Brand New Profile

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!

411 omdömen om Brand New Profile

Sedan starten hos Reco 2018
    2023-01-27 Verifierad kund
    Vi beställde tryckta fönsterkuvert men fick utan fönster, trycket va bra.
    Har mailat er ang beställningen
    2023-01-25 Verifierad kund
    Bra service, trevligt bemötande och en bra produkt
    Tusen tack Elias för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattar vår service och att du är nöjd med produkterna vi levererat till er.

2023-01-24 Verifierad kund
    Mycket snabb och effektiv service.
    Trevlig personal.

Vi beställde en tygkasse med vår logga.
    Vi är jättenöjda med kvalitén och trycket.
    Stort tack eva för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och att ni blev nöjda med påsarna.

2023-01-06 Verifierad kund
    Snabb leverans, bra kvalité riktigt nöjd
    Tack Stefan för ditt fina betyg på oss och roligt att få din återkoppling att du är nöjd med vår leverans.

2022-12-28 Verifierad kund
    Frågade om hjälp med ett prov av en produkt och dom svarade med ett väldigt gott kundbemötande, hjälpsamt, informativt och trevligt!
    Tusen tack Martin för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service.

2022-12-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb leverans.

Emballeringen var dock inte så proffsigt utförd, klen kartong för vikten.
    Stort tack Ricard för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar våra snabba leveranser. Tråkigt att höra att vi inte packat er leverans i en anpassad kartong utifrån vikten på leveransen. Vi tar till oss det och kollar på vad vi kan ändra på för att skicka i rätt anpassade kartonger.

2022-12-27 Verifierad kund
    Enkel och bra hemsida med många alternativ och prisindikationer direkt.
    Hög och extremt snabb personlig service.
    Det var första kontakten med Brand New Profile. Vi köpte funktionsmössor.
    Tusen tack Jan för ditt fina betyg på oss. Roligt att höra att du gillar vår hemsida och är nöjd med vår service och med vår leverans av mössor.

2022-12-27 Verifierad kund
    Jättebra service trotts att vi ville bytta tryck några gånger och även mycket bra hjälp med att få tröjorna som vi ville :)
    Stort tack Rebecca för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2022-12-21 Verifierad kund
    Snabb och proffsig återkoppling om man haft ngn special eller speciell fråga.
    Tusen tack Magnus för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår snabba service.

2022-12-21 Verifierad kund
    Bra och snabba svar från personalen. Beställde julgodis i senaste laget men de löste det med snabb leverans. Rekommenderar dem starkt!
    Stort tack Ingela för ditt fina betyg på oss och roligt att ni uppskattar våra snabba leveranser.

Fredrik holm
    2022-12-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, snabb och enkel hantering och snabb leverans. Toppen!
    Tusen tack Linnéa för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser.

• Ulrika S
    2022-12-16 Verifierad kund
    Snabba svar och väldigt tillmötesgående, även när jag krånglade till det flera gånger! Helnöjd med service och slutlig produkt. (Reflexvästar med eget tryck till både barn och vuxna)
    Tusen tack Ulrika för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och att leveransen av produkterna blev bra.

2022-12-05 Verifierad kund
    Snabbt enkelt och smidigt!
    Enkel orderläggning, leverans på utsatt datum, bättre innehåll än förväntat. :)
    Stort tack Henrik för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med kontakten med oss och att leveransen av produkterna blev bra.

2022-12-02 Verifierad kund
    Snabb och bra service, överträffade mina förväntningar!!
    Stort tack Carl för ditt fina betyg på oss och roligt att få din återkoppling att du är nöjd och uppskattar vår service.

2022-11-30 Verifierad kund
    Snabb hjälp och beställning, super nöjd! :)
    Tusen tack Lisa för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med din beställning.

2022-11-28 Verifierad kund
    Alltid utmärkt service och engagemang.
    Stort tack Daniel för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service.

2022-11-20 Verifierad kund
    Helt ok
    Tack Madeleine för ditt fina betyg på oss.

2022-11-18 Verifierad kund
    Snabb leverans och toppen service.
    Stort tack Carina för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service och våra snabba leveranser.

2022-11-15 Verifierad kund
    Trevlig, bra och tillförlitlig service. Jag gillar också att de erbjuder bra ekologiska alternativ.
    Tusen tack Svante för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service. Vi jobbar löpande med att bredda vårt utbud av miljösmarta produkter så framöver kommer vi att kunna erbjuda ännu fler miljösmarta reklam och profilprodukter.

2022-11-10 Verifierad kund
    Det verkar var bra produkter även om lite dyrt
    Stort tack Per för ditt fina betyg på oss.

Vi strävar alltid efter att ligga rätt i priser men med ett sortiment på ca 27.000st artiklar så kan det bli någon produkt som inte ligger helt rätt i pris och därför har vi en prisgaranti där du som kund får mellanskillnaden plus 10% extra av mellan skillnaden tillbaka från oss om någon annan återförsäljare säljer samma produkt till ett lägre pris än vad vi gör.

Tveka inte att höra av sig om vi kan hjälpa till med vår prisgaranti.

2022-11-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb leverans.
    Tusen tack Katja för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar våra snabba leveranser och vår service.

2022-11-01 Verifierad kund
    Allt fungerade bra. Trevligt och proffsigt bemötande.
    Lars Hallbergson
    Stort tack Lars för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service.

2022-10-29 Verifierad kund
    Jag fick jättebra hjälp med att få till ett tryck som skulle passa bra på produkten, och snabb leverans.
    Tusen tack Marianne för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service.

2022-10-28 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Tommy för ditt fina betyg på oss

2022-10-28 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och fina kvalitet på produkten.
    Tusen tack Jenny för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med produkterna vi levererat.

2022-10-21 Verifierad kund
    Vår första beställning fungerade utan problem.

Andra beställningen skulle komma inom fyra dagar men kom efter 14.

Vi fick olika besked om varför och kommunikationen fungerade dåligt.
    Hej Signe!

Tack för ditt fina betyg

Vi ber om ursäkt för att leveransen inte kom fram till er som planerat. Vi försöker alltid göra vårt yttersta för att lösa alla utmaningar som kommer upp vid leveranser men denna gång har vi tyvärr inte lyckats få fram allt som utlovat.

2022-10-20 Verifierad kund
    Vi lade en offert på pappersmuggar med tryck och fick en offert väldigt snabbt samt förslag på storlek som skulle göra leveransen snabbare. Väldigt tillmötesgående när en ändring behövde göras och leveransen kom tidigare än beräknat så detta är inte sista gången vi använder oss av Brand New Profile!
    Tusen tack Jasmine för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda och uppskattar vår service och att vi löste snabb leverans till er.

2022-10-19 Verifierad kund
    Snabba och professionella. jag beställde egendesignade fikaboxar. Min designer hade kontakten med Brand New Profile och fick de uppgifter vi behövde. Slutresultatet blev mycket bra.
    Tusen tack Kristina för det fina betyget på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och med fikaboxarna.

2022-10-19 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation, bra hjälp vid beställning, nöjd med produkterna vi beställde.
    Tusen tack Maria för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service och är nöjd med vår leverans.

2022-10-17 Verifierad kund
    Super snabb återkoppling och trevligt bemötande.
    Stort tack Anna-Marija för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service

2022-10-17 Verifierad kund
    Trevlig bemötande, snabba leveranser utmärkt!
    Tusen tack för ert fina betyg på oss och roligt att ni uppskattar vår service och snabba leveranser.

2022-10-14 Verifierad kund
    Gick väldigt smidigt. Tydlig och bra kundtjänst.
    Tusen tack Sandy för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service.

2022-10-11 Verifierad kund
    Var på jakt efter snygga profilkläder av hög kvalité. Kom då i kontakt med Brand New Profile och fick där ett väldigt fint bemötande. De lyssnade in behovet och presenterade sedan ett par olika alternativ som jag fick prova ut. Efter att jag tog beslut gick leveransen gick mycket snabbt och smidigt inte minst eftersom jag hade behov att dela upp både fakturering och leveransadress på två olika bolag.

Kan ge mina allra bästa rekommendationer!
    Tusen tack Petter för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service och att ni är nöjda med kläderna.

2022-10-05 Verifierad kund
    Vi hade snabbt behov av mössor med brodyr till vårt jubileum. All kontakt fungerade utmärkt och leveransen kom med god marginal.
    Bra kvalité på såväl mössan som brodyren.
    Tack, vi återkommer gärna vid behov.
    Stort tack för det fina betyget ni har tilldelat oss. Roligt att ni blev nöjda med mössorna. De blev riktigt snygga med er jubileumslogotyp.

2022-10-05 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och snabba besked och leverans.
    Solglasögon med tryck
    Stort tack Richard för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd med våra produkter vi levererade och med vår service.

2022-10-03 Verifierad kund
    Snabbt svar på offert och snabb leverans, snabb återkoppling på frågor som dök upp under vägens gång.
    Tusen tack Stefan för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattar vår snabba service och leverans.

2022-10-03 Verifierad kund
    Riktigt bra och snabbt bemötande,hade blivit en miss från mitt sida som gjorde att det blev kort om tid att få T-shirt med tryck i tid till eventen men de hjälpte till och löste detta fort och vi fick dem till och med 2 dagar tidigare.

Rekommenderar varmt dem till alla.
    Tusen tack Henrik för ditt fina betyg på oss och riktigt roligt att höra att du uppskattar vår snabba service och snabba leveranser.

2022-10-03 Verifierad kund
    Vi på Enspecta AB tackar för snabb och bra service. Speciellt tack till Angelica som skötte beställningen galant! De lyckades på kort tid leverera produkterna till oss, uppskattas enormt! 5/5!
    Stort tack Mathias för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar servicen du fick från Angelica och våra snabba leveranser.

• Kristian G
    2022-09-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Säljaren/desigskissaren kändes genuint trevlig och man märker att han(Sebastian) gillar sitt jobb. Ser fram emot ett långt samarbete. Jag uppfattade inte att han kände att det var jobbigt även fast jag ändrade logos hela tiden. Blev grymt bra! Heja Sebbe!
    Stort tack Kristian för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och kontakten med Sebastian.

Sebastian hälsar tillbaka och tackar för bra och trevligt samarbete.

2022-09-29 Verifierad kund
    Bra och snabb service, produkten var snygg!
    Tusen tack Måns för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du blev nöjd med vår leverans och vår service.

2022-09-21 Verifierad kund
    Bra o snabb leverans av de beställda varorna
    Stort tack för ert fina betyg på oss och roligt att ni gillar våra snabba leveranser.

2022-09-21 Verifierad kund
    Tröjor till företaget. Gick fort få offert och fort att få leverans.
    Alla blev nöjda och glada!
    Tusen tack Jaya för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd med vår snabba service.

• Carina H
    2022-09-21 Verifierad kund
    Express service via chattfunktionen och därefter en mycket snabb och bra leverans. Tack!
    Tusen tack Carina för ditt fina betyg på oss. Mycket roligt att du uppskattar vår service och snabba leverans.

2022-09-21 Verifierad kund
    Bra service av säljare! Trycket på isskrapan är enligt korrektur
    Stort tack Martin för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service

2022-09-15 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb leverans
    Stort tack Helen för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser.

2022-09-13 Verifierad kund
    Har beställt produkter vid ett flertal tillfällen och har alltid fått proffsigt bemötande, snabb återkoppling och smidig leverans.
    Stort tack Annakarin för ditt fina betyg på oss och roligt att höra höra du är nöjd med vår service och att vi är smidiga att samarbeta med.

2022-09-02 Verifierad kund
    Fick supersnabb och bra support när jag skickade in en offertförfrågan på en produkt. Hade en väldigt tajt deadline för att få denna vara beställd och levererad och processen gick smidigt från beställning till leverans. Utom ett litet misstag, man hade glömt ge budet telefonnumret så första utlämningsförsöket misslyckades men vi fick ändå produkten i tid så på det stora hela ändå supernöjd med service och slutprodukt. Tack!
    Tusen tack Julia för ditt fina betyg på oss och roligt att höra ni är nöjda med vår service och snabba leverans.

2022-09-02 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Produkterna levererades snabbt.
    Stort tack Annika för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår snabba service och våra snabba leveranser.

2022-08-31 Verifierad kund
    Mycket strul med leveranser och kommunikation.

Produkterna var billiga och okej kvalité.
    Tack Erik för ditt betyg på oss och vi ber om ursäkt för att leveranserna har strulat från vårt lager till er leveransadress.

2022-08-31 Verifierad kund
    Vi beställde nya tygkassar med tryck på hos Brand New Profile och fick från förste början ett väldigt bra bemötande samt tydlig och snabb återkoppling. Vi är jättenöjda med våra nya tygkassar!
    Stort tack Rikke för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vår service och med påsarna.