butikatmosfar.se

Snittbetyg
4.7
Ring 08-502 749 83 Dela

Om företaget

Butik atmosfär är en inredning- och designbutik. Hos oss hittar du många olika välkända varumärken som Kosta Linnewäfveri, Orrefors Jernverk, Lord Nelson, Dorre, Nordkök med mera. Butik atmosfär finns som nätbaserad butik i orten Trekanten, 15 kilometer väster om Kalmar. Vi har funnits som E-handel sedan 2009 och idag har vi...

1072 omdömen om butikatmosfar.se

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 1072 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Pia L
Skrev om butikatmosfar.se

Det gick lätt att hitta vad jag sökte och varan levererades väldigt snabbt.

Karin B
Skrev om butikatmosfar.se

Väldigt snabb leverans av varorna, örngott från Kosta med design av Ulrika Hydman Vallien och badhanddukar från Lord Nelson. Jag är väldigt nöjd med allt.

Jan S
Skrev om butikatmosfar.se

Bra hemsida med bra priser. Varorna kom snabbt och var välpackade. Kommer handla igen.

Sonja M
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans, bra kvalitet och vackra lakan.

Ann W
Skrev om butikatmosfar.se

Min första gång, snabb leverans och mycket sköna lakan. Med vänlig hälsning, Ann Wicander

Charlotte L
Skrev om butikatmosfar.se

Lätt att beställa snabb leverans

Gun E
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb och bra leverans. Helt perfekt inget krångel.

Eeva L
Skrev om butikatmosfar.se

Stort urval, bra hemsida, inga förväntningar men gladdes åt utbudet och priserna. Köpte påslakanet, prisvärt för lyx i sängen.

Francesca C
Skrev om butikatmosfar.se

Fina påslakanset med tyvärr de randiga har färgat av sig och tyget har några dragna trådar. De ser redan gamla ut.

Eva B
Skrev om butikatmosfar.se

Det var lätt att beställa. Fick min order behandlad snabbt, snabb leverans

Marianne G
Skrev om butikatmosfar.se

det var enkelt att beställa och allt funkade utmärkt

Birgitta S

Snabb leverans Underbara lakan Sover gott

Ingegerd W
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans och nöjd med lakanen jag köpte

Åse J
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte påslakan som var både sköna och snygga! Levererades dagen efter beställning

Kirsti K
Skrev om butikatmosfar.se

Inget att klaga på,allt fungerade perfekt

Anders W
Skrev om butikatmosfar.se

Fungerade helt som förväntat, än så länge inget att klaga på.

Gunela A
Skrev om butikatmosfar.se

Bra artiklar. Hade frågor som jag snabbt fick svar på. Bra paketerad och ganska snabb leverans

Margareta A
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans av påslakan-set. Bra kvalitet.

Ann-Sofie L
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans, fina varor, bra pris. Helt nöjd

Britt-Marie S
Skrev om butikatmosfar.se

2 leveranser,samma innehåll 2 olika priser? Dålig koll, tog kontakt personligen fick ett otroligt otrevligt bemötande.Det finns många fler butiker som också vill sälja.Så för mig aldrig mer denna.....

Svar från butikatmosfar.se

Hej, Beklagar att du inte är helt nöjd med dina köp. Vårt mål är så klart att alla kunder ska bli så nöjda som möjligt med deras köpupplevelse hos oss. Jag kan se att du valde två olika fraktsätt med olika pris på dina leveranser, därav skiljer sig priset på beställningarna. Jag beklagar även att du har blivit dåligt bemött, däremot kan jag inte se att du har varit i kontakt med vår kundtjänst på butik atmosfär. Skulle det vara något du behöver hjälp med eller undrar över är du varmt välkommen att kontakta oss så ska vi...

Monika
Skrev om butikatmosfar.se

Supersnabb leverans och bra priser. Rekommenderar verkligen lyocell-lakanen!

Ulla-Märta T
Skrev om butikatmosfar.se

Inget att klaga på. Allt fungerade perfekt.

Christer W
Skrev om butikatmosfar.se

Väldig kort tid från beställning till paktet leverans. Varan var precis som man förväntat sig.

Karin H
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans och vänligt bemötande vid miss i leveransen

Eva P
Skrev om butikatmosfar.se

Allt fungerade som förväntat.

Elisabeth A
Skrev om butikatmosfar.se

En otroligt fin och bra kaffekanna.Bra pris som är värd varenda krona.Jag är supernöjd

Carina Ö
Skrev om butikatmosfar.se

Smidigt att beställa. Otroligt vackra lakan! Väldigt nöjd.

Gunilla Å
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte påslakan Paradise. Snabb leverans. Blev jättefint.

Anette S
Skrev om butikatmosfar.se

Fantastiskt snabb leverans av fina påslakan

Eva J
Skrev om butikatmosfar.se

Jag är jättenöjd med påslakanen som jag köpte ...och snabbt blev det levererat.

Annelie E
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb och smidig leverans. Tydlig information från butiken och stort utbud i web-shopen. En trygg shopping-upplevelse!

Maj-Britt C
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte 4 st örngott Fjällbacka sand varav ett är trasigt i sömmen efter första tvätt före användning. Mycket dåligt. / Maj-Britt Collin

Svar från butikatmosfar.se

Hej, Beklagar att ett av örngotten du mottog var trasigt, det är så klart inte meningen och vi vill gärna ställa det till rätta. Kontakta vår kundtjänst på kundtjanst@butikatmosfar.se så ska vi givetvis hjälpa dig att lösa det. Vänliga hälsningar butik atmosfär

Tommy T
Skrev om butikatmosfar.se

Jag köpte påslakanet med lakan, bra kvalitet, snyggt mönster och bra kvalitet

Birgitta H
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans av utmärkta prpdukter

Tor A
Skrev om butikatmosfar.se

Mycket snabb leverans av det jag beställde

Birgitta G
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb och korrekt leverans som helt motsvarande förväntningarna

Anna-lena H
Skrev om butikatmosfar.se

Enkel och snabb beställning, inga konstigheter

Lena L
Skrev om butikatmosfar.se

Jag sökte efter stora underlakan och butiken var en av dem som dök upp. Snabb leverans var stort plus men har inte hunnit använda varan ännu .

Ingrid Agneta A
Skrev om butikatmosfar.se

Bra hemsida och snabb leverans

Bertil C
Skrev om butikatmosfar.se

Fantastiskt service, paketet kom på två dagar. Och produkten motsvarande förväntningarna.

Lena-Maria N
Skrev om butikatmosfar.se

En fröjd för ögat… Mycket nöjd med produkten och den friktionsfria leveransen. Ett företag med fokus på kunden.

Cataline M
Skrev om butikatmosfar.se

Produkten var bättre är förväntat. Snabb leverans. Kommer att handla flera gånger på denna sida.

Eva J
Skrev om butikatmosfar.se

Fina produkter och otroligt snabb leverans

Katja D
Skrev om butikatmosfar.se

Fin hemsida. Lätt navigera på och beställa. Vår order skickades samma dag! Köpte ett fantastiskt vackert bäddset, för 2, med hög kvalitet. Vi är mycket nöjda med både leverans och produkter.

Sophia T
Skrev om butikatmosfar.se

Smidig och snabb leverans. Beställde påslakan (Kosta Boda) och de är helt fantastiska! Mer än nöjd och kommer absolut återkomma till den butiken!

Tony J
Skrev om butikatmosfar.se

Det var lätt att hitta på hemsidan och lätt att navigera på. Köpte lakan som hade en stark doft av något, typ petrolium.

Kerstin J
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans. Påslakansetet levde upp till mina förväntningar.

Eva G
Skrev om butikatmosfar.se

Lätt att hitta, bra information, snabb leverans. Mycket bra kastruller

Karin P
Skrev om butikatmosfar.se

Mycket trevligt och professionellt bemötande på telefon. Handlar gärna där igen!

Maj-Lis B
Skrev om butikatmosfar.se

Lätt att beställa,snabb expediering. Säker betalning.

Filtrera omdömen