Bunkeflo Totalentreprenad AB

Vad är då Bunkeflo Totalentreprenad AB?

Jo, lite kort och gott är vi ett litet lokalt byggföretag som rymmer erfarenheter, kunskap och yrkesstolthet. Detta betyder också att alla medarbetare är utbildade och certifierade. Allt vår material som vi använder är CE-P märkta och godkända av SITAC och SP.

Vi är mån av våra kunder och garanterar ett bra arbete som följer dagens riktlinjer & uppfyller kundens önskemål.

Att hela processen är tydlig för dig som kund är viktigt för oss.

Grunden till ett lyckat projekt är kommunikation. Därför har vi valt att endast jobba med svensktalande yrkesfolk när det kommer till byggnationen. En annan viktig faktor är att hantverkaren kan sitt yrke och därför använder vi oss endast av personer med yrkesbevis.

Läs vad 59 kunder tycker om Bunkeflo Totalentreprenad AB 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Mycket positivt när vi träffade Daniel första gången.

Höga förväntningar som efterlevdes.

Takomläggningar inför solcellspaneler.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Bunkeflo Totalentrepenad har bytt tak, fönster, panel på gavel och takkupor och gjort plåtarbeten på vårt tak. Vi är jättenöjda, resultatet har blivit över förväntan, arbetet gick smidigt och det var väldigt lätt att ha en bra dialog med Daniel och hantverkarna under hela renoveringen. De kom med flera idéer under vägen på bra lösningar vi själva inte tänkt på, är kunniga och erfarna hantverkare och resultatet blev väldigt snyggt.
    Vad roligt att ni är nöjda med ert fina tak!
    Tack så mycket för dem fina orden!
    2022-11-09 Verifierad kund
    Hej,'

Vi har ett nära samarbete.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Lagt ny takpapp på hela taket samt installerat solceller.

Mycket nöjda med BFTE. Bra kommunikation, trevliga att ha och göra med, felfritt jobb och väldigt tillmötesgående och lösningsbenägna.

Samarbetet med solpanelsföretaget fungerade också väldigt bra.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Kan absolut rekommendera!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Offerten omfattade takbyte, byte av plåtkupa mm samt byte av husets träpanel på sydsidan. Mycket bra dialog med Daniel och hantverkarna under resans gång. Ordentliga byggnadsställningar effektiviserade arbetet. Vi är mycket nöjda med utfört arbete.
    Tack för dem fina orden, det betyder mycket för oss.
    Kul att ni är nöjda med utfört arbete hos er.

Ha det fint!
    /Hälsningar gänget på Bunkeflo Totalentreprenad AB!
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med vårt nya papptak från Bunkeflo totalentreprenad! Kommunikationen har funkat utmärkt och arbetet har flutit på mycket smidigt. Dom har dessutom varit väldigt flexibla då vi installerar solceller och behövde hjälp med infästningar. Rekommenderar starkt!
    2022-07-24 Verifierad kund
    Lite svårt att bestämma tider men de gör ett bra arbete.
    Hej Kristina,

Vi ber om ursäkt att det har varit svårt att få till en tid som passar oss båda, men det ska vi se till och fixa till såklart.

Tack för du tog dig tid och lämna ett omdöme.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Fungerade bra under hela arbetet.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande.

Väldigt lätta att ha att göra med.

lämnade ett riktigt fint tak efter sig.
    Kommer rekommendera BFTE för andra!
    2022-06-28 Spontant omdöme
    Genuint trevliga och kunniga yrkesmän som utförde ett fantastiskt arbete på vårt terrasstak. Kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Daniel och hans team har på alla sätt infriat våra förväntningar med takbytet på vår villa. Allt ifrån upphandlingen och kommunikationen inför arbetet och själva utförandet har fungerat alldeles utmärkt. Extra stort plus är att man kan nå Daniel väldigt enkelt och att han är lösningsorienterad då det krävs vissa anpassningar.
    Stort Tack för ett jättebra utfört arbete!
    Per Ericsson
    Skanör
    Tack så mycket för det fina omdömet, det värmer verkligen.

Det är alltid roligt att lämna ett gediget arbete bakom sig och jag måste säga att det har verkligen varit trevligt att jobba hos er.

Soliga hälsningar från mig & hela gänget!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött
    Har gjort vid vårt tak inklusive plåtarbeten
    Vi tackar så mycket för ett fint omdöme.

Roligt att höra att ni är nöjda med ert tak.

Hälsningar, Daniel
    2022-05-19 Verifierad kund
    Bemötandet var gott. Informerade innan och under besiktning om vad som behövde göras (vi önskade först besiktning för att få en uppfattning om hur mycket som behövde göras). De lyssnade på våra önskemål och beskrev konsekvenser.
    Vi 'köpte' ett byte av ett trasigt fönster med uppgradering till öppningsbart. Vi önskade Elitefönster och fick svaret 'det är det enda vi jobbar med. Det var en vän som rekommenderade Bunkeflo Totalentreprenad och det han sade stämde: ett företag som kan sin sak, nämligen tak.
    Tack för det fina omdömet, alltid kul att höra från nöjda kunder.

Ha det gott!
    2022-03-09 Verifierad kund
    Allting förutom kommunikation och information under arbetets gång har varit bra.
    Vänlig och trevlig personal hos Bunkeflo Totalentreprenör
    Hej Yvonne,
    Tack för omdömet, vi ber om ursäkt att kommunikationen under detta projekt har varit lite sämre än vanligt. Väldigt många bollar i luften samtidigt men gör vårt bästa såklart.
    Gläder mig att ni är nöjda med ert tak och det utförda arbetet.

Ha en fortsatt fin vecka!
    2022-02-16 Verifierad kund
    renovering av garagetak. 3st längor innehållande 7 garageplatser i varje. stort ansvar med överenskomna tider och uppkomna problem. Vänliga och trevliga och inga hantverkarfasoner. Rent och snyggt när de lämnade arbetsplatsen.
    Hej Stefan,
    Tack för dem fina orden, det är alltid kul med positiv feedback.
    Njut nu av täta garagetak.

Allt gott!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Snabb akuthjälp med ett läckande tak trots att företaget är anlitat av många och har mycket att göra.
    Tack för dem fina orden och kul att ni är nöjda med oss! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2022-01-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och bra utfört jobb.
    Tack så mycket, glädjer oss att ni är nöjda! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-12-18 Verifierad kund
    Jag valde Bunkeflo Totalentreprenad AB, när jag behövde byta tak på min 60 år gamla villa eftersom de var de enda som beskrev, på ett bra sätt, hur jobbet skulle göras korrekt. Några andra firmor ville exempelvis inte, ens efter förslag från mig, ta bort den gamla pappen för att kunna kontrollera skicket på råsponten.

Bunkeflo Totalentreprenad AB var inte det billigaste alternativet men det mest prisvärda. Att ha erfarna, kunniga svenska hantverkare på plats, som dessutom är smidiga att kommunicera med under arbetets gång, är värt några kronor extra.
    2021-12-16 Verifierad kund
    Bemötande blev jätte bra
    Hade önskat en firma som man kunde lita på och det fick vi.
    Vi lade om en bit av taket som blev gjort till till vår förväntningar så vi är super nöjda kunder
    2021-12-16 Verifierad kund
    Det fungerade kanon då de har bytt takpappen på vår Carport. Bara plus på jobb och bemötande från deras sida.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Vi är nöjda med hela processen. Daniel var snabbt på plats efter att vi efterfrågat en offert på plåtarbete och nytt platt tak.
    Vi fick en tydlig och proffsig offert, samt snabb återkoppling när vi hade frågor.
    De som arbetade hos oss var trevliga och gjorde ett riktigt bra jobb.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Takomläggningen utfördes med högsta belåtenhet. Arbetet utfördes inom utsatt tid och utan extra störningar.
    Mycket trevligt bemötande från alla inblandade.
    Vi kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB till takomläggningar/takrenoveringar
    2021-12-02 Verifierad kund
    Fick papptaket omlagt inkl. diverse ny plåt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Proffsigt utfört.
    Tack också för en bra service och trevlig bemötande från Daniel och hans kolleger.
    Tack för det fina omdömet, det glädjer oss att höra att ni är nöjda med ert nya tak! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-11-02 Verifierad kund
    Att invänta torrväder innan takrivning sågs som en självklarhet. Sen upp med nytt tätskikt innan helgen och nästa regn!
    Glädjer oss att ni är nöjda :) Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-10-04 Verifierad kund
    Virkelig dygtige folk. Meget travle personer så projektet har taget lang tid om at komme igang men udover det så er det gået/går det super godt. Dygtige til at beskrive projektet og holder sig til aftalerne uden at være bekymret.
    2021-09-16 Verifierad kund
    Vi är så nöjda och glada över fint samarbete, planering och information med Daniel och hans trevliga, pålitliga och skickliga yrkesmän. Vi kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-08-30 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Taket blev mycket fint. Bra information och planering av arbetet.
    2021-08-11 Verifierad kund
    Bra utfört arbete och snabbt. God service och kommunikation.
    2021-07-24 Verifierad kund
    Grym firma att ha och göra med .Kan sina saker. Fem plus.
    2021-07-04 Verifierad kund
    Bra personer att ha att göra med. Håller sina tider och meddelar i god tid innan om det blir förseningar.
    2021-07-03 Verifierad kund
    Då vi upptäckte att papptaket på vårt fritidshus läckte sökte vi och fick in fem offerter på omläggning av taket. BTAB lämnade snabbt en offert med flera alternativ. Efter ytterligare modifkation fick BTAB jobbet, som de utförde inom cirka en månad.
    Bemötande, kommunikation och utförande hat fungerat utmärkt.
    Vi är nöjda och rekommenderar gärna BTAB.
    Tack för ert fina omdöme Jan & Inger. Ha nu en skön sommar ! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-07-01 Verifierad kund
    Proffsiga, trevliga och pålitliga!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Takläggning mycket nöjd det ända som jag kan säga är att det var kort framförhållning men hellre det än att man lovar att komma och utebli.
    Proffsig hantering av arbetet och värdesätter att jag och Daniel gick igenom jobbet efteråt.
    2021-07-01 Verifierad kund
    Bra pris. Snabbt och väl utfört arbete. Trevlig personal. Vad mer kan begära?
    2021-06-07 Verifierad kund
    Proffsiga och alltid beredda att ge bästa service. Alltid hjälpsamma och nåbara om man har några frågor.
    Tack för ditt fina omdöme, glädjer oss att ni är nöjda med taket! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-05-18 Verifierad kund
    Bra kommunikation under hela arbetes processen. Mycket bra kvalité på det utförda arbetet av BFTE. Kan verkligen rekommendera detta företaget.
    Tack för dem fina orden!
    Ett roligt projekt som blev väldigt lyckat.
    Ha de så bra!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Bunkeflo totalentreprenad la nytt tak till oss. Duktiga medarbetare och proffsigt gjort!
    Mycket nöje från vår del, tack för förtroendet & njut av tätt tak! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-04-09 Spontant omdöme
    Vi är otroligt nöjda med tjänsten som Bunkeflo Totalentrenad AB har utfört. Vårt eternittak började bli gammalt och BT AB tog hand om både saneringen samt omläggning av taket med shingel. Hängrännorna och stuprören behövde förnyas, takkupan behövde ny plåt och taket på uterummet behövde bytas från plåt till takpapp. Daniel, Johannes och alla underleverantörer arbetade enligt tidsplan och var alltid trevliga att ha omkring. Totalentreprenaden har varit flexibla att anpassa sig till våra önskemål och har svarat på alla våra frågor. När vi bad om att fixa till små saker extra fick vi hjälp även med detta. Vi rekommenderar Bunkeflo Totalentreprenad AB till alla som behöver hjälp med sina tak och vill att adet ska gå smidigt och bli proffsigt gjort. Med offert och totalpris är prissättningen dessutom transparent och trygg för kunden.
    2021-02-05 Spontant omdöme
    Superbra och snabb service! hade problem med en takläcka och de fixade det inom en vecka så vi inte behövde oroa oss för mer vattenskada
    2021-01-27 Spontant omdöme
    Jag köpte byte av eternit-tak till papptak av Bunkeflo Totalentreprenad. Jag blev trevligt bemött och fick utförligt förklarat vad som skulle göras. De gav mig en tydlig offert och fakturan motsvarade sedan offerten jag fått.

Jag är mycket nöjd med resultatet och av processen genom bytet. Kan verkligen rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad.
    2021-01-19 Verifierad kund
    Klara besked och trevligt bemötande. Bra utfört arbete som gjordes i utlovad tid.
    2020-12-22 Verifierad kund
    Byte av hela ovanvåningen på äldre hus med nya takstolar, gavlar och snyggt listat papptak utfördes av Bunkeflo Totalentreprenad.
    Bra och trevlig kontakt, engagerade från offertstadie till slutfört projekt. Mycket nöjd med projektet, proffsigt och snyggt utförande.
    Kan starkt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad!
    2020-12-14 Verifierad kund
    Vi fick taket på vårt förråd omlagt plus andra diverse jobb.
    Snyggt och snabbt utfört.
    Vi rekommenderar gärna Bunkeflo Totalentreprenad.
    Bra och trevlig kommunikation.
    2020-11-03 Verifierad kund
    Vi hade ett läckande garagetak och fick en rekommendation att kontakta Bunkeflo Totalentreprenad av ett företag som inte hade möjlighet att ta på sig fler jobb.
    Daniel tog mycket snabbt kontakt med oss, och kom ut och gav offert. Han gav ett mycket bra intryck och kändes välorganiserad, vilket vi tyckte kändes som ett stort plus i kontakten med honom.

Jag är inte proffs på tak, men taket ser ut att vara välgjort, och arbetet utfördes snabbt.
    Hade anlitat dem igen!
    2020-10-18 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB.
    Väldigt trevligt bemötande, höll utlovad tidsschema och gjorde ett fint jobb när jag behövde nytt tak på mitt garage.
    Super - helt enkelt!
  • HANS L
    skrev om Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-10-03 Verifierad kund
    Snabb och konkurrenskraftig offert!
    Snabbt och välgjort arbete!
    Kan rekommenderas!
    Hans Larsson, Malmö
    2020-09-30 Verifierad kund
    Renovering av "papptak".
    Vilket enligt vår förväntan.
    Trevligt bemötande.
    Tack för förtroendet, vi är glada är ni är nöjda med vårt arbete! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-09-29 Verifierad kund
    Behövde lägga om mitt papptak på garaget. Blev trevligt bemött och fick bra löpande information.
    Så kul att du blev nöjda med vårt arbete, det var mycket trevligt! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-08-05 Verifierad kund
    Bunkeflo Totalentreprenad AB var proffsiga, tillmötesgående, kunniga och väldigt lätta att ha kontakt med. De fixade vårt uterumstak + plåtarbete och allt var väldigt fint och fackmannamässigt utfört. Smidig dialog hela vägen igenom, höll tider och ansträngde sig för att hitta den bästa lösningen för vårt uppdrag.