Leasify

Leasingbranschens långa tradition av att inte vara transparent skapade grundidén för Leasify. Vi såg att företag ofta ingick i dyra och svåröverblickade avtal då avtalstid, ränta, månadskostnad och restvärde är olika från avtal till avtal. Det gör det omöjligt för företag att skapa sig en enhetlig bild av vad de faktiskt betalar.

Leasifys tjänst är revolutionerande även om man kan tycka att den inte borde vara det.

Smarta upphandlingar
Leasify ger våra kunder kontroll på deras leasingavtal och gör så att deras upphandling både blir enklare och effektivare. Kunderna gör upphandlingarna digitalt i tjänsten och leverantörerna ger transparenta offerter som enkelt går att jämföra.

Smarta avtalspärmen
Samla era leasing- och hyresavtal digitalt i Leasifys smarta avtalspärm. Ni får enkelt kontroll och en tydlig uppsikt över företagets samlade avtal samt att tjänsten ger er en kostnadsanalys över nuläget för era samtliga leasing- och hyresavtal.

Smarta bokföringsrapporter – IFRS16 & K3
För er som redovisar enligt IFRS16 medför de nya reglerna att ni måste ha mer och tydligare information om era avtal än tidigare.
Med Leasifys tjänst får ni underlag för er redovisning genom ett par snabba klick.

Kontakta oss för mer information om hur vi på Leasify kan hjälpa just er.

Läs vad 73 kunder tycker om Leasify 2

• 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Leasify är en bra tjänst som hjälper oss att få till ett effektivt arbete på ekonomifunktionen. Supertrevliga och drivna personer som hjälper till att lösa problemen för vår verksamhet.
    Hej och stora tack för er recension! Vad glada vi blir att ni uppfattar Leasify på detta sätt. Inte svårt med en trevlig och tillmötesgående kund där vi kan finna en kommunikation med högt i tak och fokus på att skapa en enklare vardag för er på Connect Bus.
    Ha en bra start på veckan!
    Leasify Teamet
  • 2022-10-12 Insamlad av företaget
    Leasify har enkla rapporter att stämma av mot och som underlag till konsolideringen (IFRS 16 rapportering). Suverän support som alltid hjälper till på kort varsel med uppföljningar/avtalsförändringar.

Kan verkligen Leasify!
    Hej och tack för fina ord och vi är glada att ni har den erfarenheten av Leasifys tjänst samt vår support!
    Vi fortsätter att ta feedback från kunder, partner, revisorer, redovisningsspecialister m.m. så vi kan finjustera vår tjänst ytterligare och maximera våra kunders användarvänlighet och skapa en effektivare redovisningsvardag!
  • 2022-09-30 Insamlad av företaget
    Bra, användarvänligt system. Leasify kan bli bättre på att kommunicera ut nyheter.
    Tack för bra feedback, och at ni tycker vår true cloud tjänst är användarvänlig!
    Vi är ett väldigt agilt bolag där många nya, smarta och positiva användarfunktioner släpps löpande för att underlätta våra kunders vardag.
    Vi håller med om att kommunikationen kring nyheter har varit bristfällig. Därav har vi sedan augusti 2022 anlitat en ny samarbetspartner för marketing och contentarbete så hoppas att ni ska märka av större skillnad under Q4 2022 gällande förbättrad kommunikation.
    Trevlig helg!
  • 2022-09-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, snabb hjälp och bra och användarvänlig tjänst!
    Hej och stort tack för er rekommendation!
    Vi är glada att vi lyckats leverera det vi står för och att vi kan uppnå och förhoppningsvis överträffat era förväntningar.
    Vi ses och hörs snart!
  • 2022-09-14 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och alltid snabb återkoppling.
    Bra tjänst som är väldigt användarvänlig
    Vi är glada att ni tycker vår tjänst, support och bemötande är enligt önskemål. Vi fortsätter sätta kunden i fokus både personligt och via tjänsten!
    Varma hälsningar//Leasify teamet
  • 2022-08-31 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande i alla led. Bra process för onboarding av oss som ny kund.
    Tackar ödmjukast för er rekommendation!
    Vi försöker alltid arbeta med utgångspunkt enkelt och smidigt. Vi är glada att ni anser att vi lyckats:-)
    Vi hörs och ses!
    //Vänligen Leasify teamet
  • 2022-08-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Tar sig tid och går igenom allt grundligt i systemet. Väldigt nöjd med helheten.
    Tack för era fina ord och feedback!
    Vi är glada att ni som kund tar er tiden att lyssna, det kommer möjlighet för ännu effektivare och smartare hantering av era leasingavtal och IFRS 16 redovisning.
    Allt gott!
  • 2022-08-22 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande, bra tjänst som ständigt utvecklas. Lättanvänd.
    Stora tack från hela personalen på Leasify! Vi är glada och ödmjuka för recensionen. Samtidigt så är det viktigaste av allt att vi har kunder som hjälper oss med feedback för att tjänsten ska bli ännu bättre över tid. Tack!
  • 2022-07-24 Insamlad av företaget
    Bra produkt/tjänst. Lite tight med tid i onboardingen, annars mycket bra! Vi har lagt upp avtal för att redovisa enligt K3.
    Hej och tack för reco!
    Kul att ni är nöjda med vår tjänst och vår snabba support och service för era rapporter med mera.
    Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Fortsatt trevlig sommar!
    Hälsningar Leasify teamet!
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Blir alltid trevligt bemött av de jag har kontakt med på Leasify. De förväntningar som vi hade på detta system och med de som har hjälpt oss att sätta upp det har uppnåtts. Det fungerar utmärkt för oss som då endast behöver använda funktionen för att kunna få bokföringen rätt för IFRS 16. Leasify är väldigt snabba på att svara och återkomma med den hjälp som man behöver vilket uppskattas mycket då man oftast har lite tid under bokslut.
    Stort tack för er fina feedback! Vi blir såklart stolta och glada att ni har denna erfarenhet och känsla gällande vår tjänst. Det hade aldrig fungerat att utföra en bra service om vi våra kunder likt ni, alltid har högt i tak, raka dialoger och förståelse utifrån allas perspektiv.
    Nu fortsätter vi utveckla marknadens bästa tjänst för leasingrelaterade funktioner.
    Ha en riktigt bra sommar!
  • 2022-07-15 Insamlad av företaget
    Ett riktigt bra och översiktligt system för våra leasingavtal. Enkelt att lägga in avtalen. Rapporterna tar fram den information vi behöver för att kunna rapportera enligt IFRS16 varje månad till koncernen. Mycket bra support när vi har frågor. De återkommer på mail/telefon inom bara någon timme. Leasifytjänsten och supporten uppfyller verkligen våra höga förväntningar på ett bra system !
    Vi bugar och bockar och tackar ödmjukast för den fina feedbacken! Vi gör alt vi kan för att utveckla vår tjänst till marknadens smartaste och mest användarvänliga leasingtool. Bli både lättare och bättre när vi får bra idéer från våra kunder gällande affärsutveckling samt har en rak och bra kommunikation.
    Önskar er en riktigt härlig sommar!
  • 2022-07-08 Insamlad av företaget
    Snabb och tydlig återkoppling om det skulle vara något!
    Tack för feedback!
    Vi gör vårt bästa för att ge en hög servicenivå. Blir enklare när vi har bra dialog med er som kund, tack!
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och uppnådde våra förväntningar.
    Tack för recension! Kul att höra att ni är nöjda med våra tjänster och service.
    Glad sommar!
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Toppen support vid implementeringen av systemet. Kunniga konsulter som kunde svara på och lösa våra komplexa frågeställningar.
    Vår tjänst är mestadels för IFRS/K3 rapporter och dess avtal.
    Även positivt att företaget vill utveckla tjänsten med tex ett sidoregister för utlösta finansiella leasingavtal.
    Stort tack för er fina feedback!
    Vi strävar alltid efter att göra det bästa och mesta för våra kunder. Men det krävs two to tango och vi är glada att ni är förstående och ger oss möjligheten att skapa marknadens mest användarvänliga och träffsäkra SaaS tjänst för leasing.
    Glad sommar!
  • 2022-06-14 Insamlad av företaget
    Vi är ett svenskt dotterbolag som ägs av ett indiskt börsbolag, vi rapporterar enligt IFRS16, behöver ett enkelt verktyg som möter vårt behov av bokföringsrapporter.

Snabb leverans och förståelse av Leasify kring vad vi efterfrågar!
    Tack för er feedback! Vi kommer göra allt för att ni ska vara nöjda med vår tjänst för IFRS16 som ständigt utvecklas!
    Leasify Teamet
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Leasify har för oss förenklat den löpande redovisningen avseevärt och är ett verktyg jag kan rekommendera.
    Tack för fin rekommendation! Glada att vi kan hjälpa er med en effektivare vardag.
    Nu utvecklar vi vidare! :-)
  • 2022-05-04 Insamlad av företaget
    Otroligt enkelt och superbra service
    Hej och tack för feedback!
    Kul att ni tycker tjänsten är smidig och enkel samt att ni upplever vår service som god.
    Vi är tacksamma och ödmjuka att få ha er som kund.
    Nu siktar vi på att utveckla tjänsten än mer så vi kan underlätta er vardag ytterligare. Framåt!
  • 2022-04-28 Insamlad av företaget
    Alltid ett trevligt bemötande och förståelse för vad det är man behöver hjälp med. Jag har bara positivt att säga om avtalstjänsten vi köpt och vår kontaktperson på Leasify.
    Hej och tack för recensionen!
    Glada över att ni uppfattar oss som bemötande och positiva. Det är vi såklart glada över, och stolta över att vi har så trevliga och förstående kunder.
    Vi hörs och ses snart!
    Vänligen/Leasify Teamet
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och bra system. Det enda jag tycker är att det är lite klurigt att ta ut rapporter.
    Tack för recension!
    Kul att ni tycker systemet är bra och att det är användarvänligt!
    Det är snabbt och enkelt att ta ut rapporter. Vi kontaktar er så går vi igenom det så ni känner er bekväma för framtiden.
  • 2022-03-17 Insamlad av företaget
    Kunnig person som hjälpte oss. Tog även in önskemål om förbättringar i systemet som sedan även byggdes i nästa version.
    Använder delen gällande IFRS16.
    Tack för er recension!
    Det träffar oss i hjärtat när vi som jobbar på Leasify läser att vi får goda vitsord från er som kunder, tack!
    Det värmer såklart också än mer med positiv respons att vi är lyhörda och utvecklar tjänsten efter er feedback. Det är det som skapar en win win på riktigt. Tack!
  • 2022-03-16 Insamlad av företaget
    Vi använder Leasifys system för att lägga in leasingavtal och sedan ta fram underlag för rapportering av finansiell leasing (som ett komplement till andra system där vi inte kan få fram det). Tidigare använde vi Excel för detta och systemet har underlättat mycket för oss. Det är enkelt och smidigt att lägga in de uppgifter som krävs och att ta ut rapporter med den information vi behöver. Systemet ger också påminnelser om när kontrakt håller på att löpa ut vilket gör det lätt att komma ihåg att plocka bort dem. Våra kontaktpersoner på Leasify är alltid hjälpsamma med att svara på frågor och eventuella problem som uppstår.
    Tack för er rekommendation! Vi blir glada över at läsa att vår tjänst underlättar er löpande rapportering samt totala kontroll av leasingavtal. Vi fortsätter att utveckla tjänsten hela tiden och ny, ännu smartare funktionalitet släpps löpande under året. När det kommer till service är det något vi aldrig tullar på.
    Vi ses snart!
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Leasify är en jättesmidig helhetslösning för hantering av leasingavtal och upphandlingar. Den webbaserade portalen håller hög kvalité är lätt att hitta i och ger en bra kontroll över företagets leasingavtal.
    Vi har alltid fått riktigt bra service från företagets kundsupport, som ger snabb återkoppling och fungerar som ett bra stöd för oss i leasingfrågor. Vi är riktigt nöjda med Leasify och rekommenderar de till alla bolag som behöver hjälp att hantera sina leasingavtal.
    Tack för feedback! Klart att vi blir stolta och glada när våra kunder är tacksamma. Men vi blir aldrig nöjda och fortsätter utveckla nya smarta och effektiva funktioner i tjänsten så ni kan förbli en nöjd kund. Servicen får ni på köpet, den tullar vi inte på.
    Är det något ni känner inte fungerar helt ok eller något som kan bli bättre så hör ni av er. Då får vi en chans att skapa magi tillsammans! //Vänligen Leasify Teamet
  • 2022-03-14 Insamlad av företaget
    Oftast bra bemött. Ibland snabba svar ibland lite längre väntetid. Hade höga förväntningar. Inte varit så tydligt när förändringar skett i systemet.
    Bra att förnyelse sker hela tiden. En testmodul skulle vara bra. Ex när man vill testa olika sätt att lägga upp ett nytt avtal för att kunna se hur utfallet blir. Bra att ha alla avtal samlat på ett ställe och att det går att fördela på alla avdelningar.
    Tack för feedback och recension. Vi är en tjänst som hela tiden utvecklar och skapar det bästa för våra kunder för att göra det enklare och effektivare i vardagen när det kommer till hantering, analys och redovisning av leasingavtal. Det medför att det släpps nyheter och förbättringar relativt ofta. Låt oss ta till oss er feedback. Vi återkommer till er och bokar ett möte så vi kan förstå er förväntansnivå och kommunikation i relation till tjänstens leverans och pris. Då an vi bli bättre tillsammans! Vänligen//Leasify Teamet Leasify
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Genomgick 2 timmars utbildning i verktyget. Fick noggrann och utförlig genomgång samt god återkoppling med inspelat material och anteckningar.
    Tack för recension! Vi hoppas att utbildningen ger er en bra utveckling i att nyttja vår tjänst maximalt.
    Tack för att ni nyttjar Leasify!
  • 2022-03-07 Insamlad av företaget
    Man blir alltid väldigt bra bemött på Leasify, alla är trevliga, hjälpsamma och väl insatta i systemet. Lyhörda för de behov man har.
    Hej och tack för er recensionen!
    Vi gör allt vårt yttersta för att alltid ge bästa service till våra kunder och vi är glada att det upplevs så även från er.
    Vi fortsätter utveckla vår tjänst med nya smarta funktionaliteter som ni kan nyttja över tid.
  • 2022-03-07 Insamlad av företaget
    Allt började genom ett pilotprojekt för drygt 3 år sedan som mynnat ut i ett riktigt bra system och har förenklat vår hantering av finansiella avtal. Det finns även moduler som förenklar arbetet kring forecast och är för oss ett bra verktyg.
    Teamet bakom systemet ger väldigt bra support och pedagogiska förklaringar om problem skulle uppstå. Vi är väldigt nöjda kunder!
    Tack för den fina recensionen! Ja, vem kunde tror att vi skulle vara där vi är i vårt samarbete idag när vi startade det där pilotprojektet för ca 3 år sedan. Jo, vi båda parter, då vi visat stor förståelse, respekt och ödmjukhet inför våra respektive verksamheter. Det har varit vårt gemensamma framgångsrecept!
    Extra kul också att utvecklingen av vår tjänst med olika moduler skapar en enklare, smartare och mer effektiv vardag för er. Tack för ert förtroende!
  • 2022-02-24 Insamlad av företaget
    Vi har fått ett mycket bra och trevligt bemötande från den dagen vi tog kontakt med Leasify. De har också en väldigt bra support med snabb återkoppling. Vi förväntade oss en förenkling och tidsbesparing för hantering av våra leasingavtal i koncernen.
    Vi upplever att vi har besparat otroligt mycket tid på att lägga över alla våra leasingavtal till Leasify. Dessutom ingick uppläggning av alla befintliga avtal i on-boardingen vilket också var en stor tidsvinst. Bra utbildning och genomgång. Lätt att använda programmet och att ta ut rapporter. Våra revisorer som har fått en egen inloggning kan själva gå in och granska utan problem.
    Tack för er feedback!
    Vi är glada och ödmjuka inför de fina orden. Vi strävar alltid efter att sätta våra kunder i första rummet. Kul när det lyckas:-)
    Men det behövs alltid två parter för att kunna uppnå samt överträffa förväntningarna, så vi är tacksamma för vår öppna kommunikation och dialog.
    Vi ser framåt för vidare utveckling av tjänsten!
  • 2022-02-23 Insamlad av företaget
    Behjälplig personal och snabb återkoppling. Positivt att de fokuserar på att utveckla systemet.
    Tack för er feedback!
    Vi strävar alltid efter att ha den mest användarvänliga tjänsten samt att vara i framkant tekniskt, funktionellt och redovisningsmässigt.
    Därför är ni kunder viktigast med all den kompetens och erfarenhet ni delger oss för att fortsätta ha en bra tjänst för er.
    Allt gott! //Leasify teamet
  • 2022-01-31 Spontant omdöme
    Bara positiva omdömen!
    Snabb hjälp, trevliga, kunniga. Föredömliga rapporter till IFRS-bokslut.
    Hej!
    Vad kul att ni är nöjda med vår tjänst och service. Det betyder mycket för oss för att fortsätta vårt sätt att utvecklas och jobba framåt.
  • 2022-01-16 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av säljare och sedan övriga kontakter. Verkar vara ett program som uppfyller våra förväntningar
    Hej oh tack för recensionen!
    Vi är glada att ni uppskattat vår service redan från start. Det är viktigt för oss att våra kunder känner stöd i både tjänsten och personerna bakom.
    Välkomna till Leasify och vi ser fram emot vår fortsatta dialog.
    Vänligen Leasify teamet
  • 2022-01-13 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsig och kunnig personal. Tjänsten är enkel att använda och har allt vi eftersökte, mycket bra!
    Hej och stort tack för recensionen! Kul att ni valde Leasify som er lösning för att hantera era leasingavtal.
    Vi utvecklar tjänsten ständigt och hoppas ni nyttjar alla nyheter som kommer så kan det underlätta er vardag ännu mer.
    Gott nytt 2022!
    Hälsar Leasify teamet!
  • 2021-11-06 Insamlad av företaget
    Min upplevelse av onboardingen är att vi fick allt det stöd vi behövde för att på mycket kort tid få in alla relevanta leasingavtal kopplade till IFRS 16. Vi håller fortfarande på att lära oss Leasify men känner att vi nu har det systemstöd som vi behöver framöver.
    Hej och tack för era fina ord! Det är alltid enklare att ge god service när motparten har lätt för att kommunicera och vi tillsammans kan bli så effektiva som möjligt. Lycka till med uppstarten och vi finns här så snart ni behöver stöd!
    Vänligen Leasify teamet!
  • 2021-11-04 Insamlad av företaget
    Hej
    Kan än så länge inte bedöma programmet särskilt mycket då jag precis börjat använda det. Bra introduktion och utbildningar samt snabb återkoppling vid funderingar gör att så här långt känner jag mig nöjd./Marie
    Hej
    Tack för ert svar och er känsla över våra utbildningar och servicenivå! Vi är övertygade om att ni kommer vara nöjda med tjänsten och vi finns alltid här vid minsta fråga.
    Leasify teamet!
  • 2021-04-20 Insamlad av företaget
    Leasify underlättar hanteringen av våra leasingavtal och hjälp oss på en snabbare och enklare sätt att ta fram rapporter för vår K3 redovisning. Vi har haft en bra kontakt med deras team och fortsätter gärna med samarbetet att utveckla våra behov!
    Tack för era ord! Vi är glada att vår tjänst hjälper och effektiviserar er vardag. Det är vi glada för. Vi uppskattar även den nära och öppna dialog vi har så vi kan hjälpas åt att göra tjänsten än smartare och bättre för er framgent. Ha en fin tisdag! //Leasify teamet Leasify
  • 2021-04-16 Insamlad av företaget
    Vi upplever dem som långsamma då vi väntat i över 6 veckor för en demo visning
    Hej Susanne,
    Tack för samtalet precis när vi kontaktade dig. Det hade kommit upp lite missförstånd i kommunikationen, men nu ses vi i kommande vecka för genomgång av era avtal etc.
    Allt gott och trevlig helg!
  • 2021-04-08 Insamlad av företaget
    Vi köpte tjänsten att beräkna hyresavtal enligt IFRS för en klients räkning.
    Kul att ni och er kund tycker vår tjänst underlättar redovisningen. Tack för ett gott samarbete! //Leasify teamet Leasify
  • 2021-03-24 Insamlad av företaget
    Smidig produkt att använda för hantering av redovisning
    Vi är glada att vi kunnat skapa mervärde för er verksamhet när det kommer till avtalshantering och redovisning av leasingskulder etc. Vi hörs vidare,! vänligen//Leasify teamet Leasify
  • 2021-02-02 Insamlad av företaget
    Via tjänsten har vi fått kontroll på våra avtal i en smidig digital plattform istället för våra pärmar. Leasify har även hjälpt oss att kostnadsbespara för oss på befintliga bil och kopiator avtal.
    Nöjda med servicen och snabbheten i återkoppling.
    Tack för era ord och förtroendet av vår tjänst! Vi jobbar ständigt med utveckling i tjänsten. Vi har en större release som släpps inom kort. Håll utkik! Vänligen Leasify teamet Leasify
  • 2021-01-27 Insamlad av företaget
    Är 100% nöjd med min upplevelse av Leasify.
    Klockren service från början till slut. Alla jag har haft kontakt med är mycket professionella, tillmötesgående och trevliga att ha och göra med.
    Kan verkligen rekommendera alla att använda Leasifys tjänster för en smartare och mer kostnadseffektiv hantering av alla områden inom leasing.
    Hej,
    Tack för din feedback! Det betyder mycket för oss att höra att våra användare är nöjda med våra tjänster. Vi ser fram emot fortsatt kontakt och är såklart glada över att vi får möjligheten att hjälpa er att hantera och kostnadseffektivisera er leasing.
    //Team Leasify
  • 2021-01-27 Insamlad av företaget
    Vi har prenumerationer som Leasify tar hand om. Superbra att skicka ut påminnelser när en prenumeration håller på att gå ut. Hjälper även till att att skapa nya, säga upp och med allt trassel kring prenumerationer som hör till.

allting rullar på!
    Hej,

Tack för er positiva feedback!
    Vi jobbar ständigt med att göra vår tjänst ännu bättre och skapar nya funktioner som underlättar er leasinghantering. Tack för att ni nyttjar Leasify och vi ser fram emot fortsatt fint samarbete.

//Team Leasify
  • 2021-01-12 Insamlad av företaget
    Bra och snabba svar!
    Tyvärr svårt att hjälpa oss eftersom vi framförallt behöver tjänsten utanför Sverige. Men proffsigt och snabbt!
    Hej och tack för svar om hur ni uppfattar oss på Leasify!
    Vi växer stadigt hela tiden och hoppas kunna hjälpa er cross boarder framöver.
  • 2021-01-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra att prata med, trevligt bemötande och villiga på att hjälpa till
    Stort tack för recensionen!
    Vi ser fram emot att vara tillgängliga och hjälpa er även framgent.
  • 2021-01-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra service gällande att hitta ett finansieringsbolag med bra ränta gällande leasingbilar. De ordnar med avtalen snabbt och tar även kontakt med bilfirman som sålt bilen/bilarna för att göra affären så smidig som möjlig.
    Hej och tack för era ord! Glada att vi kan hjälpa er och viktigast att ni är nöjda såklart. Vi hörs framöver. Vänligen Leasify teamet. Leasify
  • 2021-01-08 Insamlad av företaget
    Hanteringen var snabb och räntan var bra, men övriga villkor var sämre än våra andra alternativ.
    Hej! Tack för recension. Glada över att ni är nöjda med vår service och ränta. Vilka övriga villkor var ni inte hundra nöjda med? Hör av er till oss så ser vi över om vi kan hjälpa till med dessa. Vänligen Leasify teamet! Leasify
  • 2021-01-06 Insamlad av företaget
    Fantastisk tjänst med mycket kompetent och trevlig personal!
    Stort tack för er recension och att ni uppskattar vår tjänst, kompetens och personal!
    Vi håller kontakten! Vänligen// Leasify teamet
  • 2021-01-01 Insamlad av företaget
    Ockerräntor!

Antar att man skall ha lånet, ingenstans finns att tacka nej.
    Så nej, leasify inget för mig!
    Hej, Tack för ditt omdöme och att du nyttjar vår tjänst via samarbetet med Klubb Sverige. Tråkigt att det blivit ett missförstånd. Vi på Leasify har aldrig hjälpt dig med någon leasing.

Däremot så har ni ett avtal i vårt system via Swedbank som vi hjälpt er att analysera och de avtalet är med en ränta på 16,69 %. Så håller med er om att det är en ockerränta. Om ni önskar konkurrensutsätta banker & finansbolag i ert nästa inköp så kan vi absolut se över marknaden och ta fram attraktiva erbjudanden till er. God fortsättning! Leasify teamet
  • 2020-12-25 Insamlad av företaget
    Leasingavtal genom leasify så har ej haft kontakt med er utan haft en leverantör so har kontakt
    Tack för ert omdöme och hoppas allt fungerar väl med det ni investerat av er leverantör. God fortsättning på 2021! Mvh Leasify teamet Leasify
  • 2020-12-22 Insamlad av företaget
    Avtalshantering och leasingförfrågan
    Stort tack för långvarigt samarbete och ert förtroende av vår tjänst!

Leasify följer er businessresa med spänning. Ni gör något verkligen speciellt för marknaden. Fortsätt med det!
  • 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Jag hittade en utmärkt företagsleasing förslag till tjänstebil med låg ränta och bra villkor. Kommunikation var snabb och professionell.
    Tack för att Ni uppskattar vår service och hantering! Och såklart bra att ni fått bra villkor för tjänstebilar. Vänligen//Leasify teamet Leasify
  • 2020-12-14 Insamlad av företaget
    Smidig hantering av leasingavtal.
    Vi känner oss glada att ni gillar vår tjänst! Vi jobbar varje dag åt att den ska bli ännu bättre. //Team Leasify Leasify