nallebudet.se

nallebudet.se

• BadgeFiveYears
1 108
4.5

Visa din omtanke med ett Nallebud! Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige. Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle +...

1108 omdömen om nallebudet.se

Sedan starten hos Reco 2020

Anders K
Skrev om nallebudet.se

Jag har använt denna tjänst många gånger tidigare, så jag vet att den är seriös

Jens A
Skrev om nallebudet.se

+Leveranstid <3 +Igelkotten var ännu gulligare i verkligheten <3 +Fin företagsidé <3

Mannelid E
Skrev om nallebudet.se

Jätte bra service med ändring av datum för leverans av nallepresenten när jag talade med kundtjänst. Men det blev ändå fel i leverans. Nallen levererades på torsdagen fast den skulle kommit måndagen därefter då presentinnehavaren inte var hemma förrän då. Paketet blev hängt på dörren vilket inte är så bra när innehavaren inte är hemma. Nu kunde vi dock få tag i en granne som kunde ta hand om paketet. Om inte detta inträffat hade det helt klart varit en femma.Leverans av nalle plus tillbehör.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och så bra att du fick fint bemötande och service! Så tråkigt att det blev så att Nallebudet ändå kom lite tidigt! Vi kan tyvärr inte garantera någon exakt leveransdag, även om vi hjälper till i kundtjänsten att välja dag. Att det tar en dag eller längre är det enda vi vet. Vi skulle i det här fallet ha väntat till fredagen att skicka. Tack för feedbacken, vi tar den lärdomen med oss! Ha en bra dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Wincent C
Skrev om nallebudet.se

Lätt att handla. Ville ha nåt till en sjuk kompis, och det blev precis som jag tänkt. Köpte en 🦔

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och så härligt för oss att få höra att det blev som du tänkt med din omtanke! Så fint! Ha en bra dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Maud J
Skrev om nallebudet.se

Mottagaren blev glad ! Betalaren tyckte det var lite för dyrt

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att blev uppskattat! Vi kan förstå att det känns som att det kostar en del att skicka, men det är mycket som kostar även i en sådan här anspråkslös tjänst som Nallebudet, framför allt eftersom vi försöker hålla god kvalitet i allt från Nallen och kortet som skickas, till frakten och leveransen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Tomas Ö
Skrev om nallebudet.se

Det har funkat väldigt bra.😀😀

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det funkade fint med Nallebudet 🧸😊! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Peter Ö
Skrev om nallebudet.se

Nallen som kom va ungefär 5 cm stor, i annonsen ser den mycket större ut. Så jag är tyvärr väldigt missnöjd.

Svar från nallebudet.se

Å nej så tråkigt att höra att det inte blev som du trodde. Vi känner till att det är knepigt med bilderna och att de i vissa lägen kan va svårt att få korrekt storleksuppfattning. Och vi försöker verkligen att skriva om nallarnas storlek i beskrivningarna och titlar, men vi får ta ditt omdöme som hemläxa och föröka bli ännu noggrannare i det här arbetet. Just de små nallarna (8-10 cm är de) är annars lite av Nallebudets signum och vi har sålt den här typen och storleken i över 20 år och många uppskattar dem väldigt mycket...

Lars S
Skrev om nallebudet.se

Snabb och bra leverans kan rekommenderas

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att du rekommenderar Nallebudet 🙏🧸☀️ Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Sven-Eric C
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans som uppskattade presenten.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var snabbleverans och blev uppskattat! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jonas P
Skrev om nallebudet.se

Din produkt, motsvara förväntningarna och bra leverans .

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev som du tänkt! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Annica E
Skrev om nallebudet.se

Nallebudet är suveränt,enkelt att skicka och gläder den som tar emot det.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme! Så glada vi blev för din feedback! Härligt för oss att få höra att gick enkelt att beställ och att det blir en glädje för mottagaren - det är precis det vi strävar efter med varje Nallebud! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Ingvar H
Skrev om nallebudet.se

Allt var perfekt. Lätt att beställa och snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och så glada vi blir att det var perfekt! Härligt för oss att få höra att det var snabbt och att gick enkelt att beställa! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Josefin B
Skrev om nallebudet.se

Enkelt att handla, pålitligt, snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att gick enkelt att beställa och att det blev bra 🧸🚙! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Carin T
Skrev om nallebudet.se

Jag beställde nalle till en person som är sjuk - en krya på dig nalle och han fick en Farfarnalle eller 2 stycken. Han förstod ingenting och undrade om jag blivit knäpp, senil eller tyckte att han var gammal eftersom han hade hamnat på intensiven och nu kommit hem. Vet ej om jag i framtiden vågar beställa från er. Jag har varit bortrest och därför inte kunnat se meddelande från er. Hälsningar Carin Thaning carin.thaning@gmx.com

Svar från nallebudet.se

Tack för ditt omdöme och att du tar möjligheten att ställa frågor här. Vi hoppas att hjälpen via kundtjänsten och Nallebudets mail info@nallebudet.se gav bra hjälp i den uppkomna situationen. Vi finns alltid där för att reda ut oklarheter och strävar alltid efter att leveransen ska bli bra! Ha en fin dag och vi hoppas så klart att se dig igen på nallebudet.se.

Cecilia A
Skrev om nallebudet.se

Snabbt och smidigt! Väldigt enkelt att beställa

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var snabbt och att gick enkelt att beställa! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Sjögren M
Skrev om nallebudet.se

Bara positivt, fina saker och bra leverans

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att det bara var positivt att handla av oss! Så glada vi blir att du gillade sakerna och leveransen 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Olivia S
Skrev om nallebudet.se

Nöjd med den snabba leveransen. Mottagaren blev väldigt glad. Toppbetyg!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var snabb leverans och att Nallebudet blev uppskattat! Så härligt med ett toppbetyg 🙌🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Helene J
Skrev om nallebudet.se

Köpte ett färdigt paket till min dotter som precis avslutat en utbildning. Snabb och pålitlig leverans. Det finns alltid något för varje tillfälle i livet och det är alltid uppskattat.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var snabbt och kom fram som det skulle och att Nallebudet blev uppskattat! Så härligt 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Alf H
Skrev om nallebudet.se

Allt fungerade bra! Bra information och leveransen skickades inom tidsram men det hade varit bra om det hade meddelats att den var mottagen

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en bra leverans! Tack för kommentaren om spårningen. Vi tar den med oss och vi får utvärdera om vi behöver göra något mer för att det ska bli tydligare med bekräftelserna. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Gunnel H
Skrev om nallebudet.se

Det var enkelt att se alla valmöjligheter! Levererades med framgång, bra jobbat! Mina vänner uppskattade den gulliga igelkotten med glasögon!!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet blev uppskattat! Så härligt 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Emil L
Skrev om nallebudet.se

Enkelt att beställa ur ett bra utbud.

Svar från nallebudet.se

Många tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var enkelt att beställa och att det fanns bra Nallebudet att välja bland 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Maria H
Skrev om nallebudet.se

Det var ett smidig beställningsflöde och jag tror att det gick bra, jag fick från PostNord att presenten levererades så jag tror att den kom fram. Inte hört något från mottagaren än.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var enkelt att beställa och att spårningen av Nallebudet fungerade. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Gunilla L
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, enkelt och uppskattad gåva

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet var uppskattat 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Mia S
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Mottagaren blev jätteglad.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och att Nallebudet fick sprida glädje! Så härligt 🧸😊 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jenny L
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans som uppskattades av mottagaren.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det var smidigt och snabbt! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jonny M
Skrev om nallebudet.se

Bra sätt att göra någon glad. Och att pengarna går till något bra.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme för ett par veckor sedan. Det är fint att omdömen från Reco bidrar till något bra - vi håller med! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Carina L
Skrev om nallebudet.se

Stort utbud flör alla tillfällen. Snabb och precis leverans. Hög kvalitet på de supersöta nallarna. Trofast kund i många år.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme för ett par veckor sedan och härligt för oss att få läsa att det funkade bra och att du gillar våra nallar. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Amira E
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, enkelt o en väldigt uppskattad överraskning både att få o att skicka till andra

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att Nallebudet blir så uppskattat när det kommer fram! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Arvid W
Skrev om nallebudet.se

En present som alltid går hem hos nära och kära! :-)

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att vi är populära som present 😊 🙌 Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Bo S
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans. Det paket jag beställde var lika bra som förväntat och stämde med beskrivningen på hemsidan.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en snabb leverans och att vi levererade enligt beställningen - stort tack för den kommentaren! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Caroline M
Skrev om nallebudet.se

Fint paket och snabb leverans. Jag fick dock ingen bekräftelse på att paketet hade kommit fram, vilket jag hade önskat,

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en bra leverans! Angående spårningen så ska det gå att se i PostNord-appen. Det som krävs är att du har samma mail inlagt i appen, som du gjorde beställningen med. Då ska det funka automatiskt. Det här är lite nytt, så vi får utvärdera om vi behöver göra något mer för att det ska bli tydligare med bekräftelserna. Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Tompa V
Skrev om nallebudet.se

Smidig betalning, snabb och säker leverans, fint paketerat. Min flickvän blev superglad för sin nalle och godis! Skulle definitivt rekommendera er till alla som vill ge sin partner elelr liknande en fin present.

Annica S
Skrev om nallebudet.se

Mysiga paket med snabb leverans

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att paketen är bra och att det gick snabbt! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Pia J
Skrev om nallebudet.se

Bra urval, smidigt att beställa och snabb leverans.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det blev en bra leverans! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Jill V
Skrev om nallebudet.se

Enda nackdelen att det tar för långtid från beställning till leverans

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra att det tog lång tid. Kan det haft med helgdagarna att göra? Postnord är med få undantag väldigt snabba. Vi finslipar på våra frakter hela tiden och vill tex gärna erbjuda ett alternativ till Postnord, dock är alternativet Earlybird långsammare och i vissa fall tar det nästan en vecka innan det är framme om man räknar från dagen för beställning. Vi får jobba på att erbjuda bättre fraktalternativ. Tack för att du uppmärksammar oss på detta! Ha en fin dag och välkommen åter till oss på Nallebudet.se 🧸🌸

Erika H
Skrev om nallebudet.se

Snabbt, smidigt och väldigt uppskattat!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme och härligt för oss att få höra att det gick fint och att Nallebudet blev lyckat! Ha en fin dag och varmt välkommen åter till oss. med vänlig hälsning Nallebudet 🧸🌸

Nadia B
Skrev om nallebudet.se

Tack för er hjälp med leveransen av gåvor till en viktig person i mitt liv.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några dagar sen och härligt att höra att det gick bra. Toppen att vi fick bidra och kunde hjälpa till! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Anette S
Skrev om nallebudet.se

Säker leverans även fastän det var en härlig överraskning åt en vän som bor långt ifrån mig. Hon blev så överraskad o otroligt glad

Svar från nallebudet.se

Så härligt att höra! Tack för ditt fina omdöme och för att du delar med dig av glädjen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Hanna E
Skrev om nallebudet.se

Köpte ett paket under kategori - omtanke, nalle ock choklad. Lätt att beställa, mycket snabb leverans, dyrt, dyr frakt.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det gick bra och smidigt. Förstår att det kan kännas dyrt - nästan allt känns ju dyrt nu förtiden, men det är många moment som ingår i hanteringen av varje Nallebud och det är kostnader för oss i varje led! Tack för att du tar upp det ändå. Det är ju viktigt att ett Nallebud känns prisvärt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ronny S
Skrev om nallebudet.se

Jag beställde ett litet björnpaket till mitt barnbarn, lite senast laget men det kom fram i tid och hon blev jätteglad! och då blev också vi glada, snabb och bra service! // Ronny

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för nån vecka sen och härligt att höra att det gick bra och och fram som det skulle. Toppen att vi fick bidra till denna glädje! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ewa J
Skrev om nallebudet.se

Mottagaren blev väldigt glad. Tog tyvärr längre tid än vad jag läst. Lätt att beställa

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för nån vecka sen och härligt att höra att mottagaren blev glad. Vi försöker vara tydliga med frakt-tiderna, men det finns alltid förbättring och förtydliganden att göra. Vi får kika på det. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Ellen S
Skrev om nallebudet.se

Mycket bra service och snabb leverans! Har använt nallebudet några gånger för flera år sedan och är lika nöjd nu som då!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att vi fortsätter att vara bra! Vi blir så stolta! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Cecillia K
Skrev om nallebudet.se

Blev lite fel med sista leveransen då nallen var inte med. Men sånt som kan hända . Fått en ytligare paket dagen på med nallen som saknades. Därefter har jag lagt på ny beställning som dyker upp i dagarna :)

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att det gick bra till slut. Ibland kan mänskliga faktorn ställa till det lite. Toppen att vi fick skicka ett Nallebud till! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Pia L
Skrev om nallebudet.se

Jag har inte fått något besked att budet levererats. Bara två förfrågningar om att svara på denna enkät. Jag mailade er och fick ett trevligt svar att min nalle nog ska levereras i morgon. Så allt är bra!

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet. Lite tokigt att vi skickar frågan om omdömet så snabbt, ursäkta om det kändes underligt och tack för tålamodet och att du ändå svarade. Fint att du kontaktade vår kundtjänst och att de kunde hjälpa till. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Efstratios A
Skrev om nallebudet.se

Allt va perfekt kunde inte v bättre

Svar från nallebudet.se

Å så glada vi blir! Tack för att du tog dig tid att skriva det här omdömet om Nallebudet för några veckor sedan. Härligt att höra att det gick bra och till och med perfekt. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Agneta Z
Skrev om nallebudet.se

Har beställt många gånger för att ge bort vid speciella tillfällen. Det har alltid blivit uppskattat

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet för några veckor sen och härligt att höra att det gick bra och passar för speciella tillfällen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Björn S
Skrev om nallebudet.se

Har inte fått den nalle jag beställde.... 😥

Svar från nallebudet.se

Hej, Tack för att du skriver här, även om det var tråkigt att höra att det var problem med leveransen 🧸🥲. Det låter som att du omgående ska skriva till kundtjänst på info@nallebudet.se och berätta vad som gått fel och höra om det behöver göras en reklamation. Vi har levererar alltid i enlighet med vårt köpavtal. Hoppas vi hör ifrån dig på mejlen så vi kan hjälpa till! Ha en fin eftermiddag! med vänliga hälsningar från oss på Nallebudet 🧸

Bettan D
Skrev om nallebudet.se

Så himla bra och billigt , för att göra en annan praon så glad

Svar från nallebudet.se

Så fint! Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och för att du berättar för oss. Härligt att höra att det gick bra och att mottagaren blev glad. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞

Annalena P
Skrev om nallebudet.se

Snabb leverans men inte ett dugg prisvärt.

Svar från nallebudet.se

Tack för ditt omdöme om Nallebudet och tack för kommentaren om prissättningen. Vi förstår att det kan kännas så, absolut. Vi har ju vårt premiumsegment med nallar från Jellycat, Dou Dou, Roommate mfl och delikatess- och ekologisk choklad från tex italienska Bernardi och Kalmar Chokladfabrik. Vi har också andra mer prisvärda alternativ så klart. Det som gör att det är dyrare än att handla i en vanlig e-handel är att vi packar Nallebudet för hand med omsorg och att det är många omkostnader i samband med tex frakten. Hoppas...

Ann-Christin B
Skrev om nallebudet.se

En mycket positiv upplevelse! Leverans dagen eter beställning! Imponerande! Barnbarnet som brutit armen fick en nalle med mitella.

Svar från nallebudet.se

Stort tack för ditt omdöme om Nallebudet och härligt att höra att det var positivt att skicka en omtanke med Nallebudet. Vi är så tacksamma över att vi kunde bidra med en passande nalle för situationen. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! med vänlig hälsning från oss på Nallebudet 🧸💞