Alla kategorier Blommor Stockholms län Nynäshamn Blomstersnäckan

Blomstersnäckan

Nynäsvägen 24, 149 40 Nynäshamn — Visa karta

4.7 i betyg av av 27 omdömen
Välkommen till Blomstersnäckan!

Vi är en blomsterbutik i Nynäshamn som har funnits i över tio år. Vi hjälper våra kunder med både små och stora lösningar! Bland vårt utbud hittar du tjänster som bland annat bröllopsarrangemang, alla slags binderier, sorgdekorationer, arrangemang i snitt, coursage, brudbuketter och bordsdekorationer.

På vår hemsida kan du göra beställningar online! Vi samarbetar med Euroflorist för att betalning och leverans ska gå så smidigt som möjligt. Självklart får du mer än gärna komma in till butiken på Nynäsvägen 24 för personlig service.
Mån: 15:00-16:00
Tis-Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Blomstersnäckan

• Yvonne P

2018-08-28

Yvonne P skrev om Blomstersnäckan
    Beställde blombuketter, corsage, blommor till bågen, blomkransar och brudbukett från de och allt blev så fint, precis som jag ville ha de. Bra bemötande och bra service. Kan rekommendera till de som behöver blommor till sitt bröllop. Läs mer
  • 2018-03-17

Allan W skrev om Blomstersnäckan
    Skulle denna gång endast sända ett blommogram och blev lika väl bemött som alltid. Blev t o m insläppt i butiken trots att den egentligen inte hade öppnat ännu den dagen. Läs mer

Lena L skrev om Blomstersnäckan
    Vi hade kontakt med Blomstersnäckan för att få två buketter blommograferade till olika orter i Sverige. Bemötande och stöd med att välja blommor var utomordentligt.
    Vi har även själva fått en bukett direkt från Blonstetsnäckan under veckan och den var fräsch och vackert komponerad. Läs mer
  • Myléne G

2018-03-15

Myléne G skrev om Blomstersnäckan
    Har beställt flertal gånger buketter både i Nynäshamn och som bud till Örebro.
    Dessa underbara människor ger en ett proffisionellt bemötande och hjälper till med egna idéer och former för att få oss kunder så nöjda som det bara går.
    Extremt duktiga, snälla, trevliga, glada och tillmötesgående tjejer.
    Kommer aldrig byta blommbutik.
    Högsta betyg alla dagar i veckan.
    Grymt jobbat tjejer, sträck på er!
    Det är ni värda.
    Mvh, En riktigt nöjd kund!! Läs mer

Susann E skrev om Blomstersnäckan
    Jag kontaktade dem från Thailand och bad dem skicka blommor för Valentine till en person i Nynäshamn. Det fungerade utmärkt från första kontakt till sista. De var toppen😃 Läs mer

Ann-chatrin Q skrev om Blomstersnäckan
    Alltid serviceinriktade och hjälpsamma. Bra urval av växter. Läs mer

Johan G skrev om Blomstersnäckan
    Snabbt.smidigt vänligt och vackert Läs mer
  • 2016-10-20

Maria L skrev om Blomstersnäckan
    Blomstersnäckan ordnade med blommor till en begravning som skulle ske samma dag. Vänligt, trevligt och professionellt bemötande. Stort tack! Läs mer
  • Hans N

2016-10-20

Hans N skrev om Blomstersnäckan
    Braföretaginynäshamnfinaväxter Läs mer
  • 2016-10-20

Malin S skrev om Blomstersnäckan
    Snabb service, fint arrangemang Läs mer
  • 2016-10-18

Ulrika N skrev om Blomstersnäckan
    Bra service och extremt proffsig personal Läs mer
  • Jessica E

2015-05-14

Jessica E skrev om Blomstersnäckan
    Fick jätte fin service av tjejerna
    Tips och väldigt fina blommor så jag kunde lyckas med min egna brudbukett <3 Läs mer
  • 2015-05-12

Marie H skrev om Blomstersnäckan
    Det är den lilla blomsteraffären med en personlighet och där jag som kund känner mig väl bemött! Läs mer
  • 2015-05-11

Susanne S skrev om Blomstersnäckan
    Fick verkligen hjälp med allt som vi ville ha och dom var trevliga när dom lämnade blommorna till den skickar dom till. Läs mer
  • 2015-01-29

Harriet M skrev om Blomstersnäckan
    Då jag den 2 januari blivit lurad av en blomsterbutik när jag försökte att blommografera till 2 stycken som fyllde år. När jag ringde för att beställa svarade en inspelad telefonröst att dem var upptagna men om jag lämnade namn och telefonnummer så skulle dem återkomma . Sent på eftermiddagen försökte jag åter att ringa men fick samma svar. Nu åkte jag ner till Nynäshamn. när jag kom hade de stängt för semester mellan 1 - 6 januari och skulle öppna först den 7. Det var då jag ringde till blomstersnäckan och bad om hjälp. Där var det minsann inte några som helst bekymmer de hjälpte mig via telefon . Nu var det så att jag bara kunde betala med kort. Det kunde hon tyvärr inte ta emot via telefon så i stället föreslog hon mig att komma in någon dag senare när jag kunde och betala . Det kallar jag för service, att göra så till en kund som aldrig varit där förut. För det är ju så att den ligger lite avigt till för mig som inte har bil. Varmt tack Läs mer

Kaj N skrev om Blomstersnäckan
    mycket bra service och trevlig personal har fått bra hjälp dom gånger jag skickat blommor Läs mer

Kaija M skrev om Blomstersnäckan
    Jag rekommenderar Blomstersnäckan
    Bra service
    Tack Läs mer

Göran B skrev om Blomstersnäckan
    Mycket trevlig butik, med trevlig personal och fina blomster arrangemang. Läs mer
  • 2014-11-22

Robert P skrev om Blomstersnäckan
    Bra service och bemötande i butiken. Läs mer
  • 2014-11-21

Maria K skrev om Blomstersnäckan
    Besviken på personal som inte lyssnar på önskemål när man beställer blommogram!
    Hur svårt kan det vara ? Om man pekar på de blommor/ färger man vill ha och så blir det något helt annat, ja då har man verkligen inte lyssnat! Nuförtiden finns ju dessutom mobiltelefoner med kamera, så varför inte ta en bild???? Nä, inga fler blommigare från er tack! Läs mer
  • 2014-11-20

Jenny L skrev om Blomstersnäckan
    Blomstersnäckan levererar bra och fina blommor och fina arrangemang till rimliga priser. Bra service och väldigt trevligt mottagande. Läs mer
  • 2014-10-16

Camilla L skrev om Blomstersnäckan
    En trevlig butik med en väldigt serviceminded personal. Läs mer
  • Ie F

2014-10-16

Ie F skrev om Blomstersnäckan
    Jag har köpt krukväxt, snittblommor, skickat blommor och fått ett fint arrangemang blommor.
    Blommorna har varit hållbara. Bemötandet, servicen utmärkt.
    Hit kommer jag gärna igen, allt verkar möjligt. Läs mer
  • 2014-10-15

Åsa L skrev om Blomstersnäckan
    På Blomstersnäckan får du ett trevligt bemötande av kunniga utbildade florister. Du erbjuds ett rikt utbud av vackra blommor med mycket bra kvalitet. Läs mer

Karin H skrev om Blomstersnäckan
    Trevlig personlig butik som jag varmt rekommenderar ! Läs mer

Maria U skrev om Blomstersnäckan
    Bra utbud med snittblommor o krukväxter.mkt trevlig o serviceinriktad personal.lätttillgänglig parkering precis utanför butik Läs mer

Caroline A skrev om Blomstersnäckan
    Fantastisk service och underbar personal! Läs mer