Alla kategorier Konditori Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Brioche Stockholm AB

Brioche Stockholm AB

Gustavslundsvägen 34, 167 51 Bromma — Visa karta

En brioche äts som sötebröd eller som matbröd, till frukost såväl som till middag. En brioche andas lyx tack vare sitt rikliga innehåll av gott smör. En brioche står kort och gott för enkel elegans.Vi arbetar uteslutande med högklassiga, noga utvalda råvaror. Vårt hantverk följer svensk tradition, med fransk inspiration.Vi bakar ditt dagliga bröd, serverar ägg Benedict till frukost, portergravar biff till lunch och ditt kaffe med bakverk kan du njuta av under hela dagen.Brioche är en mötesplats där du kan umgås, inspireras och njuta – men också ta del av tema-kvällar och andra spännande aktiviteter.?Bakom Brioche står Brunkebergs bageri, som sedan starten 2002 haft ett tydligt fokus på hantverk och råvaror. Precis som på Brunkebergs bageri bakas och lagas allt på plats, för hand och med naturliga råvaror.#briochesthlm

Läs vad 1 kund tycker om Brioche Stockholm AB

• Sussie
    Sussie skrev om Brioche Stockholm AB
    Vilken upplevelse! Bara av att kliva in första gången (idag) så vet jag att jag kommer att komma hit så ofta jag bara kan. Åt frukost med kollega, bätre än bäst! :) Köpte förstås med mig bröd (2 sorter) som blir till ikväll och imorgon hemma.

Gustavslundsvägen 34, 167 51 Bromma