Bunkeflo Totalentreprenad AB

Skeppargränd 19, 218 38 Bunkeflostrand — Visa karta

Vad är då Bunkeflo Totalentreprenad AB?

Jo, lite kort och gott är vi ett litet lokalt byggföretag som rymmer erfarenheter, kunskap och yrkesstolthet. Detta betyder också att alla medarbetare är utbildade och certifierade. Allt vår material som vi använder är CE-P märkta och godkända av SITAC och SP.

Vi är mån av våra kunder och garanterar ett bra arbete som följer dagens riktlinjer & uppfyller kundens önskemål.

Att hela processen är tydlig för dig som kund är viktigt för oss.

Grunden till ett lyckat projekt är kommunikation. Därför har vi valt att endast jobba med svensktalande yrkesfolk när det kommer till byggnationen. En annan viktig faktor är att hantverkaren kan sitt yrke och därför använder vi oss endast av personer med yrkesbevis.
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-17:00

Läs vad 8 kunder tycker om Bunkeflo Totalentreprenad AB

• 2020-07-05

Magnus H skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Fick lagt papp på min kolonistuga. Orolig för alla vinklar och vrår på taket men grabbarna gjorde ett proffsigt och snyggt arbete. Nöjd med hela kedjan från första kontakt till avslut. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-05 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar Magnus H
    Hej Magnus!
    Vad kul att du är nöjd med vårt arbete.
    Tack för förtroendet!
  • JENNY G

2020-07-01

JENNY G skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Trevliga killar med proffsigt och serviceminded bemötande. Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2020-06-28

Anders E skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Köpte en takomläggning av papptak. Mycket professionellt utfört. Enkla att ha och göra med. Kom i tid och arbetet blev färdigt i tid. Dessutom till ett rimligt pris. Läs mer
    2020-06-28 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar Anders E
    Så himla roligt att ni är nöjda, tusen tack för de fina orden!
  • 2020-06-23

Pontus P skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Anlitade företaget för byte av papp taket på garaget som började läcka vatten. Firman var snabba att svara på min förfrågan och snabbt på plats för en grundlig genomgång av befintligt tak. Jobbet rullade på bra och dom åtgärdade även en del detaljer på taket som var dåligt utförda av tidigare takläggare. Fick offert på plats och fakturan överensstämde med offerten. Raka och ärliga mot kund. 5+ Läs mer
    2020-06-28 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar Pontus P
    Tack för denna fantastiskt fina recension, vi är oerhört glada att ni är nöjda med vårt arbete!
    Nu kan ni sova gott med tätt tak över huvudet!
  • JOHANNES J

2020-06-16

JOHANNES J skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Anlitade BFTE till att lägga om mitt papptak i Hörby. Allt funkade från början till slut!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-06-28 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar JOHANNES J
    Tack för de fina orden, alltid lika kul och höra från en nöjd kund!
  • 2020-06-12

Martin C skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Vi tog hjälp av Bunkeflo Totalentreprenad för att lägga nytt tak på vårt uteförråd. Vad jag uppskattar är den snabba återkopplingen i kommunikationen, en tydlig tidsplan som hölls och ett väl utfört arbete. Läs mer
    2020-06-28 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar Martin C
    Tack för dem fina orden Martin, det är något vi värdesätter väldigt mycket och blir så glada att höra.
    Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-06-12

Kjell C skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Vi lade om vårt gamla eternittak till papptak. Grabbarna gjorde ett bra jobb och vi hade en bra dialog under hela processen. Läs mer
    2020-06-28 Bunkeflo Totalentreprenad AB svarar Kjell C
    Tack så mycket för en fin recension, ert tak fick sig verkligen ett lyft och det värmer att höra att ni är nöjda.
    Ha nu en härlig sommar!
  • PATRICIA J

2020-06-11

PATRICIA J skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    Fick taket omlagt, gick både snabbt och smidigt! Stort plus för trevliga och hängivna grabbar.
    Mycket nöjd med resultatet 👍🏻 Läs mer

Skeppargränd 19, 218 38 Bunkeflostrand