Byggmax AB

Armégatan 40, 171 71 Solna — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Byggmax AB

• Emil
    Emil skrev om Byggmax AB
    Fick i november en hjärnskakning till följd av att jag fick en vägbom i huvudet vid ett besök på Byggmax Sisjön. Skrev dagen efter ett mail till kundtjänst för att tala om vad som hänt. Eftersom jag inte fick något svar skrev jag ett nytt mail i januari. Först då vidarebefordrade kundtjänst mailet till Sisjön. Under tiden hade ännu en olycka hänt med samma bom. Hade kundtjänst vidarebefordrat mitt första mail är det möjligt att den olyckan hade kunnat undvikas.

När jag frågade kundtjänst varför de inte hade vidarebefordrat mitt första e-mail till Sisjön, fick jag till svar att de hade vidarebefordrat detta mail. Detta stämmer dock inte med uppgifterna jag fick av platschefen på Sisjön. Han hade inte hört något om min olycka förrän i januari. Jag påpekade detta i ett mail för kundtjänst, men de har dessvärre inte behagat svara. Man får intrycket att kundtjänst ljugit i ett försök att skyla över sin egen inkompetens. Jag kommer aldrig mer att handla på Byggmax.

Armégatan 40, 171 71 Solna