Alla kategorier Telefon Kalmar Kalmar Butik

Kaggensgatan 31, 392 32 Kalmar — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Butik

• Mats G
    Mats G skrev om Butik
    Man ska inte räkna med att personalen förstår vad man säger. En gång fick jag vänta tre månader på att få telefonen inkopplad. En annan gång sade jag upp mitt bredband, utan att de slutade fakturera för det. Vid två tillfällen har de fakturerat mig för samma period två gånger. De är långsamma och fattar trögt. Nä, de där jepparna lever man bäst utan.
  • Erica I
    Erica I skrev om Butik
    funkar överallt även ute i skogen där jag kommer ifrån. ganska dyrt dock och det är inte så många ungdomar som använder det. i alla fall inte till mobiltelefon. tänker mer på fast telefoni när det gäller telia. väldigt utbrett företag som alla vet vad det är.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Butik
    Efter två besök till Telias butik i Stockholm trampade jag under semestern in på butiken i Kalmar, efter lite väntetid fick jag hjälp av en mycket serviceminded person. Tidigare löften var inte uppfyllda varpå han tog sig tid att lösa min problem som var lika med hans problem. Överraskad gick glad ut ur butiken. Telia kan... i Kalmar i alla fall.

Kaggensgatan 31, 392 32 Kalmar