Boqvist Bygg AB

www.boqvistbyggab.se
  • BadgeSixYears
Llama 070-492 39 33 Compartir

About company

1998 var året då vi på Boqvist Bygg utförde vårt första jobb. Sedan dess har vi skaffat många trogna kunder genom vårt professionella förhållningssätt och vår goda produktkvalitet. Teamet på Boqvist Bygg består för närvarande av 8 stycken hantverkare som inte tvekar att slå huvudet på spiken! Vill du ha referenser på tidigare...

131 omdömen om Boqvist Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2018

Bengt J
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Väldigt duktiga snickare som hade lösningar på alla problem som kan uppstå. Glada, trevliga och väldigt noggranna i sitt arbete, kan varmt rekommendera Boqvist Bygg AB.

Malin J
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Boqvist Bygg har hjälpt oss med flera projekt och vi kommer att anlita de i framtiden också. Killarna som jobbar där är trevliga, kunniga och skickliga.

ADAM M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Har anlitat Boqvist Bygg flertalet gånger. Alltid pålitliga och utför sitt arbete utan anmärkningar. Kommer anlita dem för framtida byggprojekt. Kan vart rekommenderar Boqvist Bygg

Fredrik Å
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi har alltid fått snabb och smidig hjälp när vi anlitat Boqvist Bygg. Dr har bland annat lagt om taket hos oss och flera grannar.

Gunnar A
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Jag nar fått hjälp att lägga nytt altangolv av Boqvist Bygg. Allt blev precis som jag önskade mig. Snyggt och snabbt utfört av trevliga och proffsiga killar.

Nils-åke J
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Noggranna snabba punktliga. Bra på att hålla snyggt kring arbetsplatsen. Proffsiga.

Hugo E
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Grymt utförande och lika grymma personer. Har fått otroligt med hjälp, idéer och tips och kontakten har alltid varit top notch. Har använt dem för samtliga projekt hos oss, från att installera ett nytt mellanbjälklag till att färdigställa samtliga ytskikt. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Boqvist Bygg.

Täby H
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

De är proffs på vad de gör, med känsla för detalj.

Anders F
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Bra och snabbt utfört arbete.

Niklas L
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Förutom att vara duktiga rent hantverksmässigt så är personalbemötandet i världsklass. Unga killar som är tillmötesgående och väldigt trevliga. Man är även tydlig hur arbetet fortlöper och man har med det en bra löpande kontakt med kunden medan förändringar sker. Boquist renoverade vårt badrum, och blev riktigt coolt. Rekommenderar verkligen Boquist. 5/5 🚽

Vera S
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Otroligt smidiga, trevliga, effektiva! Kommer anlita igen!

Stockholmsel A
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Bästa byggfirman vi anlitat! Riktigt bra service!

Gunnel R
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Kompetenta och trevliga kontakter.

Daniel M

Snabba, duktiga, profs.

Per-arne L
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Duktiga och trevliga. Gör alltid ett bra jobb och är flexibla. Vi fick en ny mur i byggtimmer och ett nytt trappräcke. Nöjda helt enkelt!

Kerstin G
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Jag kände till företaget sedan tidigare,då min son anlitat företaget tidigare.Vi ska fortsätta vårt ett tag framöver.Mvh Kerstin Glavare

Carl-Fredrik K
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Professionella, kommer med bra idéer som jag aldrig själv hade kunnat komma på.

Mona K
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Jag blev trevligt bemött av ägaren och elektrikern. Fick uppdraget utfört efter några dagar..Mycket nöjd med resultatet.

Per Axel Å
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Kom när de sagt att de skulle komma och gjorde ett bra jobb. Uppdraget var att göra plats för ett nytt högre kylskåp. De var också mycket trevliga

Ingrid B
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Blev väldigt bra bemött och jag hade stora förväntningar eftersom det var väldigt slitet men dom gjorde ett fantastiskt jobb och jag är jättenöjd med deras arbete, mitt badrum blev jättefint efter renoveringen Ingrid von Buddenbrock

Tomas F
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Proffsigt och mycket trevligt. Anpassade enkelt till våra önskemål. Nöjda med resultatet.

Ingela B
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi kontaktade Boqvist bygg för renovering av en balkong. Genom hela processen har allt funkat perfekt: de har svarat snabbt på mail och telefon, skickat offert med rimligt pris, kommit på avtalad tid och utfört jobbet snyggt och proffsigt. Det blev till och med bättre än originalet! De är toppen, vi anlitar dem gärna igen!

Jonas G
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Jag blev posetivt överaskad av hur snabbt jag fick svar. Det som sagts har levererats på utsatt tid. De har en ärlig kommunikation. Jag gavs inga orealistiska förväntningar. Vi hade ett akut behov av hälp och snickarna hälpte oss direkt veckan efter. Jobbet blev välgjort utifrån vad jag kan bedömma. Jag kan varmt rekomendera Boqvist Bygg. Tack!

Judith M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi har anlitat Boqvist Bygg under de senaste 2 åren för en del olika uppdrag så som takbyte, golvbyte, renovering av förrådet, bygga en grind och ganska nyligen för att designa och bygga en skräddarsydd säng. Vi är supernöjda med utfört arbete! Vi har fått träffa de flesta av teamet och de är proffsiga och nogranna allihopa, verkligen trevligaste gänget hantverkare som man kan tänka sig. Vi kan bara varmt varmt rekommendera Boqvist Bygg!

Erik K
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi anlitade Boqvist Bygg AB för att bygga en altan och göra stensättning på en gång. Resultatet blev mycket bra och Boqvist Bygg är lätta att ha att göra med.

Barbro L
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Mycket bra arbete trevliga killar som renoverat vårat badrum bra information om när dom skulle komma Barbro Norrgården

Helen B
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Alltid snabba svar med offerter. Bra utfört arbete och det som utlovas infrias.

Ola C
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Boqvist Bygg gör ett bra jobb. Jag är nöjd med dem.

Mats L
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi är väldigt nöjda och har anlitat Boqvist Bygg för renovering av vårt hus. Kunniga, kompetenta, pålitliga och trevliga. Rekommenderas varmt!

Maria E
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Bästa tänkbara bemötande och resultatet. Rekommenderas varmt!!!

Michelle M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Fantastiskt bemötande, alltid problemlösande och ett professionellt resultat!

Johan Ö
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Proffsiga och ödmjuka i samma paket

Fredrik O
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Boqvist hjälpte oss att täta på insidan av ett nytt takfönster. De var smidiga att kommunicera med innan arbetet och killarna på plats var trevliga och bra att samarbeta med.

Astrid Linnéa Christina M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Alltid hjälpsamma, trevliga och pålitliga. Rekommenderar Boqvist Bygg AB 100%.

Isabel W
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Boqvist Bygg AB hjälpte mig att sätta upp en vägg med skjutdörr samt ett fönster ovanför! Otroligt professionella från start till slut med fantastisk kommunikation längs med vägen. Jag kommer absolut kontakta dom för framtida renoveringar!

Hans T
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Bokvist bygg gjorde en besiktning av vårt tak. Huset är från 1986. Så, det var dags nu med tanke på energiförbrukningen. De kom och lämnade förslag på vad som behövde åtgärdas. De fann ett läckage som de åtgärdade på plats. I övrigt inga problem med taket. Tusen tack Benny för ett trevligt bemötande samt professionellt utförande och bedömning.

Robert Ö
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Väl utfört jobb enligt överenskommelse, professionellt bemötande.

Lars U
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Alltid ett positivt bemötande Arbeten utförs till full belåtenhet

Margareta O
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Bra upplevelse, trevliga hantverkare som kommunicerade bra. Kan verkligen rekommendera dem.

Josefin I
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Lätt att ha att göra med och alltid bra resultat!

Malin J
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Fick hjälp med att få tag på en konstruktör för att få fram alla uppgifter för att ta ned en bärande vägg. Alla dokument godkändes av kommunen utan problem. Nu väntar vi bara på byggstart.

Carl-Johan I
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Trevligt bemötande och snabba och effektiva i arbetet. Jättenöjd med slutresultatet av fasadbyte och ommålning av huset.

Daniel N
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Punktliga, trevliga, bra resultat.

Dan W
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Alltid smidiga och gör ett mycket bra jobb! Vi hamnade lite i ett akutläge med läckande vattenförsörjning och de skickade omgående en hantverkare som fixade till allt . Vi kan verkligen rekommendera denna firma!

Hanna M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi anlitade Boqvist Bygg för att göra en pergola samt staket på vår terass. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande av Jonatan och hans kollegor och vi är mycket nöjda med resultatet. Uppskattade speciellt killarnas avstämningar med oss om olika valmöjligheter under jobbets gång. Enda negativa punkten var att vi blev lovade datum och tid för byggstart, men på utlovad tid dök ingen upp och ingen kontaktade oss. Skulle önska att man ger oss besked om det blir ändringar. Annars var allt bra och jag skulle gärna rekommendera Boqvist för andra kunder!

Helen E
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vi är mycket nöjda. Bra bemötande och bra organiserat. Arbetet var noga genomför och vi hade bra kommunikation med snickarna och arbetsledaren under byggnationen. Resultatet blev mycket bra (två altaner, en på vardera sida av vårt parhus). vi kan varmt rekommendera detta byggföretag. / Helen och Jan i Täby kyrkby.

Jan L
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Jag anlitade Boqvist Bygg AB för en köksrenovering. Tydlig kommunikation allt från offert till faktura. De har varit speciellt duktiga på att hålla ihop kontakten med elektriker, målare och rörmokare. Jag anlitar de gärna i framtiden!

Jessica B
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Fantastiska killar och otroligt skickliga yrkesmän! Extremt proffsiga, informativa och lösningsorienterade från början till slut i bygget! Dessutom väldigt trevliga och punktliga! Vi är så nöjda med allt! De gjorde två utbyggnader på ett gammalt hus så ett stort jobb! Allt utfört med perfektion! Rekommenderas det varmaste!

Jonatan B gillar detta
Kristiina M
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Vänligt bemötande. Trevliga hantverkare / personal. Med lite fördröjning blev resultatet bra. En skjutdörr in i väggen.

Wahlbergs E
Escribió sobre Boqvist Bygg AB

Har haft med Boqvist bygg att göra med flertal tillfällen, aldrig haft några problem.