butikatmosfar.se

butikatmosfar.se

• BadgeFiveYears
1 143

Butik atmosfär är en inredning- och designbutik. Hos oss hittar du många olika välkända varumärken som Kosta Linnewäfveri, Orrefors Jernverk, Lord Nelson, Dorre, Nordkök med mera. Butik atmosfär finns som nätbaserad butik i orten Trekanten, 15 kilometer väster om Kalmar. Vi har funnits som E-handel sedan 2009 och idag har vi...

1143 omdömen om butikatmosfar.se

Sedan starten hos Reco 2020

Christer H
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans av mina beställda varor !

Helén K
Skrev om butikatmosfar.se

Prisvärda varor. Snabb leverans.

Ilona T
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte påslakanset 3 x 2 st. Leveransen snab och ok i alla avseenden. Däremot var jag besviken på produkterna, för de såg bättre och annorlunda ut på bild.I synnerhet "Ines 27964 Turkos." Blommorna i ögonfallande rosa och större än på bild och färgen i mitt tycke hellre ljusgrön än turkos. Turkos är vackert och något helt annat än det jag fick! Hade tänkt ge dem i present men vet att mitt barnbarn inte skulle gilla dem så jag " får" behålla dem själv. m v h Ilona Tikkanen

Susanne N
Skrev om butikatmosfar.se

Bra bilder för beskrivning av varan, snabb leverans efter beställning

Anja H
Skrev om butikatmosfar.se

Det gick bra att handla den vänliga mannen ändrade min beställning via telefon, hade råkat välja fel färg vid beställning, så det blev som jag ville. Mycket nöjd, påslakanen jag köpte är precis som jag tänkte snygga o sköna. Superkvalitet. Ska handla där i igen Anja Häkkinen

Ruth Eva Margareta K
Skrev om butikatmosfar.se

Nöjd med allt tack för bra service och snabb leverans

Tommaso R
Skrev om butikatmosfar.se

High quality and great design. We chose boutique atmosphere for our small Airbnb, and our customers are very happy 👍

Anette D
Skrev om butikatmosfar.se

Allting var superbra - bra pris, snabb leverans och bra atmosfär 😉

Ulla B
Skrev om butikatmosfar.se

Helt otroligt. 25 timmar efter beställningen av påslakan från Kosta Linneväveri höll jag dem i min hand! 300 kr billigare per set än hos andra butiker på nätet. Rea, men ändå! 👍😁

Birgitta O
Skrev om butikatmosfar.se

En positiv upplevelse. Jag blev nöjd med varorna (ett påslakanset och ett extra örngott). När jag ringde kundtjänst för att ställa en fråga blev jag mycket trevligt bemött och fick bra information av en man som talade småländska.

Pia S
Skrev om butikatmosfar.se

Stort utbud på fina varor i bra material. Snabb leverans! TACK! :)

Karin M
Skrev om butikatmosfar.se

Allt lätt o bra men färgen på bilden är ljusare än vad varan är. Är trots det nöjd.

Ingrid B
Skrev om butikatmosfar.se

Snabbt enkelt köpte lakan jättefina

Agneta G
Skrev om butikatmosfar.se

Det funkade bra. Paketet kom på ett par dagar

Gunilla E
Skrev om butikatmosfar.se

Fantastiska påslakan med Tulpanmönster. Så snygga och mycket sköna. Dessutom snabb leverans. Supernöjd!!

Sari W
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans! Varorna motsvarade mina förväntningar. Ett minus är att det inte finns en kundtjänst att ringa till.

Rita N
Skrev om butikatmosfar.se

De har de absolut finaste och skönaste påslakanen. Snabb leverans. Rekommenderas å det varmaste.

Lena I
Skrev om butikatmosfar.se

Bra hemsida där det var lätt att beställa samt snabb och smidig leverans. Brickan som jag beställde var omsorgsfullt packad och var fin.

Anneli T
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte ett lakanset som är helt underbart.

Kerstin S
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb och fin service. Bra pris. Jag köpte lakan från Kosta Linnewäfveri.

Måns S
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans Bra hemsida. Bra pris. Bra helt enkelt.

Kerstin B
Skrev om butikatmosfar.se

Helt okej. Snabb leverans. Bra vara.

Linda E
Skrev om butikatmosfar.se

Bra pris och mycket snabb leverans.

Anita A
Skrev om butikatmosfar.se

Trevlig affär lätt att handla från snabb och enkel leverans.

Carita G
Skrev om butikatmosfar.se

Mkt fina, prisvärda påslakan. Snabb, smidig leverans!

Matti J

Riktigt bra priser. Mycket bra kvalitet. Snabb leverans

Ann A
Skrev om butikatmosfar.se

Allt fungerade det var snabbt och enkelt

Pernilla P
Skrev om butikatmosfar.se

Mycket snabb leverans och utmärkt produkt

Maria L
Skrev om butikatmosfar.se

Lätt att beställa och snabb leverans

Eva H
Skrev om butikatmosfar.se

Väldigt snabb leverans. Bra kvalitet på lakanen vi köpte.

Pia E
Skrev om butikatmosfar.se

Oerhört snabbt o fint hanterat från beställning till leverans.

Kjell-åke Ragnar V
Skrev om butikatmosfar.se

Beställde ett jättefint och skönt bäddset i satin i marinblått.

Tatjana P
Skrev om butikatmosfar.se

Att handla från Butikatmosfär var en väldigt positiv upplevelse. Köpte ett bäddset Gerlesborg satin, väldigt vackert, bra kvalité. Snabb leverans; är super nöjd att handla hos er!

Britt N
Skrev om butikatmosfar.se

Enkelt och smidigt. Snabb leverans. Köpte två filtar, en till min dotter och en till mig. Har slitet ut den jag köpte för några år sen. Rekommenderar denna sida skarpt.

Agnetha E
Skrev om butikatmosfar.se

Fungerar så bra att beställa och jag är så nöjd med påslakanen och örngotten i satin. Köper bara dessa numera. Mycket pga att de har öppningar uppe och nere.

Kerstin N
Skrev om butikatmosfar.se

Snabbt, enkelt och bra service

Ulla N
Skrev om butikatmosfar.se

Jag uppskattar: Snabb leverans med fina varor

Wilhelmina W
Skrev om butikatmosfar.se

Jättenöjd med leveransen, snabb o smidig. Fin kvalitet på påslakan🎊🎊

Sune J
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans och en bra websida

Fredrik G
Skrev om butikatmosfar.se

Fick en felaktig vara. Servicen jag fick vid reklamationen var enastående bra och snabb!

Ellen M
Skrev om butikatmosfar.se

Mycket nöjd! Köpte påslakanset Tulip och en poncho.

Ewa W
Skrev om butikatmosfar.se

Snabb leverans och bra pris på produkten

Karin J
Skrev om butikatmosfar.se

Toppen! Snabb leverans och allt fungerade bra!

Eva S
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte påslakan, som hade väldigt bra kvalitet till ett bra pris. Snabb och bra leverans. Kommer att handla mera där och kan rekommendera butiken till andra.

Patrik P
Skrev om butikatmosfar.se

Dålig.Jag beställde en Stekgryta 3/4 och den har inte kommit än.Det går ju inte heller att ringa tull Butiken.

Svar från butikatmosfar.se

Hej, Det går alldeles utmärkt att ringa till oss. Vår kundtjänst har öppet måndag-fredag 08-16 och du når oss på 08 502 749 83. Tveka inte att höra av dig i fall det är något du undrar över 😊 Angående din beställning så ser jag att den kom fram till ombudet dagen efter beställningsdatumet och att du redan hunnit hämta ut den i helgen, jag hoppas att du kommer bli mycket nöjd med varan! 😃 Vänliga hälsningar, Linus butik atmosfär

Emmy H
Skrev om butikatmosfar.se

Allt ok. Snabb leverans och fina grejer.

Pia F
Skrev om butikatmosfar.se

Bra pris. Snygg grytvanten och snabb leverans.

Per N
Skrev om butikatmosfar.se

Säljer bedset av UHW. Exact vad jag vill ha.

Annica N
Skrev om butikatmosfar.se

Köpte en gjutjärnsgryta som var bra och det var snabb leverans 🤗

Anne-Marie J
Skrev om butikatmosfar.se

.snabb omedelbar hantering av order👍