Dom påstod att dom försökt leverera idag kl 14.23. Jag var hemma men dom ljuger om att dom varit här.

BRING EXPRESS SVERIGE AB
97 omdömen om BRING EXPRESS SVERIGE AB
Ger Bring betyg 👎👎👎👎👎 Oseriöst transportföretag som inte kommer på utsatta tider, om de kommer över huvud taget. Har bara upplevt problem. Råd: Beställ inte produkter och varor som Bring ska leverera,.
Betalat för, avtalat och bokat tid idag (lör 16 sept) för leverans och installation av tvättmaskin från Electrolux mellan 8-17. Väntat hela dagen. Ingen leverans, inte ens någon som hört av sig, och utan möjlighet för mig att ringa någon i då alla Brings (och Electrolux) linjer är stängda för helgen.
Jag ger Bring minus F betyg!!! 29 augusti 2023. Mitt förtroendet för Bring är i botten. Detta företag är icke seriöst alls !! Två unga och spinkiga trötta pojkar från Bring kom med min leverans sent klockan 19:37 29/8/ 2023. Pojkarna kom med nya villkor som jag inte kände till. De ville inte bära två klädskåp till övervåningen med motivering att de ska ha alla kartonger på ett ställe . Att de inte kan sortera kartongerna då det är sent och då de är trötta nu klockan 19.45. Allt ska läggas på bottenvåningen i vardagsrummet...
Mitt paket lämnades vid fel adress. Jag fick leveransen 2 dagar efter felleveransen av en person som vattnade blommorna vid adressen där paketet låg. Så otroligt slarvigt och nonchalant av Bring!
Försöker förtvivlat identifiera mig med BankID men det är omöjligt. Detta gör att jag måste ta emot paketet personligen istället för att de kan lämna utanför dörren. Pratar med en chatt-robot som ger usla svar 24-timmar om dygnet för att kundservice stänger precis när de ska börja köra ut paketen. De ska komma någon gång mellan 17-22, de kan så klart inte veta på förhand när de ska komma. Och i och med att man inte kan identifiera sig i förväg måste man ta emot paketet personligen och då vara låst till att sitta och passa...
Hoppas ingen använda Bring. Det blir alltid krångligt när paket ska levereras med Bring Appen fungerar inte heller. Tänk att Postnord är bättre ..
Bring har fått för sig att man inte kan leverera paket till mig trots att detta har gått finfint förut, uppenbarligen tycker chauffören att mitt hus ligger för långt från hans ordinarie rutt och därmed försöker man med div. ursäkter hitta skäl till att inte leverera. Värdelöst. Välj en annan leverantör.
Jag har beställt en vara och betalade extra för att få det dagen efter med det så kallas hemleverans. Det skulle komma mellan 17 till 22. Under dagen fick jag ett sms och på länken stod att varan kommer mellan 20:20 till 22:20. Klockan 20:30 kollade jag på länken igen och där hade tiden ändrats till mellan 17 till 22 igen. Jag har suttit hemma med telefonen i handen till 22:20 och sen fick jag se på min leverans status att ” Tyvärr mötte vi ingen hos dig som kunde ta emot den.” Trots att de hade mitt telefonnummer och portkod....
Fi k ett sms med en link på, där fick man tiden de skulle komma mellan 13-23 lite stort spann .men så är det. Försöker dessutom få tag i kundtjänsten det tog bara 38 minuter.de skulle se till att transportören skulle ringa upp mig strax. Men inne och mitt bagage kom inte heller i den utlovade tid spannet. Sitter nu fortsatt och väntar på mitt bagage..... Jävla skit bolag
Bring skulle leverera paketet till mitt hem. Fick mail som sa att dom ej kunnat leverera, trots att jag var hemma. Hänvisades istället till närmaste utlämningsställe. Verkar som dom sätter detta i system.
Skriver SMS med du få ditt paket idag. Inget kommer. Spara man paket ser man på morgonen "lastad för utkörning" och ser den med förvånan "planerad lerans 2 dagar senare". Och alltid samma skit. Ljuger dessutom till försäljare av varor om förväntade leveranstider
Ljuger om att försök till hemleverans inte har lyckats när de inte har lust att köra ut till min adress.
Skäms på er! Jag har aldrig känt mig så kränkt av en leveranstjänst. Leveranskillen ringde mig när han står framför dörren (han hade dörrkoden) och jag sa åt honom att lämna väskan vid dörren och han svarade Ja och när jag kollade dörren några minuter senare fanns det ingen väska. Jag ringer leveranskillen och han säger att han tog den med sig eftersom hans chef försökte ringa mig och jag svarade inte på min telefon. Jag kollar min telefon och ser ett missat samtal från ett "No called ID"-nummer som tystades av min telefon...
Har arbetat hemifrån vilket inte är idealt i mitt fall eftersom vi skulle få hemleverans. Det har nu gått en vecka, och paketet har ännu inte kommit. Jag har fått två nya leveransdatum under tiden, och ingen gång har det dykt upp ett paket. Det är alldeles för dåligt. Kan ni inte leverera så sätt längre leveransdatum... Stjäl inte människors tid.
Riktigt uselt företag. Hemleverans som skulle kommit igår. Ingen kom och hörde inte ett ljud. Har ringt 3 gånger idag och blivit lovad återkoppling men fortfarande inte ett ljud från dom, och inget paket.
Uselt. Väntat en hel arbetsdag och inte ett knyst fr Bring. Banan-företag.
Uselt bolag med usel service! Undvik om ni kan men ibland får man inget val så sitter man där igen och tar ledigt från jobbet för att vanka av och ann hemma medan Bring lastbilen på mobilens fönster rör sig långsamt, långsamt mot leverans. Man får ett tidsfönster som de alltid missar, sen ljuger de och säger att man inte var hemma trots att man stirrat mot uppfarten i åtta timmar. Fruktansvärt bolag - de borde läsa de här omdömena och ta sig en allvarlig funderare .
Bokar hemleverans men de lämnar på utlämningsställe långt bort, finns fler närmre som bring kan lämna till. Försökte spåra paketet och det har kört direkt till utlämningsställe, inga misslyckade levernssförsök hem och de svarar inte när man försöker få det hem som avtalat. Sjukt oseriöst
Sista gången jag beställer leverans av dessa. Sämsta bemötandet någonsin. Otroligt dryg snubbe som levererade. Usch
Dom ser jag har grusväg så dom försöker inte äns leverans. Skulle inte boka dom här själv, tyvärr får man inte alltid välja. Minst 4 paket ny som dom skiter i att försöka äns leverera.
Mitt paket försvann, fick ingen info om någonting. Superdåligt. Hade beställt flera varor för mkt pengar och nu är varorna slut i butiken. Och jag har inget paket. Hur försvinner ett stort paket med 7 par skor i?!?
Gjorde en stor beställning genom Ikea och Bring skulle leverera . Först kör de ut med godset men är underbemannade tar ej del av information de fått om leveransförutsättningar. Efter flera samtal till Ikea och Bring får jag ut godset en vecka senare . Då är kolli skadade innan de lastat av de från pallar . Och när de bär in godset (4-trappor utan hiss) tappas det/välter pga de försöker ta så många kollin samtidigt . De 4 personerna som levererade var stressade och inte särskilt rädda om inredning ex.golv/väggar som var...
Beställer hemleverans men chauffören kunde ibte leverera, kundservice konstaterar att chauffören scannar paketet 17km härifrån och fullständigt skiter i att ens försöka. Tre gånger samma vecka. Måste sedan hänta hos ombud. Nu fick jag välja hemleverans fredag eller hämta hos ombud på måndag. Fick sms om att det finns ns att hämta hos ombud 17:20 på fredag kväll. Fullständigt katastrofföretag! Inkvoterade chaufförer?
Fan häller man kan lita på dem skulle få ett paket den kom måndag till deras varuhus i jönköping på torsdag fick jag för mig att ta kontakt och kolla läget med dom och då sa dem att den skulle komma fredag 10-15 precis som mitt meil sa sen på fredagen sitter och väntar till 14.40 inget samtal eller sms at dem så jag hittar ett nummer ringer dit då säger dem att dem kör bara ut på torsdagar samt att jag ljuger om att dem sagt att den skulle komma fredag och så klickade dem mig! så jävla bullshit asså!
Bring hävdar att dom dom lämnat ett paket från apoteket innehållande medicin till min dotter igår kväll 20:01. Ingen har varit här lämnat nåt paket. Katastrofalt dåligt företag.
Kan tyvärr bara instämma med alla som skrivit innan mig. Finns det inget annat sätt än bring så borde ni hoppa beställningen. Tråkigt behöva skriva detta men så ligger de till. La en order hos svensktkostillskott i måndags som skulle kommit tisdagen med hemleverans, tisdagen stod de det var i Danmark fast jag bor i Lidköping, kontakta svensktkostillskott som skicka frakten tillbaks ohv posta en ny order direkt, nu skulle dom tydligen gjort ett försök att leverera de hemma hos mig och tyvärr var jag ej hemma men då ska dom...
Har lärt mig att undvika Bring som pesten. Alltid blir det fel på ett eller annat sätt. Denna sista gång levererades paketet från Granngården till Granngården i Ekshärad! Istället för hem som jag betalt för. Har ringt och stått i kö i nästan en timme innan jag gav mig.
Har väntat två kvällar i rad på en leverans som dom misslyckats med att leverera och nu är det lördag så förmodligen får jag vänta tills måndag på några besked. Igentligen borde man kunna kräva dom på förlorad arbetsinkomst för tiden som jag suttit och väntat men i detta landet är det väl en process som blir klar när man är begravd. Aldrig mer det företaget
Jag var inte på plats när leveransen kom, den var inte bokad. Bring lämnade in mina varor i en lokal som hyrs ut via Air´B&B och några stackars turister fick ta hand om leveransen. Som tur var kom de och ringde på hos mig så att jag kunde hämta varorna. Uruselt av Bring
Har fått hämta prioriterade hemleveranser vid dom tre senaste gångerna på utlämningsställe, det finns en anledning till att man vill ha hemleverans av paket. Dom säger att de har försökt att leverera men inte lyckats, det är ju inte så konstigt eftersom de inte har varit här, jag är hemma på dagarna och det är dessutom spårsnö ute, syns endast spår efter ekorren. Usel service.
Completely unreliable. Said they attempted to deliver an already delayed package, while I was home facing my front door and saw nobody. Then delivered it to a pickup point a 30 min drive from my home. Would not recommend anyone to use their services.
Paid to deliver at a certain place and instead they claim to have attempted to deliver when they haven't (was waiting for them). Dump the package on the other side of the city and have no contact details available.
It's the worst delivery experience every single time!! We live up in Umeå area (Holmsund) and Bring simply fails to deliver without problem, in tracking system they even lie about what delivery did not happen on a scheduled day; for instance just today it shows that due to agreement with recepient (me) they'll deliver it nex day !!! which is not true as I, as recepient, never got contacted about it and they simply lie about it! have tried complaining several times but no one really cares. I would definately have stayed...
Varför använder ni Bring?? det är ojämförligt det sämsta transportbolaget i Europa! så här skrev dom i går... ljug så klart... "Paketet innehas av transportören eftersom ytterdörren/uppfarten var otillgänglig. Kontakta Amazon för leveransinstruktioner."
Det var F*n det värsta jag har varit med om. I min leverans så ingick det att varorna skulle lämnas till anvisad plats i huset. Dessa skulle upp en våning. Och upp springer budkillen snabbt. MEN f*n det är ju lerigt ute. Och jag har en matta i trappen som är ny. AAAAAaaa!!! Say no more! Tur jag hann stoppa honom så att han bara sprang upp en gång. Datum för upplevelse: 05 oktobe
Uselt. Fick ett sms där det stod att dom inte kunde lämna paketen. Jag har suttit hemma hela dagen och väntat, blir så förbannad! Har betalat extra för att få paketen hemlevererad!!! Till slut svarar kundtjänst efter 30 min väntan, men hjälper inte till.
uruselt och ljuger gör dom säger dom varit här och även ringt på mobilen men INGET av det har hänt . Man kan inte nå dom på telefon till slut fick jag skriva på messenger där dom fortsätter förneka att dom gjort fel men pengar ska dom ha
Horribelt dåliga! Leveransen dyker inte upp, strax innan 17:00 får man ett besked att leveransen är försenad och levereras senare. Senare brukar betyda senare samma dag. Avstod annat som planerats och väntade hemma. Ingen kom. Dagen efter har ingen ytterligare information tillkommit, och kundtjänst går inte att nå. De har inte heller någon app där man kan följa leveransen i realtid som andra aktörer, och förbehåller sig leverans under ett tidsfönster som innebär att du får sitta hemma hela dagen. Och kvällen. Och nästa dag....
Uselt. Till slut svarar kundtjänst men hjälper inte till. Paket inom Stockholm fraktas fram och tillbaka mellan deras lager men körs inte ut. Sent och dåligt.
Mycket lång leveranstid. Fastnat i Karlstad
Grattis till världens sämsta speditonsföretag!! Beställt hemleverans för samma order 2 gånger och de dyker inte upp utan jag sitter hemma utan leverans. Och får ingen hjälp av kundtjänst heller, sist fick jag höra "sorry, vi glömde lasta in ditt kolli i lastbilen" när jag suttit hemma och väntat 4 timmar (andra försöket på samma order). Totalt respektlöst mot kunderna. Kommer välja en annan webbutik och de säger sig skicka med Bring, detsamma kommer släkt och vänner göra! Jag kommer göra mitt yttersta för att aldrig ha med Bring och göra i hela mitt liv
Hej! Nu har vi väntat på att ni ska leverera vårt bagage i över 10 dagar. Det innehåller alltså alla våra spädbarns kläder, mediciner med mera samt våra träningskläder och löparskor. Så relativt viktiga saker! Era SMS ni skickar är felstavade och länken ni anger fungerar ej! Er kundservice går inte att nå, sist väntade jag i 4h men kom aldrig fram. Jag förstår att ni har mycket att göra men det här handlar också om dålig planering, bristande bemanning, obefintlig digital kompetens och framförallt avsaknad av att fokusera...
Rent systematiskt bedrägeri! Skulle rekommendera alla att anmäla dem till Post- och Telestyrelsen (PTS). Gå till privat > post > anmälan om klagomål på postoperatörer. Var hemma hela dagen och väntade på hemleverans. Ingen ringde på vare sig mobilen eller porttelefonen (som också är kopplad till mobilen). Fick meddelande: ”Ditt paket från XXXXX kunde inte levereras. Paketet körs till ombud. Du får nytt sms när paketet kan hämtas. / Bring” Kontaktade kundtjänst och de sa att chaffören varit där enl färdskrivare....
1.8 är för högt i betyg Betalade extra för hemkörning, satt hemma när ett sms kom om att paketet inte kunde levereras och att det fanns hos ombud. Gick igenom filmen från övervakningskameror till uppfarten men ingen hade varit där på hela förmiddagen. Lurendrejeri alltså... Går ju snabbare för chauffören att köra alla paket till ombudet direkt..
Totalt värdelöst. Beställt hemleverans och paketet skickades tillbaka till leverantör utan någon information. Va tvungen att söka mitt paket på bring och fick reda på då att paketet skickats tillbaka.
Har aldrig skrivit en recension om ett företag men detta är under all kritik. Sämsta jag varit med om- undvik om ni faktiskt vill kunna få era paket! När jag spårar mitt paket står det att den ligger hos ombud, men bring har inte skickat sms koden till mig så jag kan inte hämta ut mitt paket hos ombudet. Jag ringer och väntar i telefonkö i ÖVER en timme för att komma fram till någon som säger att jag är på fel avdelning trots att jag har ringt numret som står och tryckt rätt med knappvalen, hon meddelar att hon ska "koppla...
Undvik Bring om ni kan. Och framförallt undvik att begära hemleverans. Deras chaufförer är i o f sig bra, men i övrigt är det uruselt. Vi fick besked om leveransen samma dag den skedde, inget tidsval, och informationen att dom kunde lämna vid dörren gick inte fram. Dessutom kan man inte lite på informationen från personal eller epost om att man kan signera med bankid och QR kod så att bud kan hämta ut paketet. Det kan man INTE om man begärt hemleverans som lämnas till utlämningsställe. Dom vägrar, eller kan inte, förlänga...
Beställde expressbud med viktiga läkemedel som var strax slut. Ingen ringde på porttelefonen, den är kopplad till min mobil. Fick ett meddelande att de inte kunde leverera för jag var inte hemma - men de ringde aldrig på porttelefonen. För att de inte vet hur en porttelefon fungerar, gissar jag. Under all kritik. Skulle satsat på Instabox istället, men tänkte att bud var säkrare. Ringde Apoteket, de sa att Bring fungerar väldigt dåligt och de har haft många missnöjda kunder. Kommer aldrig använda Bring igen. Fick ta mig...
Välj om möjligt ett annat bolag. Har väntat hela dagen på en hemleverans som inte kom. När jag ringde och frågade så började medarbetaren med en uppläxning och fula kommentarer för att till slut säga att paketet inte lastats på bilen för transport till mig utan vill jag ha mitt paket innan helgen får jag snällt åka buss 2 timmar i varje riktning för att hämta det själv!