Alla kategorier Mattor Stockholms län Stockholm Norrmalm BoConcept Stockholm City

BoConcept Stockholm City

Drottninggatan 75, 111 60 Stockholm — Visa karta

BoConcept är varumärket för Danmarks mest globala möbelåterförsäljarkedja

Vi är inte som vilken möbelbutik som helst. Vi är inte som alla andra. Vi har arbetat med inredning i över 60 år. På BoConcept har vi en stark övertygelse som genomsyrar allt vi gör. Vår design. Vårt danska arv. Våra 250 butiker i 60 länder runt om i världen. Vår relation till dig.

Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 3 kunder tycker om BoConcept Stockholm City

• Emma K
    Emma K skrev om BoConcept Stockholm City
    Hade letat soffa i flera månader när jag kom till BoConcept. Hade i princip gett upp då jag visste vad jag ville ha men inte hittat någon, antingen var de för stora och flådiga eller för billiga och klena i kvaliten. Jag ville ha det omöjliga, en liten soffa som SER stor ut ;-) Hamnade tills slut av en slump på BoConcept, fick ett otroligt trevlig butiksbiträde och hon kunde bokstavligen trolla fram min drömsoffa. När den väl kom visade det sig att vi missförstått varandra när det gällde benen, men hon erbjöd sig t.o.m. att komma hem till mig för att se vad felet var och försäkra sig om att det skulle bli rätt denna gång. Det löste sig ändå, men det kändes bra att ha så fullt stöd från butiken och inte bli behandlad som en "gnällig kund". Soffan håller måttet fortfarande dessutom och jag fick precis vad jag ville ha men inte trodde jag skulle kunna få! Högsta betyg! Läs mer
    Jonas F gillar detta
  • Leon
    Leon skrev om BoConcept Stockholm City
    Kanske är det jag som är överkänslig, men jag får verkligen träsmak av BoConcepts soffor och stolar. Visst är möblerna snygga, och allt är ju faktiskt inte gjort för att sittas på. Men när det gäller stolar, fåtöljer och soffor rekommenderar jag att inte stirra sig blind på prislapp och design, utan provsitt möblerna (även i andra butiker)! Inget slår en riktigt bekväm soffa. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om BoConcept Stockholm City
    Har handlat ett par gånger via deras nätbutik. De har riktigt snygga möbler till bra priser. Bra skön kundservice. Läs mer

Leverantörsvägen 2, 18766, TÄBY