Alla kategorier Leksaker Skåne Malmö Buttericks

Skomakaregatan 4, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Buttericks

• Louise S
    Louise S skrev om Buttericks
    Buttricks, affären man längtade till när man var liten och tyckte var super rolig. Är dock inte lika kul att gå in där nu, inte lika stor sortiment heller sen affären blev mindre. Men om man ska på maskerad eller liknande är det ypperligt att besöka buttericks. Gick in där med mina kompisar som aldrig hade varit där innan när de var och hälsade på. Nånting man måste visa haha
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Buttericks
    En skojig butik med roliga utklädnadskläder och skämtarticklar. Jag garvar alltid härinne för jag hittar alltid ngt kul åt mig själv eller någon annan. Personer som har humor arbetar härinne. Iaf de jag träffat på i kassan och ute i butiken där jag fått hjälp ibland om jag inte hittat. Ett bra utbud till varierade priser. Själva utklädnaskläderna är lite dyra här. Denna butik är värt ett beök om du har tråkigt eller behöver något om du blivit bjuden på en temafest. här var jag och en kompis en gån för att hitta attribut till en piratfest ;) så 5/5 recos.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Buttericks
    En affär man aldrig blir för gammal för :P Här finns prylar för både stora och små. Saker/kläder till så väl barnkalas som tema fester. På större delen av sortimentet billigt, och här finns det mesta. Finns även möjlighet att handla av Buttericks internetbutik, då blir det hela några kronor billigare. Personalen ställer upp med tips och råd om så önskas. Blir "5/5 recos" till Buttericks.
    Kerstin A gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Buttericks
    Man önskar att man bodde i närheten av en Buttericksaffär när man var liten. Tänk att få frossa i alla dessa tokroliga saker. Pruttkuddar, gummiböner, bläcktvål och annat som sätter sprätt på tillvaron. Nu när man växt ifrån just den typen av humor kan jag ändå uppskatta att det finns en uppsjö av maskerad och utklädningskläder för barn, vilket jag har nytta av i mitt jobb ibland.
    Dessutom har jag hittat min hårfärg här... så då måste det vara ganska bra!
  • Anya L
    Anya L skrev om Buttericks
    Här hittar man allt till maskeraden eller halloweenfesten! Utklädnader, roliga prylar, skräckmasker och massvis med peruker består denna lilla men roliga affär av. Personalen hjälper gärna till om man behöver hjälp och är hjälpsamma även om det är mycket att göra - vilket det ofta verkar vara. Läget ligger perfekt till och priserna är helt okej, även om man hittar mycket billigare saker på nätet. Själv tycker att deras lösögonfransar är extra roliga - alla storlekar och färger!

Skomakaregatan 4, 211 34 Malmö