BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

www.bobpartner.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till BOB VÅTRUMSRENOVERING AB! Vi hjälper dig i din kommande badrumsrenovering. Vår kunskap inom våtutrymmen som sträcker sig över mer än 10 år och vi fortsätter att lära oss varje dag. Vi strävar efter att ha en tydlig kommunikation och frågar hellre en gång för mycket. Vi kan även guida dig om vart du kan åka för...

75 omdömen om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Beate Sol S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Jag valde att inte renovera mitt badrum och önskar lämna ett omdöme för offert samt första besök. Jag fick mycket bra hjälp av Ken med tydlig och kunnig kommunikation. Jag upplever att det var mycket enkelt att förstå arbetets upplägg, arbetets kostnad samt vad som skulle göras och i vilka steg. Kommunikationen var snabb och företaget var mycket punktligt. Offerten var mycket tydlig och enkel att förstå. Om jag behöver hjälp med badrumsrenovering framöver anlitar jag gärna BOB Våtrumsrenovering.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Tack för dina fina ord. Nästa gång du behöver hjälp med ditt badrum är du välkommen att höra av dig. Önskar dig en fin vecka!

Malin A
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi fick en vattenskada i vår källare och behövde riva ut allt. Vi är jättenöjda med den nya tvättstugan och badrummet! =) Allt har varit toppen och superbra service.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Tusen tack för dina fina ord Malin! Skönt att få källaren återställd efter olyckan. Aldrig kul att råka ut för en vattenskada. Nu får ni njuta av att basta och bada igen. Önskar dig en fin vår!

Magnus S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Under hela processen med vår badrumsrenovering har vi haft ett utmärkt bemötande från BOB. Redan från första mötet har vi upplevt att fokus har legat på att lyssna in våra önskemål, hjälpa oss att se hur det kan gestaltas och sedan genomföra överenskomna beslut. Vi hade förväntningar på att få ett badrum som var både praktiskt och estetiskt tilltalande utan att vi själva skulle behöva inneha all den kunskap som krävdes för att veta vad som kunde förverkligas. BOB svarade upp till detta och kom med förslag som höjde det...

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Magnus, Tack för att du tog dig tid och skriva ett så fint omdöme om renoveringen vi gjorde hos er. Detta var inte bara ett helt vanligt badrum utan även byte av stammar och lägga nytt klinkergolv i hallen. Vilket projekt! Super kul att genomföra det tillsammans med er. Tack för att vi fick förtroendet att göra om ert badrum! Önskar er en fortsatt fin vår!

Micael H
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Efter en olycklig Vattenläcka hos grannen så drabbades även våran Toa/Duschrum !! Via mitt Försäkringsbolag så blev valet BOB . Dom var snabbt på plats och deras trevliga och mycket duktiga hantverkare skapade ett Lyxigt Duschrum åt oss . Dom var mkt snabba på att svara om man hade frågor eller funderingar. Jag kan Definitivt rekommendera BOB och kommer själv anlita Dom igen i framtiden om Jag vill renovera något annat !!!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Micael, När skadan är framme vill man få den åtgärdad så fort som möjligt och så smidigt som möjligt! Kul att du upplevde renoveringen snabb och smidig! Precis vad vi vill leverera till dig som kund! Njut av ditt nya badrum nu så kanske vi hörs vid framtida renoveringar! Önskar dig en fortsatt fin vår!

Ulf P
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB våtrum har fina omdömen på RECO. Det var en av anledningarna att vi valde just BOB. BOB våtrumsrenovering har varit lätta att kommunicera med, lösningsorienterande och punktliga. Tidsschemat hölls enligt kontraktet. BOB har ett samarbete med Kakelspecialisten som hjälpte till att planera inköpen till badrummet. Där får man dessutom BOB:s rabatter, vilket är positivt. Vi har inte träffat hantverkarna då vi inte var hemma under hela processen. Slutresultatet var snyggt och professionellt utfört. Vi är jättenöjda med vårt nya badrum. Ulf o Ia

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Ulf, Tack för att du tog dig tid och skriva ett fint omdöme här på Reco. Det betyder mycket för oss. Med bra planering och tydlig genomgång innan starten kan man som kund vara bortrest hela renoveringstiden. Slippa stök och bök. Välkomna hem till ert nya badrum. Önskar er en fin vår!

Victor A
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Renoveringen av mitt badrum planerades väl och gav ett bra resultat. Planerar att anlita BOB igen i framtiden och kan rekommendera de till andra.

Lisa L
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB renoverade vårt badrum efter en vattenläcka och vi är mycket nöjda med resultatet! Det känns både lyxigt och proffsigt utfört. De har varit effektiva genom hela processen, lätta att få tag på vid frågor och mycket tillmötesgående. Har bara positivt att säga och kan varmt rekommendera BOB inför er nästa renovering.

Erik K
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Mycket nöjd med service och slutresultat. Kan väl rekommendera er.

Nina C
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Har anlitat BOB för renovering av badrum, omläggning golv och ommålning av lgh. Har varit väldigt nöjd med deras arbete och kommunikation. Följer tidsplanen och jag kunde tryggt överlämna ansvaret för mottagande av diverse leveranser och kontakt med förening/förvaltare till dem. Kan absolut rekommendera dem och skulle anlita dem igen.

Julia S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi renoverade vårt badrum årskiftet 2023/2024 och är SÅ NÖJDA med det arbete BOB utfört. Professionella, höll tidsplanen och dessutom mycket trevliga att ha att göra med. 10/10.

Anders S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Superproffs på alla positioner och lätta att ha att göra med från början till slut. Rekommenderas varmt.

Diana R
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Badrums renovering. Vi är mycket nöjda. Kunnig och trevlig personal mycket bra logistik tack vare ansvarig projektledaren. Arbete var utfört enligt både offertens pris och utsatt termin. Inga anmärkningar från besiktningsfirman under arbetens gång och vid slutbesiktningen. Hjärtligt rekommenderar👍

Thilde P
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi är så nöjda med vår badrumsrenovering. Med hjälp av BOB har de levererat ett superfint badrum till oss i Stockholms innerstad. Det är verkligen ytmaximerat och så fint! De blev klara väl inom tidsramen. Under arbetets gång har vi haft en konstant dialog och har varit superskönt att ha regelbundna avstämningar. Så fort det har varit frågetecken från min eller BOBs sida har detta lyfts direkt och kunnat lösas på ett smidigt sätt. Nu när allt är klart har vi fått en väldokumenterad slutdokumentation. Skulle rekommendera alla dagar i veckan!! Stort tack!!!

Richard B
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi är jättenöjda med BOB Våtrumsrenoverings arbete med vår gästtoalett och badrum. Allt gick smidigt och i stort sätt på planerad tid. Vi rekommenderar gärna dem varmt. De är pålitliga och noggranna.

Tove M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Bob Våtrumsrenovering renoverade mitt lilla badrum (ca 2,5 kvm). De höll tidsplanen (blev t o m klara någon dag tidigare än planerat!) och gjorde ett jättebra jobb. Jag är mycket nöjd och skulle garanterat anlita dem igen om det skulle bli aktuellt. Det slutgiltiga resultatet blev precis så bra som jag hoppats på! Jag är också mycket nöjd med planeringen från början till slut, och kommunikationen under vägens gång. Alla hantverkare var duktiga och effektiva och jag kunde bolla olika beslut om inredningen med dem. Jag rekommenderar varmt gänget på Bob för badrumsrenoveringar!

Carl Johan M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi anlitade Bob våtrumsrenovering för att renovera ett badrum och vi är mycket nöjda både med resultatet och med samarbetet med Bob under arbetets gång. Allt flöt på smidigt, tidsplanen hölls och vi fick altid snabb och trevlig återkoppling på våra frågor. Vi uppskattade också deras samarbete med Kakelspecialisten, som gjorde allt smidigare. Nu har vi ett nytt badrum som vi är supernöjda med!

Lotta W
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Super! De höll tidsplan. Var realistiska i prissättning från början. Väldigt nöjd!

Jesper B
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi anlitade Bob Våtrumstenovering AB att totalrenovera ett badrum hemma. De har ett bra samarbete med kakelspecialisten i Älvsjö, vilket underlättade när allt material skulle köpas in. Arbetet utfördes mycket väl. Ett par mindre missöden inträffade, men de åtgärdades snabbt och effektivt. Det tycker vi talar för företaget är måna om sina kunder och tar ansvar för arbetet de utför. Alla som varit involverade i arbetet har varit väldigt professionella och trevliga, och vi är väldigt nöjda med resultatet!

Levi M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi renoverade ett litet badrum (3 kvm) i villa från 1972 tillsammans med BOB, och valde samtidigt att stambyta hela vår övervåning (badrummet och köksavloppet, samt avluftning och stam enda ner till bottenplattan i källaren). Vi valde också att sätta in en skjutdörr i pocketkarm (in i väggen), vilket också innebar rivande och byggande av en ny vägg. Vi valde också till lite tilläggsarbete med elen (ny dragning till spis och diskmaskin som delvis gick i golvet under badrummet). Vi fick tidigt en bra känsla när Ken kom...

Anoushka B
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Jätte duktiga och proffesionella. Väldigt samarbetsvilliga och trevliga. Skulle rekommendera alla att använda BOB!

Mattias R
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Det är sällan jag skriver recensioner men BOB har levererat på en nivå som gör mig både glad, lycklig, mäktigt imponerad och tacksam. Jag har aldrig varit med om ett renoveringsprojekt där allt hålls enligt plan rakt igenom från start till slut, inklusive tidsplanen. Alla jag träffat i detta projekt har levererat toppklass i service och branschkunskap vilket har underlättat vår beslutsångest i denna djungel av tillval. Ken, Carl och de andra grabbarna har alltid varit väldigt trevliga och kommit med tips och råd på hur vi...

Björn H
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB våtrumsrenovering har varit lätta att kommunicera med, lösningsorienterande och punktliga. Allt till ett rimligt pris. Samarbetet med kakelspecialisten gav också en god möjlighet till för planering av badrummet med kvalitetsmaterial. Där man dessutom får rabatt via BOB.

Staffan L

...............................

Viktor M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi fick rekommendation av en bekant som tidigare anlitat BOB. Vi konkurrensutsatte mot annat bolag som vi också fått på rekommendation och trots att BOB var snäppet dyrare valde vi att gå med dom. Från första kontakt med Ken har upplevelsen överträffat våra förväntningar och vi är jättenöjda med vårt val. Trevligt, proffsigt, trovärdigt, tryggt. Jag har tidigare renoverat badrum och hade givet den erfarenheten lite ont i magen inför denna stora renovering av 2 badrum. Men med BOB har det känts tryggt hela vägen. Rak...

Jingya L
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Är nöjd med slutresultatet. Blev två veckor försenad men kanske det ska man räkna med i alla typ av renovering. I början tänkte ge 4.5 pga två kalla kvällar när fjärrvärme tvangs att stängas innan det blir fixat men förstår det är tuff marknad nu så rundar upp till 5 denna gången. Badrummet blir jätte fint.

BÖRJE J
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB har med god kunskap, bra medvetenhet, klara besked gjort att mitt förtroende för detta företag ökat markant och vill för er som läsar detta tänka sig att ta del i den kunskapen som BOB har och använda. Mitt badrum ser ut som att kliva in i ett av dom finaste hotel som finns i världen, slå till och ring BOB

Gunwer S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej, företaget har ännu inte avslutat sitt arbete. Jag vill gärna svara på enkäten när de är klara.

Martin L
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Mycket smidig process och jättefint slutresultat. Mycket kommunikativa och lösningsorienterade och duktiga hantverkare. Allt blev kanon.

Christofer M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BoB rekommenderas varmt! De arbetar med fasta priser, är väldigt snabba på återkoppling och är väldigt serviceinriktade och lösningsorienterade. Skulle anlita dem igen, alla dagar i veckan

Joachim K
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

BOB Våtrumsrenovering renoverade vårt badrum (lägenhet i en brf). Väldigt bra inledande rådgivning, hjälp med materialinköp, budgeten och tidsplanen höll, bra koordinering av olika moment (rivning, nya väggar, nya kakel och golv, elektriska arbeten, snickerier, bortforslandet av sopor, etc. ), vänlig och kunnig personal! Jag kan varmt rekommendera BOB!

Marcin B
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

full professionalism i företaget, mycket trevliga och mycket hjälpsamma människor. Bra Pris och kvalitet.

Peter W
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Jag tycker Bob har utfört ett mycket bra resultat, jag är helnöjd med mitt badrum. Bob är mycket professionella och håller vad de lovar! Med vänlig hälsning, Peter

Helena B
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Tack för superfint badrum och gästtoalett!

First-Name L
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi renoverade vårt badrum med BOB under juni-juli i år och är jättenöjda med både resultatet och hur teamet jobbade under projektets gång. De täckte ordentligt i övriga delar av huset för att undvika dammspridning, städade av varje dag och var lyhörda kring våra behov under arbetets gång (vi bodde hemma med ett litet barn under tiden). De var proffsiga och kollade alltid av olika vägväl med oss (om det tex var svårt att dra vattenledningar någonstans). Det blev några småfel med placering av el och liknande (som så oftast...

First-Name L
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej! Jag valde Bob våtrumsrenovering Byggarna är jätte trevliga och det var lätt att komma i kontakt med firman ifall man hade frågor. Jag renoverade mitt badrum och fick precis det jag önskade mig. Är så nöjd av resultatet. Kan varmt rekommendera dom Mvh Jeanette

Stefan T
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi anlitade BOB Våtrumsrenovering för att renovera ett badrum byggt på 70-talet. De gav ett professionellt första intryck vid hembesöket och vi kände att de kunde svara på våra frågor. Offerten var tillräckligt tydlig för att man skulle se vad man betalade för och priset kändes rimligt. Att vi fick inredningshjälp och rabatt hos deras partner var en välkommen bonus. Projektledaren var tillgänglig under arbetets gång och tilläggsarbeten godkändes skriftligt vilket gav oss som kund en trygghet i att det vi kom överens...

Mari M
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Bra bemötande från företaget när vi behövde hjälp med att helrenovera vårt badrum pga fuktskada. Rent och snyggt efter hantverkare (rivare, snickare, plattsättare, elektriker och rörmokare). Ordentlig skyddstäckning i övriga huset för att minimera riv- och slipdamm med mera under arbetets gång. Tyvärr blev tiden för återställningen längre än beräknat pga att betongplattan var fuktigare än vad vi vetat från början. Det blev en del samtal mellan oss och företaget för att lösa det, men till slut så blev det bra. Vi kan tänka oss att använda dem igen för framtida tjänster.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Mari, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss. Det uppskattas mycket! När vi räknade på jobbet visste vi att det vara någon form av vattenskada men inte hur stor den skulle vara. Efter att ha rivit ut hela badrummet och funnit att köksavloppet rostat sönder och troligen stått och droppat i många år fick vi en förståelse för vad som hänt. Innan undrade vi alla vart vattnet kom ifrån. När väl Ocab kom på plats och mätte fukten i betongen visade det sig att det vara mer fukt än väntat. Alltid tråkigt att...

Björn A
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Fantastiskt kundbemötande från offert till genomförande. Noggranna och bra att ha att göra med. Professionella rakt igenom. Rekommenderas varmt!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Björn, Tack för ditt fina omdöme! Det uppskattas att du ville skriva några rader om hur din upplevelse varit. Måste blivit en rejäl förändring att gå från bara en wc med handfat till att få in en dusch också. Genom att flytta om några väggar så blev rummet både större och rymde allt ni önskade.. Snyggt att ni valde 60x60 på både väggar och golv med en stilfull hörnbrunn från unidrain. Tack igen och önskar er ett fortsatt trevligt 2023!

Maritta R
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Bra bemötande, snabba att komma igång med arbetet och de höll tidsschemat.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Maritta, Tack för att vi fick göra om ert badrum när ni var borta på semester. Kul att ni blev rekommenderade att använda er av oss för er renovering. Stilrent och snyggt! Önskar en fin höst till er!

Sara R
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

De är professionella, tillmötesgående och extremt lösningsorienterade. Alla som jobbade med badrummet var extremt duktiga inom sitt område och resultatet blev fantastiskt!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Sara. Vilket badrum ni fick! Från ett original badrum till ett topp modernt med en ångbastu från Tylö! Lite saker att tänka på när man ska bygga en ångbastu. Snyggt att ni valde att lägga till en sittbänk. Ni får njuta av bastun nu i vinter. Önskar er en fin fortsättning på 2023!

Werner S
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Renoveringen har just startat kan inte bedöma än

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Werner, I och med att alla våra kunder får ett mejl från Reco när fakturan går ut till dig blir det lite tidigt ibland. Då vi har en betalningsplan där man betalar vid olika moment. Därför fick du förfrågan från Reco innan arbetet är klart. Vi hoppas att du blir nöjd med slutresultatet när vi väl är där :) Önskar dig en fin dag!

Roger A
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Allt gjordes inom tidsramen som vi kom överens om 🙂 Bra bemötande och bra jobb. Rekommenderas!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Roger, Tack för dina fina ord om oss. Vill tacka dig med för ett bra förarbete med rivningen som du själv valde att genomföra. Vilket lyft det blev i badrummet när du fick bort den gamla bastun och tog vara på den ytan på ett helt annat sätt! Vi tackar så mycket för att vi fick förtroendet att göra om ditt badrum. Önskar dig en fin fortsättning!

Emma A
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Väldigt bra i både offert fas och byggfas. Blev de några konstigheter löstes detta utan strul. Nöjd med resultatet

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Emma, Tack för att du tog dig tid att ge oss ett fint omdöme! Det uppskattas väldigt mycket. Vilken skillnad det blev på badrummet. Hade varit kul om man kunde visat före och efterbilder här. Jag vill önska er en god fortsättning med ert nya fina badrum!

Christopher W
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi är väldigt nöjda med jobbet de utfört hos oss, fantastiskt fint badrum. Skickliga hantverkare och allt har flutit på enligt plan. Kan verkligen rekommendera denna firma..

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Christopher! Nytt hus med ett nytt badrum. Hoppas ni trivs i ert nya hus! Badrummet blev verkligen super fint! Riktigt bra att ni valde att lägga till en hylla i väggen som ni kan ställa schampo på. Tidigare var det lite mindre plattor i badrummet men ni valde att gå upp i storlek på både vägg och golv. Blev riktigt bra med kuvertskärning runt brunnen i duschen! Snyggt och stilrent! Tack för ditt fina omdöme och för att just vi fick hjälpa ert med badrummet. Önskar er en fin fortsättning på 2023 i ert nya hus!

Helene Suzan W
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Har anlitat Bob för renovering av ytor i ett kontorsrum, mindre reparationer samt tre badrumsrenoveringar.Jag är mycket nöjd med deras bemötande och det jobb de har gjort. Ken och Carl har varit lyhörda för mina behov. Företagets medarbetare har levt upp till mina förväntningar både gällande kvalitet, utförande och bemötande. Trevliga, hjälpsamma, och duktiga hantverkare. Det känns tryggt att samarbeta med Bob.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Suzan! Tusen tack för att vi fick detta fina förtroende från er! Kul att vi redan nu planerar in en till renovering med din kollega Björn! Skulle du behöva mer hjälp i framtiden! Tveka in ett höra av dig, vi finns här för att hjälpa till. Tack för ditt omdöme. Vem vet vi kanske hörs snart igen! Tack

Jacob H
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Mycket Proffsigt urfört arbete, BOB höll både tidsplanen och priset vi kom överens om! Kommunikationen med projektledare och byggare har varit bra från början till start. kan starkt rekommendera BOB om ni går i tankar på att göra om ert badrum, vi blev supernöjda med slutressultatet av vårt badrum.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Jacob, Tack för att vi fick förtroendet att renovera ert badrum. Med kanon bra design hjälp och inköp av kakel och inredning via vår kontakt blev badrummet super fint! Tack för ditt fina omdöme.

Isaac R
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Proffsigt, smidigt och tillmötesgående. Vi renoverade om garderob till duschrum och är väldigt nöjda. BOB har gjort allt som kan förväntas av dom och lite till. Rekommenderar starkt utifrån egen upplevelse!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Isaac, Från att bara ha en Stockholms dusch till att få ett duschrum och en separat wc med handfat. Vilket luft för er och lägenheten. En liten process med föreningen för att få allt godkänt men när det väl var på plats rullade allt på enligt tidsplanen. Snyggt att du valde lite större plattor på väggarna! Tackar för oss!

Agneta E
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Trevligt bemötande och bra kommunikation. Badrummet blev jättefint. Jättenöjd!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Agneta! Vilket badrum! Så fint! Tack för att vi fick komma och hjälpa dig med renoveringen. Från början hade du tänkt våtrums matta på golvet men det slutade med 60x60 klinker! Det blev kanon bra. Tack ännu en gång för att du valde att anlita oss för din renovering i Bromma. Önskar dig en fin höst !

Johan C
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Detta var den andra gången som vi anlitade BOB! Även denna gång gjorde dom ett mycket bra jobb, exakt inom offert och tidsram. Kan varmt rekommendera dom!

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej Johan, Roligt att du kom tillbaka till oss! Ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver mer hjälp. Tack för alla fina rekommendationer vi fått av er också! Jätte stort tack Johan!

Emily Michaela K
Skrev om BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Vi anlitade Bob för att totalrenovera vårt badrum i Solna. Genom hela processen har de varit proffsiga, snabba på att svara och blev klara enligt utsatt tidplan. Kan varmt rekommendera Bob till andra som överväger att anlita en firma för badrumsrenovering.

Svar från BOB VÅTRUMSRENOVERING AB

Hej :) Tack för ditt fina omdöme. Hos er var verkligen tidsplanen viktigt då ni väntade barn. Tidsplanen är viktig och något vi alltid strävar efter att hålla oss till. Ibland händer det saker vi inte kan styra över så som att inredningen har blivit försenad. I ert fall löste sig allt och badrummet stod klart. Tack igen för att vi fick hjälpa er!