Boqvist Bygg AB

Hövdingavägen 7B, 186 32 Vallentuna — Visa karta

1998 var året då vi på Boqvist Bygg utförde vårt första jobb. Sedan dess har vi skaffat många trogna kunder genom vårt professionella förhållningssätt och vår goda produktkvalitet. Teamet på Boqvist Bygg består för närvarande av 4 stycken hantverkare som inte tvekar att slå huvudet på spiken!
Vill du ha referenser på tidigare arbeten vi utfört. Tveka inte att höra av dig. Vi visar stolt upp våra verk.

Våra tjänster
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 21 kunder tycker om Boqvist Bygg AB

• 2019-10-06

Stefan S skrev om Boqvist Bygg AB
    Mycket proffsigt agerande från första kontakt till genomfört arbete när vi bytte fasad och tak på förråd samt delar av fasad samt ommålning av hus och förråd. Mycket trevligt agerande och tydligt att de satte kvalitet på utfört arbete mycket högt Läs mer
  • 2019-10-01

Agneta B skrev om Boqvist Bygg AB
    Snabb, tillgänglig, kompetent, pålitlig. Jag kände mig trygg med dem och är jättenöjd. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-09

Jörgen D skrev om Boqvist Bygg AB
    Snabbt, enkelt och bra utfört.
    Altanen blev som vi önskade. Läs mer
    2019-08-09 Stefan B svarar Jörgen D
    Tack för eran rekommendation på reco trevligt med nöjda kunder.
  • 2019-08-08

Sara W skrev om Boqvist Bygg AB
    Utmärkt omdöme på allt från bemötande till genomfört arbete. Läs mer
    2019-08-09 Stefan B svarar Sara W
    Tack för ditt svar på rekommendationen kul med nöjda kunder.
  • Johan H

2019-08-07

Johan H skrev om Boqvist Bygg AB
    Bra bemötande och jag fick badrummet precis som jag ville ha det. Likadant med altanen. Läs mer
    2019-08-09 Stefan B svarar Johan H
    Tack för ditt svar på reco kul med nöjda kunder.
  • Björn N

2019-04-13

Björn N skrev om Boqvist Bygg AB
    Jätteupplevese att ha göra med detta företag, skickliga och mycket trevliga!!! Läs mer
    2019-08-09 Stefan B svarar Björn N
    Tack för ditt omdöme på reko kul med nöjda kunder.
  • 2019-04-06

elvy g skrev om Boqvist Bygg AB
    Gjort om mitt badrum jag är jättenöjd
    Alla var trevliga och hjälpsamma ska eventuellt göra om mitt kök nästa vår och då ska jag anlita dom igen
    Elvy Gradin Läs mer

carina k skrev om Boqvist Bygg AB
    Renovering av badrum. Mycket pålitliga.och tillmötesgående. Alltid vänliga,
    Mycket duktiga yrkesmän. Läs mer

bo W skrev om Boqvist Bygg AB
    Renovering badrum. Mycket bra utförande och de höll tiderna. Trevliga.o hjälpsamma Läs mer

bengt p skrev om Boqvist Bygg AB
    Boqvist bygg har renoverat och byggt om vår lägenhet på bästa tänkbara sätt.
    Bra bemötande och yrkesskickliga ”gubbar” som arbetat effektivt och noggrant enl. tidplan.
    Vi är helnöjda
    Bengt o Solveig Persson Läs mer
  • Ellinor L

2019-04-05

Ellinor L skrev om Boqvist Bygg AB
    Ombyggnation av kök och badrum.
    Professionellt bemötande= d v s kompetent, kunnigt, seriöst och samtidigt vänligt och personligt.
    Smidiga att ha att göra med.
    Mycket bra underentreprenörer.
    Kände mig helt trygg hela vägen.
    Har rekommenderat dem varmt till andra.
    Fördel med lokal firma och inte så stor. Läs mer
  • Silvia N

2019-02-16

Silvia N skrev om Boqvist Bygg AB
    bra bemötande med kunder.duktiga killar.ren jobb.proffs.jätte nöjd med de Läs mer
  • 2019-02-14

Eva G skrev om Boqvist Bygg AB
    Vi ville riva en bärande vägg mellan sovrum och kök för att få ett stötte kök. Vi ville även göra om badrum och bygga en farstu. Dessutom slipa om furugolvet i huset.
    Företaget var mycket lyhörda och kom med synpunkter och idéer om hur det kunde utföras på bästa sätt.
    Vi har haft en öppen och rak dialog genom hela processen och upprepade byggmöten med avstämningar.
    Vi är mycket nöjda och har verkligen fått det vi förväntat oss och lite till.
    Vi kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-02-14

Erika W skrev om Boqvist Bygg AB
    Mycket trevligt bemötande. Mycket väl utförda jobb. Alltid i tid och lätta att föra en dialog med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-14 Stefan B svarar Erika W
    Trevligt med nöjda och glada kunder.
  • 2019-01-02

Bertil A skrev om Boqvist Bygg AB
    Proffsigt och effektivt utfört jobb, Bra diskussionspartner i vissa val. Justa lösningar när något blev fel. Snabba att ta tag i saker och lösa dem. När man har hantverkare hemmai sin bostad under 2-3 veckor så är det givetvis en viss påfrestning, och då var det till står hjälp att Boqists grabbar/hantverkare som var mycket smidiga, artiga och trevliga. Läs mer
  • 2018-11-14

pierre b skrev om Boqvist Bygg AB
    Har fått hjälp med utbyggd entré, kök samt två toaletter. Vi är mkt nöjda med allt arbete där deras stora kunnande och höga kvalitet i utförandet varmt kan rek! Dessutom lyhörda o kreativa vid arbetsplaneringen med oss som kund! Läs mer
  • 2018-09-25

Lars J skrev om Boqvist Bygg AB
    En hantverkare som kommer på tid som avtalats, gör ett mycket bra jobb och är lätt att ha att göra med.
    Vi bytte ut vårt klinkergolv i köket och la dit ett trägolv. Hans killar jobbade snabbt, plockade undan efter sig varje dag, är mycket trevliga och lätta att prata med. Det blev jättesnyggt och vi är väldigt nöjda.
    Är mycket glad att vi hittat denna firma, de kommer att få fler jobb av oss.
    Rekommenderar dem gärna! Läs mer
  • 2018-05-14

Ellenor B skrev om Boqvist Bygg AB
    Jag har anlitat Boqvist Bygg vid ett flertal tillfällen med utmärkt resultat. De har lagt golv, kaklat i både badrum och tvättstuga. Byggt om köket och fixat nya innertak. De är kunniga, pålitliga och lätta att samarbeta med. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Rickard N

2018-05-13

Rickard N skrev om Boqvist Bygg AB
    Vi renoverade sovrum, badrum, bastu, tvättstuga och en stor garderob där vi tog bort den gamla oljetanken.

Träffsäker offert, bra bemötande från alla inblandade, lokala rör/ el entreprenader som alla gjorde att arbetet flöt på bra under 8 veckor det pågick.

Bra dialog med Stefan & c/o under arbetets gång

Har använt Boqvist bygg tidigare med goda erfarenheter, ordning och reda och kan rekommendera företaget Läs mer
  • Therese S

2018-05-12

Therese S skrev om Boqvist Bygg AB
    Ombyggnad av badrum. Sen även ombyggnad av kök. Omläggning av golv. Mycket trevligt bemötande. Totalentreprenad. Håller tidsramen. Kommer med bra tips & förslag på lösningar. Prisvärda. Kan varmt rekommendera Boqvist Bygg AB. Läs mer
  • 2018-05-11

Magnus A skrev om Boqvist Bygg AB
    Vi gjorde om köket, inklusive att flytta, ta ner och bära av väggar. Killarna, inklusive underleverantörerna skötte sig helt perfekt. Genom hela bygget hade vi en mycket bra dialog och vi kände oss i trygga händer. Vi hade ganska högt ställda förväntningar på leverans, tidschema och hur ordningen på bygget skulle vara. Allt funkade perfekt, alla kom när de skulle och var klara i tid, en extra skön känlsa var att det var undanplockat och grovstädat varje dag. Vi har idag ett kök som är fantastiskt och ser tillbaka på byggtiden som ett bra minne. Om behov uppstår ringer vi Boqvist igen. Läs mer

Hövdingavägen 7B, 186 32 Vallentuna