Alla kategorier Övrigt Skåne Höganäs Bostadsrättsföreningen Hotel Kullaberg Sea Club

Bostadsrättsföreningen Hotel Kullaberg Sea Club

Gyllenstjernas Allé 16, 260 42 Mölle — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bostadsrättsföreningen Hotel Kullaberg Sea Club

• Joachim K
    Joachim K skrev om Bostadsrättsföreningen Hotel Kullaberg Sea Club
    Vi bokade bröllopsnatten på Hotell Kullaberg och blev lovade ett fint rum med blommor och bubbel (som sig bör på bröllopsnatten)... När vi kom dit efter bröllopsfesten fanns ingenting av det utlovade, inga blommor, inget bubbel, ingen lite choklad...ingenting extra utöver ett ganska slitet hotellrum med trasiga lampor och dörrar! På morgonen tog vi kontakt med den ansvariga på hotellet som snorkigt lät meddela att hon ingenting kunde göra, att vi borde ha kontaktat dem kl 3 på natten för att beställa bubbel och blommor (mot en skyhög avgift...), nu var det försent att göra något åt det... Vi fick inte det vi hade beställt och betalat för och hotellet vägrade kompensera för denna förstörda bröllopsnatt...dåligt! Hotellet är dessutom väldigt nedgånget och...ja, sunkigt! Inte alls som de beskriver hotellet på hemsidan. Rekommenderas INTE!!

Gyllenstjernas Allé 16, 260 42 Mölle