Veckans Affärer

2.5

8 omdömen om Veckans Affärer

MATS H
Skrev om Veckans Affärer

VARNING!! Teckna inget abonnemang där.. dom fortsätter dra pengar fast du avslutat.. går inte att meila dom om du inte har "mina sidor" vilket i mitt fall togs bort när jag för 6 månader sen sa upp abbonemanget... Bedrägeri!!

Dagmara Joanna P
Skrev om Veckans Affärer

Lurendrejeri!!!! Tecknade prenumeration på 5 nr av Tara + gåvan from Clarin. Fick aldrig gåvan även om jag kontaktade kundtjänst!!!

EVA N
Skrev om Veckans Affärer

Akta er för att få en missad faktura från detta företag. Missade att betala en faktura i januari 2019. Det har inte kommit någon betalningspåminnelse utan efter 1,5 år kommer det en betalningspåminnelse och jag ringer då till en mycket trevlig tjej som talar om vad det är för faktura och tar även bort avgiften eftersom jag inte fått fakturan och jag frågar då om alla fakturor är betalda nu eftersom jag har avslutat min prenumeration och får till svar att inget mer är obetalt. Döm om min förvåning när det dimper ner en påminnelse...

Hans Eric Valdemar W
Skrev om Veckans Affärer

Skojare räkna med att bli lurad!

Elin S
Skrev om Veckans Affärer

En mycket bra tidning med mode, livsstil, reportage, intervjuer och restips. Oavsett hur jobbig eller bra dagen varit så blir det alltid lite bättre när jag kommer hem och hittar Damernas värld i brevlådan!

Elina E
Skrev om Veckans Affärer

Damernas värld är en inspirerande tidning med allt från mode, inredning, reportager och skvaller. Tidningen riktar sig nog till en något äldre grupp än mig, men jag läser den när jag kommer över den.

Amanda E
Skrev om Veckans Affärer

Damernas Värld är en bra och inspirerande tidning som kommer varje månad. Den är väl egentligen till för lite äldre men jag tycker att den innehåller intressant läsning, bra reportage och inspirerande modejobb och shoppingtips. Bra blandning av en massa olika läsvärda saker. En av mina favorittidningar!

Cecilia K
Skrev om Veckans Affärer

Denna tidningen har jag prenumererat på tillofrån i några år och jag har väl varit ganska nöjd i det hela taget. Men det verkar vara så mycket konstigt strul med det som händer i en prenumeration. Ofta håller dom inte reda på vem som betalat vad och när man frågar dem så verkar det som om dom inte vet riktigt vad dom ska svara. Dock har premierna som de lovar vid en prenumeration alltid funnits i lager och alltid dykt upp.