C.u.m. Clubwear AB

C.u.m. Clubwear AB

6 omdömen om C.u.m. Clubwear AB

SANDRA E
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Dominika är supertrevlig! Och man får en underbar känsla att vistas i butiken, bra musik och stort utbud av clubwear kläder :)

Hans T gillar detta
Carina A
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Då jag jobbade på Strix television var alltid mina koleggor eller jag och skaffade rekvisita i denna butik. Det du söker går oftast att ordna per order eller bli uppsytt. Bemötandet kund-säljare är makalöst ifrån radarparet.

Robert H
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Enormt bra service,stark energi som fullkomligt flödar ut från personalen med glasklar 80-90tals känsla.Bra musiktempo att strosa omkring i. Man blir bara upplyst och går där ifrån med ett löjligt leende på läpparna av lyckorus.

Alexander A
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Cum Clubwear är ett underbart ställe, personalen som arbetar där är mycket trevliga och lokalen är snygg. Priserna är bra och kläderna är snygga, om nått behövs sys in så gör Dominika det efter behov. Rejv och lite Kinky saker, Utmärkt butik.

Christopher D
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Dominika (ägaren) är hur tillmötesgående som helst! Jag fick specielsydda prylar till ett överkomligt pris och det vanliga utbudet är jäkligt intressant det också, där finns mycket en rejvare eller en spexig människa kan behöva. Dock är det en viss stil på grejerna så det passar inte för alla tillfällen, men för rätt ändamål är det klockrent!

Emma K gillar detta
Sebastian D
Skrev om C.u.m. Clubwear AB

Jättetrevlig service, väldigt unikt utbud där vissa produkter är mycket prisvärda och andra inte! Köpte ett par mycket porriga strumpor här till tjejen. Otroligt utbud på latexskor också. De har även, i alla fall för mig, sytt upp speciella plagg på begäran, bara fråga skansén.