Byggbolaget Borlänge AB

Dalhedsgatan 1, 784 72 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Byggbolaget Borlänge AB!

Med oss på Byggbolaget Borlänge AB slipper du mellanhänder och andra byggfirmor vid renoveringar och byggprojekt. Oavsett om det handlar om att bygga en altan eller lägga golv.

Det är både praktiskt och tidseffektivt att anlita en byggfirma som hanterar alla moment i ett byggprojekt.

Tjänster:
  • Staket, räcken
  • Trappor
  • Betongarbeten
  • Renoveringsarbeten
Vi arbetar mot kommuner, företag samt privatpersoner och sätter alltid dig som kund i centrum. Vi tror på lyhördhet och att du som kund ska få din röst hörd. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Byggbolaget Borlänge AB

• 2020-05-11

Diös F skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    bra och enkla att ha att göra med. vi kom inte längre än till anbudsförfarandet då intressenten valde att kliva av. samarbetet fram till detta fungerade dock klockrent med snabba och tydliga svar på frågor. Läs mer
  • Yngve G

2020-05-08

Yngve G skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Köpte markskruvar av olika utföranden, efter accepterat anbud, arbetet utfördes enl. mina önskemål , och enl. önskad tid. Läs mer
  • 2020-05-08

Robin E skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    snabbt, smidigt och prisvärt. Läs mer
  • 2020-05-07

Lotta N skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Punktliga och mycket trevliga hantverkare. De gjorde ett superbra jobb i vår källare. Läs mer
    2020-05-08 Björn @ Byggbolaget i Borlänge svarar Lotta N
    Vi tackar så mycket och hoppas att ni trivs med ert nya badrum

Jonna T skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Levererade verkligen men topp resultat på det som gjordes med allt från utbyggnad, kök, vardagsrum och inglasat uterum.
    Höll tidsplanen!
    Kom med smarta och genomtänkta idéer som jag själv aldrig kommit på!
    Har stort förtroende och skulle gärna anlita dom igen! Läs mer
  • Jan Ö

2020-05-06

Jan Ö skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Vi har köpt massor av jobb från Byggbolaget, dom må vara inte så snabba att komma men gör ett utmärkt arbete av duktiga och kunniga medarbetare. Inte många byggare med kunnigt folk längre. Speciellt Isak är suverän Läs mer

Lena L skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Tog in offert på ett jobb och det var snabbt och smidigt i kontakten med Byggbolaget, bra service! Läs mer
    Björn @ Byggbolaget i Borlänge gillar detta

Johannes S skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Snabba och effektiva. Har gjort många mindre jobb i mitt hus. Bra kommunikation med arbetsledare och slutpris enl offert Läs mer

Håkan W skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Pålning och anbläggning av brygga förra året.
    Beställt renovering av bjälklag nu.
    Upplevs som trevliga, kunniga och proffessionella

Förra årets jobb var utmärkt utfört och innehöll även förmåga på lösningsorientering vilket man visade prov på.

Det jobb som nu beställts kan jag inte bedöma ännu men återkoppling om tider kan bli bättre Läs mer

Henrik Ö skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Jag har haft med Byggbolaget i Borlänge att göra flera gånger och de ger alltid ett professionellt och bra bemötande. Väldigt bra att ha att göra med och fantastiskt duktiga. Läs mer
  • 2020-03-03

Jan-Erik Elis M skrev om Byggbolaget Borlänge AB
    Varning! Oseriöst företag. Vi anlitade detta företag för att renovera vårat kök. Vi står nu med fuktskada och en faktura på 57 000:- för att de åtgärdat fuktskada som de själva orsakat. Vi har innan betalt 66000:- för renoveringen de gjort. Väldigt hotfull företagsägare. Läs mer
    2020-05-27 Björn @ Byggbolaget i Borlänge svarar Jan-Erik Elis M
    "Hej Jan-Erik,

vi beklagar verkligen det du beskriver även om vi har två olika bilder av vad som är orsakat era besvär. Ibland är man inte överens eller har olika åsikter men det som är oerhört viktigt och allvarligt för oss är hur vi uppfattas. Ingen person som representerar Byggbolaget i Borlänge AB, eller någon av våra underentreprenörer, har uttryckt sig hotfullt mot er eller någon annan kund. Jag vet det eftersom det går emot våra värderingar för hur vi vill jobba med våra kunder och där kundnöjdhet är en viktig del i vår företagskultur."
    Eric Elis M gillar detta

Dalhedsgatan 1, 784 72 Borlänge