By Billgren

by BILLGREN har en stilren kollektion av accessoarer till honom. All design och produktutveckling av våra smycken och klockor sker i vår kreativa studio i Malmö. Vår vision är att skapa accessoarer som går att variera, vem du än är och var du än befinner dig i världen. Vi vill att alla ska kunna variera sina accessoarer efter humör, tillfälle och plats. Därför kan de bäras på såväl formella tillställningar som avslappnade dagar tillsammans med nära och kära. Men By Billgren är mer än bara herraccessoarer. Vi bryr oss. På riktigt. Bakom varje enskild detalj - från design till kundkontakt finns ett passionerat team som lägger ner hela sin själ för att överträffa våra kunders förväntan. Följ med på vår resa och upptäck världen med oss!

Läs vad 331 kunder tycker om By Billgren 2

2021-11-12
    Snabb respons.Köpt armband rädda haven.
    2021-11-09
    Beställde armband för renare hav. Snabb leverans och bra för övrigt. Kan inte uttala mig om armbandet eftersom det är en julklapp.
    2021-11-07
    Köpte ett armband och ett halsband som var helt enligt förväntningen från bilderna på hemsidan. Priserna var snälla för plånboken och varorna kom snabbt.
    Tack bästa Frida för en fin recension! Så roligt att du blev nöjd. 😍

2021-11-06
    Jag gillar verkligen tanken på att bidra med arbetet att rädda havet med köp av armbandet Save the ocean. Jag köper gärna ett liknande armband i grönt om det innebär att bidra till att rädda regnskogen/plantera träd i områden som blivit avskogade med miljöproblem som följd.
    2021-11-04
    Armbandet Save the Ocean är jättefint , och att man kan vara med i ett stort projekt känns alltid bra 👍
    Visst är det så Margareta! Alltid roligare att använda ett armband man vet har en betydelse!
    Tack snälla för fina ord 😍

2021-11-01
    Köpte armbandet Save the Ocean. Lätt att beställa och snabb leverans.
    2021-10-29
    Fin service, snabb leverans! Jag kan verkligen rekommendera byBillgren.
    Tack fina Petra för en fin recension!! 😍

2021-10-27
    Snabb leverans, jätte fin produkt och de stödjer något bra
    Tack snälla Ingela för fina ord! Roligt att du är nöjd. 😍 Bästa hälsningar, Erika By Billgren
    2021-10-20
    Bra, snabb leverans, snygg ring
    Tack för ditt omdöme och sååå roligt att du blev nöjd!! 😍😍
    2021-10-18
    Mycket snabb leverans. Halsbandet som beställdes motsvarade bilderna.
    Hej Therese,

Det glädjer oss massor att du är nöjd med både leveranstiden och ditt smycke! 🤩
    2021-10-16
    Bra produktinformation, enkelt att beställa och oerhört snabb leverans. Inköp ett läderarmband, herr. Kommer definitivt att återkomma som kund.
    Hej Per-Erik,

WOW så glada vi blir av detta omdöme! Tusen tack ☀️
    2021-10-16
    Snabb leverans och snygga varor.
    Hej Görel,

Helt underbart att läsa. Tack! ☀️
    2021-10-14
    De bemötta mig jättebra och fick väldigt bra hjälp och jag tyckte det jag fick hem stämde väldigt bra med det jag önskade mig men bara att texten på armbandet blev lite litet men det är på mig då jag valde en för lång text
    Hej Naile, tusen tack för att du tagit dig tid och ge oss denna fina recension! Vi jobbar ständigt för att leverera bra service och ha nöjda kunder. Tveka inte att höra av dig nästa gång du vill göra någon special-beställning på gravyr. Det ordnar vi till dig ☀️

2021-10-14
    Jag gjorde beställning på nätet, det fungerade fint. Ringen jag beställde var fin men lite för stor fick sätta den på pekfingret....det fungerar ochså.

VH
    Eva Westin
    Hej Eva, så himla kul att allt gick så smidigt! Du vet väl att du kan kontakta oss på info@bybillgren.com för att byta till en mindre storlek? 🤩
  • Anita E
    2021-10-13
    Snabbare leverans hantering än vad jag förväntade mig. Tydlig och informativ kommunikation kring produkt, betalning och leverans. Mycket nöjd med produkten.
    Företaget kan jag verkligen rekommendera.
    Hej Anita!

Vad glada vi blir av att läsa detta! Tack för de fina orden! 😍
    2021-10-12
    Mycket bra bemött. Snabb leverans. Jag köpte ett armband som var för stort men skulle få en returpåse med posten.
    Hej Gunvor,
    Tusen tack för ditt omdöme! Din fraktsedel är påväg till dig och lär vara framme inom några dagar ☀️
    2021-10-12
    Borde följa med en kontakt som man kan koppla in lampan till taket
    Hej Hanna, tyvärr säljer vi inga lampor vilket betyder att vi inte kan hjälpa dig.
    2021-10-09
    Utomordentlig service och snabb leverans!
    Hej Lotta, tusen tack för din fina ord! Detta gör oss så glada ☀️
  • Mourad F
    2021-10-08
    Jeg fik en god service i form af flere proudukter blev presenteret for mig. Jeg købt en leather braclet
    Hej Mourad, vad kul att du gillade läderarmbandet vi valde ut till dig! Hoppas vi ses snart igen ☀️
    2021-10-08
    Tonårssonen blev mycket glad för sitt nya laddningsbara armband. Beställde med presentförpackning. Ett litet tips, klistra inte igen det, hade velat lägga i lite mer saker i förpackningen ;-)
    Hej Sussan,
    Vad kul att sonen gillade vårt laddningsarmband! Nästa gång får du jätte gärna skriva ett litet meddelande innan du gör din betalning om att du önskar att vi ej klistrar igen paketet så ordnar vi det ☀️
    2021-10-08
    Väldigt trevlig upplevelse! Bra bemöt och utmärkt service.
    Hej Agneta, tusen tack för din fina ord ☀️
    2021-10-05
    Fint armband och snabb leverans. Tyckte armband var fint och det känns bra att köpa med tanke på hur våra hav ser ut.
    Hej Elisabeth, tack för ditt stöd till våra hav! 💙 By Billgren
    2021-10-02
    Det har varit en bra upplevelse,rakt genom. Köpte två armband till maken,vilka han blev väldigt nöjd med
    Hej Marize, vad glada vi blir att du känner så! Tusen tack ☀️
    2021-09-28
    Krångligt att byta varan. Måste först beställa en retursedel som man själv ska skriva ut (saknar skrivare).

Snabb leverans dock.
    Hej Åsa, vad tråkigt att du tycker att vår returhantering är krånglig. Anledningen till varför vi låter kunden skriva ut sin retursedel beror främst på miljön. Om vi hade skickat med en retursedel till varje kund, för varje beställning, hade detta lett till att ännu mer papper hade förbrukats. Jag kan även se i vårt system att vi valt att hitta en lösning till ditt problem med avsaknad av skrivare genom att posta en retursedel till dig. Hoppas du blir nöjd med denna lösning annars får du jätte gärna återkomma till info@bybillgren.com ☀️ By Billgren
    2021-09-27
    Gillar att de har en kollektion för ungdomar, då det är svårt att få tag i kortare armlänkar.
    Hej Ulrika, vad kul att du gillar Teen Collection! ☀️
    2021-09-24
    Köpte ett blått/guld lås men dä va ok men fick senare veta att det va slut - trevligt bemötande 👍bytte till svart med guldlås - 21 cm- tyvärr göra inga avvreds armband i 22/23cm så det ä önskemålet (21 cm för trångt) ha en trevlig helg👍😃
    Hej Pether, vad bra att vi kunde hitta en lösning till dig! Tyvärr finns inte just det armbandet som du beställde i storlek 22 cm men vi har en hel del andra armband som enkelt går att förlänga med hjälp av fler länkar. Se den bifogade länken på exempel: https://bybillgren.com/herrsmycken/herrarmband/laderarmband/laderarmband-flatat-dubbel-stal-svart-silver
    Bästa hälsningar, Rebecca ☀️
    2021-09-19
    Bra kvalitet och snabb leverans
    Hej Andreas, underbart att höra! Vi blir så glada ☀️
    2021-09-16
    Enkelt Snabbt o fin leverans!Det kändes proffsigt o ett seriöst köp på alla sätt o vis skall varmt rekommendera ert företag!!
    Hej Kristina, vilken fröjd! Tack för din fina ord, det gör oss så stolta ☀️
    2021-09-16
    Svarade snabbt o vänligt på mitt mejl o sen superfint inristat på armbandet 👍
    Hej Helena, vad kul att du var nöjd med armbandet och vår service! ☀️
    2021-09-15
    Beställde ett halsband med gravyr, skulle vara för att hedra min mormor, dem kunde inte ens sätta mormor på rätt plats av halsbandet. Värdelöst.
    Hej Göran/Nicklas, precis som vi skrivit i den mejlkontakt vi haft är vi hemskt ledsna att det blivit fel från vår sida. Tråkigt att du inte tyckte att vår lösning om att skicka ett nytt halsband med gravyr kostnadsfritt var en bra lösning till dig. Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda och få bra service.
    Med vänlig hälsning, Rebecca
    2021-09-12
    Mycket snabb leverans, bra information/bekräftelse via mail och möjlighet att betala efter leverans via klarna. Sedan fin vara som mötte förväntningarna och deras beskrivning/ bild. Rekommenderar företaget och kan tänka mig att handla av dem igen.
    Hej Anna, detta värmer massor att läsa. TUSEN tack för att du tagit dig tid att skriva denna fina recension! ☀️
    2021-09-11
    Varorna uppfyllde inte alls förväntningarna eftersom de inte all fungerade som de skulle göra
    Leveranstiden var annars bra och det höll vad som lovades men eftersom laddningsarmbanden inte alls höll måttet så blir omdömet dåligt
    Hej Anna-Lisa, vad tråkigt att ditt laddningsarmband inte fungerar! Vill du vara vänlig och kontakta info@bybillgren.com så ersätter vi dig med ett nytt armband utan extra kostnad! ☀️ By Billgren
    2021-09-10
    Köpte ett armband på nätet. Allt fungerade fint! Supernöjd!
    2021-09-09
    Allt var bra. Snabb leverans och fin produkt
    2021-09-06
    Allt ok förutom armbandets magnetlås, har redan tappat det två gånger 😐
    Hej Johan, vad tråkigt att läsa! Var vänlig och mejla info@bybillgren.com så ersätter vi ditt armband med ett nytt 😄☀️ By Billgren
    2021-09-06
    Lätt att beställa.
    Nöjd med armbandet.
    Save The Ocean.
    2021-09-05
    Allt fungerade till hundra procent. Upplevde dock det lite svårt med måttet vid beställningen. Jag är 19 cm runt handleden och armbandet som är det längsta är 21 cm. Jag tycker inte att jag har några kraftiga handleder.Armbandet sitter bra men det är inte mycket ”luft” emellan. Jag tänker mest på att det finns kunder med mer kraftiga handleder än jag. Svårt att knäppa första gången! Har rättat till sig efter en tids användning, men det gäller att vara lite fingerfärdig. Snyggt utförande!
    2021-09-04
    Allt var ok. Varan kom fort, var fin
    2021-09-03
    Mycket snabb leverans och jag är jättenöjd med varan!
    2021-08-29
    Snabb leverans. Fint present packat. Mycket uppskattat av syskon barnen 18 år
    2021-08-28
    Bra bemött. Vi hade stora förväntningar som enligt min sambo uppfylldes till belåtenhet! Vi köpte tre armband som de tre mottagarna gladdes mycket åt! 🍷
    2021-08-28
    Snabb leverans och i fin förpackning.
  • Bim H
    2021-08-27
    Laddningsarmband, Iphone, svart, large 21 cm.
    Mycket snyggt armband i läder, och vilken bra ide` att kunna ladda mobilen på ett smart sätt.
    2021-08-26
    Bra bemötande , fina varor, snabb lev
    2021-08-25
    Köpte laddningsarmband till barnen…..och sedan till mig och maken! Användbar och snygg produkt, blixtsnabb leverans! Supernöjd!
    2021-08-24
    felsänd storlek och jag har ännu inte fått svar på min reklamation efter 24 timmar
    Hej Anneli, vi svarade dig igår 14.10 där vi bifogade en retursedel + instruktioner. Vill du vara vänlig och kontakta oss på info@bybillgren.com By Billgren
    2021-08-24
    Beställde 2 armband, men gjorde en felbeställning, men som snabbt löste sig till det bästa...
    Tack för snabb o god service...🥰👍
    2021-08-23
    Enkelt att beställa, snabb leverans.

Större pärlor än förväntat, önskade att de var 0,4 mm likt de jag haft tidigare, svårt att avgöra skillnaden i storlek på hemsidan men såg i efterhand att de inte längre finns i 0,4 mm.
    Önskade att det fanns i samma färgsättning med 0,4 mm.

Beadsarmband, Jaspis och Tigeröga Medium 19 cm
    Art. nr.: 8139
    2021-08-22
    Snabbt och enkelt, fungerade mycket bra
    2021-08-21
    Köpte två armband, en länk, guld silver färgad som va perfekt (det va ställbart i längd) . Ett runt läder armband som tyvärr inte gick runt mina väldigt smala handleden, kändes som dam modell, detta kommer jag att returnera.