Alla kategorier Hotell Kalmar Borgholm Strand Hotell Borgholm

Villagatan 4, 387 32 Borgholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Strand Hotell Borgholm

• Björn W
    Björn W skrev om Strand Hotell Borgholm
    Käkade på igår, helt ok käk till riktigt bra pris (halva pengen på söndagar). Servicen var ypperlig. Det enda jag kan invända mot var att vi försökte boka bord, det var helt fullt enligt thinnern som svarade i telefon. När vi ändå går dit o kollar så finns det ett flertal lediga bord??
    Nåväl, det var trevligt i alla fall
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Strand Hotell Borgholm
    Bästa utestället under sommaren. Det är fullt ös hela veckan med både after beach och nattklubb men det är verkligen ett måste att prova en söndag då det är halva priset på allt, både mat och dryck!! Ultimata ställen om man gillar MYCKET folk! Får inte sista poänget pga långa köer.
  • Annika T
    Annika T skrev om Strand Hotell Borgholm
    Var på Borgholm under midsommar helgen och hade fantastiskt kul, jag kan garantera att jag kommer återkomma till Borgholm nästa sommar fast kanske inte under midsommar helgen? Var på det kännda Strand och festade. Man fick betala 180 spänn för inträdet och när man väl kommer in på Strand (skit lång kö, man var tvungen att köpa biljetten runt 19:00, så man var där runt 18:15 och kön var hur lång som helst med busslaster från Kalmar och alla möjliga ställen, så om du ska festa på Strand, GOD PLANERING) och ska beställa en drink och jag som ville ha en Mojitto, då får jag till svar att dom bara gör groggdrinkar?? SAY WHAT!!

Betalar man 180 spänn så tycker jag att deras bartenders ska kunna göra drinkar, eller?

Har tyvärr inte sett deras hotellrum eller käkat på Strand så jag kan inte kommentera det. Men annars är Strand helt ok uteställe det var ca 2800 pers där inne med helt ok musik. MEN DERAS DRINKAR SUGER, rekommenderar att förfesta hemma!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Strand Hotell Borgholm
    Detta hotell är ju välkänt för att ha det bästa sommarnöjet på sommrarna, det kryllar verkligen av folk då. Maten de serverar är alltid fantastisk, speciellt deras svampstuvning går inte av för hackor. Fin bar, med bra utbud. Fräscha, nyinreddda rum har tillkommit också. Trevlig och hjälpsam personal.

Villagatan 4, 387 32 Borgholm