Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företagLäs vad 53 kunder tycker om BRING EXPRESS SVERIGE AB
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
1.8 är för högt i betyg
Betalade extra för hemkörning, satt hemma när ett sms kom om att paketet inte kunde levereras och att det fanns hos ombud.
Gick igenom filmen från övervakningskameror till uppfarten men ingen hade varit där på hela förmiddagen. Lurendrejeri alltså...
Går ju snabbare för chauffören att köra alla paket till ombudet direkt.. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Totalt värdelöst. Beställt hemleverans och paketet skickades tillbaka till leverantör utan någon information. Va tvungen att söka mitt paket på bring och fick reda på då att paketet skickats tillbaka.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Har aldrig skrivit en recension om ett företag men detta är under all kritik.
Sämsta jag varit med om- undvik om ni faktiskt vill kunna få era paket! När jag spårar mitt paket står det att den ligger hos ombud, men bring har inte skickat sms koden till mig så jag kan inte hämta ut mitt paket hos ombudet. Jag ringer och väntar i telefonkö i ÖVER en timme för att komma fram till någon som säger att jag är på fel avdelning trots att jag har ringt numret som står och tryckt rätt med knappvalen, hon meddelar att hon ska "koppla mig rätt" står sedan i samma telefonkö i ytterligare 30 minuter för att komma fram till en kille som säger att det är fel IGEN... han skickar mig ett sms med ett "direktnummer" till rätt avdelning ifall det blir fel när han kopplar mig (?!). Vart hamnar jag då... i samma kö IGEN. Gör ett försök då kundtjänsten inte var behjälplig och förklarar för "chatt roboten" att jag behöver koden men den förstår inte det och säger att den inte kan ge mig den. Kommer till slut fram till en kille i samma kundtjänst som kunde ge mig koden. Alltså tog det mig ca 2 timmar för att kunna få 4 siffror.
Detta är andra gången jag fått gå igenom bring cirkusen där de inte skickar mig min sms kod. Vill ni få ut era paket i tid eller alls skulle jag rekommendera postnord eller annan leverantör. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Undvik Bring om ni kan. Och framförallt undvik att begära hemleverans. Deras chaufförer är i o f sig bra, men i övrigt är det uruselt. Vi fick besked om leveransen samma dag den skedde, inget tidsval, och informationen att dom kunde lämna vid dörren gick inte fram. Dessutom kan man inte lite på informationen från personal eller epost om att man kan signera med bankid och QR kod så att bud kan hämta ut paketet. Det kan man INTE om man begärt hemleverans som lämnas till utlämningsställe. Dom vägrar, eller kan inte, förlänga kvarliggningstiden för varan (vilket enligt utlämningsstället inte brukar vara ett problem). Kort sagt uruselt!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Beställde expressbud med viktiga läkemedel som var strax slut. Ingen ringde på porttelefonen, den är kopplad till min mobil. Fick ett meddelande att de inte kunde leverera för jag var inte hemma - men de ringde aldrig på porttelefonen. För att de inte vet hur en porttelefon fungerar, gissar jag. Under all kritik. Skulle satsat på Instabox istället, men tänkte att bud var säkrare. Ringde Apoteket, de sa att Bring fungerar väldigt dåligt och de har haft många missnöjda kunder. Kommer aldrig använda Bring igen. Fick ta mig hela vägen till Kungens Kurva kommunalt, pga har ej bil. Där säger servicepersonalen ”vad konstigt att de inte ringde på din mobil, det numret står ju här på paketet.”
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Välj om möjligt ett annat bolag. Har väntat hela dagen på en hemleverans som inte kom. När jag ringde och frågade så började medarbetaren med en uppläxning och fula kommentarer för att till slut säga att paketet inte lastats på bilen för transport till mig utan vill jag ha mitt paket innan helgen får jag snällt åka buss 2 timmar i varje riktning för att hämta det själv!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Jag har beställt hemleverans som uteblev!
Enligt kundtjänst på Bring kunde inte chauffören leverera eftersom de saknade portkod.
Detta är inte sant eftersom portkod finns skrivet tydligt på min paket.
Ni på Bring tar betalt för hemleverans men gör inte ert jobb.
Jag har läst att andra kunder har samma problem, att chaufförer gör inte sitt jobb. Detta är inte ok.
Hur kommer det sig att det är endast Bring som har problem att komma in i porten med samma portkod men att andra företag lyckas alltid komma in och leverera?
Jag uppmanar alla kunder som har problem med Bring att göra en anmälan till ARN.
Och ni på Bring, vänligen se till att detta blir löst. Det känns inte bra att betala för en tjänst och bli lurad. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Leverans skulle kommit idag, enligt bokning via telefon efter ombildning från den 27/12 till den 28/12 (dagens datum alltså) Efter senast leveranstid kommer alltså ett mess som bara deklarerar att jag ska få leverans imorgon. Utan att någon kontaktat mig om utebliven leverans.
Försöker undvika att ta leverans med er men då ni var enda alternativet som erbjöd leverans innan jul. Vilket nu ju känns som ett extra stort skämt när varan vare sig kom innan jul eller till den tid ni själva bokat.
Jag har lite annat att göra än att sitta och gissa på om ni ska dyka upp eller ändra i sista sekund så jag måste ha en ny kväll uppbokad på att vara hemma. Så sjukt dålig service och jag förväntar mig kompensation för besväret! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Sådana oseriösa företag borde inte existera i den civiliserade världen!!! Att samhället är på väg mot kollaps kan tacka för sådana fuskare!!!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Så sämst på exakt allt. Från leveranstid till aviseringar till kundtjänst. Ett stort skämt att ens få kalla sig FRAKTBOLAG.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Brukar sällan lämna omdömen så här men Bring förtjänar faktiskt att få ett uruselt omdöme. Det bygger på deras totala avsaknad av kundservice, och att sätta allt annat (dvs pengar) än sina kunder i centrum.
Sedan den 30 November (i 8 dagar) har min försändelse snurrat runt mellan terminal (Hägersten) och olika bilar. Jag har just nu 13 uppdateringar på att paketet lästs av på terminalen.
Den 2/12 lovades leverans mellan kl 17:00 och 22:00. De kräver att man är hemma. De kräver att få leverera till angiven adress, ingen annanstans (inklusive utlämningsställe) De kräver legitimering. Visst, det är ur kundsynpunkt bra, säkerhetsmässigt. Men det kräver oxå att man sitter hemma och väntar i 5 timmar på att de ska leverera. De accepterar alltså inte att någon annan i hushållet tar emot försändelsen. De accepterar heller inte att försändelsen hämtas på ett utlämningsställe.
Den 2/12 levererades inte ett skit. Fick ingen återkoppling på varför leveransen uteblev.
Den 3/12 ringde jag deras kund(o)tjänst. Efter 2 timmar och 16 minuter i telefonkö. Fick inget svar. Tillslut fick jag besked; Leverans 4/12 mellan 17:00 och 22:00.
Den 4/12 väntade jag åter i 5 timmar. Ingen leverans. Men kl 22:01 kom ett SMS med nytt leveransdatum och ett nytt 5-timmars leveransfönster. Via paketspårningen gick att läsa "Kl 17:08 4/12, Leverans försenad, och skickas vid nästa tillfälle) De kände alltså till kl 17:08 att ingen leverans skulle ske, men de kunde inte meddela mig (kunden) detta förrän 22:01 då deras leveransfönster stängt.
Ringer man deras kundtjänst får man inga svar om varför leverans uteblivit. Man blir däremot lovad att "någon hör av sig" (vilket naturligtvis är skitsnack, ingen hör av sig alls), man lovas leverans (vilket då inte alls sker) och man kan erhålla en krystad ursäkt på sin höjd. Kontaktar man dom via deras "formulär" på websidan så händer inte ett skit. Ingen återkoppling, ingen information, ingenting.
I mitt fall fick jag boka om kundjobb på annan ort, inklusive övernattning, för att kunna vara hemma den 2/12. Jag fick ställa in helgaktiviteter för att kunna vara hemma den 4/12. Detta helt i onödan då Brings löften om leverans inte uppfylldes.
Jag har fortfarande inte fått min leverans, möjligen att det sker ikväll, om man har tur i Bring-lotteriet det vill säga. Det jag vet är om leverans sker så ska det vara ett helt oskadat emballage. Minsta lilla skada kommer betyda retur till leverantören.
Jag kommer så mycket jag kan undvika detta företag framöver. Kommer inte näthandla hos något företag som anlitar Bring som transportör. Aldrig mer Bring! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Värsta kundservice och leverantör
Värsta kundservice och leverantör. Chauffören leverade paketet till fel utlämningsställe på grund av rent lathet och ursäkter att postboxen var full trots att jag beställde till ombudet som är precis intill där jag bor. Deras ursäkt var att de levererar inte enstaka paket istället levererar till nästa ombud med alla andra paket . Denna ombud är 1 km från där jag bor och de tycker att det är helt rimligt att jag ska bära 8 kg tungt paket i 1 km i det här vädret. Erbjud ingen kompensation eller ursäkt för deras idioti. Helt otroligt vilka idioter som jobbar där! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Riktigt uselt. Man får meddelande om att de ska komma mellan 12-17, sen kommer nästa som säger att de inte kunde leverera eftersom ingen var hemma. Vi har kameror som spelar in 24x7 och INGEN från Bring har varit förbi vid någon av dessa tillfällen. Detta är ett korrupt företag som gång efter gång ljuger. Företagare, sluta använda Bring!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
”Nu är vi på väg! Paket levereras idag innan 17.00. Du måste inte vara hemma.”
”Ditt paket kunde inte levereras. Paketet körs till ombud. ”
Vad fan!!! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Så dåliga!
Det tar dem en vecka att transportera ett kolli 4 mil, helt otroligt! Jag undrar om de tar paketen på skottkärra och promenerar ut med dem?
Det är inte heller så att vi bor vid Treriksröset eller norra Norrlands bortre fjällvärld, utan ca en halvtimme från en av Sveriges större städer.
Försökte komma i kontakt med dem via telefon och mejl och fick svar efter ett dygn på mejl - "vi är tyvärr bara i ditt område på måndagar.." punkt. Ingen information om ifall man själv kan hämta godset på deras terminal eller någonting. De har i princip "beslagtagit" våra saker en vecka, tills de behagar att köra ut dem. Det är bara så uselt dåligt!
Till på köpet har de ortens sämsta godsombud, som bara har öppet under kontorstid på vardagar och helstängt på helger. Försök att ha ett arbete där du inte kommer ifrån förrän efter 17 och ska hämta ett paket där, lycka till!
Bring har jag i möjligaste mån försökt att undvika pga detta men nu är det definitivt slut, de finns inte på kartan längre! Planerar jag ett inköp av en vara och det visar sig att affären i fråga endast levererar med Bring så byter jag hellre affär! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Nu har det hänt två gånger att jag har betalat 45 kr extra för hemleverans via sms som de skickar och de _försöker_ inte ens. Vi har ständigt en familjemedlem hemma och de levererar återkommande till ombud. Rent lurendrejeri.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Jjobbade hemma hela dagen, väntade på leveransen. Får då ett SMS att leveransförsök utförts men att jag inte var hemma. Ingen som ringde osv ...
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Beställde ett paket med ett spel som skulle komma på release-dagen. Dagen kom men paketet dök inte upp. Tog kontakt med chatten som sa att det inte hade fått paketet från återförsäljaren. Återförsäljaren sa att paketet varit hos Bring i Danmark i flera dagar utan att röra på sig, men Bring menade att det "inte fanns något sätt för dem att kontakta Bring i Danmark". Det gick ju såklart efter lite tjat, och Bring menade att paketet inte fanns i Danmark heller.
Ungefär två timmar senare dyker paketet upp på Brings lager i Mölndal. Hur det tog sig från återförsäljarens lager i Danmark via Bring Danmarks lager till Bring Sverige och vidare till Mölndal på två timmar kan jag inte riktigt förstå.
Kan inte annat än utgå från att kundtjänsten ljög och inte hanterade mitt ärende på ett korrekt sätt för att ta reda på var mitt paket var. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Alla omdömen nedan stämmer, kommer ett sms att de försökt att leverera men att ingen är hemma. Jo jag har varit hemma hela dagen men Bring verkar ha satt detta i system verkar det som. Kommer aldrig mer att beställa från något företag som har Bring som enda leveransalternativ. Riktigt uselt.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Satt hemma och jobbade och väntade på leveransen. Får då ett SMS att leveransförsök utförts men att jag inte var hemma. De har inte ringt varken på porttelefonen eller på mobilen. Detta har hänt flera gånger tidigare med Bring...i kontakt med kundservice säger de bara att jag får hämta paketet hos ombudet. Undvik detta företag!!!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Helt värdelöst företag! Beställde express hemleverans. Paketet fastnade i första stoppet i tre dagar. Sen kom det till rätt stad och bad mig hålla mig hemma. Kom inget paket.. nästa dag bad de mig vara hemma igen.. kom inget paket. Då kollade jag upp vad som hade hänt. Varan hade blivit fraktskadad när den skulle köra ut till mig. Då skickade de ett nytt paket. Samma sak fick sms om att hålla mig hemma, kom inget paket då heller. Sista försöket nu sen vägrar jag att ta emot varan och jag kommer aldrig att använda företag som nyttjar Bring. Utan tvekan det absolut sämsta företaget när det kommer till pakethantering.
Jag kommer att förklara för samtliga företag som jag ser använder Bring som leverantör att kolla upp trustpilot och reco. Så får de se vilket värdelöst företag Bring är -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Riktigt skräpföretag, använd alla andra fraktbolag utom detta!
Väntade på leverans, lämnat både porttelefon och mobinummer, fick meddelande att leveransförsök utförts, ingen har ringt varken på porten eller på mobilen. Min betalda hemleverans får jag alltså hämta på utlämningsställe- Bring har satt detta i system och hävdar att de litar på sina chaufförer. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Jag har vi två tillfällen betalat extra för hemleverans men inte vid något tillfälle har varan kommit utan vi har fått meddelande om att vi inte varit hemma, vilket vi varit, och vi får åka att hämta varan, blufföretag!!! Det går heller inte att nå dem på telefon, bara vänt i telefonen.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Köpte en tvättmaskin hos WhiteAway som skulle leverera tvättmaskinen inom 2 dagar.
Leveransen av tvättmaskinen fungerade tyvärr inte.
Jag har vänta hela veckan på att maskinen skulle levereras men det dröjde en hel vecka trotts att det skulle ta högs 2 dagar. Först fick jag meddelanden om att maskinen skulle levereras mellan 12:00 och 16:00. Sedan ändrades tiden flera gånger tills chauffören ringde mig och sa att han stod på vändplatsen inte hittade och att jag måste komma ut och visa vägen. Jag sa att det går inte men att han skall svänga höger från vändplanen för att komma till till min adress. Då sa han att det inte går att komma in på gården, jo det gör det vist sa jag. Efter en stund såg jag bilen från min port och vinkade åt honom att han skulle komma. Det skulle inte gå sa han. Då får du väl rulla hit maskinen med din pirra sa jag. Då sa han att det inte går för att han inte har någon pirra. Jag förklarade för honom att jag inte heller har någon pirra och att jag som är invald inte kan bära in maskinen på ryggen och insisterade på att han måste levererade maskinen till min port. Han vägrade och sa att han skulle ta tillbaka maskinen och räckte över sin telefon till mig för att jag skulle tala med någon som skulle vara transportledare. Jag hade inget intresse av att prata en massa strunt med någon annan som inte heller ville leverera min tvättmaskin så jag sa att jag måste klaga WhiteAway för att Bring vägrade leverera maskinen som överenskommet.
Sedan markerade chauffören paketet som levererat utan att jag visat ID eller skrivit under leveransen.
IKEA, Elgiganten och några tyska nätbutiker har tidigare inte haft några problem att leverera sina paket till min port.
Nu vill absolut inte köpa något från nätbutiker som använder Bring som har chaufförer som knappt kan svenska, inte kan köra bil, inte vill jobba och som kommer utan pirra. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Ni är verkligen det sämsta företaget jag varit i kontakt med alla kategorier! Varje gång ni ska leverera paket kör ni det till fel adress. Senast i veckan. Pratade med 4 personer hos er och efter att kommit fram till att ni har levererat paket till annan person trots id-krav på mottagaren så kan ni inte leverera idag till mig trots betoning av vikten det kom fram senast idag. Ni LOVADE mig leverans senast 17-19 idag och ni misslyckas återigen. Paketet var endast ändamålsenlig för denna helg. Så skadan ni åsamkat kan inte ordnas. Helt meningslöst att ha lagt flera timmar med er på telefon idag när ni ändå inte löser mitt problem. JAG fick söka upp personen ni levererat till i sitt hem som lyckats returnerat det till er och ni skulle efter detta leverera rätt idag men som sagt. Detta löste ni inte heller. Fruktansvärt besviken! Stark rekommendation till alla företag som jobbar med e-handel. Välj annan samarbetspartner!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Jag fick ett påminnelseSMS kl 22:30 när jag låg och sov. Fullkomligt uselt att de inte begränsar SMS-utskicken till normala tider. Jag tänker aktivt undvika alla företag som använder Bring som speditör i fortsättningen. Jag kommer informera företaget jag tänkt köpa ifrån att jag väljer att inte köpa från dem bara för att de använder Bring för jag blir så förbannad som kund när de väcker mig när jag sover. Uselt företag.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Hade betalt 1395kr för hemleverans med bärhjälp till min lägenhet av min soffa. Firman är på plats 10 min innan avsatt tid och ringer mig då de inte har någon bomnyckel och kan ej leverera. Det är ca 200m från min lägenhet. Jag har ingen bomnyckel och hänvisar till en affär i närheten. Men dom vägrar gå dit, jag går dit och det var tyvärr stängt, knackar dörr hos grannar och försöker hitta någon med bomnyckel utan framgång. Efter 45min så ringer dom och säger att vi måste åka nu. Jag ber snällt om dom kan bära därifrån med min hjälp. Men det vill dom inte utan hänvisar att boka en ny tid. Det framgår ej I avtalet med soffadirekt eller på Brings hemsida att hag ska bestå med en bomnyckel. Leveransen sker efter många om och men på en blöt gräsmatta där budet lämnar kartongen. Kartongen är totalt söndrig men oklart hur innehållet har klarat sig. Vid undersökning av produkt framkommer det att den är trasig på flera ställen.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Ringde lokala Bring som absolut inte kunde hjälpa mig utan hänvisade till kundtjänst. Satt 1 ½ timme i kö och fick till svar att paketet funnits på lokala terminalen i 1 vecka, men paketet hade anlänt innan sms:et från leverantören, och då blev det ingen träff i deras system. "-Vilken tur att du ringde!" Ville då att paketet omgående skulle köras ut, fredag, men det gick inte för alla bilar hade redan avgått för em. Hade personen på lokala terminalen, som jag ringde på fm, bara kollat sändningsnumret så hade jag kunnat få paketet innan helgen! Ingen skugga över personen på kundtjänst, hon gjorde vad hon kunde, men i övrigt uruselt att något sådan ska kunna hända!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Sämsta bolaget i alla kategorier. Otrevlig kundservice, levererar fel kolli och dyker inte utsatt tid. Alla fel.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
De hävdar att de försökt leverera paket till vårat företag utan att lyckas.
Kan bevisa att jag varit på plats.
Men skiter i att köra ut våra viktiga varor idag - på löne fredag.
Så vi tappar försäljning.
Troligen ny chaffis som gått in i trappen i stället för till sidan där vi finns. -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Flertalet gånger säger de att de försökt leverera fast ingen kunnat ta emot. Detta har upprepat sig ett flertal gånger. Tror att de ljuger för att vi inte kan följa körschemat. Dåligt att det inte har något ställe där man kan lämna klagomål. Tyder på att de inte vill göra någon förändring och bli bättre. 1 minut efter jag fick meddelande att de inte kunnat leverera för att jag inte var hemma (då Stod jag vid dörren och väntade på dem). Då jag försöker få tag i dom då jag tänker att dom Kört fel.
Men de svarar inte i telefon. Jag kan bara chatta med en robot som inte kan hjälpa mig. Dåligt!!! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Bring är det enda fraktbolag som misslyckas med att leverera paket till mig. Alla andra har absolut inga problem. Speciellt betalt för expressleverans två gånger, jo pytt. De påstås ha "misslyckats" med att leverera till mig och jag får besked om att paketet skickats till något ombud. Gud vet när jag får avisering om det, det dröjde förra gången. De har fått portkod, mobnummer, jag har gett besked att det kan lämnas utanför dörren. Hur kan man misslyckas med det??! Kommer aldrig använda eran tjänst igen. 😡
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Levererar inte i utlovad tid. Anger en tid då paketet ska komma, ser då till att jag är hemma för att ta emot leveransen. Då ställer Bring in i sista stund och flyttar fram leveransdagen.
Ännu inte fått paketen.
Detta kallar tydligen Bring (och tar betalt) för en expressleverans : ( -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
När ett paket som skulle ha levererats för en vecka sedan är borttappat, efter 15 omlastningar, tycker kundtjänst på Bring att jag ska anlita ett annat fraktbolag. Förmågan att försöka lösa ett problem är med andra ord obefintlig. Följ deras råd och anlita ett annat bolag!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Fick någon annans paket. Någon hade satt min ettiket på ett annat paket vilket gjorde att mitt paket räknades som utlämnat. När jag söker hjälp hos bring är det totalstopp, de konstaterar att jag har fått mitt paket med rätt koli nr. Vad jag skulle göra av det felaktiga paketet brydde de sig inte om. Jag lyckades då genom att läsa på en etikett som satt under mitt namn hitta rätt person som skulle haft paketet, denna person hade också fått mitt paket men hunnit lämna tillbaka det till bring. Det var nu på väg tillbaka till england till en person som inte var avsändare av mitt paket. Att nu försöka få hjälp var omöjligt. Att få ersättning likaså, företaget jag beställt av satte ju rätt etikett, någonstan därmellan har man satt andra etiketter på paketet. Det är alltså avsändare som gör rätt men där fraktföretagen sätter nya felaktiga etiketter längst vägen, varför? Oavsett var Brings samarbete i detta noll. Se upp för detta företag!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Bring, ni är inte ens värd skit!!!!
Ni ringde igår och bekräftade att ni kommer leverera mellan 18 och 22 så jag håller mig därför hemma, men det dök aldrig upp någon leverans och inget samtal heller och när jag ringer er kundtjänst påstår ni att chauffören var på plats men det var aldrig någon som öppnade dörren.
Jag vet inte om det är ni i kundtjänst som ljuger eller om det är chauffören själv.
Vi har nämligen kameraövervakning 24/7 runt hela huset så jag kan lova er och tom bevisa att det inte var någon från Bring på beök hos mig igår.
Man tycker postnod är dåliga men ni är ju bara ett stort skämt!!!!! -
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
De kom inte med IKEA-möblerna vi betalat leverens för, för att få allt samma dag. Hörde inte av sig till varken oss eller Ikea. Responsen från Ikea var minst sagt slö. Ikea + Bring verkar inte vara en god kombo.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
5 leveransförsök och fortfarande ingen leverans från Ikea med Bring. Har suttit i ikea kundtelefonkö i timtal flera gånger . Senaste budet var att chauffören på svårförståelig svenska säger att bilen är trasig kan inte komma. Vilken parodl på leveranstjänst!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Om man tycker att Postnord är dåligt så har man inte erfarenhet av Bring. En timmes väntan i telefonkö för att ändra en leverans, som inte gick att ändra med deras digitala system. Och när man väl kommer fram så lägger dom på.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Tack cecilia för ditt fantastiska bemötande aldrig under mina 30 år har jag fått så bra service och bemötande! Önskar fler var som du!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Kom inte ens med leveransen mellan 17-21 som de skulle och hörde inte heller av sig. Satt hela kvällen i onödan. Ringde upp mig dagen efter då jag ringt Ikea och klagat på Brings service och var inte direkt trevliga i telefonen när det var Bring som inte levererade enligt beställning. Attityden = var glad att du ens får dina varor som du betalt för och glöm att vi skickar skriftlig bevis på att vi lovat leverera dina varor. Undrar nu om jag ens kommer få min beställning med tanke på att det är Bring som levererar.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Riktigt uselt bemötande sentpå kvällen (21:10) med leverans. Suckande och trötta Bring-killar som kom med vår säng och garderob och som inte ens ville låta oss räkna kollin ordentligt eller kolla fraktskador (2 upptäcktes!). Inte OK Bring att förstöra IKEAs leverans på detta sätt.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Bästa stället att handla smågrejer till hemmet, handdukar och plastlådor. Toppen!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Beställde ett kök från Ikea och betalade 1500 i hemleverans. När vi väl fick hem köket upptäckte vi att det var fel på en stomme och att vi fått fel front till en lucka hemlevererad. Enligt ikea var detta "kundens fel" då vi tydligen ska ha stenkoll och kolla igenom alla artikelnummer när man får köket hemlevererat. Ringer Ikea och dom säger att det tar 7 - 10 dagar att få det hem via posten. Vilket kommer att försena hela vårt kök i 7 - 10 dagar, vi har hantverkare inplanterat och måste bygga på. Får ändå åka och hämta grejer på ikea för att vi behöver dom. Det var just detta vi ville undvika med hemleverans då vi inte har bil. Så mycket för den hemleveransen.. Sedan tycker jag att vissa personer på ikea kundservice gärna kunde vara lite mer trevliga och bemötesgående mot sina kunder! Mycket besviken!
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Liksom alla andra Ikea-butiker en butik med låga priser, trevlig personal och underbar korv! Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något...
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Det här är flyttfirman som man kan anlita på Ikea för att få hemtransport för en 500ing. Varorna kan förvaras i max 2 dagar. Fungerar mycket smidigt och bra, när vår last kom var jag dessutom sen (Förlåt, förlåt förlåt..) men killen från Box var shysst och väntade vilket jag verkligen inte kräver. Alltid trevligt med lite extra tillmötesgående när man inte räcker till hela vägen själv.
-
skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Ikea är enligt min mening ett bra ställe, som vanligt med alla ikea så finns ett oerhört stort utbud av vardagsrums möbler, sovrumsmöbler, köksmöbler och saker till hallen. finns även köksredskap och lampor till alla rum man kan tänka sig. tack vara att det finns allt i en butik så kvittar det vad man behöver så kan man åka till iken. med andra ord, behöver man inredning av något slag så finns det antagligen på ikea för en billig peng.