Alla kategorier Pizzeria Uppsala Uppsala CAPRI Snabbmat

Flogstavägen 94, 752 72 Uppsala — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om CAPRI Snabbmat

• Mary
    Mary skrev om CAPRI Snabbmat
    Goda pizzor och okej kebab. Lokalen är mysig. Priserna är okej om man tar med, men för höga om man äter där.
  • Amy
    Amy skrev om CAPRI Snabbmat
    Åt världens godaste kebab där för tre år sen då stället fortfarande var ett litet hak för studenter. Numera har de byggt ut restaurangen och det ser riktigt fräscht ut. Lätt värt ett besök!
  • Kristina M
    Kristina M skrev om CAPRI Snabbmat
    Tveklös bästa pizzorna i stan. I alla fann om man gillar sina pizzor tunna och knapriga. Finfin kebab med väldigt stark stark sås. Sjysst uteservering på sommaren, trångt på vintern, med utsikt över bedårande väg 55... Bäst är att bo nära och ta hem maten.
  • Anders S
    Anders S skrev om CAPRI Snabbmat
    God men dyr pizza.
    De bygger om nu så vi får se hur det blir med serveringen.
    Förut var det väldigt trångt inne och några få bord utomhus.
  • Erica P
    Erica P skrev om CAPRI Snabbmat
    Goda pizzor. Bästa bakis-hänget! :) Helt okej proser. Veg.pizzan är god!
  • Magnus P
    Magnus P skrev om CAPRI Snabbmat
    Jag brukar åka hit när jag vill ha en riktigt bra pizza, även om det är en bit. I Främre Luthagen där jag bor finns inget riktigt bra och ingen hemkörning är heller lika bra. Så då blir det Capri eller Johannesgrillen om man orkar.
  • Emil P
    Emil P skrev om CAPRI Snabbmat
    Favoritpizzerian för de flesta flogstastudenter. Fantastiska kebabtallrikar och pizzor och dessutom rabatt för alla studenter. Enda nackdelen är små lokaler men om vädret tillåter uteplats är det inga problem!
  • Josef K
    Josef K skrev om CAPRI Snabbmat
    Om inte Uppsalas bästa så definitivt flogstas bästa kebab. Kebabrullen är finfin men den allra bästa är så klart hågadalen men isbergssallad. Bäeställer man pommes frites på den så finns det ingen motsvarighet. Resten av pizzautbudet är väldigt bra också. trevlig personal och studentrabatt!
  • Emil S
    Emil S skrev om CAPRI Snabbmat
    En pizzeria vars kebabrullar är riktigt goda, då de har en sån där riktig kebabköttlimpa som roterar runt. Där de skivar loss kebabslamsorna direkt från den och inte bara värmer de i micron. Man kan även få två olika såser som man blandar ihop och får en rosa.
  • Erik A
    Erik A skrev om CAPRI Snabbmat
    En hyfsad pizzeria, ganska bra priser och klart godkända pizzor. En väldigt lagom pizzeria helt enkelt =)
    Rätt bra öppettider men lite otydlig personal. Utsikten är över en europaväg vilket jag tycker är kul, snabba bilar och sånt!
    Observera en liten studentrabatt! =)
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om CAPRI Snabbmat
    Denna Pizzeria är absolut prisvärdast i Uppsala, för en 50-lapp får man en kebabrulle stor som en halvmeters batong (priset gäller om du är student), riktigt schysst uteservering, dock så kostar det extra att sitta där, plus att 55´an går vid knuten, men lätt den bästa pizzan i flogsta
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om CAPRI Snabbmat
    Vill du äta Flogstas bästa pizza även om lokalerna kanske inte är de gemytligaste och mysigaste? Då tycker jag att du ska bege dig till Capri nära ICA Väst och köpa en Bagarens Special eller en Husets Special. Du kommer inte bli missnöjd!

Flogstavägen 94, 752 72 Uppsala