Leasify

Arenavägen 47, 121 77 Johanneshov — Visa karta

Leasingbranschens långa tradition av att inte vara transparent skapade grundidén för Leasify. Vi såg att företag ofta ingick i dyra och svåröverblickade avtal då avtalstid, ränta, månadskostnad och restvärde är olika från avtal till avtal. Det gör det omöjligt för företag att skapa sig en enhetlig bild av vad de faktiskt betalar.

Leasifys tjänst är revolutionerande även om man kan tycka att den inte borde vara det.

Smarta upphandlingar
Leasify ger våra kunder kontroll på deras leasingavtal och gör så att deras upphandling både blir enklare och effektivare. Kunderna gör upphandlingarna digitalt i tjänsten och leverantörerna ger transparenta offerter som enkelt går att jämföra.

Smarta avtalspärmen
Samla era leasing- och hyresavtal digitalt i Leasifys smarta avtalspärm. Ni får enkelt kontroll och en tydlig uppsikt över företagets samlade avtal samt att tjänsten ger er en kostnadsanalys över nuläget för era samtliga leasing- och hyresavtal.

Smarta bokföringsrapporter – IFRS16 & K3
För er som redovisar enligt IFRS16 medför de nya reglerna att ni måste ha mer och tydligare information om era avtal än tidigare.
Med Leasifys tjänst får ni underlag för er redovisning genom ett par snabba klick.

Kontakta oss för mer information om hur vi på Leasify kan hjälpa just er.

Läs vad 19 kunder tycker om Leasify

• 2020-03-22

Kabe Ab K skrev om Leasify
    Profesionella och serviceinritkade.

Dessutom erbjuder de en lättanvand och mycket kraftfull tjänst. Tjänsten sparar både tid och pengar för bolag med flertalet avtal. Läs mer
    2020-03-23 Leasify svarar Kabe Ab K
    Tack för feedback och era ord om hur vi uppfattas yrkesmässigt!
    Glada att vår tjänst ger er fördelar både i tid och besparingar. Vi ökar nu takten och utvecklar tjänsten med många nya funktionaliteter. Ser fram emot vårt samarbete.

• 2020-01-17

Soltech Energy Sweden Ab S skrev om Leasify
    Vi har köpt ett abonnemang för att hålla reda på olika avtal. Huvudskälet är att få ett underlag för redovisningen. Läs mer
    2020-01-17 Leasify svarar Soltech Energy Sweden Ab S
    Tack för kommentar och feedback! Vi gör allt vi bara kan för att underlätta och göra rapportering än mer effektiv över tid.

• 2020-01-14

Poolia Ab P skrev om Leasify
    Poolia AB har köpt Leasifys system för IFRS 16, dvs att räkna ut värdet på alla hyrda tillgångar. Systemet verkar användarvänligt, enkelt att administrera samt att bolagets alla representanter varit väldigt tillmötesgående, tillgängliga och kunniga. Läs mer
    2020-01-14 Leasify svarar Poolia Ab P
    Tack för Era ord på Poolia AB. Det har inte varit svårt att arbeta fram en bra lösning för er då ni varit både kunniga i området samt visat en professionell sida i dialogen.
  • 2020-01-13

Image Systems Nordic Ab I skrev om Leasify
    Bra införsäljning, bra onboarding, lite tidsbrist från vår sida har gjort att vi inte riktigt är det vi tänkt men det räknar jag med att vi fixat innan januari är slut Läs mer
    2020-01-13 Leasify svarar Image Systems Nordic Ab I
    Tack för fin feedback! Inte svårt att leverera bra service när motparten är seriös och lyhörd. Vi hjälps åt så är ni snart uppe för fullt i tjänsten. Välkomna till Leasify!
  • 2019-12-04

Active Biotech Ab A skrev om Leasify
    2019-12-04 Leasify svarar Active Biotech Ab A
    Hej, Tack för att ni använder Leasify som tjänst! Och tack för er feedback!
  • 2019-12-04

Eu Plast Aktiebolag E skrev om Leasify
    Fick mycket bra hjälp i samband med en fusion Läs mer
    2019-12-11 Leasify svarar Eu Plast Aktiebolag E
    Hej,
    Tack för er positiva feedback.
    Oavsett ärende vill vi alltid kunna erbjuda bästa tänkbara service till våra kunder.
    Ni är såklart varmt välkomna att återkomma till oss nästa gång ni behöver vår hjälp. :)
  • 2019-11-09

Destination Fitness AB D skrev om Leasify
    Lätt, bra och smidig partner att jobba med.
    Utomordentlig kundsupport.
    Snabba beslut. Läs mer
    2019-11-11 Leasify svarar Destination Fitness AB D
    Tack för feedback och ert förtroende av Leasifys tjänst!
  • 2019-11-05

Lindgrens Bil Aktiebolag L skrev om Leasify
    Väldigt trevligt och bra bemötande.
    Snabba återkopplingar och svar på mejl.
    Det har fungerat väldigt bra hittills. Läs mer
    2019-11-05 Leasify svarar Lindgrens Bil Aktiebolag L
    Tack för rekommendationen! Vi prioriterar alltid hög service och snabb återkoppling för att finna bra lösningar för våra kunder. Kul också att få hjälpa er på OKQ8 i den förändrings och tillväxtfas som ni befinner er i. Lycka till med allt så hörs vi vidare! //Team Leasify
  • 2019-09-23

Dematek Ab skrev om Leasify
    Upphandling av kontorsmaskiner,
    Fungerat bra! Läs mer
    2019-09-23 Leasify svarar Dematek Ab
    Hej, Och tack för er feed-back! Vi har flera områden för upphandling som vi gärna hjälper till med framöver också. Mvh//Leasify
  • 2019-09-21

GoToWork AB skrev om Leasify
    Snabba och professionella i hela sitt agerande. Bra mottagande och snabb service. Läs mer
    2019-09-23 Leasify svarar GoToWork AB
    Hej Karin,
    Tack för vänlig och positiv feedback.
    Vi är förstås jätteglada att ha er som användare hos oss och ser fram emot vårt fortsatta samarbete.

JMT Schakt skrev om Leasify
    Jessica är underbar rar och trevlig Läs mer

Vestkust Entreprenad AB skrev om Leasify
    Ett flak
    Bra bemötande
    Klockren och snabb hjälp Läs mer
    2019-09-20 Leasify svarar Vestkust Entreprenad AB
    Hej Anders,
    Tack för din rekommendation.
    Vi ser fram emot fortsatt gott samarbete och ska göra vårt bästa för att du, även framöver, ska vara lika nöjd.

Docupartner.se skrev om Leasify
    Vi har vunnit ett antal Print affärer via Leasify.

Har alltid fått ett bra bemötande av Leasify.

Vi har fått möjligheten att få svara på fler affärer än förväntat.

Önskar att efter vi vunnit en affär att vi inte behöver fortsätta förhandla med kunden efter vi vunnit affären. Läs mer
    2019-09-20 Leasify svarar Docupartner.se
    Tack för fint omdöme - vi har mycket roligt i pipeline som ska hjälpa både er och kunder som använder tjänsten så affärerna kan hanteras så sömlöst som möjligt. Mvh//Leasify
  • 2019-09-19

Citymail Sweden Ab skrev om Leasify
    Vi har nyttjat Leasifys tjänster vid ett flertal tillfällen och de har varit snabbfotade, professionella och kundnära! Läs mer
    2019-09-19 Leasify svarar Citymail Sweden Ab
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet! Vi hoppas kunna hjälpa till även i framtiden och hoppas att utvecklingen av vår tjänst ska ge er anledning till samarbete vid fler tillfällen framöver. Med vänlig hälsning/Leasify
  • 2019-09-19

HRB Service skrev om Leasify
    Helt klart värt att testa, går att optimera kostnader. Bra service, lite struligt ibland men dem löser det ändå. Läs mer
    2019-09-19 Leasify svarar HRB Service
    Hej!
    Tack för er rekommendation och kul att ni, till största delen, verkar nöjda med vårt samarbete.
    Vi arbetar ständigt med att förbättra, förenkla och effektivisera våra tjänster för att våra användare ska vara 100% nöjda.
    Vi ser fram emot en fortsatt god kontakt! :)

• 2019-09-18

Adestia Ab A skrev om Leasify
    Leasify är väldigt lätta att jobba med och i kommunikationen med dem så är de alltid trevliga och lösningsorienterade.
    Jag är nöjd med hur vårt samarbeta har fungerar. Läs mer
    2019-09-19 Leasify svarar Adestia Ab A
    Tack för de fina orden! Vi kan bara hålla med om detsamma och ser fram emot samarbete framgent så våra kunder fortsatt kan få funktions - och kostnadseffektiva lösningar för sina IT-lösningar. Vänligen // Leasify
  • 2019-09-18

Qa Engströms Service Ab skrev om Leasify
    Snabbt smidigt enkelt,Snabbt smidigt enkelt,Snabbt smidigt enkelt,Snabbt smidigt enkelt,Snabbt smidigt enkelt Läs mer
    2019-09-18 Leasify svarar Qa Engströms Service Ab
    Kul att få hjälpa er i OKQ8 kedjan, stort tack för det! Service är en viktig del i våra värderingar och tack för att ni uppskattar det.

Ser fram emot fortsatt samarbete! Vänligen // Leasify
  • 2019-09-16

Norrböle Sten & Kross Ab skrev om Leasify
    Vi har köpt bilar och maskiner
    Vi har alltid blivit väl bemötta och de har jobbat snabbt med bra lösningar
    De överträffar alltid förväntningarna vi har! Läs mer
    2019-09-16 Leasify svarar Norrböle Sten & Kross Ab
    Hej,
    Tack för er rekommendation och feedback.
    Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Tack för att ni vänder er till oss när ni behöver hjälp med leasingen! :)

• 2019-09-13

Zilox Storkök Ab skrev om Leasify
    Vi hade bra kontakt med ert personal , Läs mer
    2019-09-16 Leasify svarar Zilox Storkök Ab
    Hej,
    Tack för din rekommendation.
    Vi ser fram emot fortsatt god kontakt! :)

Arenavägen 47, 121 77 Johanneshov