Blistar AB

Lindalsvägen 57, 135 50 Tyresö — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen

WEBB Vi gör unika webbsidor av olika svårighetsgrad från enkla presentations webbsidor till stora projekt såsom webbshop och sociala nätverk. Vi utvecklar stora som små webbprojekt efter era önskemål.CREATIVE Våra specialister har lång erfarenhet av arbete med grafisk design. Vi erbjuder professionella tjänster inom fotoshop, fotografering och video. Vi kan uppfylla alla era önskemål när det gäller grafisk design.SUPPORT Vi kan med glädje erbjuda er hel- eller deltidsunderhåll av era datorer och webbprojekt. Ni kan få högkvalitativa tjänster med garanti och samtidigt spara pengar och tid.

Läs vad 1 kund tycker om Blistar AB

• Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig"
  • Frida S

2014-11-10

Frida S skrev om Blistar AB
    Har beställt två webbsidor, balettstudio.se och danskonstakademien.se och är mycket nöjd med resultatet. Har använt Blistar AB tjänster i flera år nu och har alltid fått en bra support, personlig bemötande, fin design och ett, i förhållandet till arbetets kvalité, lågt pris. Rekommenderar varmt! Läs mer