Brand New Profile

Brand New Profile

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!

Läs vad 214 kunder tycker om Brand New Profile 2

2021-05-10
    Köpte solglasögon med företags tryck.
    Mycket snabb och bra service via mail.
    Känns som leveranstiden gör det väldigt konkurenskraftigt.
    Tack Fredrik för ditt fina betyg på oss och mycket roligt att höra att du uppskattar vår service och vår leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-05-10
    Supersnabb och trevlig kundservice . Snabb leverans av varor .
    Tack Jenny för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och vår leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-05-07
    Bra, service
    super snabb leverans, för snabb än det datumet jag vill ha dem på.
    Ja kommer köpa mera här, vill man ha något snabbt och enkelt så ska man handla här
    Lövängsskolans IF
    Tusen tack David för ditt fina betyg på oss och roligt att ni uppskattar vår service och snabba leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Johan T
    2021-05-07
    Jag köpte broderade kepsar med firmans logotyp på och blev väldigt bra guidad genom design- och beställningsprocess av företagets representant.
    Resultatet, när kepsarna levererades en dag tidigare än utlovat, var klart godkänt, till och med över förväntan.
    Kommer helt klart återkomma till Brand New Profile för fler profilprodukter i framtiden.
    Stort tack Johan för ditt fina betyg på oss och riktigt roligt att höra att ni blev nöjda med kepsarna och att ni är nöjda med vår service. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags för nya profilprodukter. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-05-06
    Snabb återkoppling och leverans av vara
    Stort tack Torbjörn för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Kjell K
    Bra kvalitet på beställda Jackor
    Snabbt och bra bemötande
    Stort tack Kjell för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda med era jackor. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-05-06
    Snabb och bra service och leverans!
    Tusen tack för det fina betyget på oss och roligt att ni är nöjda med vår service och snabba leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Stanley W
    2021-05-06
    Vi arrangera dryckesmässor runt omkring i Sverige och har köpt större kvantitet (30 000) av glaspåsar/hållare i fyra års tid och är mycket nöjda med kvalitén, trycket och leveransen.
    Vi handlar också olika typer av gåvor till tävlingar som vi arrangera.
    För oss är det ingen idé att överhuvudtaget kika på någon annan leverantör då Brand New Profiile vill jobba långsiktigt med sina kunder precis som vi vill.

/Stanley Wong, VD Svenska Dryckesmässor
    Stort tack Stanley för ditt fina betyg på oss. Roligt att få jobba ihop med er och vi längtar att få gå på era proffsiga framtida mässor. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Nicklas R
    2021-04-28
    kanon bemött och snabbt gjort och leveransen . toppen på alla vis
    Tusen tack Nicklas för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-27
    Vi köpte solglasögon
    Kanon lätt att få kontakt och hjälp snabb leverans toppen återkommer om vi behöver något mer.
    Levde upp till alla förväntningar.
    2021-04-23
    Vi köpte en enkel tygväska med företagets logga på. Vi har beställt samma produkt tidigare så det gick mkt enkelt och smidigt även denna gång.
    Tusen tack Rosemarie för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att det blev en bra leverans den här gången också. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-23
    Golfbollar med företagstryck.
    Gjorde beställning online med en loga som inte fungerade att trycka på bollarna. Blev uppringd av en trevlig säljare som hade tagit fram ett alternativ tryck som han presenterade för mig.
    Bestämde mig för detta och leveransen kom innan utlovad datum.
    Mycket nöjd med trycket och bemötandet från företaget.
    Tack Björn för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och med bollarna. Jag önskar en trevlig golfsäsong Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-09
    Jag har köpt västar med tryckt text på fram och baksida. Snabbt svar vid offertförfrågan och god service vid beställning.
    Trevligt bemötande. Rimlig leveranstid.
    Tack Monica för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och med vår leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-07
    Otrevlig person i växeln. La en stor order men kom aldrig fram, knappt en ursäkt.
    Hej Robin! Jag beklagar verkligen att det blev ett fel med er leverans och ber så mycket om ursäkt för det problemet som uppstod för er med vår uteblivna leverans. Vi kan inte skylla på något annat än den mänskliga faktorn som missat och vi tar på oss misstaget till 100%. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-07
    Köpte 10 st pikèr bra bemötande och proffsiga säljare
    Tusen tack Anders för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar och uppmärksammar vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-03
    Påskägg till våra anställda.
    Snabb service
    2021-04-01
    Jag beställde hemleverans till mina kollegor men noterade att en av leveranserna kom fel ändå. Inget att göra nu men synd om den som blev utan i påsk.
    Tack Patric för ditt fina betyg på oss men tråkigt att höra ett en av hemleveranserna som vi bokat till er inte nått fram till en av slutmottagare. Vi hoppas såklart att det löser sig innan påsk. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-04-01
    Golfbollar med tryck.
    Väldigt snabb och trevligt bemötande.
    Tack Björn för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-31
    Enkelt, smidigt och fokus på mitt önskemål som kund.
    Tack Alexandra för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-31
    köpte påskpresent till min avdelning.
    Mycket snabba svar iva mail från företaget.

Jag fick verkligen den service som jag uppskattar, snabba och konkreta svar
    Hej Katarina, Tack för ditt fina omdöme. Vad kul att du blev nöjd med din beställning! Brand New Profile
    2021-03-29
    Påskpaket, direkt hem i brevlådan. Snabbt och smidigt!
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss Christine. Roligt att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-29
    Jag beställde Take away muggar och förkläde. Fick snabb återkoppling och riktigt bra service hela vägen från start till slutprodukt.
    Jag är väldigt nöjd med Brand New Profile och kan varmt rekommendera detta företag.
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss Charlotte och extra roligt att höra att du är nöjd med vår service och med produkterna. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-21
    Fin service och kvalitativ produkt! Tack!
    Tusen tack Lin för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-21
    Handlade kepsar som var av god kvalitet i jämförelse till priset som var lågt. Alltså en riktigt trevlig upplevelse! Företage svarade snabbt och höll mig informerad hela vägen från beställning till jag fick dem i lådan. Snabbt gick det oxå !! Endast några dagar Levtid vilket lr ju helt okej.
    Tusen tack Jonas för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd med kepsarna och med vår leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-10
    Tusen tack Niklas för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-03-08
    Vi på StädKonstnären fick snabbt hjälp med att både beställa tröjor och tryck. Snabbt, enkelt och väldigt hjälpsam personal!
    Tusen tack för ert fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda med tröjorna. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-02-22
    Beställde reflexvästar med tryck.
    Mycket bra bemött.
    Snabb leverans.
    Lite rabatt.
    Tack Sofia för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-02-22
    Vi gjorde en företagsbeställning på alla hjärtans dag choklad som en gåva till personalen. Bra bemött av företaget som i god tid lade vår order och kommunicerade på ett trevligt och bra sätt.

Våra förväntningar var vi tydliga med, att det skulle levereras i tid. Detta löfte uteblev då flera leveranser inte levererades av Postnord och vi fick själva åka och hämta på utdelningscentral.

Hade leveransen fungerat hade vi beställt igen, nu är vi tveksamma!
    Hej Rubato. Tack för din återkoppling. Vi beklagar verkligen att fraktbolaget inte lyckades leverera till några av era adresser så paketen hamnade på utlämningsställen där ni själva fick hämta paketet trots att det var bokat med leverans till dörren. Vi jobbar löpande med våra fraktbolag med leveransinstruktioner för att undvika detta men tyvärr händer detta trots allt och vi beklagar att det här skapade merjobb för er och försenade alla hjärtans presenter.. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Sandra N
    2021-02-22
    Driver en träningsverksamhet och köpte tunnare bomullsmössor med reflextryck då vi under rådande omständigheter förlagt all vår gruppträning utomhus tillsvidare. Otroligt nöjd med mössorna! Fått så positiv respons och tycker själv den är toppenskön. Fick jättebra hjälp, snabb och lättskött kommunikation. Som pricken över i:et kom mössorna nästan två veckor tidigare än den beräknade leveransen först angav. Mer än nöjd med både produkt och bemötande, kommer definitivt återkomma med framtida beställningar.
    Tusen tack Sandra för ditt fina betyg på oss riktigt roligt att höra att du blev nöjd med mössorna. Du är varmt välkommen tillbaka till oss :) Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-02-21
    Första hjälpen kit
    God hjälp vid beställningen
    Proffsigt
    Tack så mycket Bodil för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du blev nöjd. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-02-19
    Trevligt bemötande, snabb orderhantering och bra produkt!
    Tack Annah för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-01-28
    Vi fick våra varor i tid, även om företaget inte kunde garantera att vi skulle få dem i tid.
    Tack Linda för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda och att det blev en snabb leverans. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-01-28
    Köp av munskydd med tryck.
    Snabb och vänlig återkoppling på mail

Snabb leverans

Tumme upp x 5
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss Torbjörn. Roligt att du uppskattar vår service och snabb leverans :) Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    Bobby Laptop-ryggsäck.
    Superbra bemötande - snabbt och trevligt.
    Förväntar mig alltid bra service när jag handlar och lika glad när det faktiskt infrias.
    Rekommenderad av kollega att handla där - jättebra.
    Tack Anna för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service :) Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Per-ove R
    2021-01-22
    Snabb och bra service och bra priser
    100 st USB minne med tryck.
    Hej Per-Ove, vad kul att du blev nöjd med dina USB-minnen. Tack så mycket för din fina recension och välkommen åter! Brand New Profile
    2021-01-13
    Jag köpte in reflexvästar med eget tryck som julklapp till ledare och volontärer för en ideell förening.

Västarna blev dock försenat (jag blev varse om detta i god tid), vilket är förståeligt i dessa tider.

Produkten blev väldigt uppskattad och vi kommer nu se över om fler i föreningen önskar köpa dessa.

Service och snabba svar hanterades utmärkt!
    Tusen tack Jesper för ditt fina betyg på oss Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-01-04
    1. Köpte julklapp till anställda. Filt med broderad tryck.
    2. Fick bra bemötande och svar snabbt, trots att vi var ute i sista minut.
    3. Jag förväntade mig snabb leverans och att man ha i lager det som finns på hemsidan och jag tyckte att de levde upp till dessa förväntningar.
    4. Allt som allt så hade jag en bra upplevelse, men verkar som att alla paket inte kom fram. Det beror nog mer på vilka som levererar.
    Tusen tack Glenda för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2021-01-04
    Mycket bra godispåsar till anställda med julhälsning. Bra bemötande och leverans!
    Tack Henrik för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
  • Tony J
    2020-12-23
    smidigt, och suverän service!

gjorde en större beställning till ca 35 företag runt om i sthlm och samtliga kom fram i tid och enligt ök!
    Tack Tony för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2020-12-23
    Snabb och pålitlig leverans.
    Leverans enligt önskemål
    Tusen tack för ert fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2020-12-23
    Gick snabbt från att jag skickade min bild till mösstryck.
    Mycket nöjd😁
    Tack Magnus för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda med mössorna. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2020-12-21
    Köpte profiltröjor med olika tryck. Superbra och snabb service med designskisser och offert. Snabb och bra leverans! Skulle verkligen rekommendera detta företag.
    Hej Malin Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2020-12-21
    Jag köpte en julsäck med godis.
    Proffsigt bemötande och snabb leverans.
    Bara positivt:)
    Tusen tack för fint betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    2020-12-21
    Hjälpte en kund med att välja kläder och designa dem och sedan trycka dem hos Brand New Profile.
    Fick suverän service - redan från första offerten (exemplariskt lättöverskådlig och begriplig - och den goda servicen räckte ända in i mål (min kund är mycket nöjd med känslan och kvaliteten på plaggen och på trycket). Ett stort plus för att jag fick superservice även när min kontaktperson inte fanns på plats, en känsla om att alla på BNP är på ett och samma lag = trygghet för mig som kund!
    Stort tack Siw för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och att det blev en bra leverans till er. Hälsningar Fredrik Brand New Profile
    Köp usbminnen
    Snabb o bra service
    Positiv o trevlig personal
    Hej Bibbi! Vad kul att du blev nöjd med dina USB-minnen. Tack så mycket för din fina recension! Brand New Profile
  • Annika E
    2020-12-18
    Vi beställde med ganska kort varsel 227 korgar med julgodis (hemleverans till medarbetarnas dörr) och kunde t. o. m. kvällen innan utskicket ändra två av adresserna till medarbetare som flyttat. Mycket nöjd med den service vi fått.
    PostNord har inte varit riktigt lika effektiva så alla korgar kom inte fram i tid men det påverkar ju inte omdömet ovan!
    Hej Annika, tack så mycket för ditt omdöme och roligt att du är nöjd med din beställning. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver godis eller profilprodukter! Brand New Profile
    2020-12-17
    Vi beställde jutesäckar med godis, till våra kunder. Fast vi var sent ute, fixade dom detta. Är inget annat än nöjd
    Hej Maria, tack så mycket för ditt fina omdöme! Vad kul att ni blev så nöjda :) Brand New Profile
    2020-12-17
    Mycket bra, köpte julgodis t kunder med kort.
    Snabb leverans och bra support !
    Hej Göran, vad roligt att ni blev nöjda med godiset! Tack för omdömet och välkommen tillbaka :) Brand New Profile
    2020-12-12
    Snabb och bra service. Billigt och hög kvalitet
    Tack Michael för din fina recension! Välkommen tillbaka till oss om du behöver något mer :) Brand New Profile
    2020-12-12
    Jag köpte salt och peppar kar som skulle va min logga på. Dem va jättefina och snabb leverans men dock så saknades min logga på dem.
    Hej Nik, tack för ditt goda omdöme, trots att det blev fel med leveransen. Vi har varit i kontakt med dig och som vi förklarade var allt beställt med tryck men något gick fel hos leverantören och det missades. Brand New Profile