Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Mölndal Brogyllen AB

Brogyllen AB

Box 72, 431 21 Mölndal — Visa karta

Övriga företag nära Brogyllen AB:

Box 8020, Göteborg
Välkommen till ett familjeföretag med mycket erfarenhet och engagemang inom snic... Läs mer ›
Mikael I:
Lösningsinriktade och positiva hantverkare som ger personlig service och bygger med kvalité

Läs vad 2 kunder tycker om Brogyllen AB

• Jenny H
    Jenny H skrev om Brogyllen AB
    Cafét på Västra Hamngatan, på hörnet ut mot kanalen är ett av stans mest klassiga caféer, underbara lite mer arbetade bakverk och fantastiska mackor och lunchsallader. Ofta fullt men inte omöjligt att få plats. Beställer du thé får du en hel kanna, uppskattat och prisvärt. Det är helt klart värt att betala lite mer för riktigt bra produkter.
  • Therese R
    Therese R skrev om Brogyllen AB
    Då inte Café Brogyllen finns med, bland företagen får jag skriva min rekommendation här. Caféet, som ligger på Västra Hamngatan är klassiskt inrett med stora kristallkronor och vacker interiör. De har många tårtor och bakverk att välja mellan som är ofta unika och fantasifulla. Dock vill jag rekommendera deras chokladtårta som är fantastisk god. Måste provas av chokladälskaren. Peronalen är trevlig och hjälpsam och berättar gärna vad de olika bakverken innehåller. Finns gott om platser, dock är det ofta mycket folk.

Box 72, 431 21 Mölndal