Bredablick Förvaltning i Sverige AB

1.0

8 omdömen om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Sofia B
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Skickar inte ut avier så att de når mottagaren men är snabba att skicka påminnelseavgift till rätt adress. Hanterar ärenden långsamt och bristfälligt. I kö till kundtjänst kan man sitta gott och väl 45 minuter utan att veta vilken plats man har i kön.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
Firoozeh B
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

sämre kan det inte bli. Långa väntetider för handläggning av ärenden, olika svar beroende på vem man pratar med. svårt att ringa, inga återkopplingar ang ärenden, och etc.......

Sofia B gillar detta
Tommy S
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Klarar inte av att ta betalt för hyrans trots autogiro. Skyller alltid på att ”någon” inte gjort fakturan. De meddelar inte själva att betalningen inte genomförts i tid. Det är alltid upp till dig att få det löst. Håller er borta från detta bolag!

Hebbe F
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Bredablick är ett skämt. Kontaktcenter har noll koll på basala frågor. Det är extremt dåliga på att följa upp på inkomna ärenden. Det krävs ett evigt tjatande för att få saker gjorda. Ekonomiavdelningen återspeglar exakt samma attityd och mönster.

VERA D
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Bredablick Förvaltning Stockholm! Förvaltare 10 poängen finns inte bättre Vaktmästaren fastighetsskötare toppen bra . Väldigt opålitliga, hemsk oärliga! Ekonomi avdelning Ekonomi avdelningar har inte koll minus 1 Jag får inte mina räkningar flera månader jag ringer hela tiden sen får vissa månader dubbelt. Ekonomi avdelning är så dåligt.Jag litar inte på dom Inte 5% av 100 .Tar 7-8 månader att dom ska rätta fel så klart fel som dom gjorde. Med vänlig hälsning, Vera

Elin Katarina S
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Dåligt bemötande, dåliga på att följa upp, man behöver som kund själv tjata och påminna för att få svar. Gäller kontoret i Göteborg.

DARIO S
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

väntat i månader på att de ska skicka pantsättningshandlingar till min bank för ett tilläggslån för renovering... Vid första kontakten med kundtjänst fick jag till svar att mina inskickade blanketter ligger i en hög som man inte orkar leta i och istället skickade man in "lägenhetsutdrag" som banken givetvis inte godtar, sedan har otaliga kontakter med deras kundtjänst tagits utan att ärendet har kommit vidare... Det känns ärligt talat inte som att de vet vad jag pratar om när jag ringer eller mailar... inga tidigare anteckningar...

TAMARA O
Skrev om Bredablick Förvaltning i Sverige AB

Varning för Bredablick Förvaltning Stockholm! Väldigt opålitliga, hemsk oärliga! Redan 18 september 2020 i telefonkontakt med kundtjänsten fick jag löfte att överskott på 640 kronor gällande garageplats hos Brf Mörbyskogen 2 skulle återbetalas inom några dagar till dödsboet (personen avliden 15 juli 2020). Efter många telefonsamtal, mail, bortförklaringar, påhittade historier, skapande av ett ärende nr 188586 som de påstår ”ligger hos deras jurister”, samt hyckleri att förvaltningen vet inte hur beloppet skall återbetalas till dödsboet . Deras skuld fortfarande är inte återbetald.

Knut Ingvar C gillar detta