BRING EXPRESS SVERIGE AB

Läs vad 22 kunder tycker om BRING EXPRESS SVERIGE AB

• YLVA S

2020-11-28

YLVA S skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Bring är det enda fraktbolag som misslyckas med att leverera paket till mig. Alla andra har absolut inga problem. Speciellt betalt för expressleverans två gånger, jo pytt. De påstås ha "misslyckats" med att leverera till mig och jag får besked om att paketet skickats till något ombud. Gud vet när jag får avisering om det, det dröjde förra gången. De har fått portkod, mobnummer, jag har gett besked att det kan lämnas utanför dörren. Hur kan man misslyckas med det??! Kommer aldrig använda eran tjänst igen. 😡 Läs mer
  • 2020-11-24

ALEXANDER K skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Levererar inte i utlovad tid. Anger en tid då paketet ska komma, ser då till att jag är hemma för att ta emot leveransen. Då ställer Bring in i sista stund och flyttar fram leveransdagen.
    Ännu inte fått paketen.
    Detta kallar tydligen Bring (och tar betalt) för en expressleverans : ( Läs mer
  • ANNELI W

2020-07-24

ANNELI W skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    När ett paket som skulle ha levererats för en vecka sedan är borttappat, efter 15 omlastningar, tycker kundtjänst på Bring att jag ska anlita ett annat fraktbolag. Förmågan att försöka lösa ett problem är med andra ord obefintlig. Följ deras råd och anlita ett annat bolag! Läs mer
    ALEXANDER K gillar detta
  • RAFAEL K

2020-06-26

RAFAEL K skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Fick någon annans paket. Någon hade satt min ettiket på ett annat paket vilket gjorde att mitt paket räknades som utlämnat. När jag söker hjälp hos bring är det totalstopp, de konstaterar att jag har fått mitt paket med rätt koli nr. Vad jag skulle göra av det felaktiga paketet brydde de sig inte om. Jag lyckades då genom att läsa på en etikett som satt under mitt namn hitta rätt person som skulle haft paketet, denna person hade också fått mitt paket men hunnit lämna tillbaka det till bring. Det var nu på väg tillbaka till england till en person som inte var avsändare av mitt paket. Att nu försöka få hjälp var omöjligt. Att få ersättning likaså, företaget jag beställt av satte ju rätt etikett, någonstan därmellan har man satt andra etiketter på paketet. Det är alltså avsändare som gör rätt men där fraktföretagen sätter nya felaktiga etiketter längst vägen, varför? Oavsett var Brings samarbete i detta noll. Se upp för detta företag! Läs mer
    ALEXANDER K gillar detta
  • 2019-03-07

Mr .M skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Bring, ni är inte ens värd skit!!!!

Ni ringde igår och bekräftade att ni kommer leverera mellan 18 och 22 så jag håller mig därför hemma, men det dök aldrig upp någon leverans och inget samtal heller och när jag ringer er kundtjänst påstår ni att chauffören var på plats men det var aldrig någon som öppnade dörren.

Jag vet inte om det är ni i kundtjänst som ljuger eller om det är chauffören själv.
    Vi har nämligen kameraövervakning 24/7 runt hela huset så jag kan lova er och tom bevisa att det inte var någon från Bring på beök hos mig igår.

Man tycker postnod är dåliga men ni är ju bara ett stort skämt!!!!! Läs mer
  • 2018-08-06

Steffo D skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    De kom inte med IKEA-möblerna vi betalat leverens för, för att få allt samma dag. Hörde inte av sig till varken oss eller Ikea. Responsen från Ikea var minst sagt slö. Ikea + Bring verkar inte vara en god kombo. Läs mer
  • Johan B

2018-06-28

Johan B skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    5 leveransförsök och fortfarande ingen leverans från Ikea med Bring. Har suttit i ikea kundtelefonkö i timtal flera gånger . Senaste budet var att chauffören på svårförståelig svenska säger att bilen är trasig kan inte komma. Vilken parodl på leveranstjänst! Läs mer
  • Henrik S

2018-05-31

Henrik S skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Om man tycker att Postnord är dåligt så har man inte erfarenhet av Bring. En timmes väntan i telefonkö för att ändra en leverans, som inte gick att ändra med deras digitala system. Och när man väl kommer fram så lägger dom på. Läs mer
  • Molly G

2018-05-30

Molly G skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Tack cecilia för ditt fantastiska bemötande aldrig under mina 30 år har jag fått så bra service och bemötande! Önskar fler var som du! Läs mer
  • 2014-07-04

Annie W skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Kom inte ens med leveransen mellan 17-21 som de skulle och hörde inte heller av sig. Satt hela kvällen i onödan. Ringde upp mig dagen efter då jag ringt Ikea och klagat på Brings service och var inte direkt trevliga i telefonen när det var Bring som inte levererade enligt beställning. Attityden = var glad att du ens får dina varor som du betalt för och glöm att vi skickar skriftlig bevis på att vi lovat leverera dina varor. Undrar nu om jag ens kommer få min beställning med tanke på att det är Bring som levererar. Läs mer
  • em m

2013-04-05

em m skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Riktigt uselt bemötande sentpå kvällen (21:10) med leverans. Suckande och trötta Bring-killar som kom med vår säng och garderob och som inte ens ville låta oss räkna kollin ordentligt eller kolla fraktskador (2 upptäcktes!). Inte OK Bring att förstöra IKEAs leverans på detta sätt. Läs mer
  • 2011-07-24

Josefin L skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
  • Kim S

2011-02-14

Kim S skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
  • 2011-01-18

Tatiana N skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Bästa stället att handla smågrejer till hemmet, handdukar och plastlådor. Toppen! Läs mer
  • Charlotta T

2010-11-26

Charlotta T skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
  • 2010-06-22

Julia S skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Beställde ett kök från Ikea och betalade 1500 i hemleverans. När vi väl fick hem köket upptäckte vi att det var fel på en stomme och att vi fått fel front till en lucka hemlevererad. Enligt ikea var detta "kundens fel" då vi tydligen ska ha stenkoll och kolla igenom alla artikelnummer när man får köket hemlevererat. Ringer Ikea och dom säger att det tar 7 - 10 dagar att få det hem via posten. Vilket kommer att försena hela vårt kök i 7 - 10 dagar, vi har hantverkare inplanterat och måste bygga på. Får ändå åka och hämta grejer på ikea för att vi behöver dom. Det var just detta vi ville undvika med hemleverans då vi inte har bil. Så mycket för den hemleveransen.. Sedan tycker jag att vissa personer på ikea kundservice gärna kunde vara lite mer trevliga och bemötesgående mot sina kunder! Mycket besviken! Läs mer
  • Johan B

2009-08-21

Johan B skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Liksom alla andra Ikea-butiker en butik med låga priser, trevlig personal och underbar korv! Värt att åka dit bara för att titta, även om det är omöjligt att åka därifrån utan att köpa med sig något... Läs mer
  • Emma K

2008-09-19

Emma K skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Det här är flyttfirman som man kan anlita på Ikea för att få hemtransport för en 500ing. Varorna kan förvaras i max 2 dagar. Fungerar mycket smidigt och bra, när vår last kom var jag dessutom sen (Förlåt, förlåt förlåt..) men killen från Box var shysst och väntade vilket jag verkligen inte kräver. Alltid trevligt med lite extra tillmötesgående när man inte räcker till hela vägen själv. Läs mer
  • 2008-08-29

Thomas M skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Ikea är enligt min mening ett bra ställe, som vanligt med alla ikea så finns ett oerhört stort utbud av vardagsrums möbler, sovrumsmöbler, köksmöbler och saker till hallen. finns även köksredskap och lampor till alla rum man kan tänka sig. tack vara att det finns allt i en butik så kvittar det vad man behöver så kan man åka till iken. med andra ord, behöver man inredning av något slag så finns det antagligen på ikea för en billig peng. Läs mer
  • 2008-08-18

Martina R skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Finns det roligare shopping än en dag på IKEA? =)
    Billigt, lätt att hitta och roligt helt enkelt! Läs mer
  • victoria c

2008-01-03

victoria c skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    lokalerna är mycket rymliga, sortimentet är stort och varorna är belagda i logisk ordning vilket underlättar shoppingen. Trots att Ikea/Kungenskurva har många besökare är personalen tillmötesgående, därav det höga betyget. Läs mer
  • Christian K

2007-12-20

Christian K skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB
    Under förra året köpte jag en säng från IKEA Kungens Kurva.
    Läger var som så att jag själv inte kunde få hem den då vår transport blev försenad.
    Jag anlitade då IKEA´s hemkörning som bedrivs av Box Delivery Sverige.
    Transporten gick smidigt och budkillen som körde var vänlig och hjälpsam.
    Han erbjöd bärhjälp upp till lägenheten vilket inte många andra chauförer hade erbjudit.
    5 Glober för den fina hjälp och service jag fick. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte