Alla kategorier Snickare Halland Kungsbacka Born bygg AB (Kim Born Experience AB)

Born bygg AB (Kim Born Experience AB)

Onsala Bergväg 9, 439 92 Onsala — Visa karta

Ekenleden 13 A, 42836, KÅLLERED
Trä & Murkompaniet
Gudleif N:
Hej Trä och Murkompaniet. Min bedömning gällande utfört jobb ger jag 5 5 poäng av 5 möjliga. Gällande Bemötande av ansvarig ledning samt ...

Läs vad 1 kund tycker om Born bygg AB (Kim Born Experience AB)

• Kristian
    Kristian skrev om Born bygg AB (Kim Born Experience AB)
    Kontaktade Born bygg för att göra om kök. De verkade trevliga och pigga på att ta an sig uppdraget.

De vill gärna komma och titta på köket, enligt dom gick vilken dag som helst bra. Efter att ringt de nuvarande ägarna och kollat dag återkom jag till Born bygg, då funkade inte dagen. Jag fick åter ringa de nuvarande ägarna och flytta dag. Samma dag som Born bygg skulle komma, hörde de av sig 2 timmar innan och säger att de inte kan komma (fick två olika förklaringar).

Eftersom jag hade stort behov av hantverkare skickade jag ändå mejl och sms till dom efter detta - de svarade inte.

Mycket av min tid och energi gick åt till något helt meningslöst så därför blir det ett lågt betyg från min sida.

Onsala Bergväg 9, 439 92 Onsala