Camilla Westling Leg Naprapat

www.naprapatwestling.se
  • BadgeSevenYears
Llama 070-930 14 86 Compartir

About company

Välkommen till Naprapat Westling! Vill du bli fri från besvär i nacke, axlar, rygg eller knä? Jag har efter 20 år i yrket erfarenhet av de flesta besvär. Vid första besöket lägger jag upp en behandlingsplan som hjälper dig att bli smärtfri. Normalt behövs 3-5 behandlingar hos mig, men det kan variera beroende på vilken typ...

277 omdömen om Camilla Westling Leg Naprapat

Sedan starten hos Reco 2017

Monica N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag körde omkull när jag var i fjällen och åkte längdskidor. Jag föll bl.a. på min stav så jag gjorde mig ordentligt illa på några revben. Efter endast två behandlingar, inklusive laser, kände jag stor förbättring. Jag är så tacksam för Camillas proffsiga bemötande, hennes kunskap om min kropp och dessutom har jag väldigt trevligt!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Alla fallskador är otrevliga, men att kunna lägga till min medicinska laser gör att läkningen går klart fortare och din smärta minskar. Tack för ditt fina omdöme!

Irene Alexandra H
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Rekommenderar starkt ett besök hos Camilla. Oerhört lyhörd, kunnig, lyssnar och visar ett genuint intresse för dig och dina/ditt besvär, du känner att hon verkligen vill hjälpa dig på riktigt! Camilla tänker utanför boxen, försöker hitta grunden till problemet och inte bara hjälpa för stunden! Sökte för spänningshuvudvärk. Tacksamhet!!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att kunna förstå hela kroppen är en stor utmaning. Jag är genuint nyfiken att kunna hjälpa dig på alla plan som du skriver, även om det innebär att du måste vända dig någon annanstans. Det är ett stort pussel som ska läggas och det gäller att hitta och förstå alla bitar. Tack för ditt fina omdöme!

Göran Ingemar S
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Hej på er ! Camilla är toppenbra lyssnar kollar och fixar , jag är helt enkelt jättenöjd med min behandling efter en trafikolycka där jag fick en smäll i sidan.. hon kan klart få de bästa rekkomendationer från mig !

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Det var för väl att du läkte så bra. Det är enkelt att jobba med kroppar som tar emot behandling på ett sådant bra sätt. Tack för dina fina ord!

Ingegerd Veronica Å
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Trevligt och alltid proffsigt bemötande Bra resultat av behandlingen Lyssnar på kunden.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för ditt omdöme det uppskattar jag verkligen. Du är alltid välkommen när du behöver mig.

Ann-Louise J
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Välkomnande och hjärtligt bemötande, besitter stor kunskap, redan efter första behandlingen förbättrades mina besvär. Fokuserar på hela kroppen och inte bara den del man som besvärar. Jag rekommenderar varmt ett besök på denna mottagning. / Ann-Louise

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för din fina beskrivning av min behandling. Att titta på helheten tycker jag är viktigt, vi har ju både en kropp, sinne och själ.

Karin-Bianca Kristina M
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Kunnig, engagerad och bra på att lyssna. Jag ser fram mot fler behandlingar.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Du är mer än välkommen tillbaka, tack för ditt omdöme.

Bo H
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Fick bra hjälp (som vanligt) med min gamla klassiska axel/skuldraproblematik, som ger dig till känna efter oförsiktig övransträngning. Händer vartannat/vart tredje år ungefär. Men Camilla har hjälpt/fixat detta varje gång det inträffat under de tjugo år vi känt varandra.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tänk att du har kommit till mig då och då i 21 år. Alltid lika roligt att få träffa dig när dina besvär behöver hjälp. Ta hand om dig och tack för de fina orden.

Jan Niclas O
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Trevligt och proffsigt bemötande. Tack så mycket!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack snälla du, Varmt välkommen tillbaka när det är dags!

Anne-Charlotte Christina E
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Kände mig mottagen med öppna armar hos Camilla. Efter tre laserbehandlingar är min trötta och ledsna ländrygg mycket gladare. Mina ryggbesvär är dessvärre ingen nyhet utan något jag dragits med i många år så skillnaden för mig är påtaglig. Upplever Camilla som mycket kunnig och dessutom väldigt intresserad av att utvecklas i sitt yrke. Lägg därtill ett varmt välkomnande i skön miljö som känns, nästan, som hemma. Tack, Camilla!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att få service för besvär som dyker upp då och då ska göra stor skillnad. Vad roligt att du är så nöjd och tack för ditt fina omdöme, det värmer.

Carl W
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Noggrann och pedagogisk med stadiga händer. Erfaren och påläst.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Jag försöker alltid läsa på och vidareutbilda mig för det händer så mycket inom mitt arbetsområde. Tack för ditt fina omdöme!

Pontus S
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla W har tagit sig an min svårbedömda skadediagnos på ett utomordentligt sätt. Genom sitt engagemang, kunnande samt omtanke om kroppen som en helhet har hon lyckats åstadkomma radikala förbättringar i min skada. Hennes kunskap och användande av medicinsk laser har verkligen varit nyckeln till framgång. Det är inte förvånande att Camilla har ett sådant bra rykte då hon, förutom sitt kunnande, även erbjuder förstklassig service vad gäller bemötande, tidsbokning och peptalk. Jag kan varmt rekommendera Camilla som din Naprapat! /Pontus

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att få en så utmanande diagnos som din gjorde att jag antog utmaningen. Bara för att då en diagnos som jag tidigare inte har jobbat betyder inte att det är omöjligt. Kan jag tillföra något för dig så värmer det mitt naprapathjärta. Nu håller vi alla tummar för att vården gör resten! Tack för ditt fina omdöme Pontus.

Kristina T
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Sökte hjälp av Camilla för min onda rygg. På ett mycket professionellt sätt lyckades hon lindra min smärta, märks att hon har stor kunskap vilket gör att man känner sig trygg. Har tidigare varit hos Camilla och blir mer än nöjd varje gång! Jag kan verkligen rekommendera henne!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Det var roligt att få träffa dig igen. Tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord.

Elisabet H
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Mycket trevlig naprapat som jag fått rekommenderad av bekant. Nöjd med de två besök jag hittills haft.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka när du behöver mig.

Anders R
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Det var mitt första besök hos Camilla. Mitt problem var en besvärlig axel som stört mig länge. Då jag även har en rygg som ger mig problem förstod jag att det kan finnas samband med andra delar av kroppen.. Camilla förklarade dessa samband och började med en grundlig undersökning av min rygg, som hon också korrigerade. Jag fick också behandling av nacken och givetvis stor fokusering på mitt axelparti. Som avslutning fick jag behandling med laser och den värmde skönt och ska göra nytta framöver. Det kändes mycket tryckt...

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Du var bra på att förklara din bakgrund och jag köpte direkt din tanke om vad det var som kunde ha orsakat problemet. Att kunna backa bandet för att se vad som kan vara grundorsaken är viktigt tycker jag. Ser fram emot ditt nästa besök. Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme!

Karin Charlotta I
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla är lyhörd och proffsig.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Karin för ditt fina omdöme. Om jag är lyhörd så blir vi ett bra team.

Mona Ann-Charlotte B
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för proffsig hjälp med rygg och axlar. Alltid lika lyhörd!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Försöker att alltid vara lyhörd så att jag får med hela bilden. Tack för att du är så trogen och kommer till mig när du behöver hjälp.

Sophie B
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Första tillfället hos Camilla. Då jag har problem som jag inte lyckats bli av med på ett halvår kräver det fler behandlingar. Känslan hittills är mycket bra, Camilla känns mycket kompetent, intresserad och engagerad.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Sophie. Jag försöker alltid göra mitt yttersta under de förutsättning du har.

Lena Gisela I
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Har gått hos Camilla i ca 20 år ( eller mer) och kan varmt rekommendera henne. Så kunnig och utvecklar sig själv hela tiden. Hjälpt mig så mycket fenom åren. Att hon har laser är ett megaplus! Dessutom en fantastisk trevlig person. Läget är bra mitt på Södermalm vilket också är ett plus.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för ditt fina omdöme. Ja, du har varit trogen i så många år och jag är glad att kunna hjälpa dig.

Kristina E
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Har haft förmånen att möta Camilla genom åren. Hon är mycket lyhörd och brinner för sitt yrke. Påläst och nyfiken. Jag har haft diverse problem genom åren, främst yrkesrelaterade och alltid blivit hjälpt. Främst bör vi patienter komma i tid innan problem sätter sig alltför djupt., det tar längre tid att åtgärda. Jag rekommenderar Camilla å det varmaste.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att samarbeta med dig är en otroligt lätt uppgift. Du har full koll på var i din kropp problemen är och är så duktig på att förklara för mig. Du har helt rätt att vänta alltför länge innan behandling gör att det blir alltmer besvär och du får gå fler gånger. Tack för ditt fina omdömen och varmt välkommen tillbaka när du behöver mig.

Anna K
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag har besökt Naprapat CamillaWestling ca två gånger om året de senaste 10 åren. Jag har alltid fått mkt bra hjälp och smärtlindring vid stukad fot och olika rygg och nackbesvär. Även när jag var höggravid kunde Camilla knäcka rygg å lindra. Jag litar helt och fullt på henne och lär mig samtidigt mycket då man med Camilla vågar fråga och aldrig känner sig dum! Hon är proffsig och mkt lätt att tycka om. Anna Karlsson

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Jag tycker om när du kommer och ställer mycket frågor till mig, det visar mig att du är intresserad av att lära dig och samtidigt förstå bättre. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp. Tack för ditt fina omdöme!

Jacob N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Alltid lika nöjd när jag har varit hos Camilla! Trevligt bemötande och proffessionell ut i fingerspetsarna 😊

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Jacob. Det är lätt att jobba med dig, alltid något att ta tag i. Jag gillar utmaningar. Varmt välkommen tillbaka.

Johanna C
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Professionellt och personligt bemötande och utförande. Bokar ny tid direkt!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Det var ett fint omdöme, tack så hjärtligt. Du är varmt välkommen tillbaka.

Eva C
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag kan varmt rekommendera Camilla! Jag sökte för ont i armen och axeln. Camilla tog sig tid att lyssna, ställa frågor och förstå. Dessutom kompetent och skicklig i att finna rätt behandling och övningar. Detta, tillsammans med att jag själv gjorde övningarna hemma, gav resultat!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Precis som du skriver så är vi ett team. Att du är motiverad att göra övningar kan många gånger vara ett måste för att bli bra. Att få en patient som du gör att mitt jobb blir enkelt. Du är motiverad, tar gladeligen emot det jag förslår och gör det. Tack för ditt fina omdöme.

Jan W
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Outstanding! Redan efter första besöket fick jag för första gången på länge en bra känsla för Camillas kompetens och omdöme.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Första besöket är viktigt för mig. Måste få en bra bild av vad smärtan kommer ifrån och vår dialog gör oss till ett bra team. Kompetens och erfarenhet är alltid en färskvara och jag försöker hålla mig uppdaterad på mina områden. Tack för dina fina ord!

Eva Christina G
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla är kunnig och lyhörd över ens rygg- och nackproblem, hon fördjupar sig gärna i det och försöker verkligen hitta grunden till att man fått ont. Hon har räddat mig otaliga gånger! Bl a när jag samma dag skulle ut och resa och knappt kunde röra mig så fixade hon rygg och nacke så jag kunde röra mig smärtfritt hela helgen utomlands. Tveka inte, boka in henne, du kommer inte ångra dig!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Det är lätt att jobba med människor som är motiverade att bli bättre, vilket du är. Stort tack för ditt fina omdöme, värmer i hjärtat!

Ulla Beatrice B
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag rekommenderar Camilla W varmt. Hon hjälper mig med min mångåriga huvudvärk. Camilla lyssnar och tar noga reda på vad som är bäst för mig. Jag blir tagen på allvar och känner mig sedd. Camilla är kompetent, skicklig och vänlig. Hon tänker och arbetar utifrån ett helhetsperspektiv och det tror jag verkligen på.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att jobba och se helheten är det svåra men också en rolig utmaning. Ofta finns det flera pusselbitar som behöver tas fram och sättas ihop. Sedan underlättar det när du är så tillmötesgående och är villig att göra förändringar. Tack för ditt fina omdöme!

Max Andreas L
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Trevligt bemötande och kunnig. Toppen!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack,! Jag försöker att hänga med i all ny forskning som kommer så att du får en bättre behandling.

Thomas L
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Fint bemötande, trevlig,rejäl o kunnig, Kom igång snabbt med behandlingen medicinsk laser efter genomgång. Ser fram emot flera behandlingar på sår, artros mm. Mycket spännande efter att haft problem i flera år på ålderns höst.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för dina fina ord. Du har gett mig en utmaning som jag ska göra mitt yttersta med.

Sirpa J
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Sökte för min tinnitus efter att jag hittat Camilla på Google. Så fint bemötande, lyhörd och uppmärksam. Varsam men mycket effektiv behandling. Rekommenderar varmt Camilla som även hjälpte mig med ryggen samtidigt.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Att kunna lugna ned och få tonen vid tinnitus till en mer behaglig ton gör mycket. Nu har du dina övningar att ta hand om och jag önskar dig all lycka till. Varmt välkommen tillbaka när du behöver min hjälp.

Birgitta N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Superbra. Jag blev vänligt bemött. Fick professionell hjälp.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för din rekommendation och lycka till nu med dina övningar.

Göran B
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Engagerat och positivt bemötande. Förklarade tydligt vad behandlingen gick ut på. Efter två behandlingar upplevde jag en klar förbättring.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Göran för din fina rekommendation. Nu får du jobba på med dina övningar.

Lars N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Mycket väl bemött. Camilla är lika mycket samtalsterapeut dom naprapat. Laserbehandlingen på mitt knä verkar fungera.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Lars, det var väldigt snällt sagt. Viktigt att ta hand om både kropp, sinne och själ.

Ylva D
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Toppen! Behandlingen fungerar verkligen. Igen! Proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Ylva, alltid roligt att kunna hjälpa dig när det behövs.

Charlotte L
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Efter rekommendation till Camilla har jag nu efter nästan ett halvårs rygg och nacksmärtor fått hjälp.( Besök hos två andra utövare innan var inte så fördjupande och gav därför ingen direkt lindring) Camilla har ett varmt bemötande och är genuint intresserad av mig och min kroppshistoria. Hon frågar, lyssnar, reflekterar och förklarar. Hennes helhetssyn gör att att jag är i ”trygga händer” samt att en verksam laserbehandling gett effekt. Har varit där vid tre tillfällen och kommer att återkomma för uppföljning under...

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för din fina rekommendation! Jag försöker vid varje möte att se din helhet. Kroppen är fantastisk på att läka men den är också komplicerad. Ofta upplever jag att det är flera orsaker till dina besvär som kan ha utvecklats under en längre tid. Ha det nu så gott så hörs vi längre fram.

Olle S
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Mycket kompetent. Förmedlar kunskaper. Är intresserad av sitt arbete. Kvalificerad behandling och trevliga samtal.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Olle för din rekommendation. Jag tycker att det är bra att du får med bra kunskap så att du kan göra bättre.

Liselotte L
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Kompetent och berättar noggrant så man förstår. En person man känner sig trygg med och som jag rekommenderar . Hade ont i axeln/armen tre behandlingar och ett kanonresultat. Har även sin praktik i ett centralt läge ytterligare ett plus . Är jätte nöjd Liselotte

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för dina fina ord. Jag försöker hålla mig uppdaterad inom forskning/vidareutbildning så att ni kan få den bästa behandlingen.

Andrew A
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Grym behandling! Proffsig och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för ditt fina omdöme. Du vet var jag finns om du skulle behöva mig igen.

Tomas A
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Tomas för ditt omdöme och varmt välkommen tillbaka när det behövs.

Åsa G
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Trevligt bemötande. Nu kan jag vrida huvudet igen!🌞

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack detsamma! Skönt att kunna fungera optimalt och kunna röra sig som det ska vara.

Jens K
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Proffsig och kunnig, hade bra förståelse för min skada 👍

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Jens! Lycka till nu med kommande tävlingar.

Micaela W
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Helt suverän behandling! Önskar bara att du hade praktiken närmare mig 😊

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack snälla du. Du får passa på när du besöker Stockholm.

Åsa Ö
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Fick ett öppet, tydligt och ärligt bemötande varje gång. Har en viss erfarenhet av besvär som jag sökte för, och fick behandling efter behov. Väldigt kunnig och trevlig! Kan varmt rekommendera Camilla som naprapat

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för ditt tålamod med en något långsammare läkningstid som din diagnos har. Du är varmt välkommen tillbaka när du behöver mig.

Jessica K
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jättebra bemötande. Intresserad av att hjälpa och hitta lösningar.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack Jessica. Du summerade mig väldigt bra ;-) Lycka till med träningen.

Tim M

Highly recommended xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Thanks Tim! You are more than welcome back when you need me.

Emma M
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Så otroligt kompetent och trevlig naprapat som tar sig tid att ringa in problemet och ger en behandling som verkligen hjälper!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Precis som du säger så är det viktigt att det händer något redan efter en behandling (trots att man kan behöva fler).

Agnes P
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Väldigt trevligt bemötande, kände mig trygg och omhändertagen under besöket. Camilla var kunnig och effektiv, tog väl vara på tiden. Jag var där för besvär i nacke och skuldror och det känns verkligen som att behandlingen gjorde skillnad!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Vad glad jag blir att du är nöjd. För mig är det viktigt att alla delar känns bra.

Viveka N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Jag anlitade Camilla Westling för besvär med värk och stelhet. Camilla verkade mycket kunnig och gav sig tid att förklara och ge råd. Hon var också mycket positiv och uppmuntrande då det är viktigt att patienter med mina problem lever ett aktivt liv och sköter sin träning.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Dialogen mellan oss är viktig så att du har bra med kunskap och kan välja att göra bra saker för din kropp. De kommer att fixa detta galant och tack för din rekommendation!

Margaretha W
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Mycket seriös, kompetent och supertrevlig!

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Tack detsamma Margareta, tack för din rekommendation!

Sofia L
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Camilla lyssnar och förstår att olika människor har behöver olika typer av naprapatbehandling,. Eftersom jag är på genomresa kunde jag bara gå en gång och jag var rädd för att det skulle bli en punktinsats, men Camilla lyckades få med hela min kropp med olika metoder som gjorde att jag kände mej balanserad igen. Jag fick också några nya idéer på stretching och påmindes om gamla.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Det mest utmanande och intressanta i mitt jobb är att kunna läsa av vilka besvär du har och vilka förutsättningar du kommer med. Tycker at vi var ett bra team. Lycka till nu och tack för dina fina ord.

Lovisa N
Escribió sobre Camilla Westling Leg Naprapat

Yrkesskicklig naprapat med bra känsla för människor, rekommenderas! Alltid trevligt bemötande och lyhörd och effektiv behandling, man går därifrån som en ny människa.

Svar från Camilla Westling Leg Naprapat

Vad skönt att du är så nöjd, det är viktigt för mig. Vi var ett riktigt bra team senast vi sågs.