Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Vallentuna Boqvist Bygg AB

Boqvist Bygg AB

Hövdingavägen 7B, 186 32 Vallentuna — Visa karta

1998 var året då vi på Boqvist Bygg utförde vårt första jobb. Sedan dess har vi skaffat många trogna kunder genom vårt professionella förhållningssätt och vår goda produktkvalitet. Teamet på Boqvist Bygg består för närvarande av 4 stycken hantverkare som inte tvekar att slå huvudet på spiken!
Vill du ha referenser på tidigare arbeten vi utfört. Tveka inte att höra av dig. Vi visar stolt upp våra verk.

Våra tjänster
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Boqvist Bygg AB

• Ellenor B
    Ellenor B skrev om Boqvist Bygg AB
    Jag har anlitat Boqvist Bygg vid ett flertal tillfällen med utmärkt resultat. De har lagt golv, kaklat i både badrum och tvättstuga. Byggt om köket och fixat nya innertak. De är kunniga, pålitliga och lätta att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Rickard N
    Rickard N skrev om Boqvist Bygg AB
    Vi renoverade sovrum, badrum, bastu, tvättstuga och en stor garderob där vi tog bort den gamla oljetanken.

Träffsäker offert, bra bemötande från alla inblandade, lokala rör/ el entreprenader som alla gjorde att arbetet flöt på bra under 8 veckor det pågick.

Bra dialog med Stefan & c/o under arbetets gång

Har använt Boqvist bygg tidigare med goda erfarenheter, ordning och reda och kan rekommendera företaget Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Boqvist Bygg AB
    Ombyggnad av badrum. Sen även ombyggnad av kök. Omläggning av golv. Mycket trevligt bemötande. Totalentreprenad. Håller tidsramen. Kommer med bra tips & förslag på lösningar. Prisvärda. Kan varmt rekommendera Boqvist Bygg AB. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Boqvist Bygg AB
    Vi gjorde om köket, inklusive att flytta, ta ner och bära av väggar. Killarna, inklusive underleverantörerna skötte sig helt perfekt. Genom hela bygget hade vi en mycket bra dialog och vi kände oss i trygga händer. Vi hade ganska högt ställda förväntningar på leverans, tidschema och hur ordningen på bygget skulle vara. Allt funkade perfekt, alla kom när de skulle och var klara i tid, en extra skön känlsa var att det var undanplockat och grovstädat varje dag. Vi har idag ett kök som är fantastiskt och ser tillbaka på byggtiden som ett bra minne. Om behov uppstår ringer vi Boqvist igen. Läs mer

Hövdingavägen 7B, 186 32 Vallentuna