nallebudet.se

Visa din omtanke med ett Nallebud!

Födelsedagar, bröllopsdagar, tillskott i familjen eller kondoleanser. Det finns flera anledningar till att skicka ett Nallebud. Vad du än vill säga till dina nära och kära finns vi på Nallebudet redo att leverera överallt i hela Sverige.

Du kan enkelt hitta ditt favoritpaket med nalle + tillhörande present – Allt från exklusiv choklad till böcker, blommor, lotter, biobiljetter och mycket mer. Vi bjuder såklart på ett kort som du skräddarsyr för att skapa en personlig guldkant.

Besöka gärna vår hemsida för att se hela vårt utbud av nallar och gåvor.

Nedan kan du läsa och ta del av hur andra har upplevt Nallebudet

Läs vad 69 kunder tycker om nallebudet.se

Annika K skrev om nallebudet.se
    Ett mycket bra sätt att kunna skicka en omtanke till människor via post. Många variationer på paket att skicka . Läs mer

Katarina B skrev om nallebudet.se
    Jättebra tjänst där man kan skicka fina saker i omtankevtill andra. köpte nalle, filt och choklad Läs mer

Linda J skrev om nallebudet.se
    Trevlig kundservice, trevlig tjänst. Dock lite oklart var en ska fylla i adressen till mottagaren så missade det och skickade nallen till mig själv. Läs mer
  • 2020-11-25

Angeliqa A skrev om nallebudet.se
    Jätte bra o trevlig present att skicka iväg Läs mer
  • 2020-11-24

Anna-vera N skrev om nallebudet.se
    Jag tycker Nsllebudet är ett bra alternativ till att skicka blommor. Det är alltid uppskattat av mottagaren och beställningen är smidig och snabb Läs mer
  • 2020-11-24

Amanda H skrev om nallebudet.se
    Köpte nalle med ljushållare och choklad. Det var bra o snabb leverans. Och det blev väl mottaget. Skönt med dessa bud i dessa tider. Läs mer

Ola L skrev om nallebudet.se
    Företaget i sig har jag inga problem med men deras leveranser suger verkligen.
    Skulle överraska flickvännen med en nalle därifrån men leveransen till hennes företag kunde inte levereras utan blev lämnad till ett utlämnings ställe. Hela överraskningen blev förstörd Läs mer
    2020-11-24 nallebudet.se svarar Ola L
    Hej Ola,

Det är alltid tråkig när vi blir negativt bedömda när Nallebud levererats enligt våra villkor som vi informerar om i kassan och som man godkänner som kund, men vi förstår att det ibland kan finnas förväntningar som går bortom dessa, och då finns det inte så mycket vi kan göra för att påverka det. Däremot är vi rätt säkra på att din flickvän blev otroligt glad och överraskad för din fina och varma omtanke. Så gör en riktig pojkvän! :)

Ha en härlig vecka och ta hand om varandra!

Therese N skrev om nallebudet.se
    Saknas flera typer av Nallar, det är ju ändå Nallebudets namn.

Annars väldigt nöjd med koncept och snabbhet. Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Therese N
    Hej Therese,

Stort tack för din recension och din feedback!
    Vi tycker detta är superintressant, för vi har utifrån våra leverantörers sortiment en bredd som vi har svårt att hitta luckor i själva, men som du vet är det lätt att bli hemmablind. Så skulle du vilja och ha ork får du väldigt gärna skicka ett mail till oss på info@nallebudet.se med det du tycker saknas. I dagsläget har vi bara möjligheter att ta in nallar som är upp till en höjd om max 28 cm för att få plats i brevlådan i största möjliga mån, men vi undersöker även möjligheten för att utveckla vår verksamhet med större nallar.

Tack snälla för ditt förtroende och din konstruktiva kritik!
    Ha en underbar vecka!

Jessica F skrev om nallebudet.se
    Jag tycker det gick snabbt, smidigt och enkelt. Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Jessica F
    Hej Jessica,

Vad roligt att du tycker på det sättet, det betyder mycket för oss att läsa när vi fått förtroendet att hantera din fina och varma omtanke. Hoppas du får en härlig vecka och massor av kärlek tillbaka!

• Ludmilla R

2020-11-23

Ludmilla R skrev om nallebudet.se
    Det är fortfarande inte levererat. Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Ludmilla R
    Hej Ludmilla,

Du får väldigt gärna kontakta vår kundservice på info@nallebudet.se så ska vi hjälpa dig med detta. Enligt spårningen hos Postnord är detta levererat hos mottagaren efter bara ett dygn, vilket du ska kunna se i Postnords app. Så vi får hoppas på att vi får mer än lägsta betyg. :)

Ha en fantastisk dag!

Kolmårdens A skrev om nallebudet.se
    Vi beställde en liten söt kanin med snuttefilt till vår kollega som fått barn. Det gick snabbt och smidigt och hon blev jätteglad.
    Kolmårdens Personliga Assistans Läs mer

Jenny G skrev om nallebudet.se
    Jag är jättenöjd med deras kundbemötande och kundservice. Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Jenny G
    Hej Jenny,

Vi blir så glada av att läsa att du uppskattar vårt arbete för att din omtanke ska komma fram på ett så bra och säkert sätt som möjligt. Vi blir också tacksamma för att du ger oss förtroendet! :)

Hoppas du får en fantastisk måndag och en underbar vecka!

Victor B skrev om nallebudet.se
    Nallebudet har fortfarande inte levererats Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Victor B
    Hej Victor,

Du får väldigt gärna kontakta oss på info@nallebudet.se då vi kan se att ditt Nallebud ska ha levererats utanför mottagarens dörr för flera dagar sedan. Det är otroligt viktigt för oss att veta så detta stämmer och att din omtanke kommer fram som den ska.

• 2020-11-22

Olivia J skrev om nallebudet.se
    Smidigt och snabbt
    Fint levererat i ask - supernöjd Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Olivia J
    Hej Olivia,

Hörde vi ett woop woop? :D
    Vad kul att läsa om att det blev bra och uppskattat, det är så det ska vara när man visar omtanke. Vi hoppas du får en härlig dag och vecka!

• 2020-11-22

Anna F skrev om nallebudet.se
    Toppen, snabbt och fint packat! Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Anna F
    Hej Anna,

Vad kul att du fick ett så positivt intryck av oss på Nallebudet, och den fina omtanken som du skickat. Vi är djupt tacksamma för ditt förtroende och att du berättar om oss. Ha en underbar vecka! :)

Ingvor B skrev om nallebudet.se
    Nyckelring med grön hare klubba med grattis kort till mitt barnbarn alltid nöjd med nallebudet Läs mer
    2020-11-23 nallebudet.se svarar Ingvor B
    Hej Ingvor!

Vad fin du är som berättar om din upplevelse med oss på Nallebudet, det är vi evigt tacksamma för. Hoppas du haft en härlig helg, och att ditt barnbarn har gett dig massor av distanskramar!

Ha en härlig måndag!

Ylva K skrev om nallebudet.se
    Krya på dig-presenter till vänner, vilket var mycket uppskattat! Fina varor och snabb leverans. Det enda som saknas på hemsidan är väl "nallar" för kattälskare då det finns hundar och kaniner men inga katter ;) Läs mer
  • Åsa N

2020-11-20

Åsa N skrev om nallebudet.se
    Ville stödja min dotter som varit modig, mått dåligt och bor långt bort. Nallebudet lät mig designa ett fint sammansatt paket och levererade snabbt. Ett litet misstag i kommunikationen skedde men jag påtalade det och fick en massa tack tillbaka. Jag kan verkligen rekommendera dem och kommer såklart använda nallebudet igen 💚 Åsa Läs mer

Eva-lena S skrev om nallebudet.se
    Snabba vore bra med lite grejer för äldre barn typ 6-15 år Läs mer
    2020-11-20 nallebudet.se svarar Eva-lena S
    Hej Eva-Lena,

Stort tack för din fina recension, och vi är så tacksamma för all sådan här feedback. Vi håller alltid koll efter nytt men vi ska försöka kolla lite extra efter detta. Vi tycker du har helt rätt!

Varmt välkommen tillbaka till oss!

• 2020-11-19

Nandie O skrev om nallebudet.se
    Snabb leverans och fantastisk kundservice som gör det lilla extra.
    Är väldigt nöjd och kommer rekommendera vidare! Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Nandie O
    Hej Nandie,

Det värmer oss att du ser och uppskattar det vi gör. Från vår sida är det med glädje varje dag då vi får se och förmedla människors omtanke, något vi försöker göra som om det vore våran egen varje gång. Det betyder också mycket för oss att du berättar om Nallebudet, TACK! <3

Ha en härlig dag och helg!

• Linda L

2020-11-19

Linda L skrev om nallebudet.se
    Jag tyckte att det var snabbt, lätt och enkelt att beställa ifrån Nallebudet. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Linda L
    Hej Linda,

Då känns det som om vi har lyckats tillsammans, för vi tyckte du skickade en fin, varm och helt underbar och personlig omtanke. Hoppas vi ses igen!

Linda L gillar detta
  • 2020-11-17

Anette L skrev om nallebudet.se
    Alltid nöjd,bra att själv kunna sätta ihop paket Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Anette L
    Hej Anette,

Såååååå glada blir vi när du är nöjd varje gång! :D
    Hoppas verkligen du fått en massa kärlek tillbaka, och kanske lite kramar på distans!

Ha en härlig dag och vi ser fram emot att se dig snart igen! :D

• 2020-11-17

Emma K skrev om nallebudet.se
    Jag hade fyllt i fel adress till mottagaren och de hörde då av sig rekordsnabbt och undrade om allt blivit rätt. Det jag hade beställt levererades sedan snabbt och utan krångel till mottagaren.
    Kommer absolut använda mig av nallebudet igen! Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Emma K
    Hej Emma!

Du är ju en fantastisk person som uppskattar både Nallebudet som tjänst och vår service, men framför allt att du visar din omtanke på ett så fint och varmt sätt. Uppskattas väldigt mycket av oss!

Tack för ditt förtroende och varmt välkommen tillbaka!

• 2020-11-16

Matilda A skrev om nallebudet.se
    Då min kompis ligger hemma sjuk så tycker jag det var ett perfekt läge att skicka en liten nalle med lite godis. Kan säga att det blev väldigt uppskattat. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Matilda A
    Hej Matilda,

Så himla fint av dig att skicka en härlig Krya-på-dig-present, det är en riktig kompis det. Hoppas dock att hen inte gett dig några kramar än så länge, åtminstone inte annat än digitalt. :D Men när ni är krya och världen tillåter är du värd allt det bästa. Tack för ditt förtroende och din fina recension!

• 2020-11-16

Åsa B skrev om nallebudet.se
    Jag beställde dagen innan och budet kom fram redan dagen efter, fast nallebudet bara garanterar leverans inom 2dgr. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Åsa B
    Hej Åsa,

Vad roligt att läsa om att du blev överraskad för den snabba leveransen. Som du skriver skickas Nallebud med Varubrev via Postnord som har en genomsnittlig leveranstid på två arbetsdagar, och även om det inte är något vi själva påverkar eller kan ta äran för så är det alltid roligt att läsa om. Tack för din recension och att du valde oss på Nallebudet! :)

• 2020-11-15

Johanna T skrev om nallebudet.se
    Jag skickade en liten kanin för att pigga upp en vän som mått dåligt. Lätt att beställa och snabb leverans. Att sedan veta att det piggade upp och skänkte glädje gör ju hela skillnaden! Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Johanna T
    Hej Johanna,

Du är en fin person som visar din fina omtanke på det sättet och gör ditt bästa för att uppmuntra de som finns nära. Det värmer oss i vårt vardagliga arbete att läsa om detta. Stort tack för en fin recension och ditt förtroende!

• Mary Och Torbjörn S

2020-11-15

Mary Och Torbjörn S skrev om nallebudet.se
    Jag använder Nallebudet istället för blomma, de här gåvorna finns kvar så länge mottagarenvill. Alla som i år (6 ST.) Har fått ett Nallebud har blivit mycket glada.😷🤗♥️🐻 Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Mary Och Torbjörn S
    Hej på er!

Ni är verkligen underbara kunder som alltid visar er uppskattning, både såhär och direkt till oss, och det betyder så mycket för oss. Ni är fantastiska och vi hoppas ni också får massor av kärlek tillbaka!

• 2020-11-15

Eva P skrev om nallebudet.se
    Beställde ett Nallebud. Lyckades inte skriva i leveransadressen. Skickade ett mail direkt om felet fick svar morgonen efter att de ändrat adressen med en önskan om trevlig helg. Helt underbart. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Eva P
    Hej Eva,

Vad härligt att du har uppskattat vår service och att använda Nallebudet som budskap för din fina och varma omtanke. Vi hoppas på att få se dig snart igen, och önskar en riktigt bra dag!

• 2020-11-14

Therese H skrev om nallebudet.se
    Bra valmöjligheter, smidig och snabb leverans. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Therese H
    Hej Therese,

Stort tack för din fina recension och förtroendet att visa din varma omtanke med Nallebudet! Vi kommer hela tiden utveckla vårt sortiment och tjänst så vi hoppas på att få se dig hos oss snart igen. :)

• 2020-11-12

Kristina N skrev om nallebudet.se
    Jag byggde ett eget nallens med en nalle, en chokladbit och ett personligt kort.
    Det gick enkelt och smidigt att beställa. Bra info på mailen angående leveransen. Snabb leverans. Kanske lite dyrt men annars bra. Mycket fina saker och fint packat. Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Kristina N
    Hej Kristina,

Vad glädjande att läsa om hela din upplevelse. Det är ju något vi själva inte kan se, så det är underbart att du är så nöjd. Vi packar varje Nallebud för hand efter beställning och gör det med största omsorg för att det ska bli så fint som möjligt för den du visar din omtanke. Prismässigt försöker vi erbjuda olika nivåer i den mån det går, men vi är tacksamma för all feedback!

Ha en underbar dag!

• 2020-11-10

Andreea D skrev om nallebudet.se
    Bra service och roliga produkter, dock levererades de inte till dörren. Läs mer
    2020-11-10 nallebudet.se svarar Andreea D
    Hej Andreea,

Tack för din recension och kul att du gillar både produkterna och vår service. Gällande leveransen så är det viktigt att läsa våra leveransvillkor innan köpet, då Varubrev med PostNord har tre olika leveranssätt baserat på förutsättningarna och handlar helt och hållet om allas säkerhet. Så förhoppningsvis får vi en stark femma nästa gång! 😁

Jättetack för ditt förtroende att visa din fina och varma omtanke - det betyder mycket för oss!

Med bästa Hälsningar,

Sylwia L skrev om nallebudet.se
    Köpte en kanin med 2st Sverige lotter.
    Enkelt att beställa och snabb leverans till en glad mottagare. Läs mer
    2020-11-10 nallebudet.se svarar Sylwia L
    Hej Sylwia,

Härligt att läsa om din positiva upplevelse av Nallebudet, det gör dagarna lite roligare för oss. 😁 Så härligt att mottagaren blev lycklig för din fina och varma omtanken! TACK för allt och välkommen tillbaka! 🙏🏽

Sara A skrev om nallebudet.se
    Jag fick uppfattningen av att det jag beställde skulle vara i större format. Visserligen kunde jag säkert hittat den informationen kring varan någonstans. Men den var upplagd på bild och såg där ganska rejäl ut (den grå elefanten med rosa karameller) - dessutom är det gansk dyrt att beställa från just er sida ..så kg blev lite besviken faktiskt att det inte kändes som en riktig present trotts att den kostade en bra slant.

Nåväl. Jag är inte sån. Men lite besviken blev jag allt. Det var till min mamma som jag inte kan tröffa pga Corona så det högg till lite att den blev så fjuttig.
    Men ni levererade snabbt vilket uppskattades.

Vänligen Sara Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Sara A
    Hej Sara,

Stort tack för din ärliga feedback om din upplevelse hos oss, det betyder mycket för oss. Som du säkert förstår har vi inte för avsikt att skapa en bild av något annat än det vi säljer, för det är viktigt för oss att förväntningarna är så nära som möjligt. Precis som du nämner finns måtten på nallen vid varje produkt, men vi värdesätter att du skriver detta, för vi vill alltid veta hur vi kan förbättras och göra så du inte missar detta nästa gång. :)

Prismässigt ligger vi enligt marknaden när det kommer till nallar från Jellycat som du berättar om, och det är ett välkänt varumärke som också representerar kvalitet med alla viktiga tester gjorda. Vi försöker dock alltid hitta nya produkter för de som har en lägre budget men det är inte helt lätt alla gånger i Nalle-världen där man gärna får vad man betalar för.

Såklart jättetråkigt att Nallebudet inte levde upp till din förväntan, även fast vi adderar fin träull och ett vackert kort utan kostnad i alla våra Nallebud för att lyfta känslan för mottagaren. Vi hoppas innerligt att din fina mamma blev överlycklig för sin omtänksamma dotters fina tanke i alla fall. :D

Återigen, tack för ditt förtroende och din ärliga feedback!
    Ha en underbar kväll och vecka!

Ingrid Å skrev om nallebudet.se
    Snabb och bra leverans, barnbarnet blev nöjd! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Ingrid Å
    Hej Ingrid,

Visst är det härligt när barnbarnen blir överlyckliga?
    Då vet man att mormor/farmor gjort något fantastiskt, och att din fina och varma omtanke landat helt rätt. Hoppas verkligen ni får kramas, nu eller senare, så de får tacka dig nog mycket med sin kärlek. Ha en underbar dag!

Ana B skrev om nallebudet.se
    Jag köpte nalle och sötsaker.
    Supersnabb leverans och håller allt som de har lovat.
    Kommer använda tjänsten igen! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Ana B
    Hej Ana,

Glädjepiller är vad du är en dag som denna! :)
    Otroligt roligt att allt varit enligt dina förväntningar, det betyder mycket för oss. Stort tack för att du gav oss ditt förtroende att visa din varma och fina omtanke. Vi ser fram emot att se dig igen!

Nathalie S skrev om nallebudet.se
    Otroligt usel tjänst! Dyrt och håller EJ vad dom lovar. Trots att paketet inte lämnats ut i brevlådan och man låter det gå i retur så måste man ändå betala för det! Kommer aldrig mer köpa något via detta företag. Väldigt besviken! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Nathalie S
    Hej Nathalie,

Det är alltid jättetråkigt när vi inte lyckas göra en kund nöjd, men som vi förklarat är ditt Nallebud levererat och vi har gjort allt i vår makt för att hjälpa till med lösningar trots att allt är enligt våra leveransvillkor, inklusive ge dig tips på gratis organisationer som kan hämta paketet på samma sätt som de hjälper till med inhandling och andra ärenden. Det är viktigt att alltid läsa leveransvillkoren när man handlar och oavsett vart man handlar, och inte ha andra förväntningar än det som står i dem, för då blir det lätt en djup besvikelse i onödan.

Vi hoppas i alla fall att mottagaren blir oerhört lycklig och glad för din fina och varma omtanke.
    Ha en härlig vecka!

Anna J skrev om nallebudet.se
    Snabb leverans och bra priser och mycket nöjd Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Anna J
    Hej Anna,

Så himla härlig måndag att få läsa om DIN upplevelse, vilket vi är otroligt tacksamma för. Men inte bara det utan att vi fick ditt förtroende från första början. Hoppas du får ett eget någon dag! :) Varmt välkommen tillbaka till oss!

Sandra G skrev om nallebudet.se
    Super snabbt levererat och mottagaren blev överlycklig! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Sandra G
    Hej Sandra,

Vad glada vi blir att läsa om detta!
    Det finns ju inget härligare än glada mottagare. Men å andra sidan, vem blir inte glad för ett Nallebud? :D
    Stort tack för att du valde Nallebudet och varmt välkommen tillbaka.

Marianne A skrev om nallebudet.se
    jag köpte en rosa gullegris och två biobiljetter till mitt barnbarn 16 år gammal med krya på dej hälsning, hon hade fått Covid 19 och fick hålla sig i karantän. hon blev överlycklig och ni var snabba med leverans så det kom på fredagen det var idol på TV och hon o grisen fick en plats i Sverigeväggen som sändes i direktsändning på fredagskvällen! Verkligen lyckad krya på dej present!
    TACK Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Marianne A
    Hej Marianne,

Men så roligt att ditt barnbarn fick en sån underbar och härlig fredag mitt i sjukdomen, och vilken underbar mormor/farmor du är. Hoppas du också håller dig kry och att du får massor av omtanke tillbaka!

Bror O skrev om nallebudet.se
    Stort utbud och snabb leverans! Läs mer
    2020-11-19 nallebudet.se svarar Bror O
    Hej Bror,

Så roligt att läsa om hur du känner för Nallebudet, det betyder mycket för oss. Hoppas vi ser dig snart igen - och att du fått mycket omtanke och kärlek tillbaka!

Therese G skrev om nallebudet.se
    Tog nallebudet till min pappa så han skulle kunna få en farsdagpressent då vi bor lång i från varandra. Han blev jätte glad och jätte nöjd :) Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Therese G
    Woohooo!
    Så vackert att läsa, det är musik både för våra ögon och öron. Nallebud har så olika anledningar, resor och mål, så varje unika paket är så otroligt glädjande för oss att läsa. Hoppas ni fick en fantastisk stund tillsammans och TACK för allt!

Josephine L skrev om nallebudet.se
    Sjukt snabba och fin service. Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Josephine L
    Hej Josephine,

Det är så härligt att få en fullpoängare och läsa om upplevelsen av Nallebudet. För oss är varje omtanke lika viktigt, och vi försöker hjälpa till så mycket vi bara kan och har möjlighet till. Tack snälla för att du tog dig tiden att skriva din ärliga recension - och för att du valde att skicka ett Nallebud. Varmt välkommen tillbaka!

Barbro H skrev om nallebudet.se
    Snabb leverans och lätt tt få kontakt Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Barbro H
    Hej Barbro,

Härligt att du tycker så, och att Nallebudet har funkat som du hoppats på! :)
    Vi är såååå tacksamma för att du väljer oss när du ska visa din fina och varma omtanke. TACK för allt!

• Inger L

2020-11-07

Inger L skrev om nallebudet.se
    Köpte Engelbrekt med två Sverigelotter och ett stativ.
    Blev bra bemött och förväntade mig snabb leverans och det var det.
    Har skickat många gånger från er och har varit supernöjd varje gång . Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Inger L
    Hej Inger,

Engelbrekt är en av våra nallar som hängt med (nästan) under alla år som Nallebudet funnits, och vi har inte riktigt klarat av att byta ut honom just för att han berättar så mycket bara genom sin existens. Något som hjälps åt av ditt fina meddelande på kortet som kommer med. Vi är så glada och tacksamma för att vi får förnyat förtroende av dig om och om igen. TACK och stor kärlek till dig!

Sofia S skrev om nallebudet.se
    Underbar kundtjänst som hjälpte till o ändra när adressen hade blivit lite tokig. Snabb leverans o fina produkter, massa plus. Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Sofia S
    Hej Sofia,

Det känns bra att du tycker Nallebudet funkar bra hela vägen för dig, vi kämpar på varje dag för att du ska bli nöjd och att din omtanke ska komma fram på snabbast möjliga sätt. Tack för ditt förtroende och din härliga recension!

Åsa F skrev om nallebudet.se
    Skickade ett nallebud till en vän som har det tufft. Det uppskattades! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Åsa F
    Hej Åsa,

Det är få tillfällen som ett Nallebud är viktigare än när det är till någon som på ena eller andra sättet har stora utmaningar i livet, och de kan ju te sig väldigt olika. Vi är oerhört tacksamma för att få förtroendet när du vill visa din omtanke, och hoppas verkligen att du fick en stor kram, digital eller fysisk.

Ha en härlig dag och Tack för allt!

Cecilia B skrev om nallebudet.se
    Super mysig liten kanin med ros och chokladhjärtan.
    Blev väldigt lyckat och mottagaren blev väldigt glad Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Cecilia B
    Hej Cecilia,

Finns det något bättre än att visa omtanke och sprida glädje? Vi tror inte det i alla fall och du har ju verkligen lyckats fullständigt med det. :) Tack snälla för att du berättar om oss, och att du väljer Nallebudet som din personliga present.

Ha en fantastisk vecka!

Petra S skrev om nallebudet.se
    Mycket uppskattad nalle med choklad!
    Pappa blev så överraskad och glad.
    Enkelt, snabbt och smidigt att beställa och få det levererat!
    Toppen! Läs mer
    2020-11-09 nallebudet.se svarar Petra S
    Hej Petra,

Vi blir minst lika glada som din pappa för att läsa om din och din fars upplevelse. :)
    Hoppas verkligen att ni fick en fantastisk söndag tillsammans, på distans eller inte. Tack för ditt förtroende och din fina recension!

Therese J skrev om nallebudet.se
    Lite väl dyrt men annars helt ok. Kunde varit snyggare kort att välja mellan Läs mer
    2020-11-06 nallebudet.se svarar Therese J
    Hej Therese,

Tack för din recension och din feedback!
    Vi försöker ha ett urval som ska passa de flesta plånböckerna och fortsätter det arbetet. 😊 Vad synd att du inte tycker att någon av våra nya motiv var fina, men du får väldigt gärna komma in med förslag på vad du skulle vilja ha så kan vi kolla på det.

Stort TACK för ditt förtroende och att du tar dig tiden att skriva om din upplevelse! 🧸🌟

Elisabeth H skrev om nallebudet.se
    Har haft problem med deras sida sen de senast gjorde om den
    Har då ringt och fått bra hjälp Läs mer
    2020-11-06 nallebudet.se svarar Elisabeth H
    Hej Elisabeth,

Tack för din recension och att du berättar om Nallebudet. Bra att du berättar om din upplevelse, och vi utvecklar oss hela tiden för att det ska bli bättre varje gång du kommer in. 😁

Hoppas mottagaren blev otroligt glad för din fina och varma omtanke. Ha en härlig helg! 🌟

Andreas på Nallebudet

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte