och att ni upplever oss som vänliga och trevliga.

Glenn & Deniz & Grabbarna
  • Ale H
    Ale H skrev om Blå Expressen
    We have asked Blå Expressen to move us to our new apartment in Vasastan. We are a small Dutch family. We were looking for an experienced and trustworthy small company, and that is how we found Blå Expr, a family owned company with more than 40 years experience. It turned out to be a good choice. They did an excellent job, moved us fast and careful, with three nice people on the job, amongst whom the owner. I would certainly recommend them to others, and next time we will contact them again.
    2016-09-19 Blå Expressen svarar Ale H
    Hej Ale

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni är nöjda med oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

• Mikael L
    Mikael L skrev om Blå Expressen
    Mycket bra flyttfirma. Seriösa killar som arbetade mycket bra! Rekommenderas
    2016-09-16 Blå Expressen svarar Mikael L
    Hej Mikael

Tack för er reco!

Det glädjer oss att ni upplever oss på Blå Expressen som en seriös och bra flyttfirma då har vi uppnått vårt mål.

• Agneta R
    Agneta R skrev om Blå Expressen
    Vår upplevelse och erfarenhet av Blå Expressen är mycket positiv. Ett första möte
    med Glenn på plats inför flytten följdes av ett gäng professionella och mycket trevliga flyttkillar som varsamt flyttade vårt hem från hus till lägenhet och hjälpte oss att få våra möbler på plats. Stort tack!!
    2016-08-26 Blå Expressen svarar Agneta R
    Hej Agneta & Jan

Tack för er rekommendation.

Vi är stolta att ni upplever oss som en professionell flyttfirma.
    Vi gör vårt bästa på varje flyttning och är glada att ni som kund ser detta.
    Vi hoppas ni skall trivas i Sundbyberg.

• Anna-Pia N
    Anna-Pia N skrev om Blå Expressen
    Mycket bra service. Lättsam stämmning. Trevlig personal. Snabbt och effektivt jobbet.
    2016-08-25 Blå Expressen svarar Anna-Pia N
    Hej Anna-Pia

Vi tackar för er reco.

Vi är glada och stolta att ni upplever oss som snabba,effektiva samt trevliga.
    Vi tackar för ett gott samarbete och hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

• Jan K
    Jan K skrev om Blå Expressen
    Mycket smidiga att ha att göra med!
    Allt fungerade som det skulle och var det något som vi var osäkra på så löstes det snabbt tillsammans.
    Varsam hantering av flyttgodset och vi har inte märkt några skador.
    Om man måste ta med något negativt så var det att fakturan hade kort förfallodag men det är samtidigt bra så man pushas på få betalningen gjord.
    Vi är supernöjda och rekommenderar alla att använda Blå Expressen!
    Tack Blå Expressen för ert strålande arbete :)
    2016-08-25 Blå Expressen svarar Jan K
    Hej Jan

Tack för er fina rekommendation vi är glada att ni är nöjda med killarnas arbete samt vår flyttservice.
    Idag tar de flesta betalt med kortterminaler och får betalt samma dag vi har valt att ge våra kunder 10 dagar på sig att betala sin flyttning.

• Viveka L
    Viveka L skrev om Blå Expressen
    Det finns ingen annan flyttfirma som kan mäta sig med Blå Expressen .
    Alltid bästa service och bemötande och inte minst felfri och smidig flytt !!
    Jag kan varmt rekommendera deras tjänster ( 2:a gången vi flyttar med Blå Expressen )Viveka Larsson,Stockholm
    2016-08-25 Blå Expressen svarar Viveka L
    Hej Viveka

Tack!!
    Vi är så glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen och tack själva för ett gott samarbete.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende

• Carina E
    Carina E skrev om Blå Expressen
    Bra och seriös, rädda om sakerna.
    2016-08-17 Blå Expressen svarar Carina E
    Hej Carina

Tack för er reco.

Det glädjer mitt flytthjärta att ni upplever oss som bra och seriösa.

Kenth W
  • Anita B
    Anita B skrev om Blå Expressen
    Mycket nöjd med flytten som fungerade alldeles utmärkt! Kartongerna blev jag av med snabbt när jag meddelade att jag var klar- vilket var jätteskönt! Mycket trevligt bemötande av alla.
    2016-08-17 Blå Expressen svarar Anita B
    Hej Anita

Glenn & Kenth W
  • Petra D
    Petra D skrev om Blå Expressen
    Positivt, trevligt, rätt. Med andra ord - toppen.
    2016-08-12 Blå Expressen svarar Petra D
    Hej Petra

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen på detta viss.

Lycka till med ert nya boende.

Glenn Westlund
  • Mats E
    Mats E skrev om Blå Expressen
    Vänligt och seriöst bemötande både vid kontakter innan/efter och vid själva flytten.
    2016-08-10 Blå Expressen svarar Mats E
    Hej Mats

Tack för er fina rekommendation.

Vi känner oss stolta när vi läser vad ni skrivit om oss på er reco.

Tack själva för ett gott samarbete!

• Helena E
    Helena E skrev om Blå Expressen
    Kundfokuserat, vänligt och proffesionellt. Mycket nöjd med hela flytten!
    2016-08-10 Blå Expressen svarar Helena E
    Hej Helena

Tack för er rekommendation.
    Det är fina ord ni nämner i samband med er reco om oss på flyttfirman Blå Expressen, precis så som vi strävat efter att våra kunder skall känna för oss.

• Martin G
    Martin G skrev om Blå Expressen
    Antagligen inte billigast men gjorde det de skulle på ett bra och effektivt sätt. Blev klara innan planerad sluttid.
    Martin
    2016-08-10 Blå Expressen svarar Martin G
    Hej Martin

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vår flyttservice!
    Det stämmer att vi inte är billigast i stan, billighets firmorna tar mindre betalt per timma men flyttningen tar längre tid.
    Vi vill sälja kvalitets flyttningar till ett rimligt pris och det tycker vi att vi gör.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och tack för att ni valde att anlita flyttfirman Blå Expressen för er flyttning

Glenn Westlund
  • Irfan B
    Irfan B skrev om Blå Expressen
    I had Blä Expressen service in moving my apartment and it was a superb experience. The online communication to setup the service and the on-site moving crew were both great.
    2016-08-10 Blå Expressen svarar Irfan B
    Hej Irfan

Tack för er rekommendation

Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vår flyttservice!

• Johanna R
    Johanna R skrev om Blå Expressen
    Otroligt proffsiga och hjälpsamma vid vår företagsflytt. Snabba och tydliga svar på våra 1000 frågor och väldigt tillmötesgående när det gäller önskemål och krav gällande både formalia och utförande.
    2016-07-13 Blå Expressen svarar Johanna R
    Hej Johanna

Tack för er fina reco och tack själva för ett gott samarbete.
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice!

Glenn & Christer & Grabbarna
  • Lars S
    Lars S skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen ger vi högsta betyg. Vår flyttning gick smidigt och lätt, medarbetarna var lika trevliga som artiga och flitiga. Att hissen strejkade fixade de med den självklarhet som avslöjar lång erfarenhet. Det är särskilt roligt att vår uppfattning gäller alla som representerade Blå Expressen.
    2016-07-11 Blå Expressen svarar Lars S
    Hej Lars

Tack för er rekommendation

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice!

Kenth & Glenn
  • Alf W
    Alf W skrev om Blå Expressen
    Ett trevligt och proffsigt bemötande från första mötet. Ett snabbt och effektivt arbete med packning och flyttning av vårt bohag. Vi rekommenderar dem till vänner och bekanta.
    2016-07-11 Blå Expressen svarar Alf W
    Hej Alf & Randi

Tack för er fina rekommendation

Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och i Uppsala

• Anna Ö
    Anna Ö skrev om Blå Expressen
    Allt funkade mycket bra med flytten, tack!
    2016-06-26 Blå Expressen svarar Anna Ö
    Hej Anna

Tack för er reco.

Allt blev till det bästa med flyttningen och vi är glada att ni uppskattar vår flyttservice.
    Vi hoppas ni skall trivas i det nya huset.

• Mahmoud F
    Mahmoud F skrev om Blå Expressen
    Vi är så nöjda med ert arbete. Jag skulle gärna rekommendera er till andra, lycka till
    2016-06-26 Blå Expressen svarar Mahmoud F
    Hej Mahmoud

Tack för er rekommendation

Vi är stolta att ni är nöjda med oss på flyttfirman Blå Expressen

Kenth och Glenn
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Blå Expressen
    Andra gången jag anlitar Blå Expressen och väldigt nöjd precis som förra gången. Trevliga och hjälpsamma killar som arbetar snabbt och effektivt med ett stort leende, finns inget att anmärka på.
    2016-06-23 Blå Expressen svarar Fredrik R
    Hej Fredrik

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice
    Killarna på fältet är vår styrka!
    Ha en bra sommar!

• Arne O
    Arne O skrev om Blå Expressen
    Vi är 100% nöjda med Blå Express! Vänligt och professionellt bemötande från första kontakten till sista flyttlådan. Snabba, effektiva och prisvärda.
    2016-06-16 Blå Expressen svarar Arne O
    Hej Arne

Tack för er rekommendation.
    Att ni är nöjda med vår flyttservice betyder allt för oss!
    Vi hoppas ni skall trivas i era nya lokaler och att vi får en bra sommar.

Flyttgubbarna
  • Fredy D
    Fredy D skrev om Blå Expressen
    Tack för er fantastisk hjälp med flytten.
    2016-06-15 Blå Expressen svarar Fredy D
    Hej Fredy

Tack för er reco.

Tack själv för ett gott samarbete!

• Johan S
    Johan S skrev om Blå Expressen
    Superbra service! Jättenöjda med bemötande och effektivitet.
    2016-06-15 Blå Expressen svarar Johan S
    Hej Johan

Tack för er rekommendation

Vi är stolta och glada att ni upplever att ni fått en bra flyttning och ett bra bemötande av oss
    Vi hoppas ni skall trivas i Bromma och att ni får en bra sommar!

• Fredrik W
    Fredrik W skrev om Blå Expressen
    Snabbt och effektivt, samtidigt mycket hög kvalitet och prisvärt! Dessutom mycket trevligt gäng med det där lilla extra! 10/10 från familjen Wingenblixt
    2016-06-15 Blå Expressen svarar Fredrik W
    Hej Familjen Wingenblixt

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete!
    Killarna på fältet är vår styrka.
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin sommar.

• Mårten D
    Mårten D skrev om Blå Expressen
    Riktigt bra och seriös flyttfirma. Rekommenderas!
    2016-06-14 Blå Expressen svarar Mårten D
    Hej Mårten

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni upplever oss som bra och seriösa.
    Killarna på fältet är vår styrka!

• Tomas J
    Tomas J skrev om Blå Expressen
    Kan bara dela allas entusiasm över Blå Expressen.

Proffsigt men personligt bemötande från första kontakten. Supertrevliga och otroligt effektiva flyttgubbar, som verkligen var måna om att ta hand om våra saker på bästa sätt.

Järnkoll på allt, entusiastiska och utstrålade en trygghet som spred ett välgörande lugn till mig och min hustru. Vår egen nervositet försvann på ett kick.

Stort tack till er för att ni gjorde en annars jobbig dag till (nästan) en njutning :)
    2016-06-10 Blå Expressen svarar Tomas J
    Hej Tomas

Tack för er fina rekommendation.

Vi gör allt vi kan för att flyttningarna skall bli bra och är glada att ni som kund ser/känner det.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin sommar!

• Jessica D
    Jessica D skrev om Blå Expressen
    Bra bemötande från början och hela vägen mellan Solna och Norrtälje. Bra packhjälp. Duktig flyttpersonal med en stor dos humor. Fortsätt så!
    Jessica och Håkan
    2016-06-01 Blå Expressen svarar Jessica D
    Hej Jessica och Håkan

Tack för er fina reco.

Vi är glada att ni upplever att ni fått ett bra bemötande från börja till slut.
    Vi hoppas ni skall trivas i Norrtälje och att ni får en fin sommar.

• Monika L
    Monika L skrev om Blå Expressen
    Blå express har sköt uppdraget perfekt. Hållit tider. Vänligt bemötande och proffessionel personal. Snabba och trevliga. Packningen perfekt, inget har gått sönder eller förstörts. Vi kan varmt rekommendera Blå express för flyttningar. Blå epress är helt suveräna.
    2016-05-31 Blå Expressen svarar Monika L
    Hej Monika & Tomas

Tack för er rekommendation.

Vi gör vårt bästa på varje flyttning och är så glada att ni som kund ser detta.

Varmt välkomna till Solna

Östervägen 6, 169 52 Solna