Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Cafe don Giovanni

Cafe don Giovanni

Forelltorget 6, 141 47 Huddinge — Visa karta

Vi serverar originella italienska rätter; foccacia, ciabatta, tramezzini, lasagne mm. Men även svenska varianter som bakad potatis och laxpudding. Italienskt kaffe från Lavazza. Exklusiva Godbitar såsom biscotti, cupcakes och macarones. Välkommen!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Cafe don Giovanni

• Maite L
    Maite L skrev om Cafe don Giovanni
    Sprang ofta förbi det här cafet när jag var på väg till bilskolan. Utan tvekan har de absolut bästa cafe-läget i Huddinge centrum. Det sämsta med cafet är att de har mage att ha kaffepriser på latte och cappuccino som hipsterställen inne i stan. Oengagerad personal som mest sitter och hänger. Har inte testat mackor och annat, det har man ju inte råd med när kaffet är så dyrt. Inte heller har jag testat comforten på toa som någon annan nämnde.
  • Sirsenella A
    Sirsenella A skrev om Cafe don Giovanni
    Ensamma kvinnliga gäster som inte köper mycket blir utslängda, kallade för horor samt snyltare då dom upptar plats för gäster som köper mer. Dags att undvika det stället och anmäla till Huge.
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Cafe don Giovanni
    De har goda smörgåsar. En nackdel är att det inte finns många sittplatser i cafét.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Cafe don Giovanni
    Bra kaffe och bra mackor och trevliga tjejer som serverar, men varför i helskotta (ursäkta språket) kan de aldrig komma ihåg att sätta i toarullar på dass när de gamla är slut! Imorse var det andra eller tredje gången på kort tid som jag går in, och det finns ingen toarulle där. Det värsta var att jag inte upptäckte det förrän det var försent. *suck!*

Det låter kanske som struntsaker, men sånt spelar en stor roll. Jag drar mig för att gå dit numera.

Om de bara börjar fylla på toarullarna kan de få en fyra, nu får de en svag tvåa!

Forelltorget 6, 141 47 Huddinge