Bunkeflo Totalentreprenad AB

Vad är då Bunkeflo Totalentreprenad AB?

Jo, lite kort och gott är vi ett litet lokalt byggföretag som rymmer erfarenheter, kunskap och yrkesstolthet. Detta betyder också att alla medarbetare är utbildade och certifierade. Allt vår material som vi använder är CE-P märkta och godkända av SITAC och SP.

Vi är mån av våra kunder och garanterar ett bra arbete som följer dagens riktlinjer & uppfyller kundens önskemål.

Att hela processen är tydlig för dig som kund är viktigt för oss.

Grunden till ett lyckat projekt är kommunikation. Därför har vi valt att endast jobba med svensktalande yrkesfolk när det kommer till byggnationen. En annan viktig faktor är att hantverkaren kan sitt yrke och därför använder vi oss endast av personer med yrkesbevis.

Läs vad 38 kunder tycker om Bunkeflo Totalentreprenad AB 2

2021-12-06
    Vi är nöjda med hela processen. Daniel var snabbt på plats efter att vi efterfrågat en offert på plåtarbete och nytt platt tak.
    Vi fick en tydlig och proffsig offert, samt snabb återkoppling när vi hade frågor.
    De som arbetade hos oss var trevliga och gjorde ett riktigt bra jobb.
    2021-12-06
    Takomläggningen utfördes med högsta belåtenhet. Arbetet utfördes inom utsatt tid och utan extra störningar.
    Mycket trevligt bemötande från alla inblandade.
    Vi kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB till takomläggningar/takrenoveringar
    2021-12-02
    Fick papptaket omlagt inkl. diverse ny plåt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Proffsigt utfört.
    Tack också för en bra service och trevlig bemötande från Daniel och hans kolleger.
    Tack för det fina omdömet, det glädjer oss att höra att ni är nöjda med ert nya tak! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-11-02
    Att invänta torrväder innan takrivning sågs som en självklarhet. Sen upp med nytt tätskikt innan helgen och nästa regn!
    Glädjer oss att ni är nöjda :) Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-10-04
    Virkelig dygtige folk. Meget travle personer så projektet har taget lang tid om at komme igang men udover det så er det gået/går det super godt. Dygtige til at beskrive projektet og holder sig til aftalerne uden at være bekymret.
    2021-09-16
    Vi är så nöjda och glada över fint samarbete, planering och information med Daniel och hans trevliga, pålitliga och skickliga yrkesmän. Vi kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-08-30
    Trevligt och proffsigt bemötande. Taket blev mycket fint. Bra information och planering av arbetet.
    2021-08-11
    Bra utfört arbete och snabbt. God service och kommunikation.
    2021-07-24
    Grym firma att ha och göra med .Kan sina saker. Fem plus.
    2021-07-04
    Bra personer att ha att göra med. Håller sina tider och meddelar i god tid innan om det blir förseningar.
    2021-07-03
    Då vi upptäckte att papptaket på vårt fritidshus läckte sökte vi och fick in fem offerter på omläggning av taket. BTAB lämnade snabbt en offert med flera alternativ. Efter ytterligare modifkation fick BTAB jobbet, som de utförde inom cirka en månad.
    Bemötande, kommunikation och utförande hat fungerat utmärkt.
    Vi är nöjda och rekommenderar gärna BTAB.
    Tack för ert fina omdöme Jan & Inger. Ha nu en skön sommar ! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-07-01
    Proffsiga, trevliga och pålitliga!
    2021-07-01
    Takläggning mycket nöjd det ända som jag kan säga är att det var kort framförhållning men hellre det än att man lovar att komma och utebli.
    Proffsig hantering av arbetet och värdesätter att jag och Daniel gick igenom jobbet efteråt.
    2021-07-01
    Bra pris. Snabbt och väl utfört arbete. Trevlig personal. Vad mer kan begära?
    2021-06-07
    Proffsiga och alltid beredda att ge bästa service. Alltid hjälpsamma och nåbara om man har några frågor.
    Tack för ditt fina omdöme, glädjer oss att ni är nöjda med taket! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-05-18
    Bra kommunikation under hela arbetes processen. Mycket bra kvalité på det utförda arbetet av BFTE. Kan verkligen rekommendera detta företaget.
    Tack för dem fina orden!
    Ett roligt projekt som blev väldigt lyckat.
    Ha de så bra!
    2021-05-06
    Bunkeflo totalentreprenad la nytt tak till oss. Duktiga medarbetare och proffsigt gjort!
    Mycket nöje från vår del, tack för förtroendet & njut av tätt tak! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2021-04-09
    Vi är otroligt nöjda med tjänsten som Bunkeflo Totalentrenad AB har utfört. Vårt eternittak började bli gammalt och BT AB tog hand om både saneringen samt omläggning av taket med shingel. Hängrännorna och stuprören behövde förnyas, takkupan behövde ny plåt och taket på uterummet behövde bytas från plåt till takpapp. Daniel, Johannes och alla underleverantörer arbetade enligt tidsplan och var alltid trevliga att ha omkring. Totalentreprenaden har varit flexibla att anpassa sig till våra önskemål och har svarat på alla våra frågor. När vi bad om att fixa till små saker extra fick vi hjälp även med detta. Vi rekommenderar Bunkeflo Totalentreprenad AB till alla som behöver hjälp med sina tak och vill att adet ska gå smidigt och bli proffsigt gjort. Med offert och totalpris är prissättningen dessutom transparent och trygg för kunden.
    2021-02-05
    Superbra och snabb service! hade problem med en takläcka och de fixade det inom en vecka så vi inte behövde oroa oss för mer vattenskada
    2021-01-27
    Jag köpte byte av eternit-tak till papptak av Bunkeflo Totalentreprenad. Jag blev trevligt bemött och fick utförligt förklarat vad som skulle göras. De gav mig en tydlig offert och fakturan motsvarade sedan offerten jag fått.

Jag är mycket nöjd med resultatet och av processen genom bytet. Kan verkligen rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad.
    2021-01-19
    Klara besked och trevligt bemötande. Bra utfört arbete som gjordes i utlovad tid.
    2020-12-22
    Byte av hela ovanvåningen på äldre hus med nya takstolar, gavlar och snyggt listat papptak utfördes av Bunkeflo Totalentreprenad.
    Bra och trevlig kontakt, engagerade från offertstadie till slutfört projekt. Mycket nöjd med projektet, proffsigt och snyggt utförande.
    Kan starkt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad!
    2020-12-14
    Vi fick taket på vårt förråd omlagt plus andra diverse jobb.
    Snyggt och snabbt utfört.
    Vi rekommenderar gärna Bunkeflo Totalentreprenad.
    Bra och trevlig kommunikation.
    2020-11-03
    Vi hade ett läckande garagetak och fick en rekommendation att kontakta Bunkeflo Totalentreprenad av ett företag som inte hade möjlighet att ta på sig fler jobb.
    Daniel tog mycket snabbt kontakt med oss, och kom ut och gav offert. Han gav ett mycket bra intryck och kändes välorganiserad, vilket vi tyckte kändes som ett stort plus i kontakten med honom.

Jag är inte proffs på tak, men taket ser ut att vara välgjort, och arbetet utfördes snabbt.
    Hade anlitat dem igen!
    2020-10-18
    Kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad AB.
    Väldigt trevligt bemötande, höll utlovad tidsschema och gjorde ett fint jobb när jag behövde nytt tak på mitt garage.
    Super - helt enkelt!
  • Hans L
    2020-10-03
    Snabb och konkurrenskraftig offert!
    Snabbt och välgjort arbete!
    Kan rekommenderas!
    Hans Larsson, Malmö
    2020-09-30
    Renovering av "papptak".
    Vilket enligt vår förväntan.
    Trevligt bemötande.
    Tack för förtroendet, vi är glada är ni är nöjda med vårt arbete! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-09-29
    Behövde lägga om mitt papptak på garaget. Blev trevligt bemött och fick bra löpande information.
    Så kul att du blev nöjda med vårt arbete, det var mycket trevligt! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-08-05
    Bunkeflo Totalentreprenad AB var proffsiga, tillmötesgående, kunniga och väldigt lätta att ha kontakt med. De fixade vårt uterumstak + plåtarbete och allt var väldigt fint och fackmannamässigt utfört. Smidig dialog hela vägen igenom, höll tider och ansträngde sig för att hitta den bästa lösningen för vårt uppdrag.
    2020-07-30
    Vi behövde lägga om vårt garagetak. Allt har fungerat utmärkt med Bunkeflo Totalentreprenad från offert till slutfört arbete. Vi skulle gärna anlita dem igen.
    A-C Ruuth, Veberöd
    Vi tackar för ert förtroende, och det är alltid lika roligt och höra när någon är nöjd med vårt arbete!
    Tack för dem fina orden!
    2020-07-05
    Fick lagt papp på min kolonistuga. Orolig för alla vinklar och vrår på taket men grabbarna gjorde ett proffsigt och snyggt arbete. Nöjd med hela kedjan från första kontakt till avslut. Rekommenderas!
    Hej Magnus!
    Vad kul att du är nöjd med vårt arbete.
    Tack för förtroendet!
  • JENNY G
    2020-07-01
    Trevliga killar med proffsigt och serviceminded bemötande. Mycket nöjd med resultatet!
    Så roligt att du blev nöjd med taket, då är vi också nöjda! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-06-28
    Köpte en takomläggning av papptak. Mycket professionellt utfört. Enkla att ha och göra med. Kom i tid och arbetet blev färdigt i tid. Dessutom till ett rimligt pris.
    Så himla roligt att ni är nöjda, tusen tack för de fina orden! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-06-23
    Anlitade företaget för byte av papp taket på garaget som började läcka vatten. Firman var snabba att svara på min förfrågan och snabbt på plats för en grundlig genomgång av befintligt tak. Jobbet rullade på bra och dom åtgärdade även en del detaljer på taket som var dåligt utförda av tidigare takläggare. Fick offert på plats och fakturan överensstämde med offerten. Raka och ärliga mot kund. 5+
    Tack för denna fantastiskt fina recension, vi är oerhört glada att ni är nöjda med vårt arbete!
    Nu kan ni sova gott med tätt tak över huvudet!
  • JOHANNES J
    2020-06-16
    Anlitade BFTE till att lägga om mitt papptak i Hörby. Allt funkade från början till slut!
    Rekommenderar varmt!
    Tack för de fina orden, alltid lika kul och höra från en nöjd kund! Bunkeflo Totalentreprenad AB
    2020-06-12
    Vi tog hjälp av Bunkeflo Totalentreprenad för att lägga nytt tak på vårt uteförråd. Vad jag uppskattar är den snabba återkopplingen i kommunikationen, en tydlig tidsplan som hölls och ett väl utfört arbete.
    Tack för dem fina orden Martin, det är något vi värdesätter väldigt mycket och blir så glada att höra.
    Ha en fortsatt fin sommar!
    2020-06-12
    Vi lade om vårt gamla eternittak till papptak. Grabbarna gjorde ett bra jobb och vi hade en bra dialog under hela processen.
    Tack så mycket för en fin recension, ert tak fick sig verkligen ett lyft och det värmer att höra att ni är nöjda.
    Ha nu en härlig sommar!
  • PATRICIA J
    2020-06-11
    Fick taket omlagt, gick både snabbt och smidigt! Stort plus för trevliga och hängivna grabbar.
    Mycket nöjd med resultatet 👍🏻