Brand New Profile

Älvtomtagatan 12, 3 tr, 703 42 Örebro — Visa karta

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter!

Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter.

Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter, oavsett om du letar efter kläder, väskor, pennor eller kanske kontorsmaterial. Dessutom finns vårt utbud tillgängligt dygnet runt och vi levererar allt helt fraktfritt.

Välkommen till oss - vi brinner för att utveckla varumärken!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Brand New Profile

• 2020-10-30

Linn E skrev om Brand New Profile
    Mycket bra bemötande, bra att få kontrollera mina tygpåsar och anteckningsböcker noga innan beställningen gjordes.
    Mycket trevligt och bra bemötande över lag. Läs mer
    2020-10-30 Olov E svarar Linn E
    Hej Linn,

tack så mycket för ditt fina omdöme. Jätteroligt att du är nöjd med produkterna och vårt bemötande.
  • 2020-10-26

My H skrev om Brand New Profile
    Snabba svar och snabb leverans Läs mer
    2020-10-26 Fredrik H svarar My H
    Tack My för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik
  • 2020-10-26

Jens H skrev om Brand New Profile
    Köpte sport t-shirts med tryck fram och bak. Leveransen av kläderna med PostNord fungerade inte alls utan varorna blev returnerade omg. efter att jag inte kunnat vara på plats vid leverans. Det står utryckligen att försändelsen skall lämnas till post ombud men så skedde inte.... Men Brand New Profile visade att det är ett företag man kan lita på och levererade vår försändelse genom att köra den till mig (15mil).

Imponerande! Läs mer
    2020-10-26 Fredrik H svarar Jens H
    Tack Jens för ditt fina betyg på oss. Ibland stämmer inte allt med logistiken och då får man hitta lösningar som vi gjorde den här gången. Det viktigaste var att ni fick era kläder till tävlingen som ni hade beställt dem till. Hälsningar Fredrik
  • 2020-10-19

Jassim A skrev om Brand New Profile
    Snabba, tydliga och transparenta! Läs mer
    2020-10-19 Olov E svarar Jassim A
    Hej Jassim,

tack så mycket för din fina recension!
  • 2020-10-19

Joakim D skrev om Brand New Profile
    Mycket nöjd, smidig leverans och snygga produkter Läs mer
    2020-10-19 Olov E svarar Joakim D
    Hej Joakim,

tack så mycket för din recension! Roligt att du blev nöjd. :)
  • 2020-10-17

Anne-marie A skrev om Brand New Profile
    Jag köpte reflexvästar med eget tryck.
    Snabb återkoppling med förslag och offert.
    Trevligt bemötande vid kontakt gällande ändringar av beställningen.
    Nöjd kund och har rekommenderat andra att beställa. Läs mer
    2020-10-19 Olov E svarar Anne-marie A
    Hej Anne-Marie,

tack så mycket för din fina recension! trevligt att du blev nöjd med beställningen, och tack för rekommendationerna.

Ulrika J skrev om Brand New Profile
    Trevlig bemötande och snabb hjälp. Läs mer
    2020-10-16 Fredrik H svarar Ulrika J
    Tack Ulrika för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår snabba hjälp och service. Hälsningar Fredrik

Mårten M skrev om Brand New Profile
    Snabb och bra service till bra priser. Läs mer
    2020-10-16 Olov E svarar Mårten M
    Hej Mårten,
    tack för din fina recension och roligt att du blev nöjd! :)

Lars K skrev om Brand New Profile
    Bra och snabb service. fixade snabbt de ändringar jag föreslog Läs mer
    2020-10-16 Olov E svarar Lars K
    Hej Lars,
    vad roligt att du blev nöjd. Tack så mycket för din recension. :)
  • 2020-10-15

Malou N skrev om Brand New Profile
    Köpte nyckelband, super nöjd.
    Snabb leverans och trevlig personl! Läs mer
    2020-10-15 Olov E svarar Malou N
    Hej Malou,

tack för din fina recension! Superkul att du blev nöjd med dina nyckelband. :)
  • 2020-10-14

Sophie S skrev om Brand New Profile
    Beställde Kaffemuggar med tryck, väldigt snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-10-14 Fredrik H svarar Sophie S
    Hej Sophie
    Ett stort tack för ditt fina betyg på oss och roligt att ni är nöjda med vår service och våra snabba leveranser.
  • 2020-10-12

Susanne G skrev om Brand New Profile
    Trevlig, rapp, snabb service. Tydlig offert med stora exempelbilder som var avgörande. Realistiskt pris. Snabb leverans trots tillägg i ordern. Effektivt.
    Vi har inte använt grejerna än så vi vet inte kvaliten ännu, men det ser bra ut.
    Nöjd. Läs mer
    2020-10-12 Fredrik H svarar Susanne G
    Tusen tack Susanne för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-10-08

Åsa L skrev om Brand New Profile
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling på offertfråga, snabb o utmärkt jobb med våra kepsar!!! Läs mer
    2020-10-08 Fredrik H svarar Åsa L
    Tack Åsa för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda med kepsarna. Hälsningar Fredrik
  • 2020-10-05

Maria F skrev om Brand New Profile
    Vi fick ett bra bemötande där vi kunde bolla våra idéer fram och tillbaka samt att vi fick känna på material mm innan vi bestämde oss för att beställa.

Vi beställde företagströjor med tryck.

Visste sen innan att BNP är ett seriöst och bra företag. Läs mer
    2020-10-08 Fredrik H svarar Maria F
    Tack Maria för ditt fina betyg på oss och roligt att det blev bra med era nya tröjor. Hälsningar Fredrik
  • 2020-09-30

Rurik A skrev om Brand New Profile
    Jag hittade en kepssort som jag letat efter. Läs mer
    2020-09-30 Fredrik H svarar Rurik A
    Hej Rurik, roligt att vi kunde hjälpa dig med din favoritkepsar och stort tack för det fina betyget. Hälsningar Fredrik

Petra H skrev om Brand New Profile
    USB minne med tryckt logga.

Snabbt och med bra återkoppling under tiden. När vi fick produkten ser den ut precis så som vi förväntade oss.

Vi är jättenöjda så här långt.

//Almi Mälardalen Läs mer
    2020-09-28 Fredrik H svarar Petra H
    Tack Petra för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vår service och att era USB minnen blev bra.

Therese B skrev om Brand New Profile
    Beställde ett större antal First Aid Kit. Fick offert väldigt snabbt och även leverans när jag beställde varorna. mkt positivt! Läs mer
    2020-09-28 Fredrik H svarar Therese B
    Tack Therese för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik

Annie E skrev om Brand New Profile
    Snabb återkoppling från företaget. Läs mer
    2020-09-28 Fredrik H svarar Annie E
    Tack Annie och roligt att du uppskattar vår snabba service Hälsningar Fredrik
  • 2020-09-23

Daniel Ö skrev om Brand New Profile
    Bra kundservice, snabb leverans, rätt produkt. Läs mer
    2020-09-23 Fredrik H svarar Daniel Ö
    Tack Daniel för ditt fina betyg på oss det uppskattar vi mycket. Hälsningar Fredrik
  • Bat T

2020-09-21

Bat T skrev om Brand New Profile
    Köpte keps och mössor.
    Bra rådgivning, utmärkt service!
    Bra kvalitet! Läs mer
    2020-09-21 Fredrik H svarar Bat T
    Tack för det fina betyget och jätteroligt att ni blev nöjda med kepsarna och mössorna. Hälsningar Fredrik
  • Alexander Y

2020-09-21

Alexander Y skrev om Brand New Profile
    Utmärkt kundkontakt och snabbt leverance! Läs mer
    2020-09-21 Fredrik H svarar Alexander Y
    Tusen tack för det fina betyget på oss Hälsningar Fredrik
  • 2020-09-10

Adrian N skrev om Brand New Profile
    Är supernöjd, bra och proffsigt bemötande hela tiden, även när kunden ändra sig i sista min och ställer till de... Bra priser och man får exakt de man önskade sig. Kommer absolut använda mig av BrandNew Profile igen! Läs mer
    2020-09-10 Fredrik H svarar Adrian N
    Tack Adrian för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattar vår service och det är bara roligt att få hjälpa till så det blir en riktigt bra slutprodukt till er. Hälsningar Fredrik
  • 2020-09-01

Anita D skrev om Brand New Profile
    USB-minnen.
    Snabbt svar på offertförfrågan.
    Snabb leverans Läs mer
    2020-09-01 Fredrik H svarar Anita D
    Tack Anita för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd med vår service och snabba leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2020-08-25

Kicki O skrev om Brand New Profile
    Snabb bra service. Trycket blev snyggt och produkten motsvarar förväntningarna. Den produkt jag ville beställa var tillfälligt slut, men jag fick erbjudande om en liknande produkt i samma färg. Läs mer
    2020-08-25 Fredrik H svarar Kicki O
    Tack Kikki för ditt fina betyg och roligt att du uppskattar vår service. Välkommen tillbaka till oss. Hälsningar Fredrik
  • 2020-08-13

Sofie N skrev om Brand New Profile
    Bra, snabb leverans och trevligt bemötande Läs mer
    2020-08-13 Fredrik H svarar Sofie N
    Tack Sofie för ditt fina betyg på oss och roligt att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-08-13

Anders R skrev om Brand New Profile
    Jag vet inte vad reco.se är för något. Läs mer
  • 2020-08-12

Nils R skrev om Brand New Profile
    Köpte kepsar med tryck till ett kalas, snabb, personlig, trevlig och flexibel service samt snabb leverans. Rekommenderar verkligen Brand New Profile! Läs mer
    2020-08-12 Fredrik H svarar Nils R
    Tack Nils för ditt fina betyg på oss. Det betyder mycket för oss att du som kund uppskattar vårt bemötande och service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-08-06

Nathalie L skrev om Brand New Profile
    Väldigt nöjd med framförallt deras kundservice. Kvalitén på samtliga trycksaker var toppen. Läs mer
    2020-08-06 Fredrik H svarar Nathalie L
    Tack Nathalie för ditt fina betyg. Riktigt roligt att höra att du blev nöjd med leveransen och med vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-07-29

Paulina V skrev om Brand New Profile
    Snabb leverans, bra service och trevlig personal Läs mer
    2020-07-29 Fredrik H svarar Paulina V
    Hej Paulina,
    Tusen tack för ditt fina betyg och roligt att du uppskattade vår service.
  • 2020-07-17

Christina S skrev om Brand New Profile
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Hoppas på fortsatt gott samarbete. Läs mer
    2020-07-23 Fredrik H svarar Christina S
    Tack Christina för ditt fina betyg på oss. Det uppskattar vi mycket. Hälsningar Fredrik
  • 2020-07-16

Therese S skrev om Brand New Profile
    Jag köpte T-shirts. Superbra service och snyggt blev det också, eftersom jag har semester har jag inte sett det färdiga resultatet live än. Läs mer
    2020-07-23 Fredrik H svarar Therese S
    Tusen tack Therese för ditt fina betyg på oss och jag hoppas du blir lika nöjd när du kommer tillbaka efter semestern och kollar på tröjorna. Trevlig sommar! Hälsningar Fredrik
  • 2020-06-15

Stephanie H skrev om Brand New Profile
    We ordered branded sport bags. Really happy how the design turned out. Great communication during the process. Läs mer
    2020-06-16 Fredrik H svarar Stephanie H
    Hello Stephanie
    Thank you for your fine rating on us and fun to hear that the print was good on the sports bags and that you appreciate our service. I wish you a wonderful summer :)
  • 2020-06-08

Bengt-arne H skrev om Brand New Profile
    Köpte kepsar och det som gjorde att vi köpte av er var engagerat bemötande och bra service Läs mer
    2020-06-16 Fredrik H svarar Bengt-arne H
    Hej Bengt-Arne, tusen tack för ditt fina betyg på oss. Roligt att du uppskattat vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-06-02

Camilla S skrev om Brand New Profile
    Vi beställde en sommargåva till våra kollegor och jobb. Vi beställde en mycket fin och praktisk picknick korg.

Jag blev mycket proffsigt bemött utav Fredrik Holm. Han lyssnade på alla mina önskningar och behov och gav många bra förslag som resulterade i att vi köpte 120 st picknick korgar utav er med en fin text på som jag och min chef kom på som kunde vara fint att det stod på korgarna.

Mina förväntningar och önskemål blev uppfyllda , jag är mycket nöjd med både bemötande och med varan. Läs mer
    2020-06-02 Fredrik H svarar Camilla S
    Hej Camilla, Roligt att höra att ni blev nöjda med korgarna och att du uppskattat vår service. Det blir vi mycket glada av. Jag önskar dig en skön sommar och hoppas att korgarna kommer till användning många gånger under sköns sommardagar. Hälsningar Fredrik
    Camilla S, Fredrik H gillar detta
  • 2020-05-28

Ganime C skrev om Brand New Profile
    Jag köpte pikér med tryck, vilket jag är jätte nöjd med! Läs mer
    2020-05-28 Fredrik H svarar Ganime C
    Hej Ganime!
    Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni blev nöjda.

• 2020-05-21

Daniel J skrev om Brand New Profile
    Kepsar.
    Kanon!
    Bra kvalitet vad vi märkt av än så länge.
    Typsnittet blev inte riktigt som vi tänkt oss men i övrigt bra bemötande och service. Läs mer
    2020-05-22 Fredrik H svarar Daniel J
    Tack Daniel för ditt fina betyg på oss men tråkigt att det inte blev 100% som ni tänkt er med typsnittet. Vi får kolla på det ihop så att det blir 100% rätt till nästa gång. Hälsningar Fredrik
  • 2020-05-05

Malin H skrev om Brand New Profile
    Snabba svar, snabb leverans. Trevliga, professionella.

Bra att få se en snygg skiss av det jag tänkte beställa. Läs mer
    2020-05-05 Fredrik H svarar Malin H
    Tack Malin för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vår service. Välkommen tillbaka till oss!
  • 2020-04-20

Nina K skrev om Brand New Profile
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och ett bra genomförande. Läs mer
    2020-04-20 Fredrik H svarar Nina K
    Tusen tack Nina för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vår service. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-19

Birgit K skrev om Brand New Profile
    Mycket trevligt bemött samt att mitt lilla problem löstes. Läs mer
    2020-04-20 Fredrik H svarar Birgit K
    Hej Birgit! Tusen tack för ditt fina betyg och jag hoppas att din present blev uppskattad. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-17

Oskar W skrev om Brand New Profile
    Vi beställde påskägg till personalen
    Bra service och support! Läs mer
    2020-04-17 Fredrik H svarar Oskar W
    Hej Oscar! Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och bemötande. Hälsningar Fredrik
  • 2020-04-17

Mariela V skrev om Brand New Profile
    Jag köpte tygpåsar. Fick bra service och snabb leverans men är inte nöjd med påsarna då snöret för axlarna är alldeles för kort. Modellen verkar vara för barn men det stod ingenstans i beställningen. Så påsarna uppfyller inte riktigt de behovet vi önskade när vi gjorde beställningen på 1000 tygpåsar.
    Med vänlig hälsning, Mariela, starbay ab Läs mer
    2020-04-17 Fredrik H svarar Mariela V
    Hej Mariela! Tack för din återkoppling och tråkigt att höra att ni upplever axelbanden som korta. Jag kommer kolla upp det här direkt och återkoppla till dig. Hälsningar Fredrik
  • 2020-03-23

Håvard L skrev om Brand New Profile
    Bra kundeservice og god produktlevering. Anbefales. Läs mer
    2020-03-23 Fredrik H svarar Håvard L
    Tack Håvard för ditt fina betyg på oss. Hälsningar Fredrik

Susanne N skrev om Brand New Profile
    Jag köpte disktrasor med min företagslogga på.

Jag blev mycket bra bemött under hela köpprocessen.

Jag hade önskemål om leveransdatum och det fixade företaget utan problem. Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Susanne N
    Tusen tack Susanne för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd med vår leverans och vårt bemötande. Det uppskattar vi mycket. Hälsningar Fredrik

Cecilia L skrev om Brand New Profile
    Mkt bra kundservice. Snabba svar. Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Cecilia L
    Tusen tack Cecilia för ditt fina betyg på oss. Det uppskattas mycket från oss. Hälsningar Fredrik

Eva S skrev om Brand New Profile
    Otrolig smidig kontakt med snabb leverans av specialutformade festivalarmband Läs mer
    2020-03-19 Fredrik H svarar Eva S
    Tack Eva för ditt fina betyg på oss och roligt att dina festivalarmband blev bra. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-13

Anette L skrev om Brand New Profile
    Egentligen räcker ett ord. FANTASTISK!!! Jag köpte reflexvästar till barn. Otroligt fin service och trevligt bemötande!
    Jag är supernöjd!

// Annette Lundin " Gula husets familjedaghem & fritids AB" Läs mer
    2020-02-13 Fredrik H svarar Anette L
    Tack Anette för ditt fina betyg på oss och jätte roligt att du uppskattar vår service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-10

Jan-ove J skrev om Brand New Profile
    Snabb och bra service. 5 tryck av 5 möjliga. Läs mer
    2020-02-10 Fredrik H svarar Jan-ove J
    Tack Jan-Ove för ditt fina betyg på oss och roligt att du blev nöjd med vår service och vår leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-04

Alexander N skrev om Brand New Profile
    Bra bemötande, levererade i princip det jag efterfrågade. Läs mer
    2020-02-04 Fredrik H svarar Alexander N
    Tusen tack Alexander för ditt fina betyg. Roligt att höra att ni blev nöjda med vår leverans. Hälsningar Fredrik
  • 2020-02-03

Daniel L skrev om Brand New Profile
    Snabbt och bra bemötande. Och lev på lovar datum Läs mer
    2020-02-03 Fredrik H svarar Daniel L
    Tack Daniel för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattat vårt bemötande och service. Hälsningar Fredrik
  • 2020-01-27

Niclas E skrev om Brand New Profile
    Köpte Skjortor och T shirts, bra och snabbt bemötande
    leveranstiden var kort och varorna kom som utlovat

Mycket nöjd! Läs mer
    2020-01-27 Fredrik H svarar Niclas E
    Tusen tack Niclas för ditt fina betyg! Roligt att höra att du är nöjd med våra produkter, vår service och leveranstid.

Älvtomtagatan 12, 3 tr, 703 42 Örebro

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte