Strand Hotell Borgholm

4.3

4 omdömen om Strand Hotell Borgholm

Björn W
Skrev om Strand Hotell Borgholm

Käkade på igår, helt ok käk till riktigt bra pris (halva pengen på söndagar). Servicen var ypperlig. Det enda jag kan invända mot var att vi försökte boka bord, det var helt fullt enligt thinnern som svarade i telefon. När vi ändå går dit o kollar så finns det ett flertal lediga bord?? Nåväl, det var trevligt i alla fall

Emelie E
Skrev om Strand Hotell Borgholm

Bästa utestället under sommaren. Det är fullt ös hela veckan med både after beach och nattklubb men det är verkligen ett måste att prova en söndag då det är halva priset på allt, både mat och dryck!! Ultimata ställen om man gillar MYCKET folk! Får inte sista poänget pga långa köer.

Annika T
Skrev om Strand Hotell Borgholm

Var på Borgholm under midsommar helgen och hade fantastiskt kul, jag kan garantera att jag kommer återkomma till Borgholm nästa sommar fast kanske inte under midsommar helgen? Var på det kännda Strand och festade. Man fick betala 180 spänn för inträdet och när man väl kommer in på Strand (skit lång kö, man var tvungen att köpa biljetten runt 19:00, så man var där runt 18:15 och kön var hur lång som helst med busslaster från Kalmar och alla möjliga ställen, så om du ska festa på Strand, GOD PLANERING) och ska beställa en...

Cecilia K
Skrev om Strand Hotell Borgholm

Detta hotell är ju välkänt för att ha det bästa sommarnöjet på sommrarna, det kryllar verkligen av folk då. Maten de serverar är alltid fantastisk, speciellt deras svampstuvning går inte av för hackor. Fin bar, med bra utbud. Fräscha, nyinreddda rum har tillkommit också. Trevlig och hjälpsam personal.