Alla kategorier Webshop Brand New Profile

Brand New Profile

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om Brand New Profile

• Tobias F
    Tobias F skrev om Brand New Profile
    Väldigt smidigt att beställa. Toppen med skiss på produkterna innan slutligt godkännande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rozbeh S
    Rozbeh S skrev om Brand New Profile
    Tryckkläder

Mycket trevliga och professionella. Snabba på att svara på mail, lösningsorienterade och effektiva. Blev uppringd av en person från företaget som meddelade att det eventuellt kunde bli en försenad leverans. Personen såg till att lösa problemet och hade ett mycket gott bemötande, Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Brand New Profile
    Har köpt såväl julgåvor som påskägg till våra partner. Brand New Profile agerade proffsigt och återkopplade mycket snabbare än deras konkurrenter och dessutom med bättre pris.

Hade det inte varit för att vi behövde deras hjälp med att leverera till respektive kunds adress hade vi enkelt kunnat fullfölja vår order och betalning via nätet.

Jag kan varmt rekommendera Brand New Profile när det är dags att att beställa profilerade produkter! Läs mer
  • Jerker G
    Jerker G skrev om Brand New Profile
    Bra och användarvänlig hemsida.
    Snabb återkoppling på frågor.
    Tydlig offtert.
    Snabb leverans.
    Bra pisbild.

Jerker Gunhammar Läs mer
  • Bo P
    Bo P skrev om Brand New Profile
    de var Vänliga och noggranna
    resultatet blev som jag hade förväntat mig
    snabb leverans Läs mer
  • Stanley W
    Stanley W skrev om Brand New Profile
    Jag köpte resväskor och blev väldigt bra bemött.
    Jag är nöjd och kommer fortsättningsvis handla mina profilprodukter från Brand New Profile. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Brand New Profile
    Roll-ups och pennor. Jättebra service, snygga varor och snabb leverans!
    Om det finns något man kan förbättra så är det kanske tydligheten på vilket sätt man ska lämna sin tryckfil och hur processen ser ut där. Så man känner sig trygg i att produkten kommer bli bra. Tack vare awesome kundtjänst kände jag mig säker i köpet ändå. Läs mer
  • Louise P
    Louise P skrev om Brand New Profile
    Bra bemött och tydliga beskrivningar Läs mer
  • David A
    David A skrev om Brand New Profile
    Jag tycker att svarstiden och hjälpen jag fick var i världsklass! Supernöjd med bemötandet och det engagemang jag fick från Brand New Profile. Läs mer
  • Magdalena M
    Magdalena M skrev om Brand New Profile
    Jag beställde kläder med logo och fick omedelbar respons. Hjälpsamma och snabba! När leveransen sedan kom var det en liten miss med storlekar men jag fick snabb och professionell hjälp och kompensationen var kanon. Rekommenderas! Läs mer
  • Christofer G
    Christofer G skrev om Brand New Profile
    Var som vanligt ute i sista sekund och beställde påskgodis till mina kunder. Fick ett mycket professionellt bemötande av kunnig personal och leverans inom 48h. Rekommenderas. Läs mer
  • Cecilia Å
    Cecilia Å skrev om Brand New Profile
    Vi på Digitalsnack har köpt pennor, roll-ups och väskor. Fantastisk service och leverans!
    Vi är väldigt nöjda med allt vi beställt. Snygga grejer och alltid lika trevliga! Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Brand New Profile
    Give Aways till kunder.
    Snabb service, positiv respons, väldigt serviceminded.
    Efter leverans återkoppling för att säkerställa vår nöjdhet med leverans och produkter.

Mina förväntningar var att hitta billiga give aways via en webshop, men blev mäkta förvånad över deras servicegrad, återkoppling, dessutom blev det humana priser, både bliigt och mediumpriser. Läs mer
  • Simon N
    Simon N skrev om Brand New Profile
    Jättebra priser och trevlig kundtjänst! Vi ska beställa nya kaffemuggar med tryck :) Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Brand New Profile
    Brett utbud av profil- och reklamprodukter. Givet förstahandsval vid köp av produkter med tryck :) Läs mer