nallebudet.se

Visa din omtanke med ett Nallebud!

Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige.

Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle + tillhörande present – Allt från exklusiv choklad till böcker, blommor, lotter, biobiljetter och mycket mer. Vi bjuder såklart på ett kort som du skräddarsyr för att skapa en personlig guldkant.

Besöka gärna vår hemsida för att se hela vårt utbud av nallar och gåvor.

Nedan kan du läsa och ta del av hur andra har upplevt Nallebudet

Läs vad 662 kunder tycker om nallebudet.se 2

2022-05-22 Verifierad kund
    Jätte smidigt oh snabb leverans
    Tusen tack för ditt omdöme. Vi blir så glada att höra att det funkade smidigt och bra! Hälsningar från Nallebudsgänget. nallebudet.se
    2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket enkelt att beställa snabb leverans
    Tack för det här omdömet. Vi blir så glada att höra att det funkade enkelt och snabbt! Hälsningar från Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-18 Verifierad kund
    Den var snabba trevliga och väldigt hjälpsamma!
    önskan att börja skicka till nordiska länder också hade varit bra! men annars super bra! snabb leverans också!
    Tack för omdömet - och så roligt att vi kunde hjälpa till på ett bra och snabbt sätt! vi kollar vidare och ser om vi kan återuppta utlands-Nallebud. Det har varit lite svårt de senaste två åren, men vi får kika på det igen framöver. ha det så fint hälsar vi på Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-17 Verifierad kund
    Det gick bra med allting, från köp till leverans.
    Så bra, Liam. Tack för att du handlade av oss och för att du tog dig tid att svara på Reco. Med vänlig hälsning Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-16 Verifierad kund
    Fina produkter och smidig leverans/hantering, perfekt som presenter
    Tack så mycket för ditt omdöme, Ylva! Vi är glada att höra att det funkade fint och smidigt. Ha det så fint, mvh Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jag tycker inte att det fungerade så bra.
    Kunde inte leverera.
    Käre Johan, så tråkigt att du inte tyckte det funkade så bra. Tack för ditt omdöme och hoppas vi får nytt förtroende nån mer gång ändå. Många vänliga hälsningar från oss Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-16 Verifierad kund
    Paketet blev inte levererat datumet jag beställde, detta var 13 maj och nu har 16 maj och dom har fortfarande inte fått nallebudet. Men ni tog pengarna direkt så betalt och klart men ingen leverans och inget meddelande att ni inte kunde leverera!. Aldrig att jag ska använda dom igen!! Dom tar pengarna men icke tjänst!
    Hej Els, tack för ditt omdöme av Nallebudet.se och så synd att det inte blivit som du tänkte. Vi följer så klart upp det här, men vi kan tyvärr aldrig garantera en viss leveransdag. Jag ska titta vidare på det här och hoppas vi kan förbättra våra val och information om skickdatum, eftersom skickdatum är dagen det skickas från Nallebudet och sedan kan det bli olika frakttid beroende på vilket fraktalternativ som väljs och var i Sverige det ska skickas. Bästa hälsningar från Nallebudet genom Nina nallebudet.se
    2022-05-15 Verifierad kund
    Bra levererat, mottagare oftast till barnbarn som alltid blivit nöjda o glada.
    Tack så mycket, Margareta, för ditt omdöme och för att du skickat omtänksamma Nallebud igen. med vänlig hälsning Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-04 Verifierad kund
    Snabb och uppskattad leverans!
    Toppen att höra att leveransen var uppskattad! Ha en fin dag önskar vi på Nallebudet. mvh Nina nallebudet.se
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra men fick meddelande från PostNord att paketet stodutanför min dörr och blev osäker på var någonstans det stod.
    Det visade dock sig vara OK.
    Tack för att du tar dig tid att lämna ett så bra omdöme om Nallebudet. Jättebra att du lyfter att det är viktigt med rättvisande aviseringar. Det tar vi med oss. Ha en fin dag önskar vi på Nallebudet! nallebudet.se
    2022-05-03 Verifierad kund
    Jag köpte en ängla nalle och chokladhjärtan för att skicka till min bästa vän vars mamma gått bort. Hade gärna sett färdiga paket att välja mellan på kondoleans.
    Hej Linda,
    Tack för att du gör oss uppmärksam på det, jag håller med dig och tack för att du skickade en sån omtänksam hälsning. Jättefint! Vänlig hälsningar Nina på Nallebudet
    2022-05-03 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt, smidigt och jätteglad mottagare.
    Å vad glada vi blir av att höra det! Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-05-01 Verifierad kund
    Budet kpm fram i tid och mottagaren blev så glad
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Så fint att mottagaren blev så glad! Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-23 Verifierad kund
    Enkel hemsida och snabb leverans.
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jag beställde en födelse leverans och det verkade bra. Men ingen leverans har skett. Efter några timmar kom ja på att jag behövde komplettera med port kod. Fick ett ärendenummer meninget har hänt. Men det har ju bara gått snart envecka så vad kan man förvänta sig.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Det gick enkelt och snabbt att välja och göra en beställning. Levererat på utsatt tid. Mottagaren blev mycket nöjd och glad för fina produkter.
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Så fint att mottagaren blev nöjd och glad! Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-15 Verifierad kund
    En sån enkel sak att fixa som blir till sån glädje 🤩
    Tack snälla - det låter jättebra och gör oss så glada! Ha en fin dag och välkommen åter! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
  • Marie-louise H
    2022-04-15 Verifierad kund
    Så bra och enkelt 👍 Hade en fråga till kundtjänst och fick trevligt snabbt svar tillbaka

Må så gott
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Vi är glada att vi kunde återkoppla! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-14 Verifierad kund
    Gillar ideen men min paket skulle levererats i mondags, och de har stått försenat utan vidare uppdatering sen i tisdags
    Hej, vad fint att du gillar att skicka hälsningar på det här sättet. Tack för din feedback - vi följer upp hur informationen skickas och upplevs vid förseningar. Ha det så bra! mvh Nina på Nallebudet. nallebudet.se
    2022-04-11 Verifierad kund
    Köpte liten kanin till sjukskriven kollega. snabb och bra leverans
    2022-04-10 Verifierad kund
    Tacksam för snabb leverans! Ville uppmuntra barnbarnet i Gävle som blev uttagen till Tre Kronor. Skickade en Nalle med blågul tröja o lite smarrigt godis. Oscar blev nöjd o skickade en bild på det!
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med så fin uppmuntran med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme av Nallebudet.se på Reco. Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-06 Verifierad kund
    Bra och snabb leverans. Barnet som fick budet blev jätteglad i en tuff tid.
    Tack snälla för att du skickat en hälsning med Nallebudet och tusen tack för ditt omdöme. Så fint att höra att Nallebudet kom till glädje! Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
  • Andersleo F
    2022-04-05 Verifierad kund
    Den senaste gången köpte jag en elefant (kramdjur) och en bitring. Det var till en ett-åring. Som vanligt funkade allt perfekt. Förförra gången köpte jag Sverige-nallen (så söt i stickad tröja) och en bok till en gammal dam. Gick hur smidigt som helst.
    Fraktfritt med EARLY BIRD. De hittar alltid fram till rätt mottagare. Ibland är det lättare att skicka en hälsning än personligt besök och då är NALLEBUDET det perfekta sättet.
    Å vad härligt att höra att ! Tack snälla för att du skickat hälsningar med Nallebudet och är så nöjd och tusen tack för ditt omdöme. Ha en fin dag! Hälsningar Nina på Nallebudet nallebudet.se
    2022-04-05 Verifierad kund
    Nallebudet fungerar alltid bra
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mottagaren blev nöjd. Nallen var mindre än angiven storlek vilket var negativt, i övrigt bra.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Nalle paket med bio biljetter.
    Allt fungerade som tänkt.
    Snabbt och enkelt.
    2022-03-26 Verifierad kund
    Trevlig idé och mycket uppskattat av mottagaren!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Ett jättebra alternativ till blommor och alltid uppskattat av mottagaren! Fungerar perfekt varje gång!
    2022-03-24 Verifierad kund
    Nalle var hur liten som helst f f f f f f f f f. D d d d f g f
    2022-03-20 Verifierad kund
    Snabb leverans. Positivt att man kunde bygga sitt paket själv.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Lätt att handla. Levererades utan problem.
  • MALIN S
    2022-03-17 Verifierad kund
    Leveransen var 5 dagar och inte 1-2 arbetsdagar som det stod när jag köpte produkten.
    2022-03-13 Verifierad kund
    En snabb och leveranssäker tjänst väl värd priset.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Enkelt att beställa, smidig och snabb leverans!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bra

...................
    2022-03-09 Verifierad kund
    Det har alltid fungerat väldigt bra med Nallebudet.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Enkelt o smidigt att ”bygga ihop” en present och betala med swish. Snabb leverans!
    2022-03-07 Verifierad kund
    Beställde i god tid men paketet har fortfarande inte kommit fram.
    2022-03-07 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt, snabbt levererat till mottagare
    2022-03-06 Verifierad kund
    leverans vid utlovad tid, Bra..................................................
    2022-03-05 Verifierad kund
    Jag vet inte.. Har inte blivit bekräftad att budet gick igenom...
    2022-02-27 Verifierad kund
    Jag tycker ni är okey på nallebudet bra service o leverans jag kommer att använda er vid olika tillfällen. det blir en fin överraskning till nära o kära.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Svårt att förstå beställningssidan. Fick en leverans med earli Bird och en med postnord. Den med postnord gick till en helt blind vilket försvårade för henne.
    Annars blev det mycket uppskattat.
    2022-02-24 Verifierad kund
    En liten nalle och en chokladkaka. Det blev uppskattat!
    2022-02-22 Verifierad kund
    Det är alltid lika lätt att göra någon glad genom att skicka ett Nallebud. Har alltid kommit fram i tid
    2022-02-21 Verifierad kund
    Bra utbud, lätt att navigera på sidan, snabb leverans. Kunde inte bli bättre. Smidig tjänst att använda när man vill uppmärksamma någon i olika situationer.

Mycket nöjd kund till Nallebudet!
    2022-02-20 Verifierad kund
    Köpte en nalle med choklad och ett läppcerat som blev mycket uppskattat.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Otroligt nöjd. Flickvännen blev jätte glad över presenten!
    2022-02-18 Verifierad kund
    Bra och enklet att använda sig av - mottagaren blir glad!

2022-02-17 Verifierad kund
    Snabb leverans, enkel websida.