Café Årummet AB

4.0

21 omdömen om Café Årummet AB

Amy
Skrev om Café Årummet AB

Mysigt café med fin inredning, bra utbud av fika. Det är dock nästan alltid fullt med folk och ganska ont om platser.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Representant för Café Linné Hörn

Ett klassiskt och unikt café som lever upp till sitt pris som "Årets Café 2008" utsett av UNT. Varmt Välkommna alla nya och gamla trevliga gäster... www.cafelinnehornan.se

Alex P
Skrev om Café Årummet AB

Helt klart det bästa cafét i hela Uppsala! Här finns det fika för alla smaker och maten är lika njutbar. Fantastiska mackor och färsk pasta. Fikat är gudomlig och personalen är jätte trevliga. Ett måste när man är i Uppsala.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Elin J
Skrev om Café Årummet AB

Ett mycket mysigt café som är inrett precis så som ett riktigt café ska vara, väldigt klassiskt och utbudet på godsaker finner inget stopp!

Daniel
Skrev om Café Årummet AB

Trevliga miljöer för att ta en fika och snacka med polarna. De erbjuder mängder med olika sorters kakor och kaffe. Helt klart bästa fiket i Uppsala!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Johannes N
Skrev om Café Årummet AB

Om du skall fika i Uppsala skall du gå hit. Mysig fika miljö, med sköna fåtöljer. Du måste uppleva den enorma Liné bullen. Morots kakan med glass är grymt god

Johanna L
Skrev om Café Årummet AB

Ett riktigt mysigt cafe med schyssta soffor att sitta i. Hit går åtminstone jag mer än gärna. Stort utbud och allt jag har testat hittills har varit till belåtenhet! Dock är det ganska så dyrt...

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Anna R
Skrev om Café Årummet AB

Underbart fika med så brett sortiment att man har svårt att välja...trevliga rum med mysiga bord och soffor, en riktig kefé-klassisker....

Sofia F
Skrev om Café Årummet AB

Personalen är långsamma och nonchalanta. Verkar som att de har försökt göra en grej av att ha stora kakor och bullar, men det blir bara för mycket. Inte värt ett besök.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Jennie k
Skrev om Café Årummet AB

De De kan tyvärr inte alls göra bra kaffe här, ska man gå hit och fika så tycker jag man ska dricka te eller kall dryck. Bakverken ser maffiga och goda ut men är i själva verket ganska torra. Mysig miljö med gamla möber men vad är det om man inte kan få gott kaffe?

Natalie C
Skrev om Café Årummet AB

Mysigaste cafeet i stan! Gillar den annorlunda kakor och bakelse. Smakar gott och ser bra ut. Fiket har de mesta man eftersöker och personalen är trevlig. Trivs alltid lika bra med att fika här. Det är litet men mysig, det kanns alltid bra. Min favorit helt enkelt!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Charlotte G
Skrev om Café Årummet AB

Mysigaste fikat i stan! Gillar den annorlunda stilen med tak över disken och en småstadskänsla. Fiket har de mesta man eftersöker och personalen är trevlig. Uteserveringen är toppen över iet! Trivs alltid lika bra med att fika här. Det är litet men ändå stort, tyst men ändå i rörelse! En favorit helt enkelt!

Cecilia L
Skrev om Café Årummet AB

Jättemysigt café men ett oerhört bra utbud av mackor och bullar. Dock tycker jag att personalen kunde vara trevligare. priserna är bra men kanske lite för höga för en stackars student.

Emma O
Skrev om Café Årummet AB

Ett väldigt mysigt café med härlig inredning och riktigt bra utbud. Finns även god mat att beställa. Deras bakelser och bullar är oerhört goda och man får valuta för pengarna. Ett café att rekommendera starkt då man är ute med sina vänner och vill äta gott.

Ida G
Skrev om Café Årummet AB

Jättemysig gammaldags café med gamla möbler och gammal design på allt annat i övrigt. Det kunde haft trevligare personal, men dom underbart goda kakorna väger upp det och dom enormt stora bullarna väger upp det. De har även en liten uteservering som skulle kunna varit bättre men är helt ok ändå.

Alex M
Skrev om Café Årummet AB

Kanonmysigt och väldigt goda bakelser, bullar och allt som hör ett café till. Min favorit är Linnébullen, den består av en MEGAstor kanelbulle, hemligheten med att digestera denna är att man skall vända den upp & ner för att sedan smöra den på undersidan, då blir det mumma!

Erik A
Skrev om Café Årummet AB

Ett av Uppsalas klassiska café som ligger i fortsättningen på gågatan. Har ett något tråkigt utbud av sötsaker, men mysig inredning och en riktigt snygg toalett =) Sköna fåtöljer och god varm choklad.

Malin S
Skrev om Café Årummet AB

Café Linné Hörnan är ett mysigt café en kort promenad från centrum. De har väldigt goda bakverk och en härlig atmosfär.

Jonas N
Skrev om Café Årummet AB

Mycket trevlig och mysig inredning. Bra utbud och mycket god standard. Läget är alldeles perfekt efter att man varit i stan. Priserna är möjligtvis något i överkant, åtminstone för en fattig student som är alltför van vid nationspriser.

Alexandra L
Skrev om Café Årummet AB

Mysigt café, lite för dyrt för den klass på fikabrödet de har. Inredningen är riktigt mysig, här kan man sitta i timmar och bara ta igen missad tid med kompisar. Har gigantiska semlor under semletiden. Fanstasikt goda. Roligt att utmana kompisar då duell i semmelätning på detta café.

Magnus E
Skrev om Café Årummet AB

Det mest gemytliga och trevliga stället i hela uppsala. Utbud som lever upp till förväntningarna. Mysigt, behagligt och bra. Ett must-see i Uppsala!