Blomstersnäckan

Blomstersnäckan

Ring 08-520 218 50 www.blomstersnackan.com

Välkommen till Blomstersnäckan! Vi är en blomsterbutik i Nynäshamn som har funnits i över tio år. Vi hjälper våra kunder med både små och stora lösningar! Bland vårt utbud hittar du tjänster som bland annat bröllopsarrangemang, alla slags binderier, sorgdekorationer, arrangemang i snitt, coursage, brudbuketter och bordsdekorationer....

27 omdömen om Blomstersnäckan

Yvonne P
Skrev om Blomstersnäckan

Beställde blombuketter, corsage, blommor till bågen, blomkransar och brudbukett från de och allt blev så fint, precis som jag ville ha de. Bra bemötande och bra service. Kan rekommendera till de som behöver blommor till sitt bröllop.

Allan W
Skrev om Blomstersnäckan

Skulle denna gång endast sända ett blommogram och blev lika väl bemött som alltid. Blev t o m insläppt i butiken trots att den egentligen inte hade öppnat ännu den dagen.

Lena L
Skrev om Blomstersnäckan

Vi hade kontakt med Blomstersnäckan för att få två buketter blommograferade till olika orter i Sverige. Bemötande och stöd med att välja blommor var utomordentligt. Vi har även själva fått en bukett direkt från Blonstetsnäckan under veckan och den var fräsch och vackert komponerad.

Myléne G
Skrev om Blomstersnäckan

Har beställt flertal gånger buketter både i Nynäshamn och som bud till Örebro. Dessa underbara människor ger en ett proffisionellt bemötande och hjälper till med egna idéer och former för att få oss kunder så nöjda som det bara går. Extremt duktiga, snälla, trevliga, glada och tillmötesgående tjejer. Kommer aldrig byta blommbutik. Högsta betyg alla dagar i veckan. Grymt jobbat tjejer, sträck på er! Det är ni värda. Mvh, En riktigt nöjd kund!!

Susann E
Skrev om Blomstersnäckan

Jag kontaktade dem från Thailand och bad dem skicka blommor för Valentine till en person i Nynäshamn. Det fungerade utmärkt från första kontakt till sista. De var toppen😃

Ann-chatrin Q
Skrev om Blomstersnäckan

Alltid serviceinriktade och hjälpsamma. Bra urval av växter.

Johan G

Snabbt.smidigt vänligt och vackert

Maria L
Skrev om Blomstersnäckan

Blomstersnäckan ordnade med blommor till en begravning som skulle ske samma dag. Vänligt, trevligt och professionellt bemötande. Stort tack!

Hans N

Braföretaginynäshamnfinaväxter

Malin S

Snabb service, fint arrangemang

Ulrika N
Skrev om Blomstersnäckan

Bra service och extremt proffsig personal

Jessica E
Skrev om Blomstersnäckan

Fick jätte fin service av tjejerna Tips och väldigt fina blommor så jag kunde lyckas med min egna brudbukett <3

Marie H
Skrev om Blomstersnäckan

Det är den lilla blomsteraffären med en personlighet och där jag som kund känner mig väl bemött!

Susanne S
Skrev om Blomstersnäckan

Fick verkligen hjälp med allt som vi ville ha och dom var trevliga när dom lämnade blommorna till den skickar dom till.

Harriet M
Skrev om Blomstersnäckan

Då jag den 2 januari blivit lurad av en blomsterbutik när jag försökte att blommografera till 2 stycken som fyllde år. När jag ringde för att beställa svarade en inspelad telefonröst att dem var upptagna men om jag lämnade namn och telefonnummer så skulle dem återkomma . Sent på eftermiddagen försökte jag åter att ringa men fick samma svar. Nu åkte jag ner till Nynäshamn. när jag kom hade de stängt för semester mellan 1 - 6 januari och skulle öppna först den 7. Det var då jag ringde till blomstersnäckan och bad om hjälp....

Kaj N
Skrev om Blomstersnäckan

mycket bra service och trevlig personal har fått bra hjälp dom gånger jag skickat blommor

Kaija M

Jag rekommenderar Blomstersnäckan Bra service Tack

Göran B
Skrev om Blomstersnäckan

Mycket trevlig butik, med trevlig personal och fina blomster arrangemang.

Robert P
Skrev om Blomstersnäckan

Bra service och bemötande i butiken.

Maria K
Skrev om Blomstersnäckan

Besviken på personal som inte lyssnar på önskemål när man beställer blommogram! Hur svårt kan det vara ? Om man pekar på de blommor/ färger man vill ha och så blir det något helt annat, ja då har man verkligen inte lyssnat! Nuförtiden finns ju dessutom mobiltelefoner med kamera, så varför inte ta en bild???? Nä, inga fler blommigare från er tack!

Jenny L
Skrev om Blomstersnäckan

Blomstersnäckan levererar bra och fina blommor och fina arrangemang till rimliga priser. Bra service och väldigt trevligt mottagande.

Camilla L
Skrev om Blomstersnäckan

En trevlig butik med en väldigt serviceminded personal.

Ie F
Skrev om Blomstersnäckan

Jag har köpt krukväxt, snittblommor, skickat blommor och fått ett fint arrangemang blommor. Blommorna har varit hållbara. Bemötandet, servicen utmärkt. Hit kommer jag gärna igen, allt verkar möjligt.

Åsa L
Skrev om Blomstersnäckan

På Blomstersnäckan får du ett trevligt bemötande av kunniga utbildade florister. Du erbjuds ett rikt utbud av vackra blommor med mycket bra kvalitet.

Karin H
Skrev om Blomstersnäckan

Trevlig personlig butik som jag varmt rekommenderar !

Maria U
Skrev om Blomstersnäckan

Bra utbud med snittblommor o krukväxter.mkt trevlig o serviceinriktad personal.lätttillgänglig parkering precis utanför butik

Caroline A
Skrev om Blomstersnäckan

Fantastisk service och underbar personal!