Bus4You

Åsbogatan 8, 503 36 Borås — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Bus4You

• Maria H
    Maria H skrev om Bus4You
    Jag gillar Bus4you. Eftersom de har tre säten i bredd istället för vanliga bussar som har fyra är sätena rymligare och man slipper trängas, de är precis som fåtöljer med fotstöd och skönt nackstöd. Det finns också eluttag vid varje säte om man vill koppla in datorn eller ladda mobilen. Gratis Internet finns på bussen och det fungerar men är extremt långsamt. Man bör inte räkna med att kunna arbeta mot nätet på bussen. Jämfört med tågen passar Bus4you också tiderna väldigt väl. Bokning sker enklast på webben där man om man vill också kan boka vilken plats i bussen man vill sitta på. Biljetterna är billiga och man åker för juniorpris ända tills man är 29 år.
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Bus4You
    Har aldrig varit med om att vattnet har fungerat (därmed inte heller kaffemaskinen), och busschaufförerna är sinnessjukt snacksaliga varannan gång. Man ser fram mot en lugn och skön resa, men en babblig busschaufför pratar i en halvtimme i mikrofonen eller med gäll stämma med sin kollega på sätet bakom.

Men tanken är god, och man visar verkligen att man bryr sig om kunden. Det är så ovanligt idag (åtminstone i Stockholm) att man blir glad och lojal kund.

Bussarna är fräscha, och till skillnad från tåget så kommer bussarna fram i tid. Man har garanterat en sittplats och det är inget trollande med biljettpriserna.

Väldigt bekväma säten, fräscha bussar med eluttag vid varje säte. De plastiga och klena borden är en kvalitetsmiss, men i övrigt är resan en fröjd (inte minst i jämförelse med den sura konkurrenten som blev för stor för att bry sig om sina kunder).

Rekommenderas varmt!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Bus4You
    Helt klart bästa och bekvämaste bussbolaget
  • Emma J
    Emma J skrev om Bus4You
    Ja, ska man åka buss ska man givetvis åka med Bus4you. Hoppas de får fler avgånger på fler lite udda tider bara.
  • Maja N
    Maja N skrev om Bus4You
    I LOVE bus4you!! Extremt prisvärt och fantastiskt bekvämt. Personalen är alltid supertrevlig och mycket mån om sina kunder. Jag kan inte komma på något negativt alls!!
  • Elli B
    Elli B skrev om Bus4You
    Yeah! Sjukt sköna fotöljer, internetuppkoppling och eluttag. Resan går mkt snabbare här än på andra bussar. Billigt när det är grundtaxa, tyvärr verkar priset gå upp över Swebus priser vid populära avgångar, då väljer en snålis som jag den vanliga bussen...
  • Anders F
    Anders F skrev om Bus4You
    Bästa bussbolaget. Bra priser, kanonchaufförer. Går at lita på 100 %
  • Dannyboi
    Dannyboi skrev om Bus4You
    Så jäkla trevligt bemötande, förutom de sköna platserna, internetuppkopplingen, den korta restiden och så. Åkte idag mellan sthlm och linköping och busschauffören var på strålande humör (sällan det är så annars tycker jag).
  • Johan L
    Johan L skrev om Bus4You
    Utan tvekan det smidigaste, bästa och skönaste sättet att resa mellan sveriges storstäder.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Bus4You
    Grymt sköna bussar. Gott om plats, sköna säten och gratis internet.. Bekvämaste sättet att ta sig mellan Sthlm - Gbg!
  • Victor R
    Victor R skrev om Bus4You
    Sveriges bästa och skönaste bussar till ett billig pris. Jag skulle aldrig drömma om att åka med ett annat bussföretag än Bus4you. Chaufförerna är trevliga och kompetenta och än så länga har jag aldrig kommit fram sent, bara tidigt.
  • Kajsa O
    Kajsa O skrev om Bus4You
    Ett bra resalternativ med snabba pålitliga bussfärder till en väldigt hög komfort. Mycket bekväma säten och gott om plats. Prisvärt.
  • Christian B
    Christian B skrev om Bus4You
    Jag anser Bus4You som ett grymt bra sätt att resa! Stora härliga stolar, gratis Internet (som på t.ex. Swebus kostar extra) och bra med benutrymme. Passa på att åk under oattraktiva dagar om det är möjligt och spara några kronor jämfört med under fredag-lördag-söndag!
    Bucky gillar detta

Åsbogatan 8, 503 36 Borås