Alla kategorier Inredningsbutik Kalmar Kalmar Calmareboden Önska

Inspiration

Läs vad 4 kunder tycker om Calmareboden Önska

• Anders H
    Anders H skrev om Calmareboden Önska
    Massvis med fina grejer i alla prisklasser. Plus till att en av sveriges äldsta tanter jobbar där. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Calmareboden Önska
    Bra inredningsbutik, en av de bästa Inspiration-butikerna jag besökt. Det är ordning och reda i en fräsch lokal, sorterat så man lätt hittar vad man söker. Gör man inte det finns ju tanten som Cecilia K nämnde, en av de mest hjälpsamma butiksbiträden jag mött. Läs mer
  • Hanny W
    Hanny W skrev om Calmareboden Önska
    En bra affär som har mycket köksutrustning och glaspjäser från bla Kosta Boda, Orrefors m.fl.
    Den här butiken har också en mycket trevlig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Calmareboden Önska
    Här finns alltid en massa fina saker som jag älskar. Som saker från Kosta Boda, Orrefors, Höganäs, Ittala, Ron arad har dom fått in på senaste tid, lite Alessi, Koziol ja en hel del kända saker från kända företag. Det kan dyka upp lite vad som ibland, så de är alltid spännande att titta in då och då. Bästa risena tycker jag om jämför med andra liknande "glas och inredningsbutiker". Det finns en tant som jobbar där som är väldigt hjälpsam, var sig man vill det eller ej;) och de andra hjälper gärna till om man frågar. Läs mer