Alla kategorier Blommor Stockholms län Nynäshamn Blomstersnäckan

Blomstersnäckan

Nynäsvägen 24, 149 40 Nynäshamn — Visa karta

Blomstersnäckan är en personlig blomsterbutik i Nynäshamn. Vi utför b.la bröllopsarrangemang, alla slags binderier, sorgdekorationer, arrangemang i snitt, coursage, brudbuketter samt bordsdekorationer. Varmt välkomna!

Läs vad 20 kunder tycker om Blomstersnäckan

• Maria L
    Maria L skrev om Blomstersnäckan
    Blomstersnäckan ordnade med blommor till en begravning som skulle ske samma dag. Vänligt, trevligt och professionellt bemötande. Stort tack!
  • Hans N
    Hans N skrev om Blomstersnäckan
    Braföretaginynäshamnfinaväxter
  • Malin S
    Malin S skrev om Blomstersnäckan
    Snabb service, fint arrangemang
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Blomstersnäckan
    Bra service och extremt proffsig personal
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Blomstersnäckan
    Fick jätte fin service av tjejerna
    Tips och väldigt fina blommor så jag kunde lyckas med min egna brudbukett <3
  • Marie H
    Marie H skrev om Blomstersnäckan
    Det är den lilla blomsteraffären med en personlighet och där jag som kund känner mig väl bemött!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Blomstersnäckan
    Fick verkligen hjälp med allt som vi ville ha och dom var trevliga när dom lämnade blommorna till den skickar dom till.
  • Harriet M
    Harriet M skrev om Blomstersnäckan
    Då jag den 2 januari blivit lurad av en blomsterbutik när jag försökte att blommografera till 2 stycken som fyllde år. När jag ringde för att beställa svarade en inspelad telefonröst att dem var upptagna men om jag lämnade namn och telefonnummer så skulle dem återkomma . Sent på eftermiddagen försökte jag åter att ringa men fick samma svar. Nu åkte jag ner till Nynäshamn. när jag kom hade de stängt för semester mellan 1 - 6 januari och skulle öppna först den 7. Det var då jag ringde till blomstersnäckan och bad om hjälp. Där var det minsann inte några som helst bekymmer de hjälpte mig via telefon . Nu var det så att jag bara kunde betala med kort. Det kunde hon tyvärr inte ta emot via telefon så i stället föreslog hon mig att komma in någon dag senare när jag kunde och betala . Det kallar jag för service, att göra så till en kund som aldrig varit där förut. För det är ju så att den ligger lite avigt till för mig som inte har bil. Varmt tack
  • Kaj N
    Kaj N skrev om Blomstersnäckan
    mycket bra service och trevlig personal har fått bra hjälp dom gånger jag skickat blommor
  • Kaija M
    Kaija M skrev om Blomstersnäckan
    Jag rekommenderar Blomstersnäckan
    Bra service
    Tack
  • Göran B
    Göran B skrev om Blomstersnäckan
    Mycket trevlig butik, med trevlig personal och fina blomster arrangemang.
  • Robert P
    Robert P skrev om Blomstersnäckan
    Bra service och bemötande i butiken.
  • Maria K
    Maria K skrev om Blomstersnäckan
    Besviken på personal som inte lyssnar på önskemål när man beställer blommogram!
    Hur svårt kan det vara ? Om man pekar på de blommor/ färger man vill ha och så blir det något helt annat, ja då har man verkligen inte lyssnat! Nuförtiden finns ju dessutom mobiltelefoner med kamera, så varför inte ta en bild???? Nä, inga fler blommigare från er tack!
    2014-11-23 Blomstersnäckan svarar Maria K
    Vad tråkigt att höra Maria att det inte blev som du önskat. Hör gärna av dig till butiken så kanske vi kan reda ut detta. Vi vill såklart att våra kunder ska bli nöjda!
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Blomstersnäckan
    Blomstersnäckan levererar bra och fina blommor och fina arrangemang till rimliga priser. Bra service och väldigt trevligt mottagande.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Blomstersnäckan
    En trevlig butik med en väldigt serviceminded personal.
  • Ie F
    Ie F skrev om Blomstersnäckan
    Jag har köpt krukväxt, snittblommor, skickat blommor och fått ett fint arrangemang blommor.
    Blommorna har varit hållbara. Bemötandet, servicen utmärkt.
    Hit kommer jag gärna igen, allt verkar möjligt.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Blomstersnäckan
    På Blomstersnäckan får du ett trevligt bemötande av kunniga utbildade florister. Du erbjuds ett rikt utbud av vackra blommor med mycket bra kvalitet.
  • Karin H
    Karin H skrev om Blomstersnäckan
    Trevlig personlig butik som jag varmt rekommenderar !
  • Maria U
    Maria U skrev om Blomstersnäckan
    Bra utbud med snittblommor o krukväxter.mkt trevlig o serviceinriktad personal.lätttillgänglig parkering precis utanför butik
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Blomstersnäckan
    Fantastisk service och underbar personal!

Nynäsvägen 24, 149 40 Nynäshamn