Bmc i Göteborg AB

3.3

3 omdömen om Bmc i Göteborg AB

Caroline O
Skrev om Bmc i Göteborg AB

Perfekt café om man ändå är i närheten (kanske inte värt att korsa hela stan för). Gott om små rum med soffor i så detta är platsen att sitta länge och läsa eller plugga. Risk finns att alla andra studenter på Handels m.fl. redan är där.

Jesper J
Skrev om Bmc i Göteborg AB

Mysig lokal. De höga fönstren släpper in mycket ljus, och en vacker vy över skansen kronan. Om man känner för att vara lite mer ljusskygg, finns två rum lite längre in där man kan sjunka ner i sköna soffor. Kostnadsfritt trådlöst bredband. Bra pluggställe med andra ord, om KTB är fullt. Tyvärr ganska dåligt veganskt utbud. Inget alls om jag förstått det hela rätt.

Emma A
Skrev om Bmc i Göteborg AB

Mysigt café med ett bra utbud av mat och fika. Det känns som att flera av deras bakverk är hembakta, gott är det iallafall! Mycket sittplatser och en mysig stämning. Bra läge för studenter då Handels ligger precis nedanför gatan. Haga ligger ett stenkast ifran cafét så varför inte göra ett besök på Blue Mountain då Hagas caféer ofta är fulla?! Här finns exklusiva kaffesorter och jag har för mig att det dyraste kaffet kostar runt 100 kronor koppen.