nallebudet.se

nallebudet.se

Visa din omtanke med ett Nallebud!

Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige.

Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle + tillhörande present – Allt från exklusiv choklad till böcker, blommor, lotter, biobiljetter och mycket mer. Vi bjuder såklart på ett kort som du skräddarsyr för att skapa en personlig guldkant.

Besöka gärna vår hemsida för att se hela vårt utbud av nallar och gåvor.

Nedan kan du läsa och ta del av hur andra har upplevt Nallebudet

Läs vad 402 kunder tycker om nallebudet.se 2

2021-08-01
    Nallebudet hade snabb leverans och otroligt billigt tycker jag! Skönt att kunna skicka något annat än blombuketter. Kommer definitivt beställa igen!
    Mottagaren blev så glad och chokladen var smarrig! Jag beställde Engelbräkt med ros och sen små chokladhjärtan.
  • Magdalena B
    2021-08-01
    Köpte Nalle med Hjärta o en bok Mamma.
    2021-07-31
    Väldigt nöjd, budet kom dagen efter beställningen.
    2021-07-31
    är bara så nöjd snabb leverans
    2021-07-31
    Smidigt sätt att beställa och bra utbud.
    2021-07-30
    En av produkterna i min beställning var slut i lager, tråkigt men jag fick ett väldigt bra bemötande och hjälp att byta ut produkten till en likvärdig.
    2021-07-30
    Mycket bra service av dem! Kom fram som det ska
    2021-07-30
    Skrev en hälsning till en kär vän som fått cancer. Har kommit i kontakt med nallebudet genom gåva från vän.
    Snabbleverans utmärkt service
    Inget krångel
    2021-07-29
    Jag är nöjd, köpte nalle, ljushållare och godis. Det kom fram ett par dagar efter beställning.
    2021-07-29
    Det var lite krångel vid beställning, fick göra om beställningen flera ggr då det stod tekniskt fel. Visade sig sen att dubbletter av beställningarna hade gått iväg, men väldigt nöjd över den snabba hjälpen jag fick av kundservice vid kontakt.
    2021-07-27
    Snabbt smidigt. Och uppskattat. Mottagaren visade oss det vi beställde och det motsvarade helt våra förväntningar
    2021-07-26
    Snabbt och smidigt. Rekommenderas till den som vill överasska
    2021-07-25
    Bra! Lite lång leveranstid men tydlig info.
    2021-07-25
    Snabb leverans och allt var helt perfekt. Mycket nöjd och kan verkligen rekommendera detta till andra som vill ge lite extra till nära och kära.
    2021-07-25
    Funka perfekt kom på två dagar som lovat bra packat
    2021-07-24
    Snabbt och bra hanterat.
    Bra lösning på leverans och leveranstid.
    Mycket nöjd med min gåva till min älskade. Mjukis med choklad och lakrits samt kort.
    2021-07-23
    Både beställning och leverans gick snabbt och smidigt!
    det mesta bra

blev del klubbor
    2021-07-23
    Bra tanke. Leveranstiden är inte 2 arbetsdagar. Jag beställde en söndag, leveransen kom på torsdagen.
    Hej bästa Sofia, Tack för din recension och ärliga upplevelse! Som vi förmedlar är genomsnittlig leveranstid två arbetsdagar (ca 94% kommer fram inom 1-2 arbetsdagar) så det kan ta både färre eller fler dagar, i ditt fall en dag till då vi packar samt skickar på vardagar. Detta är något vi inte kan kontrollera (även om vi önskar att vi kunde göra det 😁) så vill man ha en tjänst som kan leverera mer precist rekommenderar vi något av de större bolagen i Sverige som använder sin egna utbyggda infrastruktur. Hoppas mottagaren blev överlycklig för din fina och varma omtanke! 🌟 Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-21
    Långsam leverans och ingen bekräftelse på att det levererats, de två viktigaste sakerna med denna tjänst tycker jag.
    Ganska kass faktiskt.
    Hej bästa Mikael, Vad himla synd att du tycker det gick långsamt, och förstår dig eftersom något verkar ha hänt på vägen för ditt Nallebud och tog ett par arbetsdagar längre än genomsnittet. Leveransbekräftelse hade du fått om du laddat ned appen "Mina Paket", något vi informerar om i våra leveransvillkor samt bekräftelsemailet du fick av oss. Så på en vanlig dag och med rätt förutsättningar får vi hoppas att vi inte är så kassa. :) Hoppas mottagaren blev överlycklig för din fina och varma omtanke! Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-20
    Lätt och smidigt att handla från.
    Hej bästa Anette, Sjuttsingen vad det värmer i kropp och själ att läsa din fina recension! Stort tack och varmt välkommen tillbaka till oss! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
  • Lena E
    2021-07-20
    Nallebudet är helt fantastiskt. Är lycklig nog egen mottagare också, den glädjen när den lilla nallen kommer är jätte fin
    Hej bästa Lena, Du kan vara fantastisk! Det betyder så mycket för oss att läsa om glada och lyckliga mottagare, då har ju verkligen den fina, varma och framför allt viktiga omtanken fyllt sin funktion. Hoppas du får en underbar sommar och att vi ses igen! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-19
    Enkelt sätt att gratta en kollega 40 mil bort som precis fått barn. Köpte ett paket med nalle/snuttefilt. Levererades inom rimlig tid och man kan enkelt skriva en personlig hälsning.
    Hej bästa Roine, Himlarns vad underbara ord såhär i den böljande sommarvärmen! Vi är glada att kunna stå till tjänst när du visar så fin omtanke till den nyfödda (och föräldrarna såklart) och hoppas du gjorde dig ihågkommen för resten av det långa nya livet. :) Ha en fortsatt härlig sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-19
    Underbart…

Min kompis blev så glad.
    Hej bästa Marie, Om din kompis blev glad, och om du blev glad, då är vi superglada! :D Vi hoppas innerligt att du får en underbar fortsatt sommar, och att vi ses igen. Tack för att du tog dig tiden att skriva om oss! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
  • Isabella J
    2021-07-11
    Vi köpte en hundnalle och doftljusen, ännu inte fått dem dock då det var nyligen!
    Det var lättare än jag trodde att beställa och bra guidelinjer till att skicka till sjukhus också, fanns bra beskrivningar så att det blir rätt och lätt för den som ska skicka!
    Hej bästa Isabella, Så härligt att läsa din fina recension! Vi hoppas verkligen att mottagaren blev överlycklig för din fina och varma omtanke, även om det inte gick att skicka till sjukhus just nu. <3 Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-06
    Mycket bra- snabb service, snabbt svar.
    Hade förväntningarna att mina vänner skulle få en fin gåva som visar kärlek och omtanke, vilken nallebudets tjänst verkligen levde upp till.
    Hej bästa Emma, Men så otroligt glada vi blir att läsa så fina ord, det värmer otroligt, trots att det är varmt ute just nu! :D Hoppas mottagaren blev enormt glada, har visat dig massa kärlek tillbaka och att du får en underbar fortsatt sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-06
    Hej !
    Jätte bra upplevelse av hemsidan!
    Dock tycker vi att nallen var lite liten.
    Hej bästa Lisa, Stort tack för en bra och ärlig recension, vi uppskattar det verkligen! Vi försöker hitta sätt att presentera storleken på nallarna, och även om det står vid varje produkt idag vill vi kunna visa det tydligare. Något som är med oss i vår utveckling framåt. :) Hoppas du fick massor av omtanke tillbaka från mottagaren - och att du får en fenomenal sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-05
    Helt fantastisk mottagning och vilken glädje kompisen fick av den, obeskrivligt glad vart hon
    STORT TACK - vi blir enormt glada att läsa din fina recension och att mottagaren blev enormt glad! Hoppas du får en kanonsommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-05
    Jättefint att kunna skicka nallar med något tillbehör till någon man bryr sig om men som kanske bor för långt bort.
    Är jättenöjd och har absolut inget negativt att säga! 5/5!
    Hej bästa Caroline, WOW! En fullpoängare är ju verkligen något vi hoppar lite extra jämfota för! TACK! <3 Hoppas du fick massor av omtanke tillbaka och har en fin sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-05
    Väldigt lång leveranstid. Inget snabbt svar på mejl. Hade önskat att det fanns ett telefonnummer.
    Hej bästa Madelene, Tack för din ärliga recension och vi förstår dig helt! I ditt fall har något hänt vid leveransen och vi försöker själva få svar från leverantören, men kommer kontakta dig gällande möjliga lösningar. Gällande vår kundservice har vi vår mail samt chat som du kan kontakta oss på. Det är såklart synd om du tycker vi är långsamma. Vi har normalt sett en svarspolicy via mail inom 24 timmar på vardagar, så vi tycker ändå 30 minuter är bra. Men vi strävar alltid efter att bli bättre. :) Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-04
    Helt ok, kommer igen, inte deras fel att det strular.
    Hej bästa du! Tack för att du ger oss ett fint omdöme trots att vi drabbades av det tekniska sorteringsstrulet. Det betyder mycket för oss! Vi hoppas innerligt att nästa gång blir så fantastiskt att mottagaren ger dig dubbel dos kärlek tillbaka! Vi önskar dig en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-04
    Inte så roligt då nallebudet fastnade någonstans och inte kom fram.
    Hej Susann, Vi blir minst lika ledsna över detta som du. Under förra veckan drabbades vi av ett tekniskt fel vid sorteringen när våra Nallebud skulle skickas ut och som vi ber så hemskt mycket om ursäkt för, även om vi inte hade kunnat påverka det. Men det har blivit en lärdom för oss, tyvärr hjälper det inte de som blivit drabbade och som inte önskat att få sitt Nallebud skickat igen - samt den kompensation vi erbjudit. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
  • Ing-Cathrin N
    2021-07-03
    Varan blev ju inte levererad.
    När leveransproblemen uppdagats var min mottagare redan på väg ut ur landet. Riktigt surt.
    Hej Ing-Cathrin, Så otroligt tråkigt att läsa att vi missade tidslinjen för din fina omtanke. Under förra veckan drabbades vi av ett tekniskt fel vid sorteringen när våra Nallebud skulle skickas ut och som vi ber så hemskt mycket om ursäkt för, även om vi inte hade kunnat påverka det. Men det har blivit en lärdom för oss, tyvärr hjälper det inte de som blivit drabbade och som inte önskat att få sitt Nallebud skickat igen - samt den kompensation vi erbjudit. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-03
    Skickar iväg ett nallebud minst en gång om året. Älskar det!
    Hej bästa Emelie, Tack för en härlig och lyftande recension, det betyder mycket för oss! <3 Hoppas verkligen att mottagaren blev överlycklig för din fina omtanke och att du fick massor av kärlek tillbaka! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-02
    Överraskningen förstördes helt när avin om paketet kom till mig och jag fick lov att hämta ut det och leverera det själv. Annars fina produkter!
    Hej bästa Victoria, Så otroligt tråkigt att läsa. Om du inte tog beslutet att göra så själv har nog informationen i kassan samt som skickas ut med mail missats, alltså att vid SMS-avisering ska den bortses ifrån (det är ett led i Postnords spårningssystem som inte går att få bort) då mottagaren får en pappersavi hem så de kan hämta ut den själv. Vi får oavsett vilket hoppas att din fina och varma omtanke blev oerhört uppskattad! Ha en underbar sommar och ta hand om dig! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-02
    Det tog en vecka för det att komma fram. Hade det gällt en födelsedag hade det varit ganska värdelöst
    Hej bästa Mattias, Ja, du var ju en av de som blev drabbade under förra veckans fadäs sorgligt nog. :( Vi drabbades av ett tekniskt fel vid sorteringen när våra Nallebud skulle skickas ut och som vi ber så hemskt mycket om ursäkt för, även om vi inte hade kunnat påverka det. Men det har blivit en lärdom för oss, tyvärr hjälper det inte de som blivit drabbade och som inte önskat att få sitt Nallebud skickat igen - samt den kompensation vi erbjudit. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-07-02
    Än så länge har de inte lyckats leverera det som var planerat men de har hört av sig och berättat att de erbjuder kompensation. Så positivt och negativt än så länge.
    Hej bästa Johan, Det blev ingen rolig vecka på Nallebudet, och främst för dig som kund, vilket vi blir så ledsna över. Under förra veckan drabbades vi av ett tekniskt fel vid sorteringen när våra Nallebud skulle skickas ut och som vi ber så hemskt mycket om ursäkt för, även om vi inte hade kunnat påverka det. Men det har blivit en lärdom för oss, tyvärr hjälper det inte de som blivit drabbade och som inte önskat att få sitt Nallebud skickat igen - samt den kompensation vi erbjudit. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-29
    Mycket bra service och leveransmetoder. Väldigt nöjd med både förpackningen och innehållet! Kommer varmt rekommendera denna sidan för min omgivning! 10/10 😌
    Hej bästa Abdullah, Så underbart att läsa en sådan fin och härlig recension från någon som visat en varm omtanke via oss. Vi hoppas du fick massor av kärlek tillbaka och att du kommer tillbaka den dagen det känns rätt för dig igen. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-28
    Funkar fint , är nöjd. Inget att klaga på
    Hej bästa Dan! Så underbart att läsa så fina rader, det är vi tacksamma för! Vi hoppas du fått mycket omtanke tillbaka och att du får en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-27
    det fungerade perfekt
    nallen kom fram i tid
    Hej bästa Henrik, Vi gillar när saker kommer i tid, och det gör de ju faktiskt oftast! :D Hoppas verkligen att mottagaren blev överlycklig för din fina omtanke, och att du får det tusen gånger åter. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-26
    Nu när jag inte hade möjlighet att vara med på min fasters 80 års dag så blev det väldigt uppskattat med en liten Nalle som håller ett hjärta + lite choklad. Min faster ömsom skrattade ömsom grät när hon ringde efter hon fått paketet.
    Hej bästa Pekka, Det är för fint att läsa om när vi kunnat fylla en plats man själv inte kunnat vara på, men ändå vill visa sin omtanke. Det värmer alla dagar i veckan. Vi hoppas du fått mycket omtanke tillbaka och att du får en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-25
    Dessvärre har det inte fungerat. Mottagaren fick ett tfnsamtal men hade ej svarat då. Ingen synlig avsändare. Fick inget sms eller annan avisering heller t ex email. Av alla samtal som man kan få under en dag så visste ju inte hon att det numret var viktigt att ringa upp. Budet var inte lämnat vid dörren heller. Nu är personen bortrest och vet inte hur hon ska göra. Tråkigt tråkigt, gör aldrig en sådan beställning igen.
    Hej bästa Birgitta, Lärdomen för oss utifrån denna recension är att vi behöver bli ännu tydligare på hur ett Nallebud levereras, eftersom det är via brevbäraren som inte ringer före, utan levererar med vanlig post antingen i brevlådan, utanför dörren eller till ett ombud, beroende på olika omständigheter de själva bestämmer över (se https://nallebudet.se/kopvillkor/). Vi hoppas oavsett vilket att mottagaren blev överlycklig för din fina och varma omtanke. Ha en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-25
    Mycket bra affär. Bra erbjudande tii bra pris.
    Hej bästa Emanuel, Så kul att du känner så, då hoppas vi på att få se dig snart igen! :D Vi hoppas du fått mycket omtanke tillbaka och att du får en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-24
    Smidigt sätt att skicka omtanke till nära och kära. Lätt att beställa och snabb leverans. Kan rekommendera.
    Hej bästa Päivi, Det låter lite som vi försöker säga om oss själva. Det ska vara enkelt och gå snabbt! Vi hoppas du fått mycket omtanke tillbaka och att du får en underbar sommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-22
    Hej
    Dom uppger en sida som man INTE kan mejla till, å vill man göra ändringar på nått vis mejl, så funkar inte det. Å inte håller dom den snabba servicen heller, som dom sagt.
    Hej bästa Niklas, Tack för att du berättar om din upplevelse! Vi försöker förstå vilken sida du menar, för alla ändringar och kontakt sker via vår kundservice på info@nallebudet.se och vi genomför ändringar hela dagarna och vi kan inte se att vi har obearbetade mail, men du är verkligen varmt välkommen till oss så ska vi undersöka och hjälpa dig för allt vi kan. :) Vi brukar vara kände för att vara snabba, men om du försökt kontakta oss på en helg återkommer vi på nästkommande vardag. Tack för ditt tålamod, och vi hoppas verkligen att mottagaren blev överlycklig för din fina och varma omtanke! Ha en underbar dag! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-21
    Jag beställde en skyddsängel med en vit ros. Mottagningen blev mycket glad för omtanken.
    Det var smidigt att beställa och jag kunde följa leveransen. Fungerade mycket bra.
    Hej bästa Cecilia, Så underbart att läsa att du tycker Nallebudet är en bra tjänst för din fina och varma omtanke. Vi är otroligt tacksamma för att få ditt förtroende, och att du ta dig tiden att berätta för andra om oss. <3 Hoppas du får en underbar midsommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-20
    Hej.
    Inget fel på bemötandet .
    Men det man levererar är ett stort skämt.
    Vi har prövat ochdet får stanna vid det ,inget att rekommendera till andra.

//Bosse
    Hej bästa Bo-Torsten, Det är fantastiskt att du berättar om din upplevelse, sen är det såklart tråkigt att du inte tycker om våra produkter som så många andra älskar. Men det är ju som de brukar säga, smaken är som baken. Vi hoppas innerligt att du hittar något annat alternativ som lever upp till förväntningarna nästa gång! Ha en riktigt härlig midsommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-19
    Trevlig och bra ide! Kommer köpa den igen! Lite dyr kanske
    Hej bästa Margaretha, Tack snälla för att du visade din viktiga omtanke med oss på Nallebudet och att du tar dig tiden att skriva en recension om oss. Sen hoppas vi innerligt att du fick massor av kärlek tillbaka! Du har helt rätt, vi är absolut inte billigast, men vi lägger mycket kraft på att skapa en upplevelse för mottagaren som du skickar till. :) Vi försöker hela tiden hitta produkter som ska passa både plånbok och smak samtidigt som vi ska kunna fortsätta göra det vi älskar - att förmedla människor omtanke, känslor och kärlek. Vi önskar dig en riktigt härlig midsommar! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se
    2021-06-18
    Snabbt leverans och enkel beställning. Jag valde en examensgåva, med en klok liten nallle, bok, sudoku och chokladmedalj, har jag för mig.
    Hej bästa Katarina, Så roligt att du tyckte Nallebudet fungerade bra för dig, och var ju en exceptionellt bra idé att skicka som examensgåva. Hoppas du fick massor av kärlek tillbaka från mottagaren. Vi önskar dig en underbar midsommar och varmt välkommen tillbaka! Med bästa hälsningar, Andreas på Nallebudet nallebudet.se