nallebudet.se

Snittbetyg
4.5
Dela

Om företaget

Visa din omtanke med ett Nallebud! Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige. Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle +...

1091 omdömen om nallebudet.se

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 1091 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Helene J
Skrev om nallebudet.se

Köpte ett färdigt paket till min dotter som precis avslutat en utbildning. Snabb och pålitlig leverans. Det finns alltid något för varje tillfälle i livet och det är alltid uppskattat.

Alf H
Skrev om nallebudet.se

Allt fungerade bra! Bra information och leveransen skickades inom tidsram men det hade varit bra om det hade meddelats att den var mottagen

Gunnel H
Skrev om nallebudet.se

Det var enkelt att se alla valmöjligheter! Levererades med framgång, bra jobbat! Mina vänner uppskattade den gulliga igelkotten med glasögon!!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet blev uppskattat! Så härligt 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Emil L
Skrev om nallebudet.se

Enkelt att beställa ur ett bra utbud.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var enkelt att beställa och att det fanns bra Nallebudet att välja bland 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Maria H
Skrev om nallebudet.se

Det var ett smidig beställningsflöde och jag tror att det gick bra, jag fick från PostNord att presenten levererades så jag tror att den kom fram. Inte hört något från mottagaren än.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var enkelt att beställa och att spårningen av Nallebudet fungerade. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Gunilla L
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, enkelt och uppskattad gåva

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet var uppskattat 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Mia S
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Mottagaren blev jätteglad.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet fick sprida glädje! Så härligt 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jenny L
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans som uppskattades av mottagaren.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och snabbt! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jonny M
Skrev om nallebudet.se

Bra sätt att göra någon glad. Och att pengarna går till något bra.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme för ett par veckor sedan. Det är fint att omdömen från Reco bidrar till något bra - vi håller med! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Carina L
Skrev om nallebudet.se

Stort utbud flör alla tillfällen. Snabb och precis leverans. Hög kvalitet på de supersöta nallarna. Trofast kund i många år.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme för ett par veckor sedan och härligt för oss att få läsa att det funkade bra och att du gillar våra nallar. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Amira E
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, enkelt o en väldigt uppskattad överraskning både att få o att skicka till andra

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att Nallebudet blir så uppskattat när det kommer fram! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Arvid W
Skrev om nallebudet.se

En present som alltid går hem hos nära och kära! :-)

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att vi är populära som present 😊 🙌 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Bo S
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Det paket jag beställde var lika bra som förväntat och stämde med beskrivningen på hemsidan.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en snabb leverans och att vi levererade enligt beställningen - stort tack för den kommentaren! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Caroline M
Skrev om nallebudet.se

Fint paket och snabb leverans. Jag fick dock ingen bekräftelse på att paketet hade kommit fram, vilket jag hade önskat,

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en bra leverans! Angående spårningen så ska det gå att se i PostNord-appen. Det som krävs är att du har samma mail inlagt i appen, som du gjorde beställningen med. Då ska det funka automatiskt. Det här är lite nytt, så vi får utvärdera om vi behöver göra något mer för att det ska bli tydligare med bekräftelserna. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Tompa V
Skrev om nallebudet.se

Smidig betalning, snabb och säker leverans, fint paketerat. Min flickvän blev superglad för sin nalle och godis! Skulle definitivt rekommendera er till alla som vill ge sin partner elelr liknande en fin present.

Annica S
Skrev om nallebudet.se

Mysiga paket med snabb leverans

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att paketen är bra och att det gick snabbt! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Pia J
Skrev om nallebudet.se

Bra urval, smidigt att beställa och snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en bra leverans! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jill V
Skrev om nallebudet.se

Enda nackdelen att det tar för långtid från beställning till leverans

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra att det tog lång tid. Kan det haft med helgdagarna att göra? Postnord är med få undantag väldigt snabba. Vi finslipar på våra frakter hela tiden och vill tex gärna erbjuda ett alternativ till Postnord, dock är alternativet Earlybird långsammare och i vissa fall tar det nästan en vecka innan det är framme om man räknar från dagen för beställning. Vi får jobba på att erbjuda bättre fraktalternativ. Tack för att du uppmärksammar oss på detta! Ha en fin dag och välkommen åter till oss på Nallebudet.se 🧸🌸

Erika H
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, smidigt och väldigt uppskattat!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det gick fint och att Nallebudet blev lyckat! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Nadia B
Skrev om nallebudet.se

Tack för er hjälp med leveransen av gåvor till en viktig person i mitt liv.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sen och härligt att höra att det gick bra. Toppen att vi fick bidra och kunde hjälpa till! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Anette S
Skrev om nallebudet.se

Säker leverans även fastän det var en härlig överraskning åt en vän som bor långt ifrån mig. Hon blev så överraskad o otroligt glad

Svar från nallebudet.se

Så härligt att höra! Tack för ditt fina omdöme och för att du delar med dig av glädjen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Hanna E
Skrev om nallebudet.se

Köpte ett paket under kategori - omtanke, nalle ock choklad. Lätt att beställa, mycket snabb leverans, dyrt, dyr frakt.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Förstår att det kan kännas dyrt - nästan allt känns ju dyrt nu förtiden, men det är många moment som ingår i hanteringen av varje Nallebud och det är kostnader för oss i varje led! Tack för att du tar upp det ändå. Det är ju viktigt att ett Nallebud känns prisvärt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ronny S
Skrev om nallebudet.se

Jag beställde ett litet björnpaket till mitt barnbarn, lite senast laget men det kom fram i tid och hon blev jätteglad! och då blev också vi glada, snabb och bra service! // Ronny

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för nån vecka sen och härligt att höra att det gick bra och och fram som det skulle. Toppen att vi fick bidra till denna glädje! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ewa J
Skrev om nallebudet.se

Mottagaren blev väldigt glad. Tog tyvärr längre tid än vad jag läst. Lätt att beställa

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för nån vecka sen och härligt att höra att mottagaren blev glad. Vi försöker vara tydliga med frakt-tiderna, men det finns alltid förbättring och förtydliganden att göra. Vi får kika på det. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ellen S
Skrev om nallebudet.se

Mycket bra service och snabb leverans! Har använt nallebudet några gånger för flera år sedan och är lika nöjd nu som då!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att vi fortsätter att vara bra! Vi blir så stolta! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Cecillia K
Skrev om nallebudet.se

Blev lite fel med sista leveransen då nallen var inte med. Men sånt som kan hända . Fått en ytligare paket dagen på med nallen som saknades. Därefter har jag lagt på ny beställning som dyker upp i dagarna :)

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att det gick bra till slut. Ibland kan mänskliga faktorn ställa till det lite. Toppen att vi fick skicka ett Nallebud till! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Pia L
Skrev om nallebudet.se

Jag har inte fått något besked att budet levererats. Bara två förfrågningar om att svara på denna enkät. Jag mailade er och fick ett trevligt svar att min nalle nog ska levereras i morgon. Så allt är bra!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet. Lite tokigt att vi skickar frågan om omdömet så snabbt, ursäkta om det kändes underligt och tack för tålamodet och att du ändå svarade. Fint att du kontaktade vår kundtjänst och att de kunde hjälpa till. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Efstratios A
Skrev om nallebudet.se

Allt va perfekt kunde inte v bättre

Svar från nallebudet.se

Å så glada vi blir! Tack för att du tog dig tid att skriva det här omdömet om Nallebudet för några veckor sedan. Härligt att höra att det gick bra och till och med perfekt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Agneta Z
Skrev om nallebudet.se

Har beställt många gånger för att ge bort vid speciella tillfällen. Det har alltid blivit uppskattat

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sen och härligt att höra att det gick bra och passar för speciella tillfällen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Björn S
Skrev om nallebudet.se

Har inte fått den nalle jag beställde.... 😥

Svar från nallebudet.se

Hej, Tack för att du skriver här, även om det var tråkigt att höra att det var problem med leveransen 🧸🥲. Det låter som att du omgående ska skriva till kundtjänst på info@nallebudet.se och berätta vad som gått fel och höra om det behöver göras en reklamation. Vi har levererar alltid i enlighet med vårt köpavtal. Hoppas vi hör ifrån dig på mejlen så vi kan hjälpa till! Ha en fin eftermiddag! med vänliga hälsningar från oss på Nallebudet 🧸

Bettan D
Skrev om nallebudet.se

Så himla bra och billigt , för att göra en annan praon så glad

Svar från nallebudet.se

Så fint! Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och för att du berättar för oss. Härligt att höra att det gick bra och att mottagaren blev glad. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Annalena P
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans men inte ett dugg prisvärt.

Svar från nallebudet.se

Tack för ditt omdöme om Nallebudet och tack för kommentaren om prissättningen. Vi förstår att det kan kännas så, absolut. Vi har ju vårt premiumsegment med nallar från Jellycat, Dou Dou, Roommate mfl och delikatess- och ekologisk choklad från tex italienska Bernardi och Kalmar Chokladfabrik. Vi har också andra mer prisvärda alternativ så klart. Det som gör att det är dyrare än att handla i en vanlig e-handel är att vi packar Nallebudet för hand med omsorg och att det är många omkostnader i samband med tex frakten. Hoppas...

Ann-Christin B
Skrev om nallebudet.se

En mycket positiv upplevelse! Leverans dagen eter beställning! Imponerande! Barnbarnet som brutit armen fick en nalle med mitella.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var positivt att skicka en omtanke med Nallebudet. Vi är så tacksamma över att vi kunde bidra med en passande nalle för situationen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Lena S
Skrev om nallebudet.se

så bra enkelt och snabbt. fungerade precis som jag ville

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Toppen! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Malin E
Skrev om nallebudet.se

Det var fint paketerat och varorna såg bra ut. Nöjd med allt

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var ett fint Nallebud och att du blev nöjd. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Johanna J
Skrev om nallebudet.se

Supernöjd. Enkelt och smidigt!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Paula H
Skrev om nallebudet.se

Jag har använt nallebudet i många år. alltid till både min och mottagarens belåtenhet. jag har även köpt smånallar och delat ut till mina patienter. jag är terapeut,

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att vi har en sådan fin betydelse. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Bruno Å
Skrev om nallebudet.se

Korrekt och smidig hantering! Enkel hemsida utan konstigheter. Perfekta leveranser i rättan tid.

Agnetha L
Skrev om nallebudet.se

Har tidigare skickat en del Nallebud, men ej blivit av på ett tag... Har dock alltid varit väldigt nöjd med både förfarandet och resultatet!💌🧸 Nu passade det så bra med ett Nallebud, inte bara för att det var rabatterat pris - men just med Kryahälsningar via Nallebud till min arbetskamrat/goda vän, långtidssjukskriven, blev perfekt! Fick i går mess från henne - hon var överraskad och stormförtjust över detta Nallebud 🧸 - tyckte även att förpackningen Nallen anlände i var såå gullig!!!🎁🧸 Så - Toppenbetyg alltså❣️

Svar från nallebudet.se

Så fint! Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och för att du berättar för oss. Härligt att höra att det gick bra och blev så lyckat. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Elisabeth R
Skrev om nallebudet.se

Det var smidigt och enkelt att handla, snabb leverans och jättekul att nallen och tillbehören var så fint packade!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och att det var fint i lådan. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Laila L
Skrev om nallebudet.se

Jag har anlitat Nallebudet många ggr genom åren. Stort urval på gosedjuren, man kan välja bland många tillbehör, ett nöje! Det skickas i stadigt paket och kommer på önskad dag. 👏 Ja, det är faktiskt så kul & uppiggande, att jag brukar skicka till mig själv ibland 😊 Laila i Jämtland.

Svar från nallebudet.se

Tusen tack för ditt omdöme om Nallebudet och underbart att ha dig som kund. Vi är så tacksamma 🙏. Vi önskar dig fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Lena R

Enkelt att beställa Snabb leverans Fina varor

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Solveig G
Skrev om nallebudet.se

Så praktiskt när man p.g.a rörelsehinder har svårt att spontanköpa nån present . Å den som får överraskande paket blir alltid så glad .. 🧸

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att du tycker om Nallebudet och att det funkar så fint både för dig och mottagarna. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ellinor P
Skrev om nallebudet.se

Ffa snabb expediering, om det är så billigt vet jag dock inte…. Men allt kostar väl….

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick snabbt. Träffande beskrivning av priserna och tack för förståelsen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

0737693451 0
Skrev om nallebudet.se

Allt har gått väldigt bra och smidigt till! Grymt bra jobb och hantering av allt 😊

Emma A
Skrev om nallebudet.se

Det var bra att handla, det var lite tråkigt att om man ville lägga till något efter att man skrivit brevet fick man skriva om det, det skulle vara bra att den kunde sparas. Jag köpte en nalle, sten och ljus till min vän som förlorade sitt barn. Det kom fram ordentligt och det var uppskattat av familjen.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och tack för att du valde att skicka ett Nallebud i en svår stund. Angående hälsningen och beställningsformuläret. Det kan vara lite frustrerande att det är så med beställningen, vi ska kika på om vi kan underlätta det på något sätt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Laura L
Skrev om nallebudet.se

Det gick bra. Presenten var fin och det levererades snabbt

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sedan och härligt att höra att det gick bra och att det blev fint. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Linda F
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Prisvärt . Rekommenderas verkligen.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att det gick bra och kändes prisvärt. Tack för rekommendationen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Marieth J
Skrev om nallebudet.se

Hej ! Tack för hjälp med att skicka nallegumman till min barndomskompis 75 årsdag ! Hon ringde till mig idag och tackade för den fina presenten ! Helnöjd ! Er hemsida är bra och lätt att beställa ifrån . Bara jag som var lite försiktig vid min beställning , jag behövde lite hjälp och kontaktade då er med ett Mail från mig. Svar fick jag snabbt av ett trevligt tillmötesgående telefonsamtal. . Allt ordnade sig så bra . Jag ger er högsta poäng ! Mvh Marieth Johansson

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att det gick bra och så himla roligt att det blev lyckat med Nallebudet. Det är bra att vara försiktig på nätet. Det måste vi alla vara! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Viveka W
Skrev om nallebudet.se

Hon som fick den blev så glad.

Svar från nallebudet.se

Hjärtligt tack för ditt omdöme om Nallebudet för ett par veckor sedan och härligt att höra att att mottagaren blev så glad. Det värmer! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Filtrera omdömen