Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Solna Blå Expressen

Blå Expressen

Östervägen 6, 169 52 Solna — Visa karta

Med anor som sträcker sig tillbaka till år 1940 är vi på Blå Expressen en väl etablerad och seriös flyttfirma baserad i Solna. Vi erbjuder kvalitativa och personliga flyttjänster i hela Stockholmsområdet, för både privatperson och företag.

Oavsett om det gäller kontor, villa, lägenhet eller specifika föremål som kräver lite extra precision strävar vi på Blå Expressen mot att din flytt ska bli utförd på ett optimalt sätt, varje gång.

Vi är medlemmar i organisationen Sveriges Åkeriföretag och äger själva våra lastbilar som även är miljöklassade. Genom kontinuerlig utbildning av vår personal kan vi se till att vi når dina förväntningar.

Välkommen till Blå Expressen!

Läs vad 240 kunder tycker om Blå Expressen

• Lars K
    Lars K skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Express för en flytt från lägenhet till hus. En bekant rekommenderade dem, och vi är efter flytten så nöjda man kan vara. Jag rekommenderar Blå Express starkt. Glädjande att se att det finns företag/personal som genomsyras av seriositet och yrkesstolthet. Läs mer
    2018-01-04 Blå Expressen svarar Lars K
    Hej Lars

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice !

Blå Expressen gillar detta
  • Oskar F
    Oskar F skrev om Blå Expressen
    Ett professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Killarna var väldigt trevliga och jobbade stenhårt. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Oskar F
    Hej Oskar

Tack för er reco.
    Supernöjda är ett ord vi älskar att höra!!

• Lyna T
    Lyna T skrev om Blå Expressen
    Trevliga och proffsiga! Vi är jättenöjda med flytthjälpen från lägenhet till hus. Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Lyna T
    Hej Lyna

Tack för er rekommendation

Vi är glada att ni är nöjda med vår flyttservice
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya hus.

• Mats E
    Mats E skrev om Blå Expressen
    Hjälpte oss med flytten. Personalen är jättetrevlig och proffsig. Vi är supernöjda. Rekommenderar dem starkt. Läs mer
    2018-01-02 Blå Expressen svarar Mats E
    Hej Mats

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med killarnas arbete

• Irene E
    Irene E skrev om Blå Expressen
    Smidiga trevliga och alltid mycket trevligt bemötande med bra service. Kan varmt rekommendera dem ! Läs mer
    2017-12-29 Blå Expressen svarar Irene E
    Hej Irene

Tack för er rekommendation här på reco.

Vi gör allt vi kan för att våra kunder skall vara nöjda med vårt arbete och i detta fall och 100 tals flyttningar till 2017 har vi lyckat med detta!!
    Vi är glada och stolta över vår flyttfirma Blå Expressen och nu går vi in i ett nytt år med samma ambitioner som det förra
    Nöjda kunder !!

Gott Nytt År !

Far & Son Westlund med personal
  • Sarah F
    Sarah F skrev om Blå Expressen
    Vi anlitade Blå Expressen för helpackning och flytt från och till villa. Vi är imponerade! Allt fungerade oerhört smidigt. Professionella, supertrevliga och punktliga. Snabb respons på frågor och inga möbler eller vinklar var för svåra för dem att klara. Smarta material i form av tex flyttgarderober. Ett härligt gäng kunniga killar. Kunde inte varit bättre! Tack! Läs mer
    2017-12-29 Blå Expressen svarar Sarah F
    Hej Sarah

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice !

Gott Nytt År !!

• Eva H
    Eva H skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen är enkla att ha kontakt med, alltid positiva och lyhörda för kundens önskemål. Det känns som att de faktiskt bryr sig om sina kunder. Det är tyvärr inte alldeles vanligt nu för tiden.
    De hjälpte mig och min familj att packa ihop hela lägenheten och flytta. Killarna som kom var väldigt trevliga och enkla att ha och göra med, och anpassade sig efter oss (skrikig bebis och allmänt kaos). Sedan när allt skulle in i nya huset uppstod trassel med försenade målare, men killarna bara gillade läget och körde på.
    Jag hade blivit rekommenderad Blå Expressen och blev så fantastiskt nöjd.
    Hoppas det dröjer länge till nästa flytt, men då behöver jag inte leta flyttfirma. Det blir Blå Expressen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-11-27 Blå Expressen svarar Eva H
    Hej Eva

Tack för er reco.

Vi är båda glada och stolta för att ni ser dessa kvaliter hos vår flyttfirma
    Vi gör allt vi kan för att få nöjda kunder och i detta fall verkar det som vi lyckats.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.
    Välkomna åter om ni mot all förmodan skulle flytta igen

• Håkan S
    Håkan S skrev om Blå Expressen
    God hjälp och och goda råd från dag 1. Flytten genomfördes på ett effektivt och tryggt sätt med lyhörda och socialt kompetenta medarbetare som följde våra önskemål. Det kändes tryggt att sätta vårt flyttgods i deras säkra händer. Fint att Glenn ringde och kollade upp om vi var nöjda, innan han sände fakturan. Läs mer
    2017-11-22 Blå Expressen svarar Håkan S
    Hej Håkan och Gunvi

Tack för det fina orden ni skriver här om oss på reco.
    Vi gör vårt bästa för att ni som kund skall vara nöjda med vårt arbete och vårt bemötande och i detta fall verkar vi ha lyckats och
    det glädjer oss !!

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Blå Expressen
    Börjar med packninge. Det gick snabbt och det var omsorgsfullt gjort, märkte det vid min uppbackningen. Flytten dagen efteråt, med andra grabbar, gick också snabbt o fint. Slutligen kom allt på plats i min nya bostad. Ingenting saknades eller var trasigt. Bortforsling av allt som inte skulle med kördes iväg till tipp Läs mer
    2017-11-22 Blå Expressen svarar Ingrid H
    Hej Ingrid

Tack för ert fina betyg här på reco.
    Vi är glada att ni är nöjda med vår flyttservice !
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin vinter.

Kenth & Glenn Westlund
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Blå Expressen
    Jättebra service. Ett företag att lita på Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Daniel A

Tack för er reco.
    Att ni känner att ni kan lita på oss som flyttfirma betyder allt för oss då det finns så många flyttfirmor där ute som inte håller vad dom lovar.
    Flyttfirman Blå Expressen vi håller vad vi lovar!;)

Far & Son Westlund med personal
  • Christina R
    Christina R skrev om Blå Expressen
    Trevligt bemötande vid kontakt av mig gällande flytthjälp. Snabba svar på mina frågor och prisuppgifter.

När flyttkillarna kom så var det på utsatt tid och väldigt proffsigt utfört jobb. Både ut- och inflytt av möbler gick snabbt och effektivt. Ingenting kom till skada eller gick sönder.

Jag rekommenderar varmt Blå Express till vänner och bekanta, vilket jag även framfört till min kontakt på Blå Express! (jag blev själv rekommenderad denna firma) Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Christina R
    Hej Christina

Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• Margita O
    Margita O skrev om Blå Expressen
    Flytten från 2:an där jag bott i sjutton år oroade mig. Men den gick som en dans, säkert och smidigt, tack vare de proffsiga, vänliga och jättetrevliga flyttkillarna. Margita Läs mer
    2017-11-21 Blå Expressen svarar Margita O
    Hej Margit

Tack för er reco.
    Vi är så glad att ni upplever vår personal på detta viss.

• Ümran B
    Ümran B skrev om Blå Expressen
    Grymt bra service och smidig flytt! Trevlig personal dessutom.

Tack! Läs mer
    2017-11-15 Blå Expressen svarar Ümran B
    Hej Umran

Tack för er reco
    Vi är glada och stolta att att ni upplever oss på detta vis

• Kurt G
    Kurt G skrev om Blå Expressen
    Vi blev rekommenderade av nära vänner som gillade Blå Expressen.
    Blå den äldre som besökte oss gav ett förtroendefullt intryck.

Under hela pack o flyttprosessen har dom blå alltid o punkligt ställt upp.

Min hustru o jag vill också ge beröm till "flyttgubbarna" som varit mycket hjälpsamma.
    Vi rekommendrar gärna Blå Expressen.

Med vänlig hälsning

Maud o Kurt Läs mer
    2017-11-09 Blå Expressen svarar Kurt G
    Hej Maud och Kurt

Tack för er fina reco

Att ni upplever oss på detta viss betyder allt för oss !
    Tack själva för ett gott samarbete, Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

Far & Son & Grabbarna på Blå
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Blå Expressen
    För några veckor sedan anlitade vi Blå Expressen för en omfattande flytt från vår gård till en våning i centrala Stockholm. Själva flytten fungerade utmärkt och så även kontakterna med företaget både före och efter. Killarna var jättetrevliga och mycket effektiva. De packade med omsorg och var mycket varsamma.

Proffsigt! Har redan rekommenderat Blå Expressen till våra vänner. Läs mer
    2017-11-09 Blå Expressen svarar Kerstin K
    Hej Kerstin

Tack för de fina orden ni skriver här om oss på reco.se
    Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen på detta viss.
    Vi gör allt vi kan för att flyttningarna skall bli så bra som möjligt och är glada att ni som kund ser detta.
    Vi hoppas ni skall trivas i stan.

• Per W
    Per W skrev om Blå Expressen
    Toppen bra offert utmärkt genomfört.
    Stockholm - Västerås Läs mer
    2017-11-07 Blå Expressen svarar Per W
    Hej Per

Tack för de fina orden ni skriver här om oss på reco.
    Vi är både glada och stolta att ni upplever oss på detta viss.
    Vi gör allt som står i vår makt för att flyttningarna skall bli så bra som möjligt och är glada att ni som kund ser detta.
    Vi hoppas ni skall trivas i Västerås annars är vi bara ett samtal bort.

• Catharina  N
    Catharina  N skrev om Blå Expressen
    Trevligt och professionellt bemötande samt problemfri flytt. Vi kontaktade dem efter rekommendation och rekommenderar gärna vidare till andra som behöver flytthjälp. Läs mer
    2017-11-07 Blå Expressen svarar Catharina  N
    Hej Catharina

Vi är glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• Brittmarie  B
    Brittmarie  B skrev om Blå Expressen
    Väldigt bra bemötande.
    Allt fungerade klanderfritt.
    Jag har hyrt flyttkartonger och köpt själva flytten.
    Väldigt bra hjälp med emballage av vissa tavlor och armaturer.
    Väldigt trevliga medarbetare, ingenting var omöjligt.

Det kunde inte vara bättre. Läs mer
    2017-11-07 Blå Expressen svarar Brittmarie  B
    Hej Brittmarie

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni upplever att ni fått en bra flyttning och ett gott bemötande.
    Då har vi uppnått vårt mål!

• Daniel N
    Daniel N skrev om Blå Expressen
    två flyttar och mkt nöjda med Blå Expressen! Läs mer
    2017-10-13 Blå Expressen svarar Daniel N

Tack för er reco.
    Vi blir så glada att ni vart nöjda med vår flyttservice båda gångerna
    Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende!

Kenth & Glenn Westlund
  • Lars E
    Lars E skrev om Blå Expressen
    Mycket trevligt bemötande och en smidig professionell flytt som gick snabbare än förväntat. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-10 Blå Expressen svarar Lars E
    Hej Lars

Tack för er reco
    Det glädjer våra flytthjärtan att ni är nöjda med vår flyttservice.

• Peter M
    Peter M skrev om Blå Expressen
    Bra bemötande och service i toppklass. Läs mer
    2017-10-06 Blå Expressen svarar Peter M
    Hej Peter

• Ann-kristin I
    Ann-kristin I skrev om Blå Expressen
    Bra bemötande, professionell genomgång av vad som skulle packas & flyttas, effektiv personal vid packningen och lossningen och det som gick sönder, 1 glas enbart, är försumbart! Läs mer
    2017-10-05 Blå Expressen svarar Ann-kristin I
    Hej Ann-Kristin

Tack för er reco
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice men vi är lika ledsna för att ert glas gick sönder, vi skall bättra oss;)

Glenn&Christer&Mattias
  • Peter E
    Peter E skrev om Blå Expressen
    Trevliga, personliga, artiga och väldigt noggranna! Bra anpassning av tider för både dem och oss. Bra hantering av all sorts materiel! Har använt Blå Expressen vid tre tillfällen och har alltid varit lika nöjd! Tack Glenn och alla andra! Läs mer
    2017-10-04 Blå Expressen svarar Peter E
    Hej Peter

Tack för er rekommendation

Vi är glada och stolta att ni som kund återkommer till vår flyttfirma då måste vi ha gjort något rätt på tidigare flyttningar ;)

• Jörgen E
    Jörgen E skrev om Blå Expressen
    Snabb och vänlig besiktning. Tydlig fastprisoffert.
    Mycket trevliga killar som flyttade, och som gärna sträckte sig lite längre för att det skulle bli bra.
    Jag hade typ 120 flyttkartonger som packades som en del av uppdraget. Inte en enda liten sak skadades.

Även flyttstädet som bokades via Blå Expressen var alldeles utmärkt.

Jag kan faktiskt inte komma på något som kunde varit bättre! Läs mer
    2017-10-04 Blå Expressen svarar Jörgen E
    Hej Jörgen

Tack för er reco.

Vi är såå glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen !!

Jag har jobbat med flyttningar i över 20 år och min far i över 35 år vi vill att våra kunder skall känna sig Trygga och Nöjda med våra flyttningar och så verkar det ha blivit med denna flyttning.

Med flytt hälsningar
  • Olle L
    Olle L skrev om Blå Expressen
    Fantastiskt duktiga och trevliga. Snabba och effektiva samt väldigt måna om att man blir nöjd som kund. Kommer definitivt fortsätta anlita Blå Expressen vid framtida flytt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-10-04 Blå Expressen svarar Olle L
    Hej Olle

Tack för de fina orden ni skriver om vår flyttfirma här på reco
    Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta viss.

• Era K
    Era K skrev om Blå Expressen
    Proffesionellt, flexibelt och smidigt. Väldigt trevligt bemötande från alla som vi hade med att göra. Läs mer
    2017-10-03 Blå Expressen svarar Era K
    Hej Era

Tack för ert fina omdöme

Om ni upplever vår flyttfirma på detta viss som ni skriver här på reco.se så har vi nått vårt mål !!

Vi hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende.

• Anna B
    Anna B skrev om Blå Expressen
    Mycket bra och trevligt bemötande vid flytt från villa till lägenhet. Killarna var duktiga, snabba och kunde sitt jobb. Läs mer
    2017-10-03 Blå Expressen svarar Anna B
    Hej Anna

Tack för er reco.
    Vad bra att ni är nöjd med vår flyttservice det är det som är det viktigaste för oss.

Glenn & Kenth Westlund
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Blå Expressen
    Jag har använt Blå Expressen två gånger - och har blivit supernöjd bägge gångerna. De är snabba och effektiva men också noggranna och trevliga. Om man tar in vilt främmande människor i sitt hem som ska packa ner ens liv och leverne krävs också fingertoppskänsla och respekt. Allt detta fanns hos Blå Expressens medarbetare, och jag är mer än nöjd! Läs mer
    2017-10-03 Blå Expressen svarar Jimmy L
    Hej Jimmy

Tack !
    Vi känner båda glädje och stolthet för att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen

• MD
    MD skrev om Blå Expressen
    Blå expressen är bäst - bra service, trevligt bemötande, väldigt trevliga killar som var trygga, glada, trevliga, proffsiga och noggranna vilket gjorde att flytten av möbler och kartonger fungerade utmärkt.
    STORT TACK Blå Expressen för en kanonbra flytttjänst och flyttupplevelse. Ni är bäst. TACK! Läs mer
    2017-09-15 Blå Expressen svarar MD
    Hej Midya

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni upplever vår flyttfirma på detta viss.
    Vi gör vårt bästa för att flyttningarna skall bli så bra som möjligt och är glada att ni som kund ser detta.

• Olof S
    Olof S skrev om Blå Expressen
    Detta är andra gången jag anlitar Blå Expressen för flytt av bohag. Proffsiga, trevliga, snabba och varsamma. Kan varmt rekommendera för alla som vill ha en trygg och bekymmersfri flytt! Läs mer
    2017-08-25 Blå Expressen svarar Olof S
    Hej Olof

• Jan P
    Jan P skrev om Blå Expressen
    Bemötandet från beställning till slutförande har varit vänligt och proffsit. Jag fick hjälp med nerpackning och transport till full belåtenhet Allt väl emballerat och skyddat och oskadat vid ankomsten. Mina förväntningar helt uppfyllda och jag vill gärna rekommendera Blå Expressen till andra i flyttagen Läs mer
    2017-08-09 Blå Expressen svarar Jan P
    Hej Jan

Tack för er reco.
    Vi är glada och stolta att ni är nöjda med vårt arbete.
    Vi gör vårt bästa för att varje flyttning skall bli så som möjligt och är glada att ni som kund ser detta.
    Killarna på fältet är vår styrka!
    Hoppas ni skall trivas i ert nya boende.

Christer och Grabbarna på Blå
  • Mark K
    Mark K skrev om Blå Expressen
    Kanon! Det gick snabbt, smidigt och så var de riktigt trevlig personer. Läs mer
    2017-08-08 Blå Expressen svarar Mark K
    Hej Mark

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni upplever att ni fått en bra flyttning och att killarna var trevliga.
    Då har vi lyckats med en flyttning till denna sommar.

Glenn
  • Bo G
    Bo G skrev om Blå Expressen
    Blå Expressen var snabba med att höra av sig när vi begärde en offert och de gav ett mycket bra och professionellt intryck. De kunde hjälpa oss med packning av glas och porslin, flytt och magasinering. Hittills är vi mycket nöjda med Blå Expressen. Nu återstår flyttning från magasineringen till vår nya lägenhet i september. Läs mer
    2017-08-08 Blå Expressen svarar Bo G
    Hej Bo

Tack för er rekommendation
    Vi är glada och stolta att ni känner att ni fått ett bra intryck av oss.
    Vi ses i September.

• Peder S
    Peder S skrev om Blå Expressen
    Oerhört proffsigt bemötande och servicen innan, under och efter var utöver förväntan! Läs mer
    2017-08-01 Blå Expressen svarar Peder S
    Hej Peder

Christer & Grabbarna på Blå
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Blå Expressen
    Vi har använt Blå Express vid två olika tillfällen och varit supernöjda båda gångerna! Ett gäng som har en positiv attityd (även när hissen gick sönder), är lösningsorienterade och proffs ut i fingerspetsarna!

Rekomenderar starkt Blå Express för både packning och flytt!
    /Daniel Läs mer
    2017-07-18 Blå Expressen svarar Daniel V

Det glädjer oss att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen
    Vi gör allt vi kan för att flyttningarna skall bli så bra som möjligt och är så glada att ni som kund ser detta.

Vi hoppas ni skall trivas i ert nya boende och att ni får en fin sommar!

• Leena K
    Leena K skrev om Blå Expressen
    Problemfri flytt: från första kontakten till flyttstädning.
    Trevliga och effektiga killar som gjorde flytten enkel för oss.
    Rekommenderas! Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Leena K
    Hej Leena

Tack för er reco.
    Vad bra att ni upplever att ni haft en problemfri kontakt med oss, då har vi lyckats med en flyttning till.

• Johan C
    Johan C skrev om Blå Expressen
    Mycket proffsiga och noggranna ! Rekommenderad varmt! Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Johan C
    Hej Johan

Tack för er rekommendation

Det glädjer oss att ni är nöjda med vårt arbete.

• Torsten A
    Torsten A skrev om Blå Expressen
    Diskussion om flytthjälp via mail. Tydlig och lättförståelig information. Kom på utsatt tid. Noggranna och trevliga! Skyddade möblerna med filtar, wellpapp och plastfilm! Överträffade förväntningarna! Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Torsten A
    Hej Torsten

Tack för er reco

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice!

• Yvonne A
    Yvonne A skrev om Blå Expressen
    Köpte flytt tjänst.
    De var helt fantastiska från början till slut.

Bättre flyttfirma finns inte.

Jag rekomenderar dem till alla vänner och bekanta. Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Yvonne A
    Hej Yvonne

Tack för er rekommendation
    Vi är både glada och stolta att ni känner så för oss på Flyttfirman Blå Expressen då har vi uppnått vårt mål på en flyttning till!

• Erik H
    Erik H skrev om Blå Expressen
    Snabba att ge offert. Kom på klockslaget som överenskommet. Supertrevliga och effektiva flyttgubbar. Allt fungerade jättesmidigt. Kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Erik H
    Hej Erik

Tack för de fina orden ni skriver här om oss på reco.se
    Vi är glada och stolta att ni uppskattar vår flyttservice.

• Anna-katarina L
    Anna-katarina L skrev om Blå Expressen
    Superbra flyttfirma! Levererade det som utlovats! Läs mer
    2017-07-03 Blå Expressen svarar Anna-katarina L
    Hej Anki

Tack för er reco.
    Vi är glad att ni uppskattar vårt arbete.

• Linda Briones R
    Linda Briones R skrev om Blå Expressen
    Mycket nöjd. Bra service, effektiva och snabba och trevliga. Mycket bra kundbemötande och allt var helt och rent. Läs mer
    2017-06-19 Blå Expressen svarar Linda Briones R
    Hej Linda

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice, då har vi nått vårt mål!

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Blå Expressen
    Svinbra! Snabba, skickliga, professionella och trevliga. Enda negativa är att de har ett minimiantal på timdeb men det är fulltförståligt också Läs mer
    2017-06-19 Blå Expressen svarar Fredrik J
    Hej Fredrik

Det glädjer oss att ni är nöjda med vår flyttservice.
    Att vi har minimidebitering på flyttningarna är för att vi skall få ekonomi i mindre flyttningar.

• Carola H
    Carola H skrev om Blå Expressen
    Då mina föräldrar är delvis handikappade så beslöt dom sig för att anlita en flyttfirma. En flyttfirma som skulle hjälpa till med packning också.

Valet föll lätt på Blå Expressen med Glenn och Kenth som kontaktpersoner. Kunnigare och trevligare personer får man leta efter. Kändes tryggt att anlita dom med så lång erfarenhet och handplockad personal.

Och allt gick som en dans på rosor.
    35 mil flyttade mina föräldrar.

Med 47 år av minnen i möbler och saker så kom allt fram i helt och fint skick!!

Helt fantastiska killar som körde och packade och som verkligen gjorde allt dom kunde och lite till. Det där lilla extra.

Tusen tusen tack för all hjälp.

Ska vi flytta igen någon gång så hör vi av oss. Det är ett löfte❣️ Läs mer
    2017-06-15 Blå Expressen svarar Carola H
    Hej Carola & Birgitta & Kalle

Tack för er reco.

Det glädjer oss att ni är nöjda med våra flyttjänster.
    Vi hoppas ni skall trivas i Mora och att ni får en fin sommar.

• Hans-åke B
    Hans-åke B skrev om Blå Expressen
    Alldeles utmärkt. Mycket bra i alla kontakter, bra uppföljning. Trevlig, hjälpsam och kompetent personal dessutom lätta att ha att göra med. Kontoret har också levererat på bästa sätt.
    Hela processen med kartonger i förväg, packning och lastning, magasinering samt slutlig leverans till aktuell adress och inte minst upphämtning av kartonger m.m.
    Rekommenderar gärna Blå Expressen till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
    2017-06-15 Blå Expressen svarar Hans-åke B
    Hej Hans-Åke

Tack för de fina orden ni skriver här på reco om oss på Flyttfirman Blå Expressen.
    Vi är glada och stolta att ni känner så för oss!

Hälsingar
    Kenth & Glenn & Grabbarna
  • Katarine E
    Katarine E skrev om Blå Expressen
    Mycket prisvärt. Genomförde min flytt med perfekt service och professionalitet – från början till slut. Superduper! Läs mer
    2017-06-19 Blå Expressen svarar Katarine E
    Hej Katarine

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni upplever oss på Flyttfirman Blå Expressen på detta viss och att er flyttning blev till det bästa.

• Pia E
    Pia E skrev om Blå Expressen
    Bemötandet från Blå Expressen var mycket trevligt, jag fick svar på alla mina frågor jag hade, som gällde en flytt.
    Jag hade inga direkta förväntningar, men jag blev mycket förvånad över det fantastiska bemötandet jag fick, allt från den första telefonkontakten till flyttkillarna som var oerhört trevliga, pålitliga, och smidiga.
    Detta företag rekommenderar jag verkligen! Läs mer
    2017-06-19 Blå Expressen svarar Pia E
    Hej Pia

Tack för er rekommendation.
    Vi är glada och stolta att ni upplever oss på detta viss.

• Kenth E
    Kenth E skrev om Blå Expressen
    Mycket trevligt bemötande från såväl flyttpersonal som "ledningen". Ännu bättre om dom varit Djurgårdare (DIF). Allvarligt talat mycket trevlig bekantskap. Köpte packning av glas å porslin, flyttning av bohag samt flyttstädning. Allt till belåtenhet. Läs mer
    2017-06-14 Blå Expressen svarar Kenth E
    Hej Kenth

Tack för er rekommendation
    Vi är glad och stolta att ni upplever att ni fått ett bra bemötande från oss på kontoret och att ni är nöjda med killarnas arbete.
    Vi gör mycket för våra kunder men att hålla på Djurgården där drar vi gränsen det går inte!! ;)

Kenth & Glenn & Grabbarna
  • Monica T
    Monica T skrev om Blå Expressen
    Att flytta är jättejobbigt. Att anlita Blå Expressen var jättebra. Det var lätt att på webben fylla i vårt uppdrag och våra önskemål vilket gav en tydlig och bra offert från Blå Expressen. Mailkonversationen fungerade utmärkt inför flyttdagen. Flyttkillarna kom på utsatt tid. De var proffsiga och mycket trevliga vilket gjorde att fytten av våra möbler och kartonger fungerade utmärkt. STORT TACK för en kanonbra flytttjänst med gott humör. Läs mer
    2017-06-14 Blå Expressen svarar Monica T
    Hej Monica

Tack för er rekommendation

Det glädjer oss att ni upplever oss som trevliga och proffsiga och att ni är nöjda med vår flyttservice.
    Vi gör vårt bästa på alla flyttningar och är så glada att ni som kund ser detta.

• Sven-erik J
    Sven-erik J skrev om Blå Expressen
    På rekommendation av en god vän anlitade vi Blå Expressen när vi flyttade i början av maj. Vi fick ett klart och tydligt bemötande från fösta stund. Själva flytten gick snabbt och smidigt och alla 80 kartongerna hamnade på rätt ställe. Ett plus var att få låna kartongerna två veckor före flytten. Killarna som genomförde flytten var noggranna och trevliga. Vi kommer självklart rekommendera Blå Expressen till vänner och bekanta som ska flytta och behöver hjälp. Läs mer
    2017-05-26 Blå Expressen svarar Sven-erik J
    Hej Sven-Erik

Tack för er reco.
    Det glädjer oss att ni upplever att ni fått ett klart och tydligt bemötande från oss på kontoret och att flyttningen gick snabbt och smidigt.
    Då har vi nått vårt mål !

Med vänliga hälsningar

Östervägen 6, 169 52 Solna