Bunkeflo Takentreprenad AB

Bunkeflo Takentreprenad AB

www.bfte.se
  • BadgeFiveYears

Vad är då Bunkeflo Takentreprenad AB? Jo, lite kort och gott är vi ett litet lokalt byggföretag som rymmer erfarenheter, kunskap och yrkesstolthet. Detta betyder också att alla medarbetare är utbildade och certifierade. Allt vår material som vi använder är CE-P märkta och godkända av SITAC och SP. Vi är mån av våra kunder...

95 omdömen om Bunkeflo Takentreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2020

Johnny M
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Ett riktigt trevligt och profsigt gäng som var här och la papptak plåtade in vindskivor satte hängrännor och stuprör på vårt nybyggda uthus. Snabbt snyggt och städat var det när de lämnade ochså. Kan inte utan att rekomendera Bunkeflo Takentreprenad av hela mitt hjärta.

Kerstin B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

bra arbete trevlig personal, leverans i utlovad tid

Fredrik S
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Hjälp pro bono från kontakt och därefter mycket flexibla, serviceminded, bra och snabb hjälp. Nu vet jag vem jag ringer igen när jag behöver hjälp på och / eller med taket!

Bostadsrättsföreningen S
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Lyhörda redan från planeringsstadiet in i entreprenad. Proffsiga och punktliga. Skillnad på hantverkare & hantverkare. Kan inget annat än rekommendera!

Jane J
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Har fått nytt tak lagt, och hjälp när stormen senare rev tag i det. Daniel och killarna på Bunkeflo har alltid haft en öppen och bra kommunikation, och är alltid redo att förklara ifall man har frågor. Känns väldigt tryggt!

Karl S
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Beträffande bemötandet var i normal ordning som jag upplevt det. Det var trevliga män som jag kom i kontakt med Förväntningarna var annorlunda eftersom vintern kom emellan med längre väntetid än väntat. Då det under tiden började det läcka efter häftiga regn steg min svärson upp och tätade intill ett ventilrör provisoriskt så det blev stopp. På grund av min höga ålder tillåter ingen att jag kliver upp, trots min nyfikenhet, men vad jag kan beskåda på avstånd ser det bra ut. Jag tror mig lita bra utfört arbete

Bo I
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Snabb respons på frågor och bra utfört jobb.

Benny C
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra service, tidsplanering/planer som höll och uppföljning på arbetet. Väldigt nöjd generellt med bytet av vårt tak

Gert-Inge B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra jobb trotts väderet blev snyckt och tätt. Bra städat

Jan R
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra att ha att göra med. Pålitliga, säkra och duktiga

Grace L
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Super bra bemötande. Daniel kom förbi o lämnade offert direkt. Väldigt prisvärt jämfört med andra aktörer och bra lokal kunskap. De hann prioritera uppdraget. Bra kommunikation och trevlig personell. Rekommenderar starkt:) .

Erik V
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Proffsigt jobb och supertrevligt bemötande

Peter J
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Gav Bunkeflo Takentreprenad uppdraget att lägga nytt takpapp, sätta nya krönplåtar, samt byta ut ett takfönster inkl. ram. Genomgående bra och trevligt bemötande, och bra utfört arbete! En mindre, trivial, sak behövde åtgärdas i efterhand, vilket de tog på sig och löste galant! Kan varmt rekommendera dem!

Kent N
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Jag är nöjd med jobbet som bolaget utförde och uppfattningen är att arbetet utfördes professionellt. Den initiala kontakten gick bra, sedan fanns det lite att önska gällande återkoppling.

George S
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bunkeflo Takentreprenad rev vårt gamla tak och la ett helt nytt från grunden. De har varit superproffsiga från första till sista dagen. Enkla, trevliga och väldigt lyhörda. Kan varmt rekommendera dem för alla som behöver göra takarbete.

Nicklas B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Trevliga, snabba och professionella! Kommunikationen fungerade bra under hela processen och de gånger något problem med takbytet uppstod var de hjälpsamma och anpassningsbara för att lösa det på bästa sätt för mig. Har bara gott att säga om företaget.

Rolf J
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Nytt papptak + plåtbyte Trevligt bemötande och proffsigt jobb Rolf & Bodil Staffanstorp

Simon R
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Trevlig och lätt att prata med. Inga konstigheter att hitta bra lösningar.

Manfred S
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Hej! Vi fick snabb och fin hjälp med vårt skadade tak. Hembesök dagen efter vår anmälan, Samt 2 duktiga takläggare lagade vårt tak Inom en vecka! Vi är helnöjda! Manfred och Inger Burlöv

Malin N
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Trevligt bemötande och god kommunikation. Vi var nöjda med arbetet som utfördes.

Ingela H
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Proffsigt bemötande. Vi kunde följa deras arbete hos oss genom bilder de tog under arbetets gång på takrenoveringen Vi blev rekommenderade att anlita Bunkeflo Totalentrepenad av vänner. Vi är helnöjda!

Thomas B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Mycket positivt från första kontakt med Daniel till snabbt utfört plåtarbete på taket av mycket trevliga hantverkare. Vi kommer att rekommendera BFTE för andra.

wirén bygg  a
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Riktigt bra bemötande av hantverkarna och dom utförde ett fantastiskt arbete, ingenting att anmärka på. Kan utan tvekan rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad.

Charlotte W
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Kan varmt rekommenderas! Bytte vårt tegeltak, plåtade in skorsten och vindskivor. Synkade även med solcellsföretaget vi valt så allt flöt på. Jättefint resultat, noggrant från start till slut! Bra kommunikation och stort tålamod med alla våra frågor och önskemål! Tack!

Tommy A
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Blev trevligt bemött av företaget och de hittade och åtgärdade läckan i taket snabbt.

Daniel F
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra bemötande, kunniga och effektiva.

Adam M
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Mycket god kommunikation och ett trevligt bemötande från alla på Bunkeflo Totalentreprenad. De lade om takpappen på vårt hus och satte nya hängrännor. Bunkeflo samordnade sig med det företag som samtidigt installerade solceller hos oss. Vi fick svar på alla våra frågor och hjälp när det behövdes. Sammantaget ett mycket väl utfört arbete med hög serviceanda. Vi rekommenderar varmt Bunkeflo Totalentreprenad.

Henric I
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Kan bara sammanfattas med ett ord, Världsklass!!!

MORGAN B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Väntetiden på att få taket bytt var några månader, men det beroror förmodligen på att de har ett gott rykte om sig och gör ett bra jobb! Mina uppleverlser är inte annat är mycket bra. Bra kommunikation Bra jobbare Bra utfört arbete Jag är nöjd!

Daniel M gillar detta
Gunilla M
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra offert. Snabbt igång med arbetet. Mkt trevliga arbetare som slet och rev gammal shingel. Därefter tog det två dagar och vi hade nytt fint tak! Vi rekommenderar BFTE!

Gbj A
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Funkade bra och levde upp till mina förväntningar.

Irene N
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Mycket bra bemötande. Jobbet blev gjort enligt plan. Proffsiga och trevliga hantverkare. Gjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderar varmt detta bolag.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Tack för dem fina orden, uppskattas mycket!

Gösta I
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Snabbt och positivt bemötande av företaget . De som utförde arbetet var inte bara trevliga utan utförde arbetet snabbt och kompetent. Vi kommer gärna att anlita företaget igen om behov skulle uppstå.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Vi tackar för förtroendet, kul att ni blev nöjda!

Jakob P
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Komplett takbyte från gamla pannor till nytt papp med listtäckning. Supernöjd med resultatet. Väl bemött av alla som utförde jobbet. Rekommenderas starkt.

Lars N

Bra bemöttande, utmärkt abetsledning och bra slutresultat. Mvh Lars

Svante Edvard G
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Daniel på Bunkeflo Totalentreprenad har varit lyhörd och tillmötesgående under offertarbetet. Efter överenskommen offert har vi fått utmärkt information och tillräckligt med tid för detaljbeslut. Genomförandet har varit snabbt och effektivt med tanke på alla moment med eternitsanering, takläggning på hus och tillbyggnader samt plåtarbete - allt trots utmaningar med vädret. Guldstjärna till arbetslaget. Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt som kompetent och pålitlig partner.

Jan L
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Mycket positivt när vi träffade Daniel första gången. Höga förväntningar som efterlevdes. Takomläggningar inför solcellspaneler.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Vi tackar för förtroendet, kul att ni blev nöjda!

Sofia W
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bunkeflo Totalentrepenad har bytt tak, fönster, panel på gavel och takkupor och gjort plåtarbeten på vårt tak. Vi är jättenöjda, resultatet har blivit över förväntan, arbetet gick smidigt och det var väldigt lätt att ha en bra dialog med Daniel och hantverkarna under hela renoveringen. De kom med flera idéer under vägen på bra lösningar vi själva inte tänkt på, är kunniga och erfarna hantverkare och resultatet blev väldigt snyggt.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Vad roligt att ni är nöjda med ert fina tak! Tack så mycket för dem fina orden!

Mabo B
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Hej,' Vi har ett nära samarbete.

Sofie P
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Lagt ny takpapp på hela taket samt installerat solceller. Mycket nöjda med BFTE. Bra kommunikation, trevliga att ha och göra med, felfritt jobb och väldigt tillmötesgående och lösningsbenägna. Samarbetet med solpanelsföretaget fungerade också väldigt bra.

Johan F
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bra bemötande och snabb återkoppling. Kan absolut rekommendera!

Bertil H
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Offerten omfattade takbyte, byte av plåtkupa mm samt byte av husets träpanel på sydsidan. Mycket bra dialog med Daniel och hantverkarna under resans gång. Ordentliga byggnadsställningar effektiviserade arbetet. Vi är mycket nöjda med utfört arbete.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Tack för dem fina orden, det betyder mycket för oss. Kul att ni är nöjda med utfört arbete hos er. Ha det fint! /Hälsningar gänget på Bunkeflo Totalentreprenad AB!

Kristoffer M
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Vi är mycket nöjda med vårt nya papptak från Bunkeflo totalentreprenad! Kommunikationen har funkat utmärkt och arbetet har flutit på mycket smidigt. Dom har dessutom varit väldigt flexibla då vi installerar solceller och behövde hjälp med infästningar. Rekommenderar starkt!

Kristina J
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Lite svårt att bestämma tider men de gör ett bra arbete.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Hej Kristina, Vi ber om ursäkt att det har varit svårt att få till en tid som passar oss båda, men det ska vi se till och fixa till såklart. Tack för du tog dig tid och lämna ett omdöme.

Michael H
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Fungerade bra under hela arbetet.

Ola L
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Proffsigt bemötande. Väldigt lätta att ha att göra med. lämnade ett riktigt fint tak efter sig. Kommer rekommendera BFTE för andra!

SONJA P
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Genuint trevliga och kunniga yrkesmän som utförde ett fantastiskt arbete på vårt terrasstak. Kan varmt rekommendera Bunkeflo Totalentreprenad.

Daniel M gillar detta
Per E
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Daniel och hans team har på alla sätt infriat våra förväntningar med takbytet på vår villa. Allt ifrån upphandlingen och kommunikationen inför arbetet och själva utförandet har fungerat alldeles utmärkt. Extra stort plus är att man kan nå Daniel väldigt enkelt och att han är lösningsorienterad då det krävs vissa anpassningar. Stort Tack för ett jättebra utfört arbete! Per Ericsson Skanör

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Tack så mycket för det fina omdömet, det värmer verkligen. Det är alltid roligt att lämna ett gediget arbete bakom sig och jag måste säga att det har verkligen varit trevligt att jobba hos er. Soliga hälsningar från mig & hela gänget!

Henrik T
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Blev väldigt bra bemött Har gjort vid vårt tak inklusive plåtarbeten

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Vi tackar så mycket för ett fint omdöme. Roligt att höra att ni är nöjda med ert tak. Hälsningar, Daniel

Sven-Erik O
Skrev om Bunkeflo Takentreprenad AB

Bemötandet var gott. Informerade innan och under besiktning om vad som behövde göras (vi önskade först besiktning för att få en uppfattning om hur mycket som behövde göras). De lyssnade på våra önskemål och beskrev konsekvenser. Vi 'köpte' ett byte av ett trasigt fönster med uppgradering till öppningsbart. Vi önskade Elitefönster och fick svaret 'det är det enda vi jobbar med. Det var en vän som rekommenderade Bunkeflo Totalentreprenad och det han sade stämde: ett företag som kan sin sak, nämligen tak.

Svar från Bunkeflo Takentreprenad AB

Tack för det fina omdömet, alltid kul att höra från nöjda kunder. Ha det gott!