Alla kategorier Mataffär Stockholms län Stockholm Södermalm Butik Cajsa Warg

Renstiernas Gata 20, 116 31 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Butik Cajsa Warg

• Karin E
    Karin E skrev om Butik Cajsa Warg
    Älskar att gå hit och handla, deras ekologiska tänk är helt rätt
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Butik Cajsa Warg
    Jag är kluven till Cajsa Warg. Lockades dit efter att ha läst Den hemliga kocken och blev först imponerad. Dock upptäckte jag snart att även vanliga affärer, t ex Prisextra, ofta har samma varor men till betydligt lägre priser. Men visst, det är en trevlig affär, det går inte att förneka. Men - som sagt - dyr.
  • Party P
    Party P skrev om Butik Cajsa Warg
    Önskar jag kunde handla all min mat här. Butiken är gammeldags inred och gör mathandlingen till rena upplevelsen. Men kan köpa luncher och halv färdig mat som är gudomlig. Framförallt fetaost röran rekommenderas. Dock kostar maten en hel del extra men ibland kan det verkligen vara värt det.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Butik Cajsa Warg
    Perfekt ställe att handla picknink på eller bara något gott till helgen. Väldigt mysig och fräsch lokal. Men smakar det så kostar det tyvärr också. För ett tag sedan köpte jag en enkel libanesisk lunch med dricka och kaka till efterätt och fick hosta upp 95 kronor.
  • Emma K
    Emma K skrev om Butik Cajsa Warg
    Lyckades ramla in här av en slump, tror jag var vilse på söder för tillfället. Men jag kan ha varit vilse någon annanstans med. Kartan kan ju säga sitt förståss.. Oavsett: jag hittade balsamvinäger som inte skvätter och min första men inte sista baristamjölk. Frossade i olika deliatesser, hittade tex färsk mangold som är en stående favorit men som jag sett någon annanstans. Den dagen jag börjar laga mat igen ska jag hitta tillbaka!
  • Martin A
    Martin A skrev om Butik Cajsa Warg
    En matbutik utöveer det vanliga, vad gäller såväl utbud som inredning och personligt bemötande. de har såväl quinoa i alla möjliga färger som färdiglagade rätter att ta med hem. Dessutom erbjuds det matlagningskurser på förfrågan.
  • Leon
    Leon skrev om Butik Cajsa Warg
    Gillar du mat och ekologisk eller närproducerad sådan är Cajsa Warg en formidabel shoppingupplevelse. Denna supertrevliga lilla matbutik på Söder har ett enormt utbud av olivoljor, och är du den som måste ha tibetanskt flingsalt, eller “riktig” balsamvinäger, då finns det bara ett ställe att leta på. Enda nackdelen med Cajsa Warg är att den ligger lite fel till om man inte bor i SoFo. Har du tid över är det dock värt resan!

Renstiernas Gata 20, 116 31 Stockholm