Brand New Profile

Älvtomtagatan 12, 3 tr, 703 42 Örebro — Visa karta

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 120 kunder tycker om Brand New Profile

• 2020-06-15

Stephanie H skrev om Brand New Profile
    We ordered branded sport bags. Really happy how the design turned out. Great communication during the process. Läs mer
    2020-06-16 Fredrik H svarar Stephanie H
    Hello Stephanie
    Thank you for your fine rating on us and fun to hear that the print was good on the sports bags and that you appreciate our service. I wish you a wonderful summer :)
  • 2020-06-08

Bengt-arne H skrev om Brand New Profile
    Köpte kepsar och det som gjorde att vi köpte av er var engagerat bemötande och bra service Läs mer
    2020-06-16 Fredrik H svarar Bengt-arne H
    Hej Bengt-Arne, tusen tack för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattat vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-06-02

Camilla S skrev om Brand New Profile
    Vi beställde en sommargåva till våra kollegor och jobb. Vi beställde en mycket fin och praktisk picknick korg.

Jag blev mycket proffsigt bemött utav Fredrik Holm. Han lyssnade på alla mina önskningar och behov och gav många bra förslag som resulterade i att vi köpte 120 st picknick korgar utav er med en fin text på som jag och min chef kom på som kunde vara fint att det stod på korgarna.

Mina förväntningar och önskemål blev uppfyllda , jag är mycket nöjd med både bemötande och med varan. Läs mer
    2020-06-02 Fredrik H svarar Camilla S
    Hej Camilla, Roligt att höra att ni blev nöjda med korgarna och att du uppskattat vår service. Det blir vi mycket glada av. Jag önskar dig en skön sommar och hoppas att korgarna kommer till användning många gånger under sköns sommardagar. Hälsningar Fredrik
    Camilla S, Fredrik H gillar detta
  • 2020-05-28

Ganime C skrev om Brand New Profile
    Jag köpte pikér med tryck, vilket jag är jätte nöjd med! Läs mer
    2020-05-28 Fredrik H svarar Ganime C
    Hej Ganime!
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda.

Hälsningar Fredrik
  • 2020-05-21

Daniel J skrev om Brand New Profile
    Kepsar.
    Kanon!
    Bra kvalitet vad vi märkt av än så länge.
    Typsnittet blev inte riktigt som vi tänkt oss men i övrigt bra bemötande och service. Läs mer
    2020-05-22 Fredrik H svarar Daniel J
    Tack Daniel för ditt fina betyg på oss men tråkigt att det inte blev 100% som ni tänkt er med typsnittet. Vi får kolla på det ihop så att det blir 100% rätt till nästa gång. Hälsningar Fredrik
  • 2020-05-05

Malin H skrev om Brand New Profile
    Snabba svar, snabb leverans. Trevliga, professionella.

Bra att få se en snygg skiss av det jag tänkte beställa. Läs mer
    2020-05-05 Fredrik H svarar Malin H
    Tack Malin för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vår service. Välkommen tillbaka till oss!
  • 2020-04-20

Nina K skrev om Brand New Profile
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och ett bra genomförande. Läs mer
    2020-04-20 Fredrik H svarar Nina K
    Tusen tack Nina för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vår service. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-19

Birgit K skrev om Brand New Profile
    Mycket trevligt bemött samt att mitt lilla problem löstes. Läs mer
    2020-04-20 Fredrik H svarar Birgit K
    Hej Birgit! Tusen tack för ditt fina betyg och jag hoppas att din present blev uppskattad. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-17

Oskar W skrev om Brand New Profile
    Vi beställde påskägg till personalen
    Bra service och support! Läs mer
    2020-04-17 Fredrik H svarar Oskar W
    Hej Oscar! Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och bemötande. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-17

Mariela V skrev om Brand New Profile
    Jag köpte tygpåsar. Fick bra service och snabb leverans men är inte nöjd med påsarna då snöret för axlarna är alldeles för kort. Modellen verkar vara för barn men det stod ingenstans i beställningen. Så påsarna uppfyller inte riktigt de behovet vi önskade när vi gjorde beställningen på 1000 tygpåsar.
    Med vänlig hälsning, Mariela, starbay ab Läs mer
    2020-04-17 Fredrik H svarar Mariela V
    Hej Mariela! Tack för din återkoppling och tråkigt att höra att ni upplever axelbanden som korta. Jag kommer kolla upp det här direkt och återkoppla till dig. Hälsningar Fredrik
  • 2020-03-23

Håvard L skrev om Brand New Profile
    Bra kundeservice og god produktlevering. Anbefales. Läs mer
    2020-03-23 Fredrik H svarar Håvard L
    Tack Håvard för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik

Susanne N skrev om Brand New Profile
    Jag köpte disktrasor med min företagslogga på.

Jag blev mycket bra bemött under hela köpprocessen.

Jag hade önskemål om leveransdatum och det fixade företaget utan problem. Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Susanne N
    Tusen tack Susanne för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd med vår leverans och vårt bemötande. Det uppskattar vi mycket. Hälsningar Fredrik

Cecilia L skrev om Brand New Profile
    Mkt bra kundservice. Snabba svar. Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Cecilia L
    Tusen tack Cecilia för ditt fina betyg på oss. Det uppskattas mycket från oss. Hälsningar Fredrik

Eva S skrev om Brand New Profile
    Otrolig smidig kontakt med snabb leverans av specialutformade festivalarmband Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Eva S
    Tack Eva för ditt fina betyg på oss och roligt att dina festivalarmband blev bra. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-13

Anette L skrev om Brand New Profile
    Egentligen räcker ett ord. FANTASTISK!!! Jag köpte reflexvästar till barn. Otroligt fin service och trevligt bemötande!
    Jag är supernöjd!

// Annette Lundin " Gula husets familjedaghem & fritids AB" Läs mer
    2020-02-13 Fredrik H svarar Anette L
    Tack Anette för ditt fina betyg på oss och jätte roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-10

Jan-ove J skrev om Brand New Profile
    Snabb och bra service. 5 tryck av 5 möjliga. Läs mer
    2020-02-10 Fredrik H svarar Jan-ove J
    Tack Jan-Ove för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd med vår service och vår leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-04

Alexander N skrev om Brand New Profile
    Bra bemötande, levererade i princip det jag efterfrågade. Läs mer
    2020-02-04 Fredrik H svarar Alexander N
    Tusen tack Alexander för ditt fina betyg. Roligt att höra att ni blev nöjda med vår leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-03

Daniel L skrev om Brand New Profile
    Snabbt och bra bemötande. Och lev på lovar datum Läs mer
    2020-02-03 Fredrik H svarar Daniel L
    Tack Daniel för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vårt bemötande och service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-01-27

Niclas E skrev om Brand New Profile
    Köpte Skjortor och T shirts, bra och snabbt bemötande
    leveranstiden var kort och varorna kom som utlovat

Mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Fredrik H svarar Niclas E
    Tusen tack Niclas för ditt fina betyg! Roligt att höra att du är nöjd med våra produkter, vår service och leveranstid.
  • 2020-01-20

Adrian S skrev om Brand New Profile
    Extremt bra kundsupport, snabba svar, enkelt att förstå, och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2020-01-20 Fredrik H svarar Adrian S
    Tusen tack Adrian för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Det uppskattar vi verkligen. Hälsningar Fredrik
  • 2020-01-20

Stafan C skrev om Brand New Profile
    10st T-shirt´s med tryck
    Bra bemötande
    Få dessa T-shirt´s tryckta på 2 ställen

Svindyrt tyvärr.. Läs mer
    2020-01-20 Fredrik H svarar Stafan C
    Hej Stefan, roligt att du är nöjd med t-shitsen och vår service. Tyvärr blir trycket lite dyrare på mindre upplaga och då sticker priset iväg per tröja men hoppas att tröjorna blir välanvända och uppskattade.
  • 2020-01-15

Minna L skrev om Brand New Profile
    750 st reflexclips
    Service minded personal, snabb återkoppling vid förändringar. Läs mer
    2020-01-15 Fredrik H svarar Minna L
    Tack Minna för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-01-09

Leif E skrev om Brand New Profile
    Nyckelband! Super bra service och snabb leverans. Läs mer
    2020-01-09 Fredrik H svarar Leif E
    Tusen tack Leif för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd med allt Hälsningar Fredrik
  • 2019-12-27

Carlsquare A skrev om Brand New Profile
    Köpte julklappar med väldigt tight marginal, men fick snabb hjälp och snabb leverans. De var mycket hjälpsamma! Läs mer
    2019-12-27 Fredrik H svarar Carlsquare A
    Tack för ditt fina betyg och roligt att ni blev nöjda med era julklappar och vår leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2019-12-26

Karin S skrev om Brand New Profile
    Min upplevelse är god service men en dyr produkt Läs mer
    2019-12-27 Fredrik H svarar Karin S
    Tack Karin för ditt fina betyg på vår service. Kolla gärna in vår lägsta pris garanti om du framöver upplever att vi ligger högt i pris på någon produkt. Hälsningar Fredrik
  • 2019-12-23

Camilla R skrev om Brand New Profile
    Mössa med reklamtryck
    Bra bemötande snabb återkoppling Läs mer
    2019-12-26 Fredrik H svarar Camilla R
    Tack Camilla för ditt fina betyg på oss och roligt att ni blev nöjda med vår service. Önskar dig ett gott nytt år! Hälsningar Fredrik
  • 2019-12-22

Johan V skrev om Brand New Profile
    Snabb återkoppling inför granskning av produkten. Leveransen fungerade bra och produkten blev precis så som vi kommit överens om. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-23 Fredrik H svarar Johan V
    Tusen tack Johan för ditt fina betyg. Mycket roligt att höra att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik

Jack N skrev om Brand New Profile
    Köpte godissäckar som skickades ut direkt till våra kunder. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och servicen var kanon. Läs mer
    2019-12-20 Fredrik H svarar Jack N
    Tack Jack för ditt fina betyg på oss och roligt att ni blev nöjda med vår leveransservice. Önskar dig en trevlig jul och gott nytt år!

Linda P skrev om Brand New Profile
    Snabb och proffsig hjälp, fin kvalitetsprodukt (köpte julsäckar med godis) och snabb leverans! Mycket bra! Läs mer
    2019-12-20 Fredrik H svarar Linda P
    Tack Linda för ditt fina betyg och mycket roligt att ni blev nöjda med vår leverans. Önskar dig en trevlig jul & gott nytt år

Pia Ö skrev om Brand New Profile
    Vi köpte godiskorgar till några av våra kunder.
    Proffsigt bemötande och enkelt att beställa.
    Pia
    FaberExposize Läs mer
    2019-12-20 Fredrik H svarar Pia Ö
    Tack Pia för ditt fina betyg på oss och roligt att ni blev nöjda med vår leverans. Jag önskar en god jul & gott nytt år
  • 2019-12-19

Freemelt A skrev om Brand New Profile
    Har köpt rymliga ryggsäckar med fack för datorer med vårt firmatryck. Snabb kontakt och leverans. Bra flerfärgstryck. Läs mer
    2019-12-19 Fredrik H svarar Freemelt A
    Tack Eva för ditt fina omdöme på oss och roligt att ni blev nöjda med ryggsäckarna. Jag önskar dig en riktigt skön julhelg och ett gott nytt år. Hälsningar Fredrik
  • 2019-12-18

Jimmy J skrev om Brand New Profile
    Julgodis
    Det funkade perfekt med tryck och leverans Läs mer
    2019-12-18 Olov Eriksson svarar Jimmy J
    Hej Jimmy,

tack så mycket för ditt fina omdöme!
  • 2019-12-16

Matilda F skrev om Brand New Profile
    Snabb service, snabba svar via mail på diverse frågor. Fint utförande. Smidig leverans! Toppen! Läs mer
    2019-12-16 Fredrik H svarar Matilda F
    Tack Matilda för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd.
  • 2019-12-12

Tobias O skrev om Brand New Profile
    Julgåvor.
    Trevligt bemötande, enkla och smidiga att ha och göra med Läs mer
    2019-12-12 Fredrik H svarar Tobias O
    Tack Tobias för ditt fina betyg och roligt att du är nöjd.
  • Magnus M

2019-12-10

Magnus M skrev om Brand New Profile
    Snabb service, leverans och ett kanonbemötande vid en reklamation! Toppen Läs mer
  • 2019-12-07

Flaskan U skrev om Brand New Profile
    Vi köpte 50st Tritan vattenflaskor. Det behandlade på bästa sätt och med respekt jämfört med andra företag vi varit o kontakt med. Vi blev väldigt nöjda. Läs mer
    2019-12-07 Fredrik H svarar Flaskan U
    Tack så mycket för ert fina betyg på oss och jätteroligt att ni blev nöjda.
  • 2019-12-04

Linda V skrev om Brand New Profile
    Mitt paket har kommit till ett utlämningsställe i Stockholm istället för Göteborg och jag försöker få kontakt med er men utan framgång! Läs mer
    2019-12-12 Olov Eriksson svarar Linda V
    Hej Linda,
    tack för ditt omdöme! Ditt paket lämnades till ett utlämningsställe i Göteborg då posten tyvärr inte kunde leverera till din adress. Vi meddelade dig detta, med information om var du kunde hämta din beställning. Tyvärr blev det ett fel någonstans som gjorde att du även fick ett meddelande från postnord om ett annat paket som fanns i Stockholm, vi är ledsna för detta. Vi hoppas att du blev nöjd med din beställning och att det felaktiga meddelandet inte ställde till det för mycket.
  • Peter N

2019-12-04

Peter N skrev om Brand New Profile
    Vi köpte ett mindre parti med "postväskor" till konkurrensmässigt bra pris med tryck på. Efter bara någon timme hade vi fått en offert varav vi kunde beakta i lugn och ro innan beställning.
    då vi hade lite frågor om produkten och logotyp, fick vi snabb och professionell hjälp av deras kunniga personal.
    vi förväntade oss en leveranstid på ca 14 dagar men väskorna var levererade inom 7 dagar.
    Mycket bra service och serviceinriktad personal. De var snabba på att komma med lösningar när det uppstod problem med exempelvis Logotyp och färgsättning av tryck.

Med deras snabba och mycket trevliga personal har de fått i oss en återkommande kund. Läs mer
  • 2019-12-04

Eva L skrev om Brand New Profile
    Köpte jul choklad, jätte trevlig kille på order som gav bra o rätt info om leveranser mm.
    Känns som ett seriöst företag. Läs mer
    2019-12-04 Fredrik H svarar Eva L
    Tack Eva för ditt fina omdöme som du ger oss :)
  • 2019-11-28

Jacqueline J skrev om Brand New Profile
    Snabb och bra service. Trevlig personal. Läs mer
    2019-11-28 Fredrik H svarar Jacqueline J
    Tusen tack Jacqueline för ditt ditt fina betyg på vår service. Det blir vi mycket glada av :)
  • 2019-11-25

Anna-karin J skrev om Brand New Profile
    Vi beställde paraply. Vi hade olika önskemål hit och dit som gjorde att vi fick flera olika offerter, även provex. Mkt bra bemötande och service. Läs mer
    2019-11-25 Olov Eriksson svarar Anna-karin J
    Hej Anna-Karin,
    tack så mycket för ditt fina omdöme!
  • 2019-11-11

Lena M skrev om Brand New Profile
    Profilmössor till båtklubb. Trevligt bemött, snabb och korrekt kommunikation. Leveransdatum stämde.

Bra helhet, skulle kunna tänka mig att beställa igen. Läs mer
    2019-11-25 Olov Eriksson svarar Lena M
    Hej Lena,

vad kul att ni blev nöjda med mössorna! Ni är varmt välkomna tillbaka till oss i framtiden!
  • 2019-11-09

William S skrev om Brand New Profile
    Väldigt snabba på att svara och lämna ut designskisser. Väldigt uppskattat av mig som konsument. Jag blev trevligt bemött av kundtjänsten och även mailen. Jag har inte fått mina varor än men jag räknar med att de håller god kvalité precis som allt annat Läs mer
    2019-11-25 Fredrik H svarar William S
    Tusen tack William för ditt fina omdöme om oss :)
  • Mikael W

2019-11-06

Mikael W skrev om Brand New Profile
    Beställde kläder samt brodering av dessa och allt har funkat klockrent hela vägen.

Snabb och proffsig service och trevligt bemötande vilket gör att jag verkligen rekommenderar Brand New Profile. Läs mer
    2019-11-08 Fredrik H svarar Mikael W
    Tack Mikael för ditt fina omdöme. Era kläder blev riktigt snygga :)
    Fredrik H, Anton J gillar detta
  • 2019-11-04

Linda W skrev om Brand New Profile
    Jag beställda smörkola med chokladöverdrag. Väldigt goda och vår logga blev väldigt snygg på dem. Allt fungerade smidigt. Läs mer
    2019-11-04 Fredrik H svarar Linda W
    Tack Linda för ditt fina betyg och roligt att ni både blev nöjda med smaken på godiset och trycket :)
  • 2019-10-16

Anton L skrev om Brand New Profile
    Inköp tygpåsar. Gott bemötande. Snabb hantering, Fick nytt pris under hanteringen, enda smolken i glädjebägaren. Läs mer
    2019-10-16 Fredrik H svarar Anton L
    Tack Anton för det fina betyget du ger oss och hoppas att ni blir nöjda med påsarna.
  • 2019-10-15

Jeanine F skrev om Brand New Profile
    Professionellt och vänligt bemött när jag köpte kepsar för Svenska Kryssarklubbens räkning. Inga konstigheter eller överraskningar. Läs mer
    2019-10-16 Fredrik H svarar Jeanine F
    Tack Jeanine för ditt fina betyg på oss :)
  • 2019-10-11

Andrej L skrev om Brand New Profile
    Snabb tillmötesgående och personlig service. Läs mer
    2019-10-16 Olov Eriksson svarar Andrej L
    Hej Andrej! Tack så mycket för ditt omdöme.
  • 2019-10-07

Eric P skrev om Brand New Profile
    Köpte Merch - Truckerkeps med tryck
    Jag fick ett bra och trevligt bemötande.
    Fick leveransen i tid. Läs mer
    2019-10-07 Fredrik H svarar Eric P
    Tack Eric för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd
  • 2019-10-03

Rickard R skrev om Brand New Profile
    2st olika mössor,kepsar, pennor och nyckelband är vad jag köpt. Bemötande av Brand New är kanon 5 poäng av 5 möjliga. Jätte höga förväntningar hade jag och det lever dom upp till och dom lever upp till det med. Var några kepsar jag inte var nöjd med men inga problem att få det fixat av Brand New. Som hel het är jag jätte nöjd när man fixat dom sista kepsarna åt mig vilket är på gång. Betyg produkt kvalitét 5 av 5
    Bemötande 5 av
    Minna förväntningar var en 5 och dom leverade en 6.
    Totalt får dom 7 av 5 möjliga så ett toppen betyg av mig får dom. Läs mer
    2019-10-03 Olov Eriksson svarar Rickard R
    Hej Rickard,

tack så jättemycket för din fina recension! Ska se till att förtjäna det höga betyget med de sista kepsarna :)

Älvtomtagatan 12, 3 tr, 703 42 Örebro