Alla kategorier Bilverkstad Skåne Landskrona BS Bilservice Din Mekonomen verkstad

BS Bilservice Din Mekonomen verkstad

Gubbhögsgatan 14, 261 51 Landskrona — Visa karta

Välkommen till oss på BS Bilservice. Vi är en bilverkstad för alla bilmärken och modeller och vi är en Mekonomen-verkstad. Det innebär till exempel att du får 1 års kostnadsfri assistansservice när du servar bilen hos oss och att alla reservdelar har 3 års garanti.

Verkstaden startades 1981 och tillsammans har vi nästan ett sekels erfarenhet i branschen. Vår verkstad är auktoriserad SAAB Parts Center och SAAB reservdelar och vi har även däckförvaring.

Välkommen in så hjälper vi dig och din bil!
12:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 50 kunder tycker om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad

• Karllennartalbert L skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Kunnig chef och personal men inte särskilt informativ. Man får ställa specifika frågor om bolens kondition, särskilt då man har en gammal, i mitt fall 15 år. Är det lönt att reparera ? När dags att byta ? Läs mer
  • Patrikmattias S
    Patrikmattias S skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Fick bästa möjliga bemötande. Väldigt trevlig personal som var väldit tillmötesgående mot mig. Läs mer
  • Carlanders P skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Perfekt bemötande från att jag kom till allt var åtgärdat. Orsaken till besöket var byte av halvljus. Läs mer
  • Ceciliaelisabeth A skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Jag gjorde en service och jag fick ett ifyllt protokoll. De verkade seriösa och trevliga Läs mer
  • Stigtorolov A skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Min reservdel fick man inte tag på men trevligt bemötande! Läs mer
  • Bengtottojohnny W skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Lämnade in bilen 3 gånger för samma fel. Sista gången blev den okej. En verkstad vi alltid anlitar men som man tappar förtroendet för lite när det blir så här. Läs mer
  • Hans-erik G skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bemötande perfekt
    Service utförd
    Upplevelse bra Läs mer
  • Karingunil R skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra Jobb och bra info men arbets o materikostnaderns blir för dyra för mig. Blir att vi gör jobbet själva o köper in på Biltema istället. Läs mer
  • Kenteve M skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket bra från början till slut 👍👍👍 Läs mer
  • Mguel B
    Mguel B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Tack för ett snabbt och proffsigt bemötande samt bra utfört arbete Läs mer
  • Georgroland F skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Jag blev lite sur över att dom inte uppmärksammade det skrapade ljudet som lät i bilen när vi hade den på verkstan för en annan grej. Jag hade sagt till om det! Men dom var justa och tog in bilen snabbt när vi körde dit igen efter nån vecka. Uppskattar även att vi fick låna bil den ena gången o blev skjutsade vid nästa besök. Läs mer
  • Kerstinann-marie J skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Alltid lika serviceminded och trevligt bemötande! Fick hjälp samma dag med en lampa som var sönder och en indikation på att det var dags för service som var fel blev också åtgärdat! Jag hoppades på en snabb åtgärd och det fick jag också , det uppskattades väldigt mycket!
    En positiv upplevelse! Läs mer
  • Bengtgöran W skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Jag har anlitat BS i ca 10 år. Jag har 2 bilar och är noga med underhållet. BS har alltid agerat professionellt och förutom reguljär service även utfört udda jobb som byte av motor till vindrutetorkare på bakrutan, byte av dörrlås, reparation av fönsterhiss. Alla jobb har utförts perfekt. Sammanfattningsvis 10 på en skala 1 till 10. Läs mer
  • Ann-louise D skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket bra bemötande. Trevliga och väldigt seviceminded. Läs mer
  • Bengtjarlerik E skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bemötande 5
    Kunskap 5
    Ansvar 5
    Service 5
    Avser större reparationer partikelfilter och oljeläckage Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Kunnighet. 5
    Service 5
    Bemötande 5 Läs mer
  • Aleksandar N skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra bemötande. Trevlig och kunnig personal. Hade problem med parkeringsbroms på min BMW X6. Snabbt fixat. Gav mig även bra tips och råd. Kan varmt rekomendera. Läs mer
  • Ingridmarianne R skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Tre års Saabservice och hjulbyten. Utmärkt service och gott bemötande. Läs mer
  • Ulla O
    Ulla O skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Jag hade problem med larmet. Otroligt vänliga och serviceminded. Allt funkade jättebra! Läs mer
  • Barbroanitasusann A skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bs har det allra bästa bemötandet.
    Jag har blivit hjälpt till nya bromsar, ny handbroms, 12500mila service och när jag fått punktering på min bil. Det är det företag som mitt försäkringsbolag anlitar vid bärgning och än så har det bara varit positivt. Läs mer
  • Jonaspatriksigvard S skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Lämnade in bilen för problem med låssystem. Först säger dem att de ska kosta 3000. Kommer dit och så vill dem ha 6700kr. Betalar detta pris. Kommer hem och låssystemet fungerar fortfarande inte. Lämnar in den till dem igen. Då ska dem ha ytterligare 5000kr för att lösa problemet. Så från 3000kr till 11700kr för att dem inte kunde lösa problemet ordentligt Läs mer
  • Carlfredrik L skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket bra verkstad. Snabba, duktiga och förtroendeingivande. En verkstad som levererar. Läs mer
  • Cayåke K skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket proffsigt mottagande och duktiga repratörer. Läs mer
  • Kerstinmajkenlille- B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Alltid pålitlig service och fantastiskt bemötande. Rent, snyggt och vänligt. Läs mer
  • Karlrune H skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mkt bra bemötande. Nöjd tidigare också. Arbete denna gång Byte av stänkskydd bak. Läs mer
  • Carlmicael L skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Snabbt att få tid för service / reparation.
    Trevlig personal.
    Rent och fint.
    Avtalad tid för service, avtalad tid för hämtning av bil hölls inom utlovad tid. Läs mer
  • Lise M skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Trevligt bemötande samt åtgärdande av anmärkningar från bilprovningen vid besiktning. Snabbt fixat o kunne hämta bilen färdig o ombesiktigat. Kommer till att använda dem vid framtida service. Läs mer
  • Mikaeldavid C skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Väldigt trevliga!
    Bytte koppling, svänghjul och slavcylinder. Tråkiga är att efter en vecka så märker jag att bilen läcker växellådsolja! Kört med för lite olja pga detta i några dagar så hoppas inte lådan tog skada!
    Åkte tillbaka med problemet och dem tog köpt bilen utan problem och löste problemet.
    Upplever dock att när jag ska lägga i 1.an och 2.an efter bytet av koppling så klättrar det när jag ska växla.

I det stora hela så är dem jätte trevliga men ångrar att jag lämna ett så dyrt jobb till dem för att nu gå och vara orolig om lådan tagit skada! Läs mer
  • Sventorsten B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Senast bytte ja bromskivor bak. Tog längre tid än beräknat. Vid tidigare service hade man inte börjat när bilen skulle vara klar.
    Annars är bemötandet okej Läs mer
  • Bilal W skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Kunniga dock så upplevde jag svårigheter då man bad om ett intyg. Hamnade i tvist med ett bilföretag och önskade ett intyg som beskrev vad BS gjorde och vad de hittade för fel m.m. Läs mer
  • Magnussonsentrepenad M skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra service. Ställer upp när det är strul med bilen till 110%. Läs mer
  • Tinaulrika A skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Trevligt bemötande, snabba att hjälpa en. Kunniga. Läs mer
  • Perunogöte C skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt jobb Läs mer
  • Johanbirgeriwo Z skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Jag ger gärna betyg men har ingen lust, eller ork, att skriva omdömen Läs mer
  • Stigthomas B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Perfekt. Bra service och bra utförda jobb. Läs mer
  • Carlerikfredrik S skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra och proffesionellt bemötande från start till mål. Toppen verkstad för Saab. Läs mer
  • Peringvarhenrik M skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra bemötande mycket service inriktade. Hade problem med elbox, åtgärdades omgående. Läs mer
  • Per-olof B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Proffesionellt hanterade.
    Upplevde dem som artiga och ärliga Läs mer
  • Mariejeanette N skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Vänligt o bra bemötande från första kontakt till bil färdig servad! Läs mer
  • Arnebertil F skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra bemötande och fått hjälp med det jag har sökt för inom rimlig tid och ibland även direkt. Läs mer
  • Mariegitte S skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Alltid fått bra hjälp här. Senast var det byte av startmotor, batteri och stift. De försöker alltid hitta en tid som passar och ställer upp när det är något. Läs mer
  • Larsingvar H skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    BS bilservice är pålitliga, serviceinriktade, vänliga, prisvärda och kunniga!
    Kom in för att få en lampa bytt men de såg att det var fler som var trasiga och frågade om jag även ville få dem utbytta. Självklart!
    BS är alltid första valet om det ör problem m bilen. Läs mer
  • Evabirgitta P skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket bra och vänligt! Mycket nöjd med min service på bilen. Läs mer
  • Katarinakatalin W skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    De var snabba och otroligt tillmötesgående för att lösa en krisaktigt situation!

Tusen tack för all hjälp! Läs mer
  • Brittelinor A skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Är mycket nöjd med servicen jag fick. Har servat min bil två gånger hos er och bilen har gått som en klocka efter det. Det är också väldigt bra att man får reda på kostnaden när man lämnar in sin bil. Har inte heller varit med om att det helt plötsligt dyker upp en massa nya fel som verkstaden tycker jag skall åtgärda. Ni känns ärliga och bra! Läs mer
  • Leifarne G skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Hej! Man får alltid ett bra bemötande på BS, när man än kommer och vilka problem man än har. Så högsta betyg . Läs mer
  • Caybertilkenneth B skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Bra bemötande.
    Korrekt utförda reparationer. Läs mer
  • Timotapani L skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Service vid 6000 mil. Bra bemötande. Bra service. Läs mer
  • Peroloffredrik N skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Mycket fin verkstad och trevlig personal. Enorm kunskap och dom löser det mesta. Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om BS Bilservice Din Mekonomen verkstad
    Allt har varit bra jag har absolut inget att klaga på. Bengt Läs mer

Gubbhögsgatan 14, 261 51 Landskrona