Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
BRING EXPRESS SVERIGE AB

BRING EXPRESS SVERIGE AB

Omdömen totalt
182
Snittbetyg
1.2

182 omdömen om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Visar 182 omdömen med 1.2 i snittbetyg
Heléne H
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skickade paket med Bring 10 nov och enda uppdateringen som finns är att det är inlämnat. Finns en kommentar att "lugn ditt paket är på väg, det tar bara lite längre tid, spåra paketet på Brings hemsida eller app" Det går inte att spåra. Ringer och får bara prata med en AI-person som ger samma info som på appen. Vi har förseningar säger AI. Ett större paket som inte ska gå att slarva bort. Är det personalen som förser sig? Ser inte varför det annars inte ska komma fram. Har även skickat fler paket med Bring och ett flertal... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Cecilia A
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Det här börjar tyvärr bli ett mönster. Bring verkar helt enkelt inte klara av den tjänst de tar betalt för: att leverera paket från en adress till en annan. Trots dagens teknik, spårning och automatiserade system levererar de ändå fel – och när man försöker få hjälp gömmer de sig bakom att “klagomål måste gå via företaget du handlat från”. Det är fräckt och oansvarigt. Och det här är inte första gången. Förra veckan fick vi ett paket med en bok där Brings hantering gjort att boken föll isär och inte ens gick att läsa. Nu... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Per Lennart B
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Förmodligen sveriges sämsta åkeri.Jag skulle få mitt gods fredagen den 28 november mellan 10 och 16,var hemma och väntade men när det inte kommit till 16 eftersökte jag godset.Då meddelade man att dom inte kunde leverera på grund av omständigheter dom inte rådde över men att det skulle levereras senare.I dag måndag får jag ett mail med förfrågan när jag vill ha godset.till mej kör man onsdag och fredag så jag ville ha det på onsdag men det gick inte för det var fullbokat.hur kan det komma sej att jag som skulle få godset... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Douglas M
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Väntade på att Bring skulle komma med en leverans från IKEA. Hade anlitat bärhjälp och väntade. Och väntade. När vi får meddelandet att de strax är framme, går vi ner för att göra oss beredda. Efter 5 minuter kommer meddelandet om att de inte kunde levera. Vilket är en stor, fet lögn. Vi såg ingen bil från Bring och det fanns gott om plats att stanna på. Sämre än sämst. Och uselt av IKEA att anlita en så utomordentligt kass leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Josef V
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Mitt paket skulle ha varit hemleverans. Fick information om att tidsintervallet för hemleverans är hela dagen mellan 08:00–17:00, men att det också kan bli tidigare eller senare (!). Så man måste alltså vara hemma hela dagen och vänta på leveransen. Okej, jag var hemma och jag spårade paketet i appen. Efter kl. 14 såg jag att de hade levererat paketet till fel adress (!) men att det var på väg till rätt plats. Okej. Sedan efter kl. 17 fick jag ett meddelande om att de hade lämnat paketet på ett utlämningsställe! De kan inte... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna Viktoria E
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Första gången jag använde bring så har dem klyddat med leveransen. De skickades fel flera gånger. Jag fick stå i telefonkö i 45 min varje gång 5 gånger. Tog 3 v innan paketet kom fram. Denna gången har det inte uppdaterats på mer än 1 v sen paket har lämnats in. Jag kontaktar kundtjänst och de är värdelösa inget dem kan göra. Speciellt i chatten är dem väldigt otrevliga. Dem säger dem ska uppdatera en via mejl men inget händer. Bring är värdelöst, ni borde undvika bring och välja PostNord istället! Ska ej ta mer än 2-3 dagar innan paket ska komma fram!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Erik S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Min TV från Samsung saknas på deras station in Hägersten.. verkar ha kommit bort hos dom..

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Bengt Thomas Johan H
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Beställde ett paket från Elgiganten, och får betala 49 kr extra för leverans till "ombud/paketbox". Vanliga ombudet ligger i centrum 300 meter hemifrån. Får sms om leverans, och därefter att det skall hämtas i ett förbannat industriområde vid en padelhall. Åker dit och skall scanna en QR-kod för att installera en app för att med Blåtand öppna skåpet. Installerar appen, som själv stänger sig efter 3 sekunder. Och stänger sig på nytt efter avinstallation och omstart av telefonen. Startar om och installerar apphelvetet på... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Robin Å
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Klarar inte av att leverera paket. Kör bara förbi vår väg fast jag står och vinkar. Ringer inte. Sen får jag prata med AI som rabblar långa haranger om att jag inte varit hemma som jag borde. Lägger massa administrativ tid på att få prata med en människa. Kommer undvika dem i framtiden.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Väntar på leverans av blommor. Förväntad leverans 09.10, men klockan är nu snart 12.00. Ingen uppdatering, inget. Försöker nå Bring express, men det går ej. Möts en av direkt korkad chatbot. Hur svårt kan det vara??!! Om det vore min blomsterbutik hade jag valt annan leverantör, för detta är riktigt uselt!! Så, jag får väl vara utan mina blommor då antar jag....

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Kjell Ingvar Torbjörn C
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Levererar inte i tid och har urusel kundservice.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Roine G
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Totalt värdelöst fraktbolag,två veckor efter att paketet skulle ha levererats, får jag besked från Bring att paketet är klassat som saknat,jag anlitar hellre en blind åsna som transportör än Bring,då har jag nog större chans att få något levererat,kommer absolut aldrig att anlita Bring som transportör i fortsättningen!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Anna M
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Totalt värdelöst företag präglat av inkompetens och kassa system. Har väntat på att få ett paket upphämtat två kvällar i rad - men Bring är totalt inkompetenta och verkar oförmögna att ringa till det nummer som jag har angett i Bringappen. Inte heller utnjyttar Bring det faktum att jag har anger våningsplan och portkod. Som resultat ringer de till fel nummer, får därför inget svar och lämnar utan att hämta upp paketet. Så nu har vi slösat två kvällar på detta och kommer att behöva göra om processen en tredje gång. Dessutom... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Agnieszka M
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Ska aldrig välja Bring och inte köpa från företag som anlitar denna usla leveransfirma. Beställde en födelsedagspresent som de nu har försökt leverera till en paketbox i två dagar. Man får bara prata med en urdum AI och det går inte att få svar när paketet kommer. Usla och värdelösa, förtjänar inte att vara kvar på marknaden. Ångrar så att jag inte valde PostNord i leveransalternativen. Nu har jag inget paket till dagens kalas.. härligt. Tack Bring för den fina tjänsten ni levererar och att ni tar hand om era kunder på bästa sätt!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Therese S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Vill du att din leverans ska komma fram så välj ALDRIG Bring!! Efter snart 1 månad är Först påstår dom att avsändaren har avbrutit försändelsen, och att paketet ska levereras tillbaka till dom. Efter kontakt med avsändaren (litet företag) får vi informationen att dom varken avbrutit någon leverans eller fått tillbaka något paket. Då meddelar Bring att paketet har skickats fel men att det nu är på väg till rätt adress. Efter det har paketet nu åkt skytteltrafik mellan Umeå och Jönköping i 2 VECKOR!!! Kontakten med "kundtjänst"... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas E
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Tog 3 veckor innan de levererade spisen. Det tog 1 mån från vi köpte spisen innan den var på plats (ftg var snabb att transportera den till utlämningsplatsen) Otroligt långsamma

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lina Maria F
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Levererar en försändelse till ett ombud långt bort och när man försöker ringa "det bemannade telefonnumret" under den tid det ska vara bemannat möts man ändå endast av en AI.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Pavel L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Inget bra företag när det gäller det enda man förväntar sig: att leverera i tid. De har också dålig kundservice för att hantera problem som orsakas av deras sena leveranser, då personalen snabbt avslutar kontakten utan att följa upp. Personalen lovar även att hantera ärendet via mejl och ringa tillbaka, men gör det aldrig. De har missat leveransen fem gånger och vägrar dessutom att prioritera den.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Albin O
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Missat deadlinen 2 dagar i rad, står levereras idag men det händer ju inte. Hellre postmord än bring

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ulf I
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Tre dagar i rad så har det visat att mina paket skulle levereras till utlämningsställe idag. Men inga paket levererats. Kontakt med kundtjänst hänvisar till appen med en papegojas envisa tjatande. Ber om kontakt för reklamation och rekommendation om att förtydliga spårningsinformationen i appen och papegojan drar igång igen. Fullständigt hopplöst och företaget fortsätter sitt ljugande om när paket levereras..,,

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Thomas B
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skulle få en leverans i fredags kväll. Fick istället ett meddelande om att de inte kunde leverera för att jag inte var hemma. Detta är en lögn då jag definitivt var hemma. I dag fick jag meddelande om att de skall leverera i morgon kväll - återstår att se om något dyker upp. Är totalt omöjligt att få tag på en människa att prata med. Att kalla det "kundtjänst" är också det en lögn. Sämsta fraktbolag jag på något sätt varit i kontakt med. Riktigt uselt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Wilma S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Beställde ett paket 4/8, har stått som levererat i postlådan sedan 7/8. Jag har inte fått ett paket, och fortsätter få uppdateringar om att paketet sorterats och skickats vidare trots att det arkiverats och står som levererat. Kontaktat kundtjänst 2 gånger varav jag stått i kö cirka 1,5h båda gånger. Har blivit klickad båda gångerna när jag förklarar problemet av nonchalant och otrevlig personal. Känner mig så hjälplös och frustrerad :(

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Stefan F
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Beställt markisduk som skulle levereras för en vecka sedan Inte sett röken av mitt paket. Som andra skrivit tidigare mästare på att inte leverera. Rekommenderar ingen att använda detta skitföretag. Har kontaktat webbutiken jag handlat hos och bett dom skicka ett nytt paket med Schenker istället. Det är väl detta som skiljer sig från ett riktigt företag och ett skitföretag. Möjligheten att komma i kontakt med Bring är totalt obefintlig, kanske lättast att stoppa huvudet i sanden och gömma sig istället för att prata med sina kunder. Döp om Bring till DING istället.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring – mästare i konsten att inte leverera Jag beställde ett paket som skulle levereras i måndags. Men Bring tänkte större än så. Varför följa ett leveransdatum när man kan skapa spänning i vardagen? Ingen leverans. Ingen uppdatering. Ingen kontakt. Bara tystnad. Jag började nästan tro att paketet blivit självmedvetet och rymt hemifrån. Torsdag: Jag ringer kundtjänst (efter att ha lyssnat på deras trevliga hissmusik i en mindre evighet). De lovar att paketet ska komma på fredag. Spännande! Men fredag kommer… och går.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Nina L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Jag och tre till har varit hemma hela dagen o väntat på paketet varav en av personerna har varit utomhus hela dagen. Jag får ett meddelande om att paketet inte kunde levereras pga mottagaren inte var på plats. Jag kontaktar kundtjänst och även där lägger dom skulden på kunden (mig) att ingen varit hemma när paketet försökt levereras. Nu påväg till ett ombud, oklart om det kommer dit idag eller imorgon enligt dom. Mycket dåligt att hitta på egna osanna anledningar och fortsätta lägga skulden på kunden för att man själv misslyckas att utföra sitt arbete!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Fadi O
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Vi betalade för en leverans via Bring men är djupt besvikna. Föraren hörde varken av sig via SMS eller telefon innan leveransen, trots att det stod att vi skulle bli kontaktade minst 30 minuter innan. Istället ringde föraren först när han redan stod nere vid porten – då vi inte var hemma, kunde vi såklart inte ta emot paketet. Vi hade avsatt tid enbart för detta och följt instruktionerna noggrant, men det hjälpte inte. Kundtjänsten gjorde saken ännu värre: först fastnar man i en AI-bot som inte kan svara på ens frågor,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mikael E
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Oseriöst företag beställde en grill, först funderade jag varför det inte kommit då var paketet bortglömt. Sedan efter påminnelse kom det upp i Bring appen att paketet skulle levereras en specifik dag mellan 8-17 Ingen avisering på telefon eller nån form av bekräftelse man sett det. Man kan inte hålla sig låst en hel dag och vänta jag va borta max 15-20 min då hade dessa gökar varit här på den lilla tiden och uppdaterat appen att ingen va hemma paketet va kört till okänt utlämnlngställe.. Är dom helt inkompetenta på detta... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Karin K
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Väntar på leverans till ombud av varor som beställdes 20 maj (idag är det sista juni). I spårningsinfo från 22 maj står bara att paketet skickats men inte var det befinner sig. Har mejlat Bring otaliga gånger utan svar. Omöjligt att få prata med en människa när man ringer. Får plats 40 i kön efter att ha svarat på irrelevanta frågor från en robot. Luktar ruttet. Vad kostar det att sitta i telefonkö hos dem?

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Magnus J
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Super sämst. Fick besked att dom "misslycklades med att leverera paket." Hur kan man misslyckas med att lägga ett paket utanför dörren?? Troligen sket chauförren i det hela och ville gå hem tidigt. Paketet åker istället tillbaka till nått centrallager, för att köras ut till ett uthämtningsställe långt bort nästa dag. Sämsta jag varit med om.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Gunnar L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

När det gäller leverans av paket finns dom stora grabbarna, DHL, Postnord och Shenker. Tyvärr har dom fått en lillebror, Bring. Som alla småbröder är dom bara till besvär. Det vore en välgärning om dom försvann för gott. När dom stora grabbarna levererar paket så sker det via ombud som ligger där jag normalt rör mig, centralt i samhället. När lillbrorsan fått tag i paketet ska det hämtas hos ett ombud som ligger helt off. Medan man väntar på sitt paket får man sms och mail om att Paket är på väg följ det... Fåntratt!!! Att... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Claes Mikael O
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Katastrof. Fick just mail om att paket var klart att hämta. I Hägersten. Dvs en timme från Östermalm. Kundtjänstmedarbetare Nadine var 0 behjälplig och tyckte jag skulle resa i en timme för att hämta mitt paket. Otroligt dåligt. Använd Aldrig BRING som leverantör.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Håkan M
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

VARNING !!!! fan det värsta transportföretag jag mött på.. OBS van vid nördpost annars.. men detta är ju fan värre.. omöjligt att komma till en person via te email eller annat.. och urusla botar som inte fattar eller hittar svar på frågor.. UNDVIK... scamföretag

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Roger P
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Om ni kan undvika Bring så gör det dom skickade tillbaka min beställning på motordelar till firman jag köpt dom från i Danmark för att jag är en privat person och inte var ett företag. Bring hade mitt telefon nummer min mejladress men orkade inte höra av sig. Fick olika besked från deras AI robot hela tiden och en kundtjänst som inte vet något.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Ari V
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Kan ni välja någon annan leverantör gör det då. Bring är sämst! Ingen kundtjänst som hjälper dig när du leveransproblem med paket till dig.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Mickael A
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Jag fattar inte varför det ska ta en sån tid att få sina grejer. det verkar som att don inte ens försöker leverera det något så när skyndsamt. Istället så hämtas det hos El-Giganten sen sitter det i Jönköping för att som dom säger att det ska mätas och vägas. I 2 dagar sedan kommer det då till Gävle där det nu ska ligga i 5 dagar innan dom kan leverera det. Tracking i appen och hemsidan är bedrövlig. Till och med Kineserna gör ett bättre jobb med det. Jag tyckte att postnord höll på att tappa greppet men dom framstår som genier i jämförelse med Bring.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Khalil A
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Så dåliga chaufförer. Lämnade paketet utanför bommen på vår gård, och vägrade att köra bilen in i gården. Jag kommer alltid att undvika Bring på lla mina leveranser framöver.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Barbro Margaretha Rita B
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Har väntat på min kombinerade Kyl/frys från NetOnNet sedan beställning 12 december 2024. Idag är det den 20 januari 2025. Fick detta meddelande imorse: Sändningen har ankommit terminalen och skickas vidare. 20 januari 2025 kl. 08:27 126 30 hägersten Sändningen är tyvärr försenad och skickas vid nästa möjliga avgång. 20 januari 2025 kl. 07:27. När man ringer till Bring kopplas man bara till deras AI röst, som givetvis är helt värdelös om man vill få ut sin beställning idag. Sedan har de ett inspelat meddelande om att sändningar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Aino Carina G
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Jag hade beställt leverans till tomtgräns men chauffören vägrade att köra dit. Han ville att jag skulle gå 100 meter från parkeringen med kylskåpet på ryggen. Han var inte det minsta hjälpsam utan otrevlig och hotade mig för att jag tog ett foto på bilens registreringsskylt. Bring kan endast kontaktas via telefon på kontorstid och jag har inte möjlighet att ringa då. Det finns inga möjligheter att kontakta Bring skriftligt. Jag vill aldrig mer få en leverans av Bring.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Billy F
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Sitter hemma och väntar förgäves hela dagen, kommer ingen hemleverans fast det står att den är ute för leverans och den ska anlända samma dag. Ringer kundtjänst vid 15, strax efter leveransfönstret är förverkat, får till svar att det kommer inom 1 timme. Men när en timme har gått så ringer jag kundtjänst igen och får till svar att den inte kunde levereras idag, utan nästa leveransfönster är om en vecka. Nu sitter jag här, och väntar igen, för andra dagen, och paketet har inte dykt upp idag heller. Detta är fan sinnesjukt,... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Claes-Göran L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Sämst hittills 6 dagar sen med utkörningen ingen att ringa

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Petra H
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring levererade till ett ombud i en mindre stad fler mil bort. Omöjligt att få kontakt med dem. Aldrig varit med om mågot liknande tidigare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan Olof Mattias J
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Byter ombud för hämtning av paket utan att ge någon förklaring eller kompensation. Skåp kan naturligtvis bli fulla men kunden ska inte behöva åka en mil extra och betala fullt ut för leveransen. Dessutom har de ingen kundservice värd namnet.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Helen R
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Gick visst inte att ge ett lägre omdöme Så gissar jag är snäll och ger dem ett högt omdöme. 7 sändningar och sorteringar senare ska det vara på väg till rätt adress…. Man kan ju hoppas….

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Niklas L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

I särklass sämsta transportören! Önskar man kunde påverka butiker att bojkotta Bring!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Lennart Fredrik Miles C F
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Paketet skickas till annat utlämningsställe än beställt och som jag inte kan ta mig till själv.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Göran Daniel L
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Förutsättningar: Kontaktlös hemleverans av mindre paket. Försök 1 Fredag: Lastad på fel bil så kunde inte levereras. Kontaktade kundtjänst som skulle lösa ny hemleverans på måndag. Försök 2 (måndag): Kunde inte levereras pga att jag inte var hemma. Vad hände med kontaktlös (står tydligt i mailet från Bring att ingen behöver vara hemma) Kontakt med kundtjänst igen som skulle kolla upp det och återkomma men ingen återkoppling. Försök 3 (tisdag): Levereras till ombud och enligt kundtjänst den som ligger närmst (3km bort).... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Jan J
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Att detta transportföretag ens existerar är en gåta. Dom gånger jag haft dom som transportörer har dom aldrig hållit tiden. Just nu väntar jag på ett paket som innehåller livsmedel. Imorgon är det en vecka sedan som dom lovade mig leveransen. Efter en timma i telefonkö säger dom att jo den finns här på terminalen, men ingen ursäkt utan vi ska undersöka detta. Vadå undersöka, den skall köras i expressfart om det nu är någon idé eftersom det är livsmedel. Det finns inga ord att beskriva hur illa skött det företaget är.... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Johan Peter S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Leverans från IKEA och jag hade inte beställt med inbärning i huset då det skulle in i garaget (15m. från grinden, asfalterat). Vid leverans vägrar killarna ta de extra 15 stegen in i garaget utan lastar av allt 0.5m. innanför grinden i ösregn. Jag erbjöd att betala extra för att få in paketet i garaget men Brings system medger inte detta och allt annat är muta. Paketet är snyggt inplastat från IKEA, men i samband med att de lastar av pallen manuellt TAR DE BORT PLASTEN så att paketen blir blöta och förstörs. Sen lämnar... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Sofia W
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Usel kundtjänst som slänger luren i örat på en! Jag skulle få ett paketet levererat hem som jag betalade nästan 100kr (för hemleveransen). Trots att de hade mitt mobilnummer så ringde de inte en endaste gång. Nu påstår de att jag måste hämta mitt paket trots att de tog betalt 99kr. Eftersom deras förare inte ringer om företaget har köpt ”enklare tjänst”. De blåser folk på 99kr och bryr sig inte om att nästintill varje bostadsrätt och hyresvärd har låsta portar nuförtiden. Och att den som vill besöka en boende måste numera... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share
Eva Inga Elisabet S
Wrote about BRING EXPRESS SVERIGE AB

Minus omdöme! Har haft två leveranser (jag har inte valt Bring). Vid båda tillfällena hävdar chaufför att hen ringt och jag inte svarat - vilket är ren lögn. Första gången dumpades dyrbara varor på en parkering. Andra gången kom det ingen leverans

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Offensive content
Choose a reason:
Share

Filtrera omdömen