Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Stockholm Kungsholmen Bostadsrättsföreningen Klamparen 9

Bostadsrättsföreningen Klamparen 9

Scheelegatan 40C, 112 28 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbolag nära Bostadsrättsföreningen Klamparen 9:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Ring eller maila för mer info. Läs mer ›
Mari L:
Kompetenta och seriösa. Erhöll ett klart och tydligt offertunderlag. Installationen av de tekniker som arbetade på plats i huset var väldigt...

Läs vad 2 kunder tycker om Bostadsrättsföreningen Klamparen 9

• sp s
    sp s skrev om Bostadsrättsföreningen Klamparen 9
    En VARNING till alla hyresgäster och medlemmar i brf klamparen 9. Vi blev mycket obehagligt överraskade när några av oss ombeds av föreningen att bedöma besiktning hos en hyresgäst. Styrelsen vid ett besiktningstillfälle filmade hyresgästens lägenhet ägodelar istället för brister som brf hade skyldighet att rätta till. Filmning var troligtvis olovligt, i smyg, för klippen var mycket okontrollerade och fel vinklade, inga brister som skulle ses över fanns med. Det visade sig senare att syftet med besiktningen var annat än åtgärdsföreläggande hos hyresgästen. Det är både beklagligt och obegripligt vad brf ägnar sig åt. Vi tar avstånd och undanber oss all kontakt med brf att medverka i obehagliga och olaga handlingar. Otryggt att bo i en fastighet där styrelsen är farlig/löjeväckande som överskrider förnuftets gränser och drar otryghet över alla boende i fastigheten där ingen kommer att vilja bo. Råd till dig som haft besök den 2012.06.07, du borde snarast göra polisanmälan.
  • Peter
    Peter skrev om Bostadsrättsföreningen Klamparen 9
    Bedrövlig Förening ! Vi har bott i föreningen sedan 2008 men av olika oförutsedda anledningar och händelser har familjen bestämt sig för att flytta. Huset har många brister. Nya problem uppstår och även obehagligheter. Huset har ofta besök av polisen pgv störningar och konflikter med bråkiga grannar. Styrelseledamöterna är tämligen inkompetenta individer. Verkar farligt gränslösa, är provokativa, på gränsen kriminella kan tillägga. Något som måste betrakta som ytterst allvarigt. Under den perioden vi bodde där kunde vi konstatera att föreningen ägnar sin tid åt att ofreda/mobba ut några familjer som har valt att stanna kvar som hyresgäster. Alla föreningens medlemmar skall vara solidariska och bidra till ofredanden. Detta uppmuntras av styrelseledamöter på alla möten och sociala träffar.

Scheelegatan 40C, 112 28 Stockholm