Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Cafe don Giovanni

Cafe don Giovanni

Forelltorget 6, 141 47 Huddinge — Visa karta

Vi serverar originella italienska rätter; foccacia, ciabatta, tramezzini, lasagne mm. Men även svenska varianter som bakad potatis och laxpudding. Italienskt kaffe från Lavazza. Exklusiva Godbitar såsom biscotti, cupcakes och macarones. Välkommen!

Läs vad 6 kunder tycker om Cafe don Giovanni

• Anna F
    Anna F skrev om Cafe don Giovanni
    Kom in med min dotter 5 år som höll på och kissa på sig. Det var det 5 stället vi kollade efter toalett frågar snällt får jag låna toaletten till min dotter. Nej säger han , jag sa att jag kunde betala han säger fortfarande nej. Jag säger okej då köper jag en kaka då. Säger till min dotter att det var dyrt att kissa idag då vi köpte en chokladboll för 29:- (som på lekland) han börja gapa och skrika att det kostar hon 500000 varje år och att han inte är min slav.. jag sa fick vi låna toaletten annars kommer hon råka kissa på ditt golv. Jag tar hand om det men du tar inte hand om din dotter. Usch så otrevlig bitter gubbe... hoppas de går i konkurs! Läs mer
  • Svante D
    Svante D skrev om Cafe don Giovanni
    Kaffet är svindyrt och kostar mer än inne i stan. Oengagerad / otrevlig personal.
    Bra läge dock om du ska shoppa loss i Huddige Centrum. Läs mer
  • Maite L
    Maite L skrev om Cafe don Giovanni
    Sprang ofta förbi det här cafet när jag var på väg till bilskolan. Utan tvekan har de absolut bästa cafe-läget i Huddinge centrum. Det sämsta med cafet är att de har mage att ha kaffepriser på latte och cappuccino som hipsterställen inne i stan. Oengagerad personal som mest sitter och hänger. Har inte testat mackor och annat, det har man ju inte råd med när kaffet är så dyrt. Inte heller har jag testat comforten på toa som någon annan nämnde. Läs mer
    Svante D gillar detta
  • Sirsenella A
    Sirsenella A skrev om Cafe don Giovanni
    Ensamma kvinnliga gäster som inte köper mycket blir utslängda, kallade för horor samt snyltare då dom upptar plats för gäster som köper mer. Dags att undvika det stället och anmäla till Huge. Läs mer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Cafe don Giovanni
    De har goda smörgåsar. En nackdel är att det inte finns många sittplatser i cafét. Läs mer
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Cafe don Giovanni
    Bra kaffe och bra mackor och trevliga tjejer som serverar, men varför i helskotta (ursäkta språket) kan de aldrig komma ihåg att sätta i toarullar på dass när de gamla är slut! Imorse var det andra eller tredje gången på kort tid som jag går in, och det finns ingen toarulle där. Det värsta var att jag inte upptäckte det förrän det var försent. *suck!*

Det låter kanske som struntsaker, men sånt spelar en stor roll. Jag drar mig för att gå dit numera.

Om de bara börjar fylla på toarullarna kan de få en fyra, nu får de en svag tvåa! Läs mer