Byggest AB

Välkommen till oss på Byggest AB!

Vi på Byggest AB är glada över att få chansen att hjälpa dig som kund att förverkliga dina förväntningar och mål genom god kommunikation, planering samt verkställande.

Våra tjänster: VVS, rörmokare, renovera badrum, renovera kök, totalrenovering.

Behörighet och försäkringar:
  • Behörig våtrum från Byggkeramikrådet
  • Säkervatten - Auktoriserad VVS-installatör
  • Elsäkerhetsverket - Behöriga elektriker
  • Auktoriserat PER-företag
  • If försäkring för företag upp till 20 miljoner

Vi är lyhörda inför dig och dina önskemål då det slutliga målet alltid är att du som kund ska bli 100% nöjd med vår tjänster.

Läs vad 55 kunder tycker om Byggest AB 2

2022-01-13
    Arbetet sker effektivt och gubbarna är trevliga. De talar nästan ingen svenska eller engelska så jag har fått bättra på min ryska med några ord.
    Arbetet håller bra kvalitét, de är noga med städning och håller ordning på sin utrustning. Arbetet har bara kommit 1/3 av vägen och så här långt är det bara kommunikationen från projektledaren skulle kunna vara bättre.
    2022-01-01
    Badrumsrenovering nyligen påbörjad. Allt ok hittills. Bra bemötande och bra kontakt med projektledaren.
    2021-12-01
    Ett mycket bra bemötande och stor tillgänglighet när man ville ha kontakt. Arbetena har visserligen inte börjat ännu men offerten var mycket detaljerad och till ett helt rimligt pris. Dessutom har jag sett resultatet hos min närmaste granne och hon var MYCKET nökd med arbetet, Jag ser fram emot att få ett nytt och fint badrum i januari 2022.
    2021-11-19
    Skulle definitivt anlita Byggest igen för att renovera mitt nästa badrum. Jag kände mig trygg med dem under hela processen. De var lätta att kommunicera med och man fick snabbt tag på dem om man behövde prata med dem. Arbetet blev väldigt bra och är supernöjd.
    2021-11-02
    Vi kan varmt rekommendera Byggest. Allt har stämt, pris, resultat och allt är klart enligt plan.
    Byggest hat varit trevliga, noggranna och de har lyssnat på varje önskan vi haft. Dessutom har de trots att det varit lite plats för bygget hållit snyggt och välstädat.
    Vi återkommer självklart vid nästa ombyggnad.
    Tack Kamal och dina kilar.
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet!
    Vi ser framemot att få hjälpa er även i framtiden!

Ha det fint så länge.
    2021-11-02
    Byggest är en proffsig och kompetent firma! En väldigt bra och lyhörd projektledare i Kamal som fick oss att känna oss väldigt trygga från början till slut. Slutligen så levererade de ett badrum som med råge slog alla våra förväntningar.
    Vi kan starkt rekommendera Byggest och Kamal.
    Tack för förtroendet och för fina rekommendationer!
    Härligt att du blev så nöjd.

//Bästa hälsningar Byggest
    2021-09-21
    Byggest var hos oss och gjorde MAGI i vårt badrum. Vilket fantastiskt fint hantverk in i minsta detalj! I början när vi bestämde oss för att renovera så var jag mycket noggrann med val av byggföretag. Vi tog in flera offerter och redan från start utmärkte Byggest sig och blev det självklara valet - en väldigt detaljerad utformad offert, certifierade inom alla områden och försäkrade. Vi har känt oss trygga från start till slut. Jag hade väldigt höga förväntningar, men inte hade jag anat att resultaten skulle bli så fantastiska, utöver vad jag hade kunnat föreställa mig. Detta är tack vare otroligt skickliga och hängivna arbetare som arbetat hårt med fokus om att göra oss nöjda. Det här är ett företag som jobbar hårt för att kunden ska bli nöjd, kommer med bra tips och är dedikerade och hängivna till 100% med ett fantastiskt utfört jobb som resultat. Tack för alla värdefulla tips, för att ni åkt och handlat till oss när det har behövts och för att ni alltid varit så trevliga och noggranna med att hålla rent.

Och ett extra stort tack till Kamal för att alltid ha varit så fokuserad på att göra oss nöjda. Vi är jättenöjda och kommer definitivt att höra av oss igen för framtida renoveringar.
    Hej Nina,

Tack för så fina ord! Och för att vi fick ert förtroende att göra ert badrum till vad ni hade hoppats på.
    Vi ser framemot framtida renoveringar!

Ha det fint tills dess!
    //Byggest
    2021-09-17
    Mitt badrum är inte klart än men än så länge har dom varit fantastiska! Jag hoppas resultatet blir lika bra. Dom uppdaterar mig kontinuerligt och kommer med väldigt bra inputs!
    2021-09-07
    Vi har precis helrenoverat vårt badrum med Byggest AB som ett professionellt företag, det har verkligen fungerat supersmidigt från första kontakt till färdigt badrum! Stort engagemang och kunnande.

Byggest AB företagsanda andas 100% seriositet, kvalitet, kunnande, och stort intresse till att hjälpa kunden så kunden blir 100% nöjd.
    Från upphandling till avlämning, gott bemötande, gott kunnande och god kvalitet finns från säljaren, arbetsledaren och utförarna. Innan arbetes påbörjande erhöll vi alla certifikat och övrig nödvändig dokumentation.

Vi tog in sex anbud från olika firmor, Byggest AB var inte billigast men hade det bästa anbudet totalt sett, och det kan vi såhär efteråt intyga, offererat anbud stämde med slutfakturerat belopp, heder för det.

Det blir det stjärnor av 5 möjliga!

Tack Ronnie, Kamal och resten av gänget !

Lennart* & Mary-Ann
    (*F.d. Fastighetschef)
    Hej Lennart och Mary-Ann,
    Så kul att ni blev så nöjda med vårt arbete. Vi tackar för förtroendet och för fina rekommendationer!

//Gänget på Byggest
    2021-09-06
    Vi anlitade Byggest AB för en total badrumsrenovering och vi har inte ångrat det. Proffesionella, trevliga, snabba och med bra kvalitet. Vi är jätte nöjda. Rekommendera!
    Tackar för fina ord och för ert förtroende! Byggest AB
    2021-09-03
    Jag kan varmt rekommendera Byggest för badrumsrenoveringar. Dom är pålitliga, erfarna och bra projektledare. Arbetet fortskred smidigt och resultatet blev.över förväntan.
    Tack Javier för fina ord och för ditt förtroende! Byggest AB
    2021-09-02
    Vi blev tvungna att renovera ett vattenutrymme pga en hel del fel och säljaren vi kom i kontakt med var otrolig professionell och flexibel. Vi ställde en hel del frågor vid första mötet för att säkerställa att bolaget var kunniga inom sitt område och märktes direkt att han hade den kunskap som krävdes.

Även projektledaren och kakelsättaren var otroligt kunniga, ärliga och hjälpsamma. Vi hade en bra kommunikation genom hela arbetet och var jätte nöjda med slutresultatet. Ett stort plus var dessutom att de tog bilder på varje moment av jobbet och delade dessa med oss vilket var något som vi behövde som underlag till vårt försäkringsbolag för att påvisa att utrymmet har renoverats enligt gällande branschregler och bör ingå i vår försäkringen.

Vi kommer definitivt att anlita dem igen inför kommande badrumsrenovering.

Nöjd Järfällabo
    Tack för så fina rekommendationer och för ert förtroende. Vad kul att ni blev så nöjda.

//Byggest
    2021-08-30
    Jag ringde Byggest projektledare Kamal Osmanov för en vecka sedan eftersom vår plattsättare hade blivit sjuk. Kamal återkom efter någon timme med en offert som vi accepterade och i måndags och tisdags kaklade hans medarbetare vårt kök. Vi är mycket nöjda med deras tjänster, dels eftersom vi fick snabb hjälp, dels eftersom de gjorde ett bra jobb. Därtill var hans medarbetare trevliga och hjälpsamma. Kan med andra ord varmt rekommendera Byggest för den som behöver kakla kök m.m.
    Tack för fina ord och för ditt förtroende! Härligt att du blev så nöjd. Byggest AB
    2021-08-16
    Vi renoverade badrummet och en del av köket i vårt hus från 60 talet. Som två arkitekter hade vi högra krav och förväntningar på firman som ska göra jobbet. Från första kontakt med Byggest kände vi trygg och under byggprocessen skapade vi en vänlig relation som kommer leda till nästa projekt, säkert!

Proffsigt arbete.
    Prisförslag man kan verkligen lita på.
    Noggrann på detaljer.
    Tidsplaneringen precis som överenskommet.
    Alla certifikat finns.

Vi rekommenderar Byggest som klarar den jobbigast och smutsig jobb i krypgrunden samt minsta superfina detaljer till helt magiskt resultat.
    Stor tack till er!

/Gregor och Lenka
    Hej Gregor och Lenka,
    Vad kul att ni blev så nöjda med resultatet. Tack för ert förtroende och för dem fina orden!
    2021-08-16
    Vi är jättenöjda med vårat badrum, bra regelbunden kontakt från början till slut. Klara inom tidsramen och höll sig till offerten. Superfint badrum!
    Tack Carolina för dem fina orden och för ditt förtroende! Byggest AB
    2021-08-14
    Proffsigt från offert till klart.
    Renovering av badrum med stora kakel, 60x60.
    Klart på utsatt tid och med jättebra resultat.
    Jag kan varmt rekommendera Byggest.
    Lars Olovson
    Hej Lars,

Tack för din rekommendation och för ditt förtroende!
    2021-08-13
    Nu är inte arbetet slutfört men än så länge har det gått som planerat. Bra med kontakt via WhatsApp och dom bilder Byggest lägger ut frekvent om hur arbetet fortgår
    2021-07-30
    Byggest AB står för stabilitet, hög kvalitet och en garanti i arbetet! Vi är mycket tacksamma för deras förtroende för oss.
    Tack för dem fina orden! Byggest AB
    2021-07-29
    Till en början så va jag inte jättenöjd, mycket förmodligen för att jag var stressad själv över hela renoveringen. Hade mest kontakt med Farkhad under renoveringen som va väldigt duktig och serviceminded. Extremt nöjd med slutresultatet, rekommenderar starkt!
    Tack för den fina rekommendationen! Byggest AB
    2021-07-27
    Jag valde att anlita Byggest för att dra ny el och vatten till tvätt- och diskmaskin. Från början till slut upplevde jag ett stort engagemang och ett professionellt bemötande. Arbetet genomfördes effektivt och som vi kommit överens om och Kamal på Byggest höll mig uppdaterad under hela processen. Jag skulle inte tveka att anlita Byggest igen och vill varmt rekommendera andra att göra detsamma.
    Tack Sofie för din rekommendation och för ditt förtroende! Byggest AB
    2021-07-27
    Trevligt bemötande och bra information.
    Tack Anders för ditt fina omdöme! Byggest AB
    2021-07-27
    Trevliga och kompetenta personal.
    De var snabba att kontakta mig angående mitt ärende.
    De renoverar badrummet hos mig.
    De är snabba och duktiga i deras jobb.
    De har hjälpt mig med att beställa badrumsinrednig med.
    Jag är jätte nöjd med att samarbeta med Byggest, det är ett företag som man kan anlita om man behöver renovera ett bostad. De har kompetenta hantverkare detsamma duktiga och snabba.
    Hej Chantal,
    Tack för ditt fina omdöme och för ditt förtroende!
  • 2021-05-31
    Här har ni ett företag att lita på! Från första stund som jag hörde av mig till Byggest och igenom hela renoveringen av vårt badrum har vi känt oss i trygga händer. Då vi aldrig renoverat ett badrum tidigare så har frågorna varit många och vi har alltid haft någon som svarar på våra funderingar.
    Mycket duktiga, snabba och kompetenta hantverkare som kan sitt jobb. De håller ordning och städar och vill inte vara ivägen, fast jag sa flera gånger att det är okej.
    Vi är mer än nöjda och anlitar gärna Byggest igen, om det skulle behövas!
    Hej Johanna,

Tack för ditt fina omdöme och för ditt förtroende. Vi ser framemot att få hjälpa er fler gånger om behovet uppstår.
    2021-05-25
    Jag beställde en helrenovering av mitt badrum. Byggest erbjöd bra kvalitet, professionellt, kunnigt och engagerat bemötande hela vägen i mål.
    Jag fick viktiga tips, ett lyhört lyssnande. En checklista på vad som behövde inhandlas. De avstyrde felbeslut som jag är tacksam för. Alla team som var hos mig och jobbade gjorde det där lilla extra och var dessutom vänliga och trevliga. Inga långa väntetider mellan samverkande team (el, VVS, plattsättare m.m) Kollade av om de uppfattat rätt och vi var överens osv.
    Under hela processen skickade projektkoordinator och utförare statusbilder på varje moment som nu finns dokumenterade.Superbra service.
    Så vill du känna dig trygg hela vägen från ax till limpa , ha en bra dialog och få ett extra bra slutresultat så rekommenderar jag företaget varmt. Jag är helnöjd!
    Tack Erika för så fina rekommendationer och för ditt förtroende!
    Kul att du blev så nöjd.
    2021-05-21
    Byggest renoverade vårt badrum. Resultatet är vi mycket nöjda med.
    Vi är mycket nöjda med företaget. Vi fick ett bra och trevligt bemötande. Företaget höll oss underrättade under arbetets gång.
    De satte upp bra skydd för möbler och avskärmade rummet som renoverades.
    De gjorde ett mycket bra och strukturerat jobb.
    Vi skulle anlita dem igen om vi skulle behöva renovera något mer.
    Hej Erik,
    Tack för de fina rekommendationerna och för ditt förtroende! Vi ser framemot att hjälp er fler gånger om behovet skulle uppstå.
  • 2021-05-18
    När vi hösten 2020 bestämde oss för att det var dags att göra något åt vårt gamla 80-talsbadrum, påbörjade vi processen genom att använda oss av Offerta för att hitta bästa möjliga företag. Totalt kom 7 olika firmor hem till oss, och redan då stack Ronnie från Byggest ut som både trevlig och kunnig. Vi sammanställde offerterna vi fick, och återigen blev det tydligt att Byggest var mest prisvärda. Absolut, det fanns kanske något billigare alternativ, men när vi undersökte kundrecensioner här på Reco och Offerta, försäkringar, garantier, och inte minst ekonomisk stabilitet (man vill ju ogärna att bolaget med garantierna för badrummet konkar) stod det klart och tydligt att ingen kunde leverera lika bra som Byggest. Rent objektivt var Byggest bäst. Vi ringde därför upp dem genast och bokade uppstartsmöte.

Renoveringen i sig gick verkligen smidigt; Byggest levde upp till de recensioner vi läst. Projektledare Daniel höll god och fin i princip daglig kontakt med oss. Vi använde oss av en Whatsapp-grupp där vi varje dag fick uppdateringar från renoveringen. Självklart gick saker ibland lite snett, det ingår, men tack vare Whatsapp-gruppen kunde vi fort hojta till, och Byggest åtgärdade då alltid så fort som bara möjligt.

Nu sitter vi här med vårt drömbadrum och är supernöjda. Ett oerhört fint hantverk av Byggest. Kan inte annat än varmt rekommendera Byggest till alla som går i badrumsrenoveringstankar.
    Hej Joar,
    Tack för så fina rekommendationer och för ert förtroende!
    Vad kul att ni blev så nöjda med ert badrum.
  • Emma T
    2021-05-10
    Anlitade Byggest för en helrenovering av badrummet i min lägenhet. Kontakten var smidig från start med inhämtande av offert till att jobbet var slutfört. Jag tog in offert från flera firmor och Byggest hade den absolut bäst utformade offerten där allt var tydligt specificerat för mig som kund. De var dessutom billigast. Smidigt samarbete med en bra kakelfirma där jag kunde beställa allt från kakel till inredning och Byggest skötte både fakturering och leverans. Under arbetets gång fick jag kontinuerlig uppdatering genom en WhatAapp grupp där de delade bilder av arbetet som jag sedan har sparat för framtida behov vid försäljning eller eventuellt försäkringsärende. Kommunikation kunde även ske via gruppen. En löpande kontakt med projektledaren under hela arbetets gång och med snabb återkoppling vid frågor. Jag fick byta projektledare under tiden men det var inget jag upplevde som negativt och jag fick fortsatt snabb återkoppling. Vi har diskuterat fram lösningar tillsammans under tiden för renoveringen. Arbetet drog ut knappt en vecka på tiden men jag är nöjd med resultatet av renoveringen och har ett nytt fräscht badrum.
    Hej Emma,

Tack för de fina orden och för ditt förtroende! Vad kul att du blev så nöjd med ditt badrum.
    2021-05-07
    Jag renoverade mitt badrum och är väldigt nöjd med resultatet. Byggest AB är ett professionellt företag som arbetar utmärkt. En månad efter renoveringen fick jag ett problem i badrummet och då räckte det med ett telefonsamtal för att byggest skulle komma och lösa problemet. Rekommenderar detta företag starkt!
    Tack Sevgi för dina fina rekommendationer och för ditt förtroende! Byggest AB
    2021-05-07
    Bra och tydlig offert. Rörigt med detaljerna innan start, och Byggest stressade igenom frågorna utan att vi var helt klara med varje fråga.
    Bra slutresultat.
    Rekommenderas
    Hej Peter,
    Vad bra att du blev nöjd i slutändan, det är viktigt för oss. Tack för ditt förtroende och för din rekommendation.
    2021-05-01
    Under badrumsrenoveringen var de väldigt tillmötesgående och kommunikationen via WhatsApp fick vi uppdatering under renoveringen gång.
    Hej Mikael,

Tack för fina ord och för ditt förtroende!
    2021-04-23
    Bra service , noggranna med dokumentation samt orderbeskrivning.

Trevliga hantverkare :)
    Tack Robert för förtroende och för fina ord!

2021-04-23
    Vi anlitade Byggest för att bygga ett nytt badrum och vi är mycket nöjda!
    De har kunniga och trevliga hantverkare.
    Är mycket tillmötesgående och lyhörda för önskemål och ändringar.
    Kommer med bra lösningar om det uppstår problem.
    Vi kan varmt rekommendera Byggest!
    Hej Sara,

Tack för fina rekommendationer och för ert förtroende!

2021-03-25
    Vi har precis påbörjat badrumsrenovering , vår granne blev mycket nöjd med Byggest , vi hoppas på det samma :)

Robban , Annika & Fabian + Mimmi....
    2021-03-16
    Trevliga och kunniga hantverkare!
    2021-03-13
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Flexibla och snabba.
    Super fint resultat vid renovering av badrummet. Var också billigast! Rekommenderar verkligen Byggest
    Tack för fina ord och för ditt förtroende!

2021-03-05
    Byggest har precis helrenoverat vårt badrum och det har verkligen fungerat supersmidigt från första kontakt till färdigt badrum! Stort engagemang och kunnande, humor och följsamhet samt smidiga och effektiva rutiner för löpande kontakt. Vi fick dessutom hjälp och stöd i materialval, hjälp med inköp av vissa detaljer och snabb återkoppling om det dök upp frågor och tankar från oss. Alla är verkligen proffsiga och duktiga på hantverket, alla certifikat finns på plats - vi kände oss helt enkelt trygga hela vägen och resultatet blev super!!!
    Egentligen vill vi inte att fler ska upptäcka detta företag, för vi vill att de ska ha tid för oss när vår renovering av kök närmar sig framöver (Men åkej då, vi unnar alla som planerar renovering samma positiva upplevelse som vi fick.) Självklart blir det 5 pluppar av 5 möjliga! Tack Ronnie, Kamal och resten av gänget!
    Margareta med familj, Järfälla
    Hej Margareta,
    Tack för så fina rekommendationer och för ert förtroende. Vad kul att ni blev så nöjda!
    Självklart finns vi här även i framtiden för er när det behövs. :)

• Åsa S
    2021-01-18
    Redan flesta gången jag träffade ägaren för en offert på mitt badrum, så lämnade han mycket information om vad som behövdes göras, för att hans firma skulle kunna sätta upp ett godkänt tätskikt och kakel. Han räknade ut hur mycket kakel jag behövde, och hur mycket material. Ägaren ingav förtroende.

När det sedan var dags för mitt badrum att bli kaklat, så hamnade jag på sjukhus med hjärtinfarkt. Byggest AB gjorde klart badrummet ändå, vilket jag är väldigt tacksam för.
    Kakelsättaren var jättenoga, och jag har även ett fönster i badrummet som blev jättefint. Byggest AB får mina bästa rekommendationer.
    Hej Åsa,
    Tack för dina ord!
    Vi på Byggest AB håller det vi lovar.
    Det viktiga för oss är att Ni blev nöjda med badrummet.

Med vänliga hälsningar,
    2020-11-23
    Badrumsrenovering. Utförlig offert med specificerade priser på varje arbetsmoment/material. Väl utfört arbete över lag.
    Tack Jens för ditt omdöme!

2020-10-24
    Renovering av baddrummet. Målning av hela lägenheten. Nya golv i hela lägenheten. Borttagning av en garderob
    Tack Alice för ditt omdöme.

2020-10-22
    Mycket duktiga hantverkare och tillmötesgående, helt nöjd än så länge
    Tack Renata för ditt omdöme!
    Glädjer oss att höra. Det ä viktigt för oss att kunden är nöjd.

Ha en fin dag.
    2020-09-28
    Jag beställde en badrumsrenovering som jag sedan avbokade pga omständigheter som jag inte rådde över.
  • Janeth E
    2020-09-26
    Badrumsrenovering samt inredning. Bytte även köksblandare.

De var nogrann och gjorde ett väldigt bra jobb. De var snabba och lätt att få tag i.
    Kan rekommendera företaget.
    Tack Janeth för ditt fina omdöme!

• 2020-08-27
    Totalrenovering av duschutrymme, fantastiska hantverkare. Jobbade fulla dagar 8-18 under rivningsarbetet. Även under uppbyggnad. (förutom under torktider)
    Plattsättarens arbete är det bästa jag sett. Bra kontakter, lätta att få tag i. Pålitliga. Priset blev enligt offert. Mycket nöjda. Kommer definitivt anlita inför nästa större projekt
    Tack Ulrica för dina fina ord!
    För oss på Byggest AB är det en självklarhet att vara tillgängliga och lättåtkomliga för våra kunder.

• 2020-08-27
    Vi gjorde en totalrenovering av två badrum som vi blev mycket nöjda med. Vi upplevde Byggest som mycket kompetenta och som jobbade hårt för att hålla tidsplanen. Vi uppskattade också att det aldrig var några tveksamheter om något skulle ingå eller inte, allt som dök upp löstes utan krångel.
    Tack Kenneth för ditt fina omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med renoveringen.

2020-08-27
    Renovering av hus,
    Byggest svarar snabbt på ev frågor, de levererar vad de lovar och gör ett noggrant och fint jobb. Jag kan varmt rekommendera dem!
    Tack Anna för ditt omdöme!

2020-08-27
    Jag blev supernöjd med mitt badrum. De gjorde klart den på ca två veckor med perfektion. Jättetrevlig personal dessutom.
    Tack Regina för ditt omdöme!

2020-08-24
    Jag anlitade Byggest för totalrenovering av mitt badrum. Jag uppskattade att deras offert var så specificerad och att de var snabba på att svara om jag ville fråga något.
    Alla de i företaget som jag hade nöjet att träffa eller kommunicera med var trevliga och professionella.
    Jag har ingen erfarenhet av renoveringar men jag kände mig trygg med att lämna över lägenheten i deras händer.
    WhatsApp gruppen var ännu en bra sak, då kunde jag hänga med i renoveringen och se mitt nya badrum ta form. Badrummet var färdig enligt tidsplanen och det blev jättefint!
    De var hjälpsamma och, som sagt, trevliga. Jag är helt och hållet nöjd och kommer säkerligen att anlita dem igen när resten av lägenheten ska renoveras.
    Tack själv Carina för ypperligt fint samarbete !

Denna skapelse process har varit genomgående exemplarisk och du likaså som kund 😊

Mvh BYGGEST TEAM
    2020-08-23
    Bra jobb ur kvalitetssynpunkt och snabba på att komma med förslag och fixa lösningar som fungerar.
    Lite trassligt vad gäller kommunikationen och detaljspecifikationer.
    Rekommenderas överlag!
    Tack Carl för ditt omdöme!
    Vi på Byggest AB gör vårt bästa för att kunna nå upp till kundens förväntningar.

2020-08-23
    Vi köpte
    - ombyggnation av ett dubbelgarage till boyta
    - renovering av hela huset
    - nytt stort badrum

Byggest hade lite otur men en av deras anställda i början. Men när det blev tydligt (för dem) jag hade ännu inte uppfattat det. Så agerade de snabbt och resolut!
    Vi har haft världens bästa bolag som hjälpt oss med att bygga om! Hantverkaren som ledde jobbet tog ett enormt stort ansvar, kom med egna ideer både på ombyggnationens utseende men framförallt på konstruktionen- trots att vi betalat en konstruktör för det jobbet. Så tog han det till andra nivåer! Nu vet jag att detta kommer att hålla hela vägen!

Även ekonomi, säljaren Och ägaren har varit i världsklass! När saker blivit fel- så har ägaren direkt sagt- ja så hade inte jag heller velat ha det- vi gör om! Inget strul, inget bråk utan ett fantastiskt samarbete!

Om vi köper ett nytt hus någon gång- och behöver fixa saker- så vet jag vem jag kommer anlita!

Keep up the good work!
    Tack Häla för denna tid och dina poetiska ord !

Detta har varit ett sant nöje 😊

MVH BYGGEST TEAM
  • Monica L
    2020-08-22
    Efter att ha läst alla fina kundomdömen och även sett att de har alla certifikat som behövs så blev Byggest valet för min badrumsrenovering.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val och de levde verkligen upp till alla förväntningar och mer därtill, fantastiskt duktiga och trevliga hantverkare!
    Höll rent och fint under hela renoveringen och så fort jag hade en fråga eller fundering så var de alltid nära till hands. Varje dag fick jag fortlöpande uppdateringar och bilder
    på hur arbetet gick när jag var på jobbet och vi hade till och med en liten chattgrupp på WhatsApp.
    När det t.ex. fattades en del till en dusch som jag hade beställt erbjöd de sig direkt att åka och handla så jag skulle slippa, ingen frakt eller extra avgifter utan det var
    bara en självklarhet för dem att hjälpa till.
    Ett extra stort tack till Ronnie och Kamal som jag haft kontakt med under hela renoveringen, en extra guldstjärna till er!
    Tack själv för ett fantastiskt samarbete !

Har varit ett nöje att ha er som en kund ❤️