Brand New Profile

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!

Läs vad 304 kunder tycker om Brand New Profile 2

2022-01-13 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Bra produkter och snabb service.
    Stort tack Mattias för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2022-01-12 Verifierad kund
    Lätt att beställa, snabb support. Dock strulade det med frakten, men det var fraktföretagets fel. I övrigt så blev bomullsmössorna 3001 med tryck skitsnygga och passade våra killar perfekt. Tyvärr så var de för stora för tjejerna. Vi beställde "normal" storlek.
    Tack Ingalill för ditt fina betyg på oss. Roligt att du är nöjd med vår service och med mössorna men tråkigt att höra att frakten strulade och att mössorna kändes stora. Vi har samma mössa i en barnmodell om ni söker en mindre mössa.

2022-01-10 Verifierad kund
    Hjälpsamma och pålitliga! Mycket nöjd med vår beställning.
    Tusen tack Sofia för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vår service och med er beställning.

2022-01-07 Verifierad kund
    Bra och snabb lev ! Bra bemötande..........
    Stort tack Per Henrik för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service.

2022-01-05 Verifierad kund
    Beställde godiskorgar som skulle ges till kunder innan jul. Leveransen kom i god tid och våra kunder blev nöjda och glada,
    Tusen tack Hjalmar för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni och era kunder är nöjda.

2021-12-20 Verifierad kund
    Trevlig personal som är snabb på att svara 🙂
    Tusen tack Nardos för ditt fina betyg på oss. Roligt att höra att du uppskattar vår service.

2021-12-17 Verifierad kund
    Snabb och bra återkoppling. Trevligt bemötande.
    Kommer def kontakta Er igen .
    // Anette
    Grand Travel Group AB
    Stort tack Anette för ditt fina betyg på oss. Varmt välkommen tillbaka och roligt att du uppskattar vår service.

2021-12-15 Verifierad kund
    Bra och seriös återkoppling vid problem
    Stort tack för ditt fina betyg på oss och bra att allt löst sig som det ska.

FRedrik
    2021-12-15 Verifierad kund
    snabbt enkelt BRA
    Julklapp åt mina kunder
    Dock hade portot till de olika adresserna kunnat väljas redan för att slippa återbetalning
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att vi hittade bra julklappar till era kunder. Vi jobbar på att hitta löningar för att allt ska kunna bokas direkt på vår hemsida men tyvärr lyckas vi inte lösa alla varianter och då blir det tyvärr en justering i efterhand.

2021-12-14 Verifierad kund
    Serviceminded och lätta att ha och göra med. Raka och tydliga besked.
    Stort tack Daniel för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service.

2021-12-13 Verifierad kund
    Väldigt snabba och serviceminded, dock så blev det en längre leveranstid på julklapparna vi beställde (då vi la till ett större antal än från första början) Men i det stora hela ändå mycket bra.
    Tack Helena för ditt fina betyg på oss. Beklagar om det blev en fördröjning i leveransen men hoppas det löste sig på ett bra sätt ändå.

2021-12-12 Verifierad kund
    Proffsiga, snabb leverans, bra produkter och lätta att nå vid behov.
    Stort tack Andreas för ditt fina betyg på oss och mycket roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-12-06 Verifierad kund
    Mycket bra personlig och snabb service
    Tusen tack Therése för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-12-03 Verifierad kund
    Bra bemötande. Behövde ta kontakt flera gånger pga. design och sedan leverans som behövde komma snabbare. Dom fixade det och jag är supernöjd!
    Stort tack Emma för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att vi lyckades hjälpa er med snabb leverans.

2021-12-02 Verifierad kund
    Snabb och bra service! Personalen lyssnade på mina önskemål efter att ha köpt gymnastikkasse med logga som kommer ges till mina kunder på glöggmingel nästa vecka.
    Stort tack Gunilla för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vår service och med gymnastikpåsarna.

2021-12-01 Verifierad kund
    Fredrik på Brand New Profile är kanon! Så otroligt hjälpsam och serviceminded! Kollar upp saker direkt och återkopplar via telefon och mail.
    Tusen tack Anna för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-12-01 Verifierad kund
    Bra och snabb service. Vänligt bemötande! Sedan kom nyckelbanden väldigt fort och utan några problem!

Utmärkt!
    Stort tack Elle för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd vår service och att nyckelbanden blev bra.

2021-11-27 Verifierad kund
    Superfin och snabb service! Trevligt bemött och de levererade på topp, innan deadline. Jättenöjd.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Bra service, trevligt bemötande, vettiga priser.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Snabb leverans och trevlig personal
    2021-11-20 Verifierad kund
    Enkelt att handla, snabba och proffsiga i sitt bemötande och vi är supernöjda med våra isskrapor! :) vi kommer handla igen
    2021-11-18 Verifierad kund
    Snabb leverans, väl paketerat, motsvarar helt mina förväntningar!

En sak ur miljösynpunkt skulle vara att låta kunden välja i kassan om den lilla lådan till varje usb-minne jag köpte ska skickas med eller ej, inte med prisrabatt utan enbart som miljömässigt valbart alternativ
    Jag har inte användning för dem utan de hade med fördel kunna sparas till nästa kund istället!
    2021-11-18 Verifierad kund
    Snabb leverans av t-skirts. Lättöverskådlig hemsida
    2021-11-18 Verifierad kund
    Snabbt och omtänksamt bemötande. Och dessutom en snabb återkoppling på vår fråga och en ännu snabbare leverans av vår beställda produkt.
    2021-11-16 Verifierad kund
    Mycket bra service och ett snabbt agerande. Jag är väldigt nöjd med mitt köp.
    2021-11-16 Verifierad kund
    omedelbar och hjälpsam service.
    levererade på utlovad tid, med kort varsel.
    kommer garanterat använda dem igen.
    Magnus
    2021-11-16 Verifierad kund
    Snabb service och bra kvalitet
    2021-11-14 Verifierad kund
    Jag beställde bara på nätet och kan varken säga bu eller bä om det var bra eller dåligt. Varorna kom efter ett tag, kan inte heller där bedöma om det var bra eller dåligt. Varorna kom. Räkningen är betald. Har inte använt varorna ännu, så jag kan inte heller där bedöma om de fungerar extra bra eller dåligt.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och personlig service! Jättenöjd med vår produkt. Rekommenderar
    2021-11-10 Verifierad kund
    Bra service från beställning till leverans!
    2021-11-08 Verifierad kund
    Snabb och personlig service, mycket bra!
    2021-11-07 Verifierad kund
    Super service och bemötande! Snabb leverans!
    2021-11-01 Verifierad kund
    Vi beställde anteckningsböcker och är väldigt nöjda med upplevelsen hos Brand New Profile. Snabbt och vänligt bemötande och leverans enligt önskemål.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande första gången, sen har servicen uteblivit och vi har fått fel leverans vid fel tid, samt blivit lovade kompensation som också uteblivit. nu har kontaktpersonen slutat svara. Det känns minst sagt oseriöst.
    upplever att frakten på 300kr är på tok för mycket
    2021-10-21 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, trevligt bemötande!
    Tack Jennie för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service.

2021-10-21 Verifierad kund
    snabb återkoppling. jag köpte USB med logga - fick två förslag som var tydliga att göra val utifrån.
    Tusen tack Camilla för ditt fina betyg på oss.

2021-10-20 Verifierad kund
    Snabba och enkla att ha att göra med!!
    Tack Tobias för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att vi är enkla att göra affärer med.

2021-10-17 Verifierad kund
    Enkel dialog
    Rådgivande kring T-shirts
    Snygga produkter, särskilt mössan
    Snabb leverans
    Uppföljing av leverans
    Trevliga!
    Tusen tack Kristina för ditt fina betyg på oss och rolig att höra att du är uppskattar vår service och är nöjd med produkterna.

2021-10-14 Verifierad kund
    Bra bemötande samt bra produkt som levererats!
    Tusen tack Sofie för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår leverans av produkt och leveransen.

2021-10-14 Verifierad kund
    Snabb och bra och mycket trevlig service! :-)
    Stort tack Ulrica för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-10-12 Verifierad kund
    Toppenservice! Snabbt och smidigt via chatten. Blev lite tokigt med kulören men det är svårt med detta pga olika datorskärmar. Men det var det enda jag inte var 100% nöjd med.
    Tack Elisabeth för ditt fina betyg och roligt att höra att du uppskattar vår service. Vi tar kontakt med varandra så vi får se vad som hände med färgen så vi kan åtgärda det till framtida beställningar.

Hälsninagr
    2021-10-11 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående! Snabba i din återkoppling samt snabbt leverans!
    Stort tack Emma för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och våra snabb leveranser.

2021-10-09 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande och snabb hantering och lösning av vår väldigt sena förfrågan.
    Tack Åsa för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser.

2021-10-04 Verifierad kund
    Snabba svar, snabb leverans och trevligt bemötande!
    Stort tack Nina för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-10-04 Verifierad kund
    Enormt trevlig och kunnig personal, rekommenderar.
    Tack
    Stort tack för ditt fina betyg på oss Teresita. Roligt att få höra att du är nöjd med vår service.

• Susanne F
    skrev om Brand New Profile
    2021-10-04 Verifierad kund
    Bra service, behövde hjälp med att fixa kaffemuggar med egen logga på. Fungerade utmärkt i samarbete med Brand New Profile.
    Tusen tack Susanne för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vårt samarbete.

2021-10-02 Verifierad kund
    Bra info vid kontakt. Men som förening gick det inte att beställa via hemsidan utan fick maila istället. Upplevdes krångligt när jag redan matat in allt via hemsidan …
    Tack Lotta för ditt fina betyg. Tyvärr är det ibland lite extra kontroller när man vill köpa på en faktura på en förening och det är lite otydligt vem som får teckna köp i föreningens namn. De här reglerna finns för att det tyvärr är bedrägerier ibland på den här typen av köp. Vi får hantera det manuellt som vi gjorde till er och jag hoppas att allt blev bra till slut och att ni är nöjda med vår leverans.

2021-10-01 Verifierad kund
    Snabb offert och bra korrektur. Bra priser och snabba leveranser.
    Stort tack Tomas för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.

2021-09-30 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Allting gick bra.
    Stort tack Vahidin för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service.