Bosyn AB

Ring 0902-06 01 00 www.bosyn.se

25 omdömen om Bosyn AB

Bertil J
Skrev om Bosyn AB

Kompetent och effektiv besiktning med tydlig rapport efteråt - tack!

Annelie G
Skrev om Bosyn AB

Ett mycket fint bemötande vid energideklaration av vår bostadsrättsförenings fastigheter, både från administrativ personal och besiktningsman, trots en hel del turer vid tidsbokning m m. Bra tips och tydliga förklaringar av processer och noterade svagheter gavs vid inspektion och i rapport. Bosyn kan verkligen varmt rekommenderas!

Nazim I
Skrev om Bosyn AB

Mycket professionell och kunnig besiktningsman. Jag som inte kan nått om hus fick mycket tips och förklaringar vilket är guld värt för mig. Jag vill ge extra beröm för han var lugn och trygg och det skapade trygghet för mig att våga ställa frågor och funderingar utan att jag skulle känna mig dum. Husköpet kändes ännu tryggare under besiktningen. Stort tack Emil Sandström!

Bengt Göran S

Bosyn levererade på alla plan! Perfekt bemötande, blixtsnabb tid och mycket väl utfört arbete! Rekomenderas!

Sebastian B
Skrev om Bosyn AB

Seriöst intryck och trevligt kundbemötande.

Hanz D
Skrev om Bosyn AB

Trivs med min kontrollansvarig, han kommer med bra input.

Sara B
Skrev om Bosyn AB

Proffitionell och noga utförande av arbete. Trevligt bemöte och hjälpsamma efter besiktningen.

Johan Christoffer L

Jag har enbart postitiva erfarenheter av företaget Bosyn. De har besiktat min fastighet vid försäljning och även om de har haft anmärkningar då fastigheten är äldre så har de hanterat det väldigt bra såväl mot mig som husägare som mot husköparen. De har kommit med rekommendationer så att jag som säljare har kunnat göra köparen nöjd inför överlåtelsen, riktigt bra. Utöver det så har de genomfört en energibesiktning och den var också ytterst noggrann och väl genomförd, har bara bra saker att säga om företaget och jag kan varmt rekommendera deras personal. // Christoffer

Gustav N
Skrev om Bosyn AB

Bra engagemang och tillgänglighet under projektet från A-Ö. Uppskattar det bollplank vi fick med dem och de lösningar vi tillsammans kom fram till. Prisvärd tjänst och rekommenderar dem. /Gustav

Nils L
Skrev om Bosyn AB

Det har varit mycket bra att samarbeta med Bosyn AB. Vi har fått bra råd och tips. Det har varit lätt att diskutera saker som vi kanske inte har haft samma åsikt om, men byggarna är ju som den är. Så vi rekommenderar varmt andra att anlita Bosyn AB som KA tekniker.

Ludvig L
Skrev om Bosyn AB

Väldigt nöjd med den service som Bosyn tillhandahåller. Har känt mig väldigt lugnt och fått snabba svar på mina frågor vid nybyggnation. Väldigt professionella!

Ulf B
Skrev om Bosyn AB

Jag har haft både en konsulttjänst för att bli av med istappbildning från yttertaket och en energideklaration som utförts av Bosyn AB. Konsulten skrev en rapport med förslag till åtgärder som jag följde och problemet med istappbildning löstes. Energideklarationen var också mycket professionellt gjord och jag var helnöjd med den rapporteringen. Jag kan varmt rekommendera Bosyn AB för den typ av tjänster som jag har använt.

Erling T
Skrev om Bosyn AB

Vi blev väl bemötta av dom vi har haft att göra med vi fick bra hjälp med vår hantering av kontroll av ny byggnad av fastighet mot kommunens handläggare

Ingrid A
Skrev om Bosyn AB

Detaljerad och informativ besiktning. Engagerad och noggrann inspektör.

Lars K
Skrev om Bosyn AB

Trevligt, Professionellt, Lätt att få kontakt.

Raine W
Skrev om Bosyn AB

2-årsbesiktning. Efter första ha gjort Garbo-besiktning vid nybyggnation. Alltid professionellt och vänligt, trots ibland svåra frågeställningar. Enkelt och smidigt vid bokning och hitta tider som passar.

Anna C
Skrev om Bosyn AB

Jag blev mycket väl bemött av företaget. Besiktningsmannen förklarade tydligt vad han menade och gjorde det med stor respekt både för säljaren och mig som köpare.

Markus H
Skrev om Bosyn AB

Fungerat väldigt bra, med trevliga och nyttiga dialoger. Jobbar med kunden

Anneli L
Skrev om Bosyn AB

Kändes pålitlig och mycket kunnig

Lena J
Skrev om Bosyn AB

Jag har anlitat Bosyn vid husbesiktningar och takbesiktning och har varit lika nöjd varje gång. Hög kompetens, stort engagemang, och mycket gott bemötande!

Gunnar J
Skrev om Bosyn AB

Väldigt trevlig och lyhörd. Besöket var enastående, Bosyn kunde sin sak och vi hade konstruktiva samtal Mycket nöjd 😄

Julia M
Skrev om Bosyn AB

Mycket bra bemötande, vår förväntning var en bedömning av vårt nyköpta hus men fick så mycket mer. Många kloka tips och råd kring hur man kan bevara ett gammalt hus i samma goda skick trots renovering. Mycket bra för oss unga husköpare!

Victoria P
Skrev om Bosyn AB

Då det var vår första husbesiktning så visste vi inte vad vi skulle förvänta oss men vi blev glatt överraskade. Superbra bemötande och vi fick allt förklarat för oss så vi förstod. De kändes väldigt professionell och tryggt. Väldigt nöjda!!

Björn S
Skrev om Bosyn AB

Professionellt bemötande och hantering av de ärenden där vi nyttjat bosyn. Både i egenskap av kontrollansvarig och vid 2 årsbesiktning.

Johan N
Skrev om Bosyn AB

Kunniga, seriösa, lätta att ha att göra med, lätt att få kontakt.

Birgit Kristina B

Måste verkligen varna för detta bolag ,godkänner vad som helst även det som går i mot byggriktlinjer anlitade flera olika besiktnigningföretag alla slår ner på samma saker men bosyn gav blanka papper behövs inte sägas så mycket mer :( Och dom ska va oberoende och man ska kunna lita på en besiktningsman aldrig mer .... Från att badrum med bakfall till våtutrymme utan tätskikt , till att alla golv är ojämn och golvet har tagit skada pga av detta ,lösa plattor I hall sprukna fogar i klinkers från hall in i badrummet ...

Nils Thomas Hilding B

Måste verkligen varna för detta bolag ,godkänner vad som helst även det som går i mot byggriktlinjer .I vårat fall så var det kostnader på ett nybygge på över 800000 att åtgärda besiktat av 3 olika firmor, alla slår ner på samma saker men bosyn gav blanka papper behövs inte sägas så mycket mer :( Och dom ska va oberoende och man ska kunna lita på en besiktningsman aldrig mer .... Från att badrum med bakfall till våtutrymme utan tätskikt man kan tro det är en skräckfilm , till att alla golv är ojämn och golvet har tagit...

Tomas
Skrev om Bosyn AB

Anlitade företaget för en garantibesiktning på ett nytt hus. Trevlig personal, men slarvig och dåliga på att kommunicera är vårt intryck. Borde kollat upp dem innan. Som privatperson ska man nog anlita någon annan. Det tog många påstötningar för att få besiktningsprotokoll korrigerade. Slöseri av tid helt enkelt. Om man arbetar på uppdrag av en privatperson ska man agera seriöst. Ett misstag kan ske, men i kontakten med grannar och hantverkare har vår bild stärkts.