Alla kategorier Webshop Brand New Profile

Brand New Profile

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Brand New Profile

• Petra S
    Petra S skrev om Brand New Profile
    Snabbt, effektivt och bra produkter! Läs mer
  • Anders H skrev om Brand New Profile
    Vi hade bestämt oss för en tygkasse m tryck för Aktiva Seniorer Örebro. Vi vände oss till ett par företag på orten och hos Brand New Profile fick vi omgående ett trevligt och korrekt bemötande, förslag på hur vår logga kunde placeras, vilket vi godkände direkt. Leveransen hade vi på en vecka, snabbt och bra.
    Våra förväntningar på köpet har till fullo infriats. Vi skulle ha tygkassarna på en mässa och besökarna slet nästan av oss kassarna och vår målsättning med att värva nya medlemmar uppfylldes med råge. Vid nästa köp Återkommer vi till Brand New Profile.

Anders Holm

Aktiva Seniorer Örebro Läs mer
  • Daniel C skrev om Brand New Profile
    Trevlig kontakt och snabb leverans. Allt har funkat bra än så länge :) Läs mer
    2018-10-03 Fredrik H svarar Daniel C
    Tack Daniel för ditt fina betyg :-)
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Brand New Profile
    Sjukt bra service, vi beställde ett par "fin pennor" till chefen och fick utmärkta förslag skickade till oss mer eller mindre direkt så det var bara att bestämma modell och gravyrtext. Jag har aldrig beställt pennor på nätet tidigare och utan hjälpen jag fick så hade det tagit BETYDLIGT längre tid att fixa presenten. Läs mer
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om Brand New Profile
    Snabba, prisvärda och hög service! Supernöjd! Läs mer
  • Annebell L
    Annebell L skrev om Brand New Profile
    Beställde 1000 egen designade tygpåsar som behövde komma asap. Fick proffsigt bemötande och snabba svar från Fredrik. Tygpåsarna levde upp till våra förväntningar och leveransen kom i tid, tom tidigare än beräknat. Super! Läs mer
  • Amina R skrev om Brand New Profile
    Snabb service, mycket hjälpsam och verkligen lyssnar på kunden och försöker sitt bästa för att tillgodose kundens önskemål. Verkligen nöjd både med produkterna, deras kundhantering och kundbemötande. Kommer utan tvekan att välja dem igen nästa gång vid behov! Läs mer
  • Daniel D skrev om Brand New Profile
    Köpte tygpåsar med tryck. Jag fick det jag beställde inom den angivna leveranstiden. Bra kvalité på produkten. Hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Brand New Profile
    Snabb leverans och ville testa en ny leverantör. Läs mer
  • Fredrk J skrev om Brand New Profile
    Endast anlitat 1 gång, men so far so good! Läs mer
  • Sofia N skrev om Brand New Profile
    Fantastisk service! Snabba att svara på frågor och att lösa en beställning som det var tight om tid med. Nöjd med precis allt! Läs mer
  • Peter S skrev om Brand New Profile
    Snabbt o enkelt, bra kommunikation från säljaren Läs mer
  • Gustav K skrev om Brand New Profile
    Bra upplevelse, väldigt trevlig kontakt. Problem med kontakt i mitten, gällande leverans av kepsarna från producent. Löste sig bra! Läs mer
  • Anders S skrev om Brand New Profile
    Profilprodukt.
    Serviceminded och kundfokuserade Läs mer
  • Ida V skrev om Brand New Profile
    snabb bra service. Mycket bra! Läs mer
  • Rettig Seden Ab R skrev om Brand New Profile
    Bra och snabbt bemötande. Lyssnade på behovet, tog ävn fram ngt eget förslag som matchade det som efterfrågades. Läs mer
  • Tobias M skrev om Brand New Profile
    Trevligt bemötande, hjälpte till med väldigt snabbt tryck och snabb leverans. 5 av 5 Läs mer
  • Rms Lagerinredningar R skrev om Brand New Profile
    Ett fantastiskt bra upplägg med att beställa profilkläder på nätet.
    Allt fungerad perfekt från beställning till korrektur och leverans.

Det är ju så här man vill ha det, enkelt, tillgängligt när man vill och schysta priser. Läs mer
  • Svenska Affärskoncept Ab S skrev om Brand New Profile
    Vi letade Pikétröjor till personalen och fick en snabb återkoppling med offert och skiss. Den kort leveranstid som utlovades höll. Snabbt och smidigt är min korta sammanfattning av affären med BNP. Läs mer
  • Tobias F skrev om Brand New Profile
    Väldigt smidigt att beställa. Toppen med skiss på produkterna innan slutligt godkännande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rozbeh S skrev om Brand New Profile
    Tryckkläder

Mycket trevliga och professionella. Snabba på att svara på mail, lösningsorienterade och effektiva. Blev uppringd av en person från företaget som meddelade att det eventuellt kunde bli en försenad leverans. Personen såg till att lösa problemet och hade ett mycket gott bemötande, Läs mer
  • Johan H skrev om Brand New Profile
    Har köpt såväl julgåvor som påskägg till våra partner. Brand New Profile agerade proffsigt och återkopplade mycket snabbare än deras konkurrenter och dessutom med bättre pris.

Hade det inte varit för att vi behövde deras hjälp med att leverera till respektive kunds adress hade vi enkelt kunnat fullfölja vår order och betalning via nätet.

Jag kan varmt rekommendera Brand New Profile när det är dags att att beställa profilerade produkter! Läs mer
  • Jerker G skrev om Brand New Profile
    Bra och användarvänlig hemsida.
    Snabb återkoppling på frågor.
    Tydlig offtert.
    Snabb leverans.
    Bra pisbild.

Jerker Gunhammar Läs mer
  • Bo P skrev om Brand New Profile
    de var Vänliga och noggranna
    resultatet blev som jag hade förväntat mig
    snabb leverans Läs mer
  • Stanley W skrev om Brand New Profile
    Jag köpte resväskor och blev väldigt bra bemött.
    Jag är nöjd och kommer fortsättningsvis handla mina profilprodukter från Brand New Profile. Läs mer
  • Jenny L skrev om Brand New Profile
    Roll-ups och pennor. Jättebra service, snygga varor och snabb leverans!
    Om det finns något man kan förbättra så är det kanske tydligheten på vilket sätt man ska lämna sin tryckfil och hur processen ser ut där. Så man känner sig trygg i att produkten kommer bli bra. Tack vare awesome kundtjänst kände jag mig säker i köpet ändå. Läs mer
  • Louise P skrev om Brand New Profile
    Bra bemött och tydliga beskrivningar Läs mer
  • David A
    David A skrev om Brand New Profile
    Jag tycker att svarstiden och hjälpen jag fick var i världsklass! Supernöjd med bemötandet och det engagemang jag fick från Brand New Profile. Läs mer
  • Magdalena M skrev om Brand New Profile
    Jag beställde kläder med logo och fick omedelbar respons. Hjälpsamma och snabba! När leveransen sedan kom var det en liten miss med storlekar men jag fick snabb och professionell hjälp och kompensationen var kanon. Rekommenderas! Läs mer
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Brand New Profile
    Var som vanligt ute i sista sekund och beställde påskgodis till mina kunder. Fick ett mycket professionellt bemötande av kunnig personal och leverans inom 48h. Rekommenderas. Läs mer
  • Cecilia Å skrev om Brand New Profile
    Vi på Digitalsnack har köpt pennor, roll-ups och väskor. Fantastisk service och leverans!
    Vi är väldigt nöjda med allt vi beställt. Snygga grejer och alltid lika trevliga! Läs mer
  • Per L skrev om Brand New Profile
    Give Aways till kunder.
    Snabb service, positiv respons, väldigt serviceminded.
    Efter leverans återkoppling för att säkerställa vår nöjdhet med leverans och produkter.

Mina förväntningar var att hitta billiga give aways via en webshop, men blev mäkta förvånad över deras servicegrad, återkoppling, dessutom blev det humana priser, både bliigt och mediumpriser. Läs mer
  • Simon N skrev om Brand New Profile
    Jättebra priser och trevlig kundtjänst! Vi ska beställa nya kaffemuggar med tryck :) Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Brand New Profile
    Brett utbud av profil- och reklamprodukter. Givet förstahandsval vid köp av produkter med tryck :) Läs mer