Alla kategorier Telemarketing Gävleborg Gävle Call-Up Gävle AB

Norra Slottsgatan 8 3tr, 803 20 Gävle — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Call-Up Gävle AB

• Bella S
    Bella S skrev om Call-Up Gävle AB
    Vi har också blivit ringda av detta företag.

Som jag förstår det så ringer de i uppdrag av ett företag för att berätta om deras erbjudande. Och det kan vara något som jag är intresserade av!

Vad jag inte är intresserad av är att få denna extra motionen som det ger av att springa och svara i telefonen när de ringer!

Detta om något är trakasseri!

Jag tycker mest synd om de företag som har anlitat dem. De om någon borde anmäla dem för att de inte utför de tjänster som de lovat.
  • Bengan F
    Bengan F skrev om Call-Up Gävle AB
    Dom ringer ca 2 ggr per dag men bara en signal går fram detta har de hållt på med i ett halvår! man springer men hinner aldrig fram i tid! så jag vet inte vad dom vill sälja? dock har jag tröttnat på att "jaga" telefonen varje dag för att de ringer och lägger på! funderar på att anmäla dom för trakasserier snart! Det kan vara så att min trådlösa Siemens telefon fördröjer signalen något det vet jag inte, men ändock det kan inte vara mycket tid dom ger mig att svara! Jag är med i Nix och hatar telefonförsäljning så jag är kanske inte helt objektiv i min bedömmning men jag tycker likväl att det är ett riktigt skit företag och jag är grymt trött på dem! trots att vi aldrig haft någon egentlig kontakt.
    Åsa R gillar detta

Norra Slottsgatan 8 3tr, 803 20 Gävle