By Billgren

by BILLGREN har en stilren kollektion av accessoarer till honom. All design och produktutveckling av våra smycken och klockor sker i vår kreativa studio i Malmö. Vår vision är att skapa accessoarer som går att variera, vem du än är och var du än befinner dig i världen. Vi vill att alla ska kunna variera sina accessoarer efter humör, tillfälle och plats. Därför kan de bäras på såväl formella tillställningar som avslappnade dagar tillsammans med nära och kära. Men By Billgren är mer än bara herraccessoarer. Vi bryr oss. På riktigt. Bakom varje enskild detalj - från design till kundkontakt finns ett passionerat team som lägger ner hela sin själ för att överträffa våra kunders förväntan. Följ med på vår resa och upptäck världen med oss!

Läs vad 528 kunder tycker om By Billgren 2

2022-11-30 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande av gulliga tjejer. Snygga stilrena produkter till bra pris.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Det gick snabbt, resultatet blev så bra och det är så fint paketerat.
    Åh, vad härligt att höra! Tack snälla Nathalie för du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Det värmer! 😍 Bästa hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-27 Verifierad kund
    Snabb och smidig leverans.……….
    Tack Louise för ditt omdöme! Det är roligt att höra du tyckte leveransen var snabb och smidig. ✨ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-26 Verifierad kund
    Fantastiskt smidigt o snabb leverans.
    Vad roligt att höra att leveransen både var smidig och snabb, det är det vi strävar efter med våra leveranser. Tack snälla för ditt omdöme Christina! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-24 Verifierad kund
    Köpte bl a smycken online. Snabb leverans. Kunde välja att få det inslaget, bra. Snabb leverans.
    Tack Anna-Lena för ditt omdöme. Vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva detta! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-21 Verifierad kund
    Fantastiskt fina smycken till bra pris
    Visst har vi fina smycken? 😍 Tack snälla Jenny, för ditt fina omdöme. 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-15 Verifierad kund
    Snygg design på halskedjan! Däremot överraskande skarvning av kedjan med en metallring något större än länkarna i kedjan!
    Detta finns inte med i beskrivningen! Likaså är gravyren med nöd och näppe synlig!
    Vänligen
    Christer Tengvar
    Hej Christer, tack för ditt omdöme!
    Eftersom halsbandet ska gå att justera i två olika längder blir det att metallringen är större än länkarna, så man kan spänna halsbandet. Jag hoppas att du trots detta känner dig nöjd med ditt halsband och gravyr. 🌞 Varma hälsningar, Erika
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jättebra service, leverans och produkter!
    Åh tack Veronika! Det värmer såå att höra. 🥰🥰 Bästa hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-11 Verifierad kund
    så lätt att beställa , trevliga brev med i leveransen
    Tack Mikael, för ditt omdöme. Vi vill göra det så enkelt som möjligt för kunder att beställa hos oss, så det värmer att höra att du har haft en trevlig upplevelse. ✨😊 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-06 Verifierad kund
    Hej,

Fick bra, enkel hjälp med byte och frakter innan köpet blev bra. Bra stilrena smycken. =)

Önskar hela gänget en grym höst!

Med vänlig hälsning,

Martin
    Tack snälla Martin för ditt omdöme, det värmer att höra! Vi önskar dig en trevlig höst och vinter också. ✨😁 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-03 Verifierad kund
    Snabb leverans. Pojkvännen blev mycket nöjd och glad över armbandet.
    Vad trevligt att höra att pojkvännen blev glad över armbandet du köpte hos oss! Tack Linda för ditt omdöme. ✨😁 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vid mailkontakt fick jag snabbt svar och fin service.
    Vad härligt att höra Heléne, tack för ditt fina omdöme! 🥰🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-28 Verifierad kund
    Bra kund service och är nöjd med kvaliten 👍🏼
    Tack.
    Tack snälla Ali för ditt omdöme! Det värmer att höra du är nöjd. ✨🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-28 Verifierad kund
    Väldigt snabb leverans.
    Det jag bad om hjälp med hade tillgodosetts.
    Jag köpte två halskedjor med berlock med gravyr.
    Jag kommer säkert att handla här igen.
    Tack snälla Mia för ditt fina omdöme. Det gör oss väldigt glada att läsa! Du är såå välkommen att beställa hos oss igen. 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-23 Verifierad kund
    Snabb leverans och snygg stilren musmatta
    Vad roligt att höra du är nöjd Anette! Tack för ditt omdöme. 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-20 Verifierad kund
    Erika på kundtjänst hjälpte mig snabbt och effektivt med ett byte när jag beställde fel storlek. Mycket trevligt bemötande.
    Och USB-armbandet jag beställde var riktigt snyggt!
    Tack snälla Fredric för ditt omdöme, det betyder väldigt mycket för oss. Vi är glada över att du är nöjd! 🌞😊 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-19 Verifierad kund
    får alltid mina smycken snabbt och säkert
    Vad härligt att läsa Ejvor! Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss. 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-12 Verifierad kund
    Fick knte beställa på faktura som företagskund
    Hej Jens, tack för ditt omdöme! Faktura företagskund är endast för våra återförsäljare, som har en butik eller webbshop. Önskar du att beställa på faktura som privatperson har vi Klarna som alternativ. 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-10-07 Verifierad kund
    Snabb leverans, fint inslaget. Köpte laddningsarmband och powerbank.
    Rekommenderas varmt.
    Tack snälla för ditt omdöme och för att du rekommenderar oss Åsa! Det värmer verkligen att höra. ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-24 Verifierad kund
    Varan kom snabbt och var vad jag hade förväntat mig, så jag är jättenöjd.
    Vad glad jag blir Karl! Tack för ditt omdöme. Det är härligt att höra du är nöjd. 🌞🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-23 Verifierad kund
    Mycket bra blev mycket bra service
    Tack snälla Anne-Charlotte, det värmer verkligen att höra! ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-18 Verifierad kund
    Bra pris och snyggt armband och snabb leverans
    Vad roligt att höra Helen. Tack för ditt omdöme! Vi försöker alltid leverera så fort som möjligt så våra kunder ska vara nöjda. 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jättefint armband som blev uppskattad present. Snabb leverans och kommunikation.
    Vad härligt att höra Jennie, tack så mycket! Vad roligt att presenten blev uppskattad. Tack för ditt omdöme! ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-14 Verifierad kund
    Snabbt leverera och bra quality!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Supattra! Vad glada vi blir. 🥰🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag köpte två armband och hela processen löpte felfritt.
    Tack för ditt omdöme angående ditt köp Jenny, det är precis så vi vill ha det - att hela processen ska gå felfritt! Vad roligt att du är nöjd! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-09 Verifierad kund
    Köpte ett graverat halsband, supersnabb leverans! Väldigt nöjd! Hade inga förväntningar då detta var första gången jag beställde, men jag är nöjd och kommer absolut beställa mer gånger
    Tack snälla Nicole för ett så fint omdöme! Vad roligt att höra du är nöjd med oss. Du är såå hjärtligt välkommen att beställa mer i framtiden. Tack! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-09 Verifierad kund
    Stort urval av snygga produkter,
    snabb levererat. Kommer att bli fler köp!
    Tack Patrik, vad roligt att läsa. Du är såå välkommen till oss för att handla mer snygga smycken! -🌞🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-06 Verifierad kund
    En fin handledslänk, dock liten i storleken
    Hej Carina, hoppas att er handledslänk fungerar fint trots den var lite liten i storlek. Tack för ditt omdöme! 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-05 Verifierad kund
    Allt var superbra , från beställning till leverans, armbandet var så fint!… Tack !!!
    Så himla roligt att läsa Bengta, tack snälla för ditt fina omdöme! ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra kvalitet samt ser extremt snygga ut. Köpte stål
    Vad roligt att läsa Felix, tack snälla för ditt omdöme! 🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-31 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och tillmötesgående bemötande när jag tog kontakt med kundtjänst. Fick svar och hjälp med mina frågor ang beställningen jag skulle göra!
    Tack snälla Charlotte! Det gör oss väldigt glada att läsa. Tack för ditt omdöme ❤. Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-29 Verifierad kund
    Bemötandet och en snabb leverans på armbandet jag köpa
    Tack för ditt omdöme Annika! Ett bra bemötande och snabb leverans är precis det vi vill uppnå. ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-26 Verifierad kund
    Köpte ett armband och är så nöjd. Fint och snabb leverans
    Tack snälla Therese, vad glada vi blir av att läsa detta! Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du är nöjd. ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-25 Verifierad kund
    Snygga armband och leverans inom ett dygn!
    Tack för ditt omdöme Rolf, vad roligt att du gillar våra armband och att vi kunde leverera din beställning så fort! 😍🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-24 Verifierad kund
    Snabb leverans och produkten levde upp till mina förväntningar.
    Vad roligt att höra Katarina! Tack för ditt omdöme. ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra service
    Snabb leverans
    Beställde halsband för kille
    Tack Asmira för ditt omdöme! Vad bra att vi kunde leverera både bra service och snabb leverans. 🌞😍 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-22 Verifierad kund
    Snabb hantering och snabba svar vid förfrågning.
    Vad härligt att läsa Thomas, tack för ditt omdöme! 🌞😁 Vänliga hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-20 Verifierad kund
    Bra present tob lite längre tid m leverans än utlovat.
    Hej Marie, jag kan se att vi skickade din beställning vardagen efter att du beställt. Vi är väldigt ledsna om leveransen tog längre tid än utlovat! 🌞 Vänliga hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-19 Verifierad kund
    Snabb leverans vilket var positivt. Inhandlade ett armband
    Vad trevligt att läsa Gunilla, tack för ditt omdöme! 😁🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-17 Verifierad kund
    Snabb leverans och ett mycket fint armband 💙
    Vilken tur att vi kunde leverera snabbt och att du dessutom gillar smycket. Tack Anita för det fina omdömet! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett bra sätt
    Vad härligt att läsa Tintin, tack för ditt omdöme! 🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-16 Verifierad kund
    Skickade efter ett halsband till min man, allt fungerade toppenbra!
    Tack Annika för ditt omdöme. Vad glad jag blir över att du är nöjd med allt! ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-13 Verifierad kund
    Snabb bekräftelse, hantering och leverans.
    Upplevde stor seriositet.
    Jag köpte ett läderarmband.
    Kan tänka mig rekommendera Billgren o även återkomma som kund.
    Wow, tack Ewa!! Vilken glädje att läsa. Du är varmt välkommen att beställa hos oss igen! Tack för ditt omdöme. ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-13 Verifierad kund
    Allt stämde enligt mina förväntningar.
    Det är precis det vi vill uppnå, att allt ska stämma överens med det kunden förväntar sig. Tack Åsa för ditt omdöme, vad glada vi blir! 😁🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-13 Verifierad kund
    Jag tycker att leveranserna var snabba och produkten stämde väl överens med bilderna och beskrivningen.
    Tack snälla Annika, vad härligt att läsa att allt stämde överens med det du förväntade dig. Tack för ditt omdöme! 😁🌞 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-12 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt och väldigt fina smycken
    Vad bra att vi levde upp till våra förväntningar vi har på oss själva med både leverans och smycke. Tack snälla Robert, för ditt omdöme! 🌞😁 Varma hälsningar, Erika By Billgren
  • Hanna E
    skrev om By Billgren
    2022-08-10 Verifierad kund
    Köpte ett halsband till min blivande man. Innan beställning hade jag kontakt med dem kring att få den graverad och med ett snabbt svar så beställde jag varan. Fick hem den idag och den är över förväntan fin. Bra service och snabb leverans.
    Så himla roligt att läsa Hanna, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd!! 🥰❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, utformning av annons och snabb handläggning av save the ocean-armbandet. Jag är jättenöjd!😃
    Tack snälla Marie för ditt omdöme! Så roligt att vi kunde göra dig nöjd med både produkt och bemötande! Tack för du handlar Save The Ocean. 💙 Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-10 Verifierad kund
    Produkter och kundtjänst håller högsta nivå!!
    Wow, tack Sarah!! Vad glad jag blir! ❤ Varma hälsningar, Erika By Billgren
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket snabb leverans. När problem med varan uppstod var ByBillgren hjälpsams och skickade en ersättnings vara.
    Tack Carina för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd, det är vårat mål. 🌞🥰 Varma hälsningar, Erika By Billgren