Trevlig proffsig personal bra utfört arbete Kostnaden för reparationerna blev lägre än förväntat
Bollebygds Bilservice AB
Om företaget
Välkommen till Bollebygds Bilservice AB – din Autoexperten Bilverkstad i Bollebygd! Vi servar och lagar alla bilar oavsett märke, modell och drivlina. Vår verkstad erbjuder allt från bilservice, reparationer, bromsservice, AC-service, hjullagerbyten, felsökning samt installation av dragkrok och motor- och kupévärmare. Vi erbjuder...
383 omdömen om Bollebygds Bilservice AB
Sedan starten hos Reco 2025
Tack för din feedback! Vi är glada att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi ses igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Vi råkade ut för en maskinskada (havererat styrdon på en Peugeot 3008) den 28/2. Det visade sig att reservdelar skulle rekvireras från Frankrike och det var inledningen till en lång väntan och en total avsaknad av service från fabriken i Frankrike som inte ens kunde klara av att lämna ett enkelt leveransbesked. Den 11 juni fick vi så äntligen besked om att bilen nu var lagad, alltså efter 15 veckor. Det verkligt positiva i allt detta var det mycket engagerade och professionella bemötande vi fick från personalen på Bollebygds...
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig personal. Snabb hjälp. Smidigt att lämna bilen.
Vi uppskattar ditt omdöme och tar med oss din feedback framåt.
Mycket trevligt bemötande med personlig service .
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Fanns inget att anmärka på alls!
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Mycket bra och proffsig verkstad.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevligt bemötande, informativa och ett väl genomfört arbete.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Bra bemötande Erik är är saklig vad som är gjort.Har gjort service fick ett pris som jag kände var ok.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Vi var väldigt nöjda med dom.
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Lämnade in bilen för service. Bollebygds Bilservice AB är bästa verkstaden som jag upplevt under mitt liv med bil. Det är mer än 40år. De ger fin service och ypperlig information. Kunskapen är stor och bemötandet är alltid lika vänligt.
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Perfekt, snabbt o prisvärt :-) :-)
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Bra o tydligt kommunikation bra info samt kontroll med mig avseende kostnader innan påbörjade arbeten
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Snabbt, enkelt byte av brusten damasker och priset som sades var priset det blev. Alltid lika trevligt bemötande.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Snabb service, trevligt bemötande
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
bra service och gick fort inga klagomål
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Mycket bra, fick en väldig fin genomgång av reparationen.
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Bra och snabb service, inga konstigheter.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra service och noggrannhet. Trevligt bemötande!
Tack så mycket för din recension! Välkommen tillbaka när du behöver boka service eller reparation.
Jättebra kundmotagande och bra jobb
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Jobbet gick snabbt, dock så gick lamdasond sönder i samband med reparationen, så den får jag köpa ny och byta. Lite tråkigt men är så med gamla bilar. Men för övrigt är jag nöjd med jobbet.
Tack för att du berättar. Vi vill alltid bli bättre och göra dig som kund nöjd.
Trevligt och proffsigt bemötande.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Fick hjälp med det jag behövde på ett snabbt, enkelt och smidigt sätt. Trevlig personal hjälper betyget i topp
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Jag blev vänligt och proffsigt bemött. Jag kände mig lyssnad på. Och fick hjälp och informerades fortlöpande under reparationen på min bil. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Bollebygds Bilservice AB
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Trevligt bemötande och snabb service
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Bra service, trevlig personal.
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Snabba trevliga och grymma. Bästa i området
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Mycket bra och trevlig service! Fick information om vad som behöver åtgärdas. Bokar tid igen!
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Pratade med Erik & Mattias, båda var mycket trevliga och bra på att förklara vad som har gjorts och varför! Snabba va de oxå! Toppen:)
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Lika bra som alltid med allt. Grym service.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Blivit väl omhändertagen med min bil och är väldigt nöjd dyrt ändå att reparera bil .
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Fick snabb hjälp med bilen. Jättenöjd
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabbt, fick pris direkt, fick påminnelse på mobilen
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Alltid trevligt bemött och superbra service🥰
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande och snabb och bra fix
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra service snabbt lagat trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra bemötande utmärkt utfört arbete,fick hämta ut bilen trots att jag kom försent .fick förtroende att betala måndagen efter. Mvh / Anita uhlander.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Alltid lika bra bemött i Bollebygd. Fin service.
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Bra service och vänligt mottagande jag känner mig väldigt nöjd
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Trevligt bemötande och ganska lätt att få en service-tid. Även ett litet jobb utförs på ett proffsigt sätt.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevlig personal. Snabb service och förklarande mycket bra vad som var felet. Toppen☀️
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra bemötande och relativt snabbt jobbat
Härligt att höra att du är nöjd, det betyder mycket för oss.
Bra service, snabb åtgärdad, lätt att låna bil och mycket trevligt personal
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
En riktig toppenverkstad. Jag kommer definitivt vända mig dit igen när jag behöver hjälp med bilen.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
God service och alltid trevlig bemötelse!
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Bra bemötande. Snabb service. Toppen. Dessutom gott kaffe.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Min Clio behövde nya halvljuslampor som sitter riktigt dumt åt. Detta orkade jag inte bråka med själv. Personalen fixade detta med kort varsel, när jag tränat klart var det bara att köra hem med nya lysen :-) Vi ses igen!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Snabb och bra hantering med utomordentlig service!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Alltid ett trevligt bemötande, enklare problem löser de på kort varsel. Det känns också tryggt att lämna bilen på service.
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Trevlig personal Ett upptäckt fel inte åtgärdat pågrund av reservdel fattades. Hade bilen på verkstaden i ett par dagar. Får återkomma nästkommande vecka för åtgärd.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.